Zou het . . .quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:13 schreef Sugar het volgende:
Laatste post van mij in vorige deel:
Btw, nu smaakt de watermeloen me ook weer niet...![]()
Ik ben al maanden gek op bepaalde etenswaren en ineens lust ik echt bijna niks meer, vriendje heeft het heel moeilijk met het menu samen te stellen. Hoort er allemaal bij zegt mijn oma. Als mijn oma tegn opa riep dat hij koffie moest zetten dan wist hij dat de bevalling begonnen wasquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:23 schreef Sugar het volgende:
Ooow, verwacht van mij niet te veel, hoor! Ben gewoon al twee maanden juist gek op watermeloen en nu ineens... Maar verder voel ik me vrij goed en rustig en dus ook geen natte plekken enzo hier![]()
Pas daar maar mee op, als je een beetje te veel druk zet, breken je vliezen!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:59 schreef Sugar het volgende:
Schat dat ik tot middernacht bezig ben als ik het daarmee wil opblazen!![]()
Verkoudheid is nu beperkt tot gesnotter, ben niet meer gammelquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:14 schreef Merisse het volgende:
Fluf, hoe gaat het met je verkoudheid? Jij geen voortekenen?
Luchtbel, toch maar die is niet meer zwangerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:08 schreef Sugar het volgende:
Dag, Jdee! Veel plezier op je vakantie!!!!! En goed dat alles goed is met je baby!
Over fietsen gesproken: welke zwangere fietst er nog veel? Ook in laatste stadium?
Ikzelf zit gemiddeld een halfuurtje per dag op de fiets, richting terras, stad, station. Gaat inmiddels wel ietsje langzamer, maar het gaat! En bij jullie?
Die ging gewoon hoogzwanger op de fiets zitten . . .quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Luchtbel, toch maar die is niet meer zwanger![]()
Daar hebben we het toch ook over? Is dat zo gek?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:43 schreef ThunderChild het volgende:
Die ging gewoon hoogzwanger op de fiets zitten . . .![]()
![]()
Gek niet, maar ik moet er niet aan denken als ze of iemand anders van d'r sokken gereden zou worden of "gewoon" vallen . . .quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:02 schreef Sugar het volgende:
Daar hebben we het toch ook over? Is dat zo gek?
toen ik een week of 25 zwanger was fietste ik een burg naar beneden en toen kwam ik erachter dat mijn remmen het niet deden ik ging toch al behoorlijk hardquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gek niet, maar ik moet er niet aan denken als ze of iemand anders van d'r sokken gereden zou worden of "gewoon" vallen . . .
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:28 schreef snoopy het volgende:
Zo, we zijn weer terug uit het ziekenhuis. Voelt wel een beetje lullig met zo'n lege maxi-cosi![]()
De taxichauffeur keek ook een beetje raar....
Ik ben weer aan het CTG apparaat gelegd en alles gaat voortreffelijk met baby![]()
De gynaecoloog vond het (omdat de baby het zo goed doet) niet nodig om me te laten blijven. Je mag zelfs wel 72 uur met gebroken vliezen lopen geloof ik. Morgen moet ik weer terugkomen voor een nieuwe CTG en kijken dan wanneer de bevalling ingeleid zal worden
Het liefst willen ze natuurlijk dat de bevalling spontaan op gang komt en dat is natuurlijk ook het beste voor de baby. maar het is natuurlijk wel een grote teleurstelling want ik ging er echt vanuit dat de eerstvolgende keer dat ik weer thuis kwam dat met baby zou zijn!
Ben nu trouwens wel een medisch geval geworden dus bij eventuele weeën niet meer de verloskundige bellen maar het ziekenhuis.
die heeft ze daar heus niet gelaten hoor!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:37 schreef Brighteyes het volgende:
maar als je toch stiekem denkt met baby thuis te komen...
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:41 schreef bixister het volgende:
[..]
die heeft ze daar heus niet gelaten hoor!
Dat dacht die taxichauffeur anders wel toen we met een lege maxi-cosi weer naar huis gingenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:41 schreef bixister het volgende:
die heeft ze daar heus niet gelaten hoor!
Nee joh, die zat verborgen achter al die spullen die we meehaddenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:48 schreef bixister het volgende:
die zag jouw buik niet?
Dat lijkt me ook zó onwerkelijk ! Doe je nog wel een oog dicht vannacht denk je?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:41 schreef snoopy het volgende:
Da's waar Brighteyes maar: morgen of uiterlijk overmorgen gaat het toch echt gebeuren hoorEn weet je wat, ik kan het me niet voorstellen. gek hè?
Doe ik ook nog hoor, nu alleen niet meer met fietskarretje met kids erachter, dat werd echt te zwaar...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die ging gewoon hoogzwanger op de fiets zitten . . .![]()
![]()
Is niet leuk. Sterkte . . .quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:05 schreef Loena-tik- het volgende:
Hier is het minder fijn, gisteren zou Five zijn ouders van Schiphol afhalen, kregen we op de valreep een belletje dat zijn Opa overleden was net een kwartier daarvoor( was rond 0.00 uur `s nachts dus dat er gebeld werd we voelden al nattigheid) Dus moest Five het rotnieuws aan zijn ouders gaan vertellen. Ik heb vannacht dus zeer weinig geslapen, was eigenlijk ook bang dat Five met zijn verwarde kop een ongeluk zou krijgen op weg naar Schiphol.
Thanks en ja, gelukkig wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:08 schreef bixister het volgende:
Loena-tik- wat naar. sterkte ermee. hij is wel veilig thuisgekomen neem ik aan?
En straks kan je je niet voorstellen dat je ooit geen baby-snoopy hebt gehadquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:41 schreef snoopy het volgende:
Da's waar Brighteyes maar: morgen of uiterlijk overmorgen gaat het toch echt gebeuren hoor![]()
En weet je wat, ik kan het me niet voorstellen. gek hè?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:23 schreef Lois het volgende:
Dat wordt weer een paar dagen F5-en voor snoopy, weer zo'n spannend verhaal dat dagen kan duren.sterkte snoops en ik hoop dat het vannacht gewoon vanzelf gaat beginnen.
Sorryquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hallo zeg, ben nog herstellende van de laatste keer . . .
Dat worden we dus wel. Is er niemand met internet die je op de hoogte kunt houden van het verloop en de uitkomst van de bevalling? Ik denk dat we 3 topics volquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:51 schreef snoopy het volgende:
Zo hebben jullie er anders wel plezier van. Als ik plots in 5 minuten bevallen zou zijn is er ook geen lol aan![]()
En nee, er is hier nog niks veranderd. Zit lekker buiten en heb het boekje van het ziekenhuis over inleiden bestudeerd. Na de bevalling zal ik waarschijnlijk nog wel 24 uur minimaal in het ziekenhuis moeten blijven ivm met infectiegevaar door die langdurig gebroken vliezen. Dus dat jullie dan niet ongerust worden enzo![]()
Jij hoeft je niet te verontschuldigen, is totaal niet nodig . . .quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:44 schreef Luchtbel het volgende:
Sorry![]()
Good luck, you're gonna need itquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:04 schreef Lois het volgende:
Je mag me altijd sms-en hoor snoopy, ik geef het met liefde door hier.
Lois, ik heb je een meeltje gestuurdquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:04 schreef Lois het volgende:
Je mag me altijd sms-en hoor snoopy, ik geef het met liefde door hier.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:14 schreef snoopy het volgende:
[..]
Lois, ik heb je een meeltje gestuurd![]()
Ja maar ik kan dus niks beloven hè! Dus evengoed niet ongerust worden hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:16 schreef Rewimo het volgende:Toch hoop op spoedig nieuws tijdens na de bevalling dus
Welterusten. Nog maar een paarquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:05 schreef snoopy het volgende:
Welterusten allemaal![]()
Hebben je ouders dan gezegend met zo'n vreselijke naam dan ??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:38 schreef Tinkepink het volgende:
Zouden jullie wel zo lief willen zijn en niet mijn echte naam of die van mijn man en onze achternaam online willen zetten?
Heel herkenbaar hoor... ik had dat ook de laatste weken. Steeds maar allerlei verschijnselen maar geen bevalling, dan ga je je vanzelf rot voelen. Maar ook zonder verschijnselen gebeurt dat wel hoor. Je bent er klaar voor dus baby moet gewoon geboren worden, punt!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:35 schreef Sugar het volgende:
Piggie, veel plezier vandaag! Lekker vooruitzicht dat je hierna een héle tijd niet meer hoeft, toch?!![]()
Vriendje zei gisteravond: "Ik heb een heel sterk voorgevoel dat het vannacht gaat gebeuren". Nou, niet dus. En eerlijk gezegd ben ik er erg teleurgesteld over...
Stom, ja, ik moet nog bijna 2 weken tot DE datum, maar toch. Heb ook "al" sinds zondagavond niet meer gehuild en zelfs dat lukt nu niet. Ik voel me zielig, terwijl ik dat niet ben. Stom.
Is dit wat? Al kijkt ie misschien wat te vrolijk...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:27 schreef dutchie het volgende:
eigenlijk zouden we nog zo'n 'zenuwachtig heen en weer loop smilie' moeten hebben.
Of deze: de "Zucht-Is-Er-Nou-Nog-Geen-nieuws" smileyquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is dit wat? Al kijkt ie misschien wat te vrolijk...
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:26 schreef Sugar het volgende:
Oh ja, Loena, inderdaad gecondoleerd en sterkte! Sorry dat ik je vergat!!!!![]()
Ik ga zo naar de gyn, controle. Zal allemaal wel goed zijn, denk ik. Maar mijn gevoel is minder. Heb net gelukkig wel even gehuild, alleen kreeg er meteen barstende koppijn van. Vandaag is niet mijn dag, denk ik.
Alle anderen: een fijnere, betere, leukere dag!!!!!!![]()
Ja, die is beterquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:39 schreef Xanthe het volgende:
Die van Spindyzzy vind ik wel in de buurt komen.
Dat snap ik wel hoor, kiespijn is helemaal niet leukquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:16 schreef Anitra het volgende:
Weer een klaag verhaal van mij, maar moest het ff kwijt.
Nee hoor niets klaagverhaal!!! Kiespijn is heel erg!!!( vooral tijdens zwangerschap, want paracetamolletjes helpen echt niet voldoende daartegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:16 schreef Anitra het volgende:
Goeie morgen
Neem aan dat ik de 2e gele kaart heb vandaag en dus rood?
Maar ben pas rond half 7 vanmorgen in slaap gevallen. Dit doordat ik gister ochtend met verschrikkelijke kiespijn wakker werd. Vannacht dus met een kloppende kies gezeten en pijnstillers hielpen niet, alleen met koel water spoelen. Dus er is een litertje of 5 door gegaan vannacht waardoor ik weer veel moest plassen. Eindelijk rond half 7 in slaap gevallen, uurtje geslapen en weer plassen. Gelukkig is de pijn nu weg, nog wel dof gevoel, maar das niet erg.
Weer een klaag verhaal van mij, maar moest het ff kwijt.
Lekker Fluf en er is idd geen weg meer terug hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:53 schreef phluphy het volgende:
Update Ook bij gyn geweest, bloeddruk prima, echo prima, Ligging perfect en de baby is al redelijk veel ingedaald. Wel spannend, er is nu echt geen weg meer terug !
![]()
oh lekker he Bix, toch altijd weer heel mooi he, eerste keer hartje luisterenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:01 schreef bixister het volgende:
vanmorgen hebben we voor 't eerst naar het-je mogen luisteren van onze kleine 'Gerrie'. dat klopte prachtig.
Piet vond de gordijnen van de verloskundige interessanter maar ik was er wel weer door ontroerd. m'n buik ligt voor op schema: de grootte van de baarmoeder komt overeen met 18 weken zwangerschap, terwijl ik het net 16 ben. maarja, de rek zat er natuurlijk nog in he.
Hier in huis is het "slechts" 27 gradenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:56 schreef phluphy het volgende:
P.S. Ik heb het warm
Allemaal geprobeerd. Als ik een paar uur met mijn voet omhoog zit istie wat dunner, maar zodra ik opsta begint ie te steken en is weer dik...heel frustrerend. Zelfs een bak met water en ijs helpt niet!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:07 schreef Brighteyes het volgende:
Tips, ehm... schijfjes komkommer, yoghurt erop.
Dat zijn eigenlijk de enige dingen die ik me zo kan bedenken. En anders gewoon een lekkere natte handdoek erop en lekker mee blijven zitten.
Thanksquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:23 schreef phluphy het volgende:
Piglet Van harte gefeliciteerd met je verlof
Tjeempie .... 3 januari pas weer werken. Besef je wel hoe lang dat nog duurt?![]()
Zeg het eens 10 keer achter mekaar, dan is het nog leuker![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:54 schreef ThunderChild het volgende:
Geen nieuws nog ??
Hihi phluphy, ja dat zou wel lekker zijn. Ik ben wel langer weg dan gewoonlijk hoor, maar dat is omdat ik er nog 4 weken vakantie achteraan kan plakkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:53 schreef phluphy het volgende:
Piglet ik had je eerdere berichtje inderdaad helemaal verkeerd gelezen... ik vond het al gek, meer dan 4 maanden verlof![]()
Hoe zou het toch met Snoopy zijn?????????![]()
Da's makkelijk gezged dan gedaan (hoewel het bij Luchtbel toen erger was . . .)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:01 schreef piglet het volgende:
TC en phluphy ik ben ook benieuwd naar SnoopyMaar we mochten niet ongerust van haar worden omdat ze misschien niet meteen zou reageren als er nieuws was. En we weten natuurlijk ook niet hoe laat ze ingeleid is, wie weet is dat pas vanmiddag gebeurd...
![]()
Ja, maar .... whehehehehehehe dat wilde ik niet horenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:01 schreef piglet het volgende:
Maar we mochten niet ongerust van haar worden omdat ze misschien niet meteen zou reageren als er nieuws was. En we weten natuurlijk ook niet hoe laat ze ingeleid is, wie weet is dat pas vanmiddag gebeurd...![]()
En zo zaten we bij jou dus ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:58 schreef Luchtbel het volgende:
Of misschien doen ze het pas de volgende dag
Ik hoop dat alles goed gaat voor d'r!
Ik ga toch steeds lezen maar ik krijg helemaal buikpijn hiervanquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En zo zaten we bij jou dus ook
Ja dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:12 schreef Luchtbel het volgende:
Er kan vast van alles, maar als alles net ff anders loopt heb je daar ook geen zin in.
Euhm wat bedoel je?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:19 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel
Weet je hoe ik die 48 uur zo'n beetje doorkwam . . .quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:19 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ga toch steeds lezen maar ik krijg helemaal buikpijn hiervan![]()
een badzeiltje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:20 schreef Martineke het volgende:
oke vraagje
ik zit die lijst te checken van dingetjes die je moet hebben voordat kindje wordt geboren : een badzeiltje is dat echt nodig??
Ik heb geen flauw idee wat dat isquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:20 schreef Martineke het volgende:
oke vraagje
ik zit die lijst te checken van dingetjes die je moet hebben voordat kindje wordt geboren : een badzeiltje is dat echt nodig??
Jeetje wat een sterke meid!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:40 schreef Luchtbel het volgende:
Dat was hier meteen de eerste keer dat ze in d'r eigen bed sliep Karin
En dan komt zowat iedereen aan met zo'n ding . . .quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:38 schreef Luchtbel het volgende:
Je kan ook 1 kopen en 1 cadeau vragen, is leuk kraamcadeautje vind ik![]()
Kan je toch gewoon aan iemand vragenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En dan komt zowat iedereen aan met zo'n ding . . .
[nagelbijtmodus aan]quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:44 schreef Loena-tik- het volgende: Nu we het er toch over hebben, ben benieuwd hoe het met Snoop is, SSSSSSSPANNEND!!!
Je moest eens weten; d'r broek was uit en d'r deken lag 10 cm verder naar onder dan toen ik d'r naar bed deed...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:42 schreef Karin het volgende:
[..]
Jeetje wat een sterke meid!!
Dat kan, maar dan is de lol van de verrassing er wel af (dit krijg je van die en dat krijg je van die etc etc etc)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:50 schreef Luchtbel het volgende:
Kan je toch gewoon aan iemand vragen![]()
Oh, ik zie het al. Jij kan nog uren vooruit . . .quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:51 schreef phluphy het volgende:
[nagelbijtmodus aan]
dat vind ik nou ook, het kan toch haast niet anders dan dat er al iets aan 't gebeuren is![]()
[nagelbijtmodes uit]
Whateverquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan is de lol van de verrassing er wel af (dit krijg je van die en dat krijg je van die etc etc etc)
ja ik begin nu toch ook wel nieuwsschierig te worden maar het zal allemaal wel goed zijn denk ik..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:51 schreef phluphy het volgende:
[..]
[nagelbijtmodus aan]
dat vind ik nou ook, het kan toch haast niet anders dan dat er al iets aan 't gebeuren is![]()
[nagelbijtmodes uit]
Bij de wibra heb ik eens een stel "maatje" 62 zakjes gekocht.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:01 schreef E.T. het volgende:
Hier ook pas slaapzakjes toen Saskia de dekentjes weg ging trappen. Twee vind ik wel handig, luiers zijn nooit helemaal lekdicht![]()
De kleinste zijn idd 70 cm. Wel even op de opening voor het hoofdje letten, niet te groot!
Loena doe maar even rustig aan dan. Je bent nu toch ongeveer 36 weken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:04 schreef Loena-tik- het volgende:
Ik doe ff niet mee aan![]()
Heb vandaag al te veel pijnlijke harde buiken gehad, zegt misschien niets, zeker bij een derde zijn voorweeen heel normaal, maar toch...
(Linkje toegevoegd door Lois)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:28 schreef phluphy het volgende:
zie topic BABYSNOOPY IS ER AL![]()
Babysnoopy is er al!!!!!!
Hoeft lekker niet meer ! Nénéné !quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:55 schreef ThunderChild het volgende:
Oh, ik zie het al. Jij kan nog uren vooruit . . .![]()
Nee hoor ik wil nog niet, beebje moet eerst helemaal klaar zijn hoor(ben idd 36 week 1 dag) en de babykamer trouwens ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:24 schreef piglet het volgende:
[..]
Loena doe maar even rustig aan dan. Je bent nu toch ongeveer 36 weken?
Wacht dan nog maar heel even, over een weekje of misschien 2 is nog vroeg genoeg.
Al is het wel lief dat je eigenhandig het gemiddelde naar beneden wil helpen![]()
Joepieeeeeeeeequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:57 schreef Xanthe het volgende:
Nog een uurtje en dan ga ik de 14e week in (13 weken zwanger dus)
En besefte net ineens dat ik hier dit maal al langer post dan de vorige keer (vorige keer 5 weken en nu al 9 weken).
Is wel lekker idd, alleen hebben we hier nu regen en onweer, hopelijk koelt het daarna wat af.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 08:46 schreef phluphy het volgende:
Mogguh Loena![]()
De morgenstond heeft goud in de mond![]()
Het is 's ochtens lekker koel, dan gooi ik alle ramen open en kan de warmte uit huis trekken, toch?![]()
Hoe gaat het met jou en je harde buiken? Of nog andere voortekenen?
Naar omstandigheden (warmte) goed. Soms wat steken hééélemaal "onderin" (allemaal voorwerk, yes!).quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 08:53 schreef Loena-tik- het volgende:
Harde buiken zijn weer afgenomen, hoe is ie bij jou?
WOW, nu krijg je vast wel bonuspunten , kun je iig weer 1 keer uitslapenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 08:53 schreef Anitra het volgende:
Waarschuwing: Schrik niet het is echt waar !!!
Ik meld me voor 9 uur
Heb wonder boven wonder tussen de plaspauzes door heerlijk geslapen
Is idd een goed teken die steken( volgens vk veroorzaakt doordat de baby met zijn hoofdje in het bekken aan het wrikken is door het indalen) heb ik ook veel last van, voel dat ook altijd doortrekken in mijn schaambeen, auwie!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 08:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Naar omstandigheden (warmte) goed. Soms wat steken hééélemaal "onderin" (allemaal voorwerk, yes!).
Ik heb alleen zulke enorm dikke vingers, hoort dat erbij met dit weer![]()
Ow verrek, ik zag in de lijst 23 staan, maar er achter staat de 12e....ik wist wel dat je een ks zou gaan krijgen...ik lees dus gewoon verkeerd....sorryquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 09:30 schreef Anitra het volgende:
Wedden dat ik de eerste ben Belana?
Hoef nog maar 5 dagen
Grappig dat er precies 5 weken tussen zit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:40 schreef Martineke het volgende:
[..]
Joepieeeeeeeee![]()
![]()
![]()
ikke op hetzelfde tijdstip als jou, ga ik de 19e week in, dus 18 weken zwanger
Doen!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:25 schreef Xanthe het volgende:
Nog ffies een nieuwtje we zagen op i-net een hele leuke woning te koop staan in een plaatsje (dorpje) waar we wel zouden willen wonen , we hebben gelijk gisteren even naar de buitenkant van de woning gekeken en hij is zo ontzettend mooi!
De tuin grenst aan een park , er loopt niet echt een weg achter het huis , maar een pad met klinkers 9lijken wel wat op kinderkopjes) en voor het huis kunnen helemaal geen auto's komen en staat een kerk (het huis kijkt over een heel oud kerkhof uit , maar aangezien het stenen zijn die plat liggen zie je dus voornamelijk groen en bomen erg mooi)en die kerk is beschermd (nationaal monument heet dat geloof ik). En het huisje is vrijstaand!
Vraagprijs is redelijk , maar zou gezien de staat van onderhoud wel wat vanaf moeten , het dak moet compleet vervangen worden (geen flauw idee wat zoiets kost) en het hout werk rond om ziet er niet zo heel goed uit maar of het een kwestie is van schuren , stopverf en verven of dat ook dat vervangen moet worden???
En het is verwarmd met gaskachels en daar houden wij persoonlijk wel van.
Het is in elk geval een heerlijke omgeving voor een kind om op te groeien en ik heb alle winkels waar ik nu al boodschappen doe meteen in de buurt ipv. dat ik 10 km. moet rijden.
Jammer (Link naar foto alleen kan niet ??)quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:48 schreef Xanthe het volgende:
Foto zou ik wel willen plaatsen , maar dan moet ik de link plaatsen en daar staat ook het adres enzo bij , dat lijkt me niet zo handig.
Dank jequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:56 schreef piglet het volgende:
Xanthe gefeliciteerd met je 13 weken zwanger-zijnLekker hè?
O, ja dat huisje klinkt ontzettend leuk, ik zou snel een afspraak maken om de binnenkant te bekijken als ik jou wasMaar denk wel aan het laten doen van een technische keuring als jullie er echt voor gaan. Door zo'n keuring zijn wij ooit behouden voor de miskoop van de eeuw (het zag er allemaal best redelijk uit, maar bleek zowat op instorten te staan
).
Heb ze ondertussen wel op mijn pc staan , maar weet niet waar ik ze online zou moeten zetten....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jammer (Link naar foto alleen kan niet ??)
Mail ze maar ff (joost_vh (apekontje) lycos (punt) nl, zet ik ze wel ff on-linequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:06 schreef Xanthe het volgende:
Heb ze ondertussen wel op mijn pc staan , maar weet niet waar ik ze online zou moeten zetten....
Ik heb ze (jouw adresquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:10 schreef Xanthe het volgende:
You've got mail TC
Gloeiende, gloeiende . . ..quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:18 schreef Karin het volgende:
Te laat![]()
Verven in de babykamer, mag nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:59 schreef phluphy het volgende:
Attentie !! Joehoe !! Wat zijn we allemaal aan het doen?
Aan het bevallen of zo?![]()
Loena weet nog wel een heel goeie financieel adviseur hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:48 schreef Xanthe het volgende:
De bedoeling is om eerst even te kijken of we het misschien rond zouden kunnen krijgen met een hypotheek , dat is op het moment een beetje onzeker (vriendlief heeft een turbulent leven achter de rug waarin betalingen niet altijd gingen zoals ze zouden moeten en boet daar nu nog steeds voor, maar dit schijnt in een 2e hypotheek op te lossen zijn en ook nog voordeliger , dus we zetten er een financieel adviseur op).
Hee, wat fijn dat het allemaal gelukt is met het huis!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
zo hier ben ik weer, in het nieuwe huis, het werden spannende weekjes even hier, maar het is ons gelukt![]()
Met mij en de zwangerschap gaat het allemaal lekker, al houd ik giga veel vocht vast, ben dan ook weer een tijdje wat drukker geweest, en het weer hielp nu ook niet echt mee, vandaag officieel 37 weekjes zwanger, dus het eind komt steeds meer en meer in zicht, vandaag en maandag nog het één en ander doen op de kinderkamer en daarna echt uitrusten want dat het ik wel verdiend
alle andere zwangeren nog een heel fijne zwangerschap toegewenst, ondanks de aanhoudende warmte.
Groetjes Barbara
Nee, 1x in de week is zat, anders gaan we zo snel door het lijstje heen . . .quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:18 schreef LadyS het volgende:
Morris is al ruim 24 uur oud, dus het is tijd voor een nieuwe baby![]()
Lekker toch ?? Tenminste geen gestress ff . . .quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:17 schreef Randa_v het volgende:
Het is toch wel akelig rustig hier....![]()
Ongeveer in de 22e week. Iets later dan gemiddeld dus (20 weken).quote:Op zondag 8 augustus 2004 09:26 schreef Xanthe het volgende: Ik vroeg me af (aangezien mijn vriend er steeds over zeurt) wanneer (bij hoeveel weken zwangerschap) hebben jullie de baby voor het eerst gevoeld?
Jij ook voorwerk gisteravond? Ik ook, zo erg zelfs dat ik af en toe mij kiespijn vergat. Dus ik ben benieuwd wie er eerder is de gyn of frummelquote:Op zondag 8 augustus 2004 09:29 schreef phluphy het volgende:
Morris is lief![]()
Ik heb super geslapen, ik denk omdat ik droomde dat ik mijn baby'tje had
![]()
en omdat ik gisteravond veel "voorwerk" heb gedaan (was echt heftig) !!!!
Dames, het wordt erg warm vandaag. Ik wens jullie, en mezelf veel succes !
Anitra Heel veel plezier vandaag !
Sugar Hoe gaat het met je ?? En met jou Tinkepink ??
Ik vind het echt helemaal geweldigquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:06 schreef piglet het volgende:
O, ja ik heb je zoon net bewonderd in z'n eigen topic, wat een moppie zegIs het helemaal geweldig om moeder te zijn? Ik kan me er nog steeds slecht iets bij voorstellen
quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:16 schreef snoopy het volgende:
Ik vind het echt helemaal geweldigHet is zo'n leuk binkie
![]()
Echt een stoer mannetje en ik kan hem de hele dag wel bekijken. Hij is oersterk. Kan zelf z'n hoofdje al helemaal optillen.
En lekker spekkies overal![]()
Ik kon het me tot afgelopen donderdag ook allemaal niet voorstellen hoor maar het is zoooooooooooooo leuk![]()
O, ja dat is waar ook, jouw familie staat in de buurt op de campingquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:32 schreef phluphy het volgende:
[Piglet Heerlijk hé, dat je morgen niet hoeft te werkenWat heb je zoal voor plannen dan?
Wat het 'op de hoogte houden' betreft: ik hou mijn zus telefonisch op de hoogte, en zij sms't naar Lois (mijn zussen & fam staan voor de gelegenheid/vakantie-combinatie 3 weken op een camping in de buurt en hebben dus geen internet dan).
Ik geloof dat het v.a. woensdag gaat afkoelenquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:46 schreef piglet het volgende:
- planning en zo-
dus jij moet ook nog een tijd?? vertel....quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:04 schreef Xanthe het volgende:
weirdmiss welkom en je bent niet de enige die nog zolang moet wachten...
En uiteraard ook gefeliciteerd!
Zodat we ook in oktober een vers babietje kunnen bewonderen . . .quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:13 schreef m@x het volgende:
Waarom ben ik trouwens de enige hier die in oktober is uitgerekend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |