Het is jammer dat je nederlands wel last heeft van de hittequote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:07 schreef MaddoxX het volgende:
LOLAnywayz boeit me niet hoe warm me PC wordt hijs alle zomers doorgekomen
haha rofl met speedfan zegt i dat me cpu 62c is
bios staat 50 :/
Ja en dan te bedenken dat ik 2hdd's al uit heb gezet ivm de warmtequote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:22 schreef miss_bleu het volgende:
mobos worden overal te warm met dit weer
Mijn hd's blijve netjes rond de 44 gradenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:24 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja en dan te bedenken dat ik 2hdd's al uit heb gezet ivm de warmte![]()
Lucky uquote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:25 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Mijn hd's blijve netjes rond de 44 graden
heb zowel speedfan als progje van asus zelf draaien. Ze zeggen beide hetzelfde.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:30 schreef MaddoxX het volgende:
Ben nog altijd et warmst met 62c volgens dit programma.. stom programma klopt niet!! Kijk maar ens in je BIOS
je hebt de nieuwste Apple?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:52 schreef burne het volgende:
fan1: 4272 RPM (min = 0 RPM, div = 4)
M/B Temp: +30°C (high = +105°C, hyst = +0°C)
CPU Temp: +18.0°C (high = +100°C, hyst = +92°C)
Maar goed. Waterkoeling is in deze context eigenlijk valsspelen.
Die gebruikt heatpipes tochquote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:53 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je hebt de nieuwste Apple?
Zeker waterkoeling?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:36 schreef _Jeffrey_ het volgende:
[afbeelding]
En dat na een uurtje of 2 UT-en. Lekker koel dus
Nope. Alleen de standaard (boxed) koeler en de de outtakefan van m'n voeding.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:42 schreef Steijn het volgende:
Zeker waterkoeling?
Dat heb je even goed voor elkaar. Ik ben al blij als ik onder de 50 graden zit.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:51 schreef _Jeffrey_ het volgende:
[..]
Nope. Alleen de standaard (boxed) koeler en de de outtakefan van m'n voeding.
-48quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:07 schreef Neo_TGP het volgende:
Mijn PC heeft het niet zo op de zomer..
[afbeelding]
brand je billen nietquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:06 schreef miss_bleu het volgende:
net opgestart cpu zit nu bij 52 graden
en zeggen dat er volgende week (of later op deze week) opnieuw een hittegolf zou aankomen. (hier in vlaanderen toch).quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:06 schreef miss_bleu het volgende:
net opgestart cpu zit nu bij 52 graden
Een goedde koeling krijg je door goedde doorstroming van 'verse' lucht door je systeem.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:50 schreef Noca het volgende:
Wordt het in de kast nou juist koeler of warmer wanneer je de kap eraf haalt...?
CPU: 61
Mobo: 48
Voor een amd zeer netjesquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:01 schreef kareltje_de_grote het volgende:
AMD2000+ 47C
Mobo 36C
Best netjes toch?
Mag ik jouw kast in de keuken dumpen? Heb ik meteen een vriezer en een oven erbij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:48 schreef Slarioux het volgende:
Gaat echt nergens over
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:48 schreef Slarioux het volgende:
Gaat echt nergens over
Hier is het precies 5,6 graden koeler in de kamer, 27,3 dusquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:37 schreef Robin__ het volgende:
kamer.. 32,9C
zolder kamers met plat dak sucken
Interessant, maar offtopicquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:53 schreef Energie het volgende:
misschien komt et omdat et zo hoog is omdat me hardeschijf een uur lang elke sectie op schade zat te controleren via het programma HD tune.
Hier zijn me Hd benchmarks
HD Tune: .... Benchmark
Transfer Rate Minimum : 13.9 MB/sec
Transfer Rate Maximum : 25.9 MB/sec
Transfer Rate Average : 17.0 MB/sec
Access Time : 14.4 ms
Burst Rate : 78.1 MB/sec
CPU Usage : 5.3%
Zo te zien liggen die vastlopers niet aan je temperatuur.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:05 schreef miss_bleu het volgende:
Ik was zelf wel heel benieuwd, aangezien ik elke keer vastlopers heb enzo.
via speedfan kreeg ik dit binnen:
[afbeelding]
Serieus probleem dus. Al zou ik niet weten wat er 128 graden zou moeten zijn in me kast, want dan zou ik serieus me poten moeten verbranden aan iets. En zou het allang dood zijn
Hoe warm is jullie pc!
Waarschijnlijk moet je bij configure, temps aanvinken en dan alles selecteren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:49 schreef Energie het volgende:
Ik kan alleen me HD temp zien :S die momenteel op 59 graden zit, iemand een idee waarom ik geen cpu temps enz zie?
er staat helaas alleen me Hd zal wel aan me pc liggen dan moederboard ofzo die et niet ondersteunt ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je bij configure, temps aanvinken en dan alles selecteren.
Succes
Van de 15, heb ik er 6 op OK staan. De overige 9 zijn niet okquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:57 schreef Dementor het volgende:
je S.M.A.R.T status is ook leuk om te weten
Ben jij gek. Dat is een mooie temp in deze omstandigheden. Zeker voor een overgeklockte TBirdquote:Op maandag 9 augustus 2004 08:16 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Athlon Tbird 1.33 @ 1.4 wordt 56C max in deze hitte. Hij wordt gekoeld door een GlobalWin WBK38 met 80mm fan en een 120mm Papst.
Te warm dus.
ik zou er een fannetje bij hangen als ik jou wasquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:50 schreef BierKoning het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij is dit helemaal normaal heEn ik maar counterstriken
En dit is van 2 min geleden, kep nu al 2 uur geen spel meer gespeeld
![]()
?
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar met een voeding van 17 euro vraag je er bijna omquote:Op maandag 9 augustus 2004 18:42 schreef Jaromir het volgende:
Mijne is gister overleden, fan van de voeding was vastgelopen, even kort alarmpje, wilde ingrijpen, en toen poef, hele stop in huis eruit. en pc kaduuk
vanmorgen voor 17 euro weer nieuwe 350 watt voeding gehaald, en werkt gelukkig weer als een tierelier, et had erger kunnnen aflopen
Precies.quote:Op maandag 9 augustus 2004 18:48 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar met een voeding van 17 euro vraag je er bijna om.
Dat heb ik ook, bij mij wil het moederbord een aantal dingen niet uitlezen. Het kan zijn dat je gewoon weinig sensoren hebt, dat er bij sommige mensen een aantal dubbel tussenstaan ofzo, je kan er zelf niet veel aan doen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:04 schreef Georges het volgende:
Temp 2: 54
Temp 1: 37
HD0: 45
amd2600+ , 40GB IBM
Ik zie sommigen met een hele waslijst terwijl ik maar 3 waarden krijg met speedfan, waar ligt dat aan?
Ja, lekker bezuinigen op de voeding, het enige stuk hardware dat alles mee kan nemen als ie overlijdtquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
17 euro is een keurig prijsje!![]()
Duurdere videokaarten kan je uitlezen, mensen met 2 hd's, dat soort dingen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:04 schreef Georges het volgende:
Temp 2: 54
Temp 1: 37
HD0: 45
amd2600+ , 40GB IBM
Ik zie sommigen met een hele waslijst terwijl ik maar 3 waarden krijg met speedfan, waar ligt dat aan?
Voor in de case niet... wil onder de 25 hebben... lukt waarschijnlijk niet met dit weer maar goed... ik had in het begin van de vakantie 35 graden op mijn geoverclockte cpu en 11 graden in case... veel beter lijkt me zo, maar ja het moet maar weer...quote:Op maandag 9 augustus 2004 09:19 schreef Dementor het volgende:
38 graden valt wel mee hoor.
ASUS PC Probe v2.0 is er ook al hequote:Op maandag 9 augustus 2004 19:24 schreef Cerbie het volgende:
Asusprobe :') De sensoren van Asus borden zijn niet echt geweldig (en het programma Asusprobe ook niet).
Speedfan
[..]
Dat heb ik ook, bij mij wil het moederbord een aantal dingen niet uitlezen. Het kan zijn dat je gewoon weinig sensoren hebt, dat er bij sommige mensen een aantal dubbel tussenstaan ofzo, je kan er zelf niet veel aan doen.
[..]
Ja, lekker bezuinigen op de voeding, het enige stuk hardware dat alles mee kan nemen als ie overlijdt :')
Mja, ik weet wel dat het niet overdreven is, maar ik zag het toch graag koeler. Temeer omdat ik al overal in de kast blowholes gezaagd heb (laten zagen hebquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:10 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Ben jij gek. Dat is een mooie temp in deze omstandigheden. Zeker voor een overgeklockte TBird
wat nog beter is (en goedkoper en veel en veel leuker ) is een oude koelkast van de rommelmark ombouwen tot pc-case...quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:48 schreef Dementor het volgende:
Volgende pc die ik voor mezelf bouw gaat direct de beste waterkoelings set in.
Spelfouten checken is voor watjesquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:57 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Kan niemand de twee enorme grammaticale fouten uit de topic halen?
En dumbasses.quote:Op maandag 9 augustus 2004 20:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Spelfouten checken is voor watjes![]()
zelfkennisquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:26 schreef F.U.B.A.R het volgende:
[..]
En dumbasses.
Dure BBQ hoorquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
17 euro is een keurig prijsje!![]()
kapotte sensorquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:02 schreef BierKoning het volgende:
Wat is nou die 100+ graden dan? Die heel veel hebben
hey, collega stof verzamelaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:31 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
tip: primitieve koeling in noodgevallen
gooi je kast open en zet er een ventilator op.
ook lekker als je net zoals ik je case/mobo etc nooit schoonmaakt en e kilos stof inde ronte vliegen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |