kunnen we meteen klaverbladje doen hierquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja.... kan je niet gewoon naar Apeldoorn komen?
Die zou ik er dus afhalen voor ik hem aan de opkoper meegafquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:54 schreef Racing_X-Ray het volgende:
eigenlijk wat er op eerste gezicht nog heel was zijn
de knipperlichten (kleine zalmkleurige)
met kentekenplaat
en me uitlaat (leo vinci SBK carbon)
Gelukkig, dat is toch het belangrijkstequote:ach ik leef nog en heb op een paar schaafwonden na niks
Ik dacht eigenlijk meer aan een vriendelijke glimlach richting opkoper, en vragen wat ie er exclusief accessoires voor geeft. Of je hangt er losjes een sloop-uitlaat onder. "losgeraakt bij de aanrijding".quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:00 schreef Racing_X-Ray het volgende:
ja uitlaat enzo is eraf
kopen?
heheheh
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:05 schreef Parabola het volgende:
maar dat is wel fraude natuurlijk![]()
![]()
Niet verzuipen in je badje ..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
ben zwemmen
Ik woon in Dordrecht..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:18 schreef Racing_X-Ray het volgende:
ja is wel lache
waar komen jullie dan vandaan
K-U-T maar wel stoer dus wat wil je .. veiligheid of de bink uithangen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:19 schreef Makster het volgende:
Ik weet dat Reetspeerder een spiegelvizier heeft en dat OPM zijn getinte vizier ging verkopen ofzo? Wat zijn jullie ervaringen met een getint vizier, ik ben namlijk van plan om er een aan te schaffen, wel zo makkelijk. Maar als nu blijkt dat iedereen het maar kut vind dan laat ik het maar voor wat het is.
Dus deel uw ervaring met mij
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Een irridium olie vizier Mark
Das relaxed, behalve in het donker en in de regenDan zie je geen barst....
Getint is ook wel okay, maar in t donker ook slecht....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |