ik heb helaas niet meer info...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:33 schreef SCH het volgende:
nu is het al "iets van Orlando" - ik zit echt voor je te zoeken, lieverd, moet je wel een goede zoekopdracht geven
Kon je je geen bier meer veroorloven van je Stufi?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
1.5 liter tot me genomen in iets meer dan 2 uur post bezorgen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kon je je geen bier meer veroorloven van je Stufi?
![]()
Ja, voldoende vocht zal ik zeker wel meenemen voor op de baan en daarna gaan er vast nog wel een paar goudgele rakkers naar binnen om het vochtgehalte verder aan te vullen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:05 schreef just me het volgende:
veel plezier golfer en neem voldoende water mee!
Waterig voorvocht en daarna goudgele rakkers met een schuimkraagquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:10 schreef golfer het volgende:
Ja, voldoende vocht zal ik zeker wel meenemen voor op de baan en daarna gaan er vast nog wel een paar goudgele rakkers naar binnen om het vochtgehalte verder aan te vullen.
Waarom studeer je dan, wordt postbezorger!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik had wel het ultieme zomergevoel een uurtje geleden.
Met 100 km/h in de postwagen over een binnenweggetje, vol in de zon, en keihard Roger Sanchez - Another Chance op de radio.Man, wat voelde ik me gelukkig.
Nou, dinsdag en woensdag was het toch niet zo fijn om postbode te zijn. Maar om eerlijk te zijn, het zou me eigenlijk niks uit maken. Ik vind het echt leuk, leuke collega's, gezellige sfeer en het betaalt (nu als student zijnde) nog goed ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom studeer je dan, wordt postbezorger!
zuipen na het pijpen bedoel jequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:11 schreef just me het volgende:
Waterig voorvocht en daarna goudgele rakkers met een schuimkraag
ik denk dat ik er verstandig aan doe om verder geen commentaar meer te gevenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:17 schreef Bjoro het volgende:
zuipen na het pijpen bedoel je
twas maar een vraag, hoor !!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:40 schreef just me het volgende:
ik denk dat ik er verstandig aan doe om verder geen commentaar meer te geven
een zak vol als het goed is !!!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:14 schreef SCH het volgende:
Postbode is echt een keigaaf gers toppiejoppie beroep
Heb je nog post voor me zjroentje?
ik ga altijd maar een middagjequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:29 schreef mitt het volgende:
terug van twee dagen strand
fotooooooooooquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:29 schreef mitt het volgende:
terug van twee dagen strand
die zijn niet gemaaktquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:22 schreef just me het volgende:
[..]
fotoooooooooo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |