vertelquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:05 schreef Elocyp het volgende:
Ja die heb ik.
Vergeet "goodbye" of "tot kijk" niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:23 schreef Biancavia het volgende:
Schrijf het alfabet op een stuk papier en de woorden 'ja' en 'nee'.
Pak een glas en draai het om. Leg je vinger op het glas. Zeg: "Geest, ben je daar?" en weldra zal het glas zich gaan bewegen naar het woord 'ja'. Vervolgens kun je vragen stellen aan meneer de geest.
Zoek hier ff. Dan zal je waarschijnlijk een duidelijker antwoord krijgen dan wanneer ik het moet vertellen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:12 schreef A.J. het volgende:
[..]
vertel
opa luisterdt![]()
Ohja. Inderdaad erg belangrijk in verband met het afsluiten. Zorg dat je altijd afsluit.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:24 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Vergeet "goodbye" of "tot kijk" niet.
of het woordje dood schijnt het ook erg goed te doen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ohja. Inderdaad erg belangrijk in verband met het afsluiten. Zorg dat je altijd afsluit.
Nou ja, ik begrijp het wel dat men dat wil doen. Het is ook wel erg spannend en interessant natuurlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:36 schreef Boomstam het volgende:
[..]
of het woordje dood schijnt het ook erg goed te doen.
ik snap niet dat iemand geesten wil op roepen, als je er in geloofd dan snap je tochdat ze niet echt bepaald vriendelijk zijn. op casper the friendly ghost na.
Mag ik vragen of je ooit enige ervaring hiermee hebt gehad? Als jij nog nooit een Australiër gezien hebt dan bestaan ze niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:41 schreef Elusive het volgende:
Kan niet. (bestaan niet)
Exactly. Alles wat je wilt weten kun je te weten komen buiten methoden als glaasje draaien om. Maar dat is allemaal een stuk minder spannend blijkbaarquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:47 schreef prupke het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam een geest willen op roepen?
(daar ben ik benieuwd naar)
Spanning ende sensatie.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:47 schreef prupke het volgende:
euhm ik denk dat als een geest je iets wil melden of wat dan ook dat die "persoon" wel naar je toe komt.
Vertel!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:47 schreef Boomstam het volgende:
mijn ervaring met geesten is 1x geweest. ongewenst, ongevraagt en ontzettend duister.
Het onbekende, spannend en niet wetend wat er kan gebeuren.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:47 schreef prupke het volgende:
euhm ik denk dat als een geest je iets wil melden of wat dan ook dat die "persoon" wel naar je toe komt.
kan ik begrijpenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:54 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Het onbekende, spannend en niet wetend wat er kan gebeuren.
Nou doe je net of alle geesten een stel freaks zijn met slechte intenties. Dat is niet zo. Het type entiteit dat je aantrekt met ouija is idd niet de minst angstige of gefrustreerde, maar daarbuiten zijn er nog zat die buitengewoon vriendelijk zijn.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:57 schreef prupke het volgende:
Maar je mag de geesten niet storen (god weet wat een geest doet )
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:05 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou doe je net of alle geesten een stel freaks zijn met slechte intenties. Dat is niet zo. Het type entiteit dat je aantrekt met ouija is idd niet de minst angstige of gefrustreerde, maar daarbuiten zijn er nog zat die buitengewoon vriendelijk zijn.
Of die dan wel of niet sneller bij je "langskomen" weet ik niet.
en anders?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:25 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ohja. Inderdaad erg belangrijk in verband met het afsluiten. Zorg dat je altijd afsluit.
idd is een keer 10 jaar terug gedaan met wat vrienden, bleek een vriend geadopteerd te zijn had zijn moeder nooit verteld, zelfs het telefoonnummer van zijn vader kwam eruit daarna echt nooit never meer gedaan.Dus pas op.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:51 schreef jogy het volgende:
M'n oom heeft het een keer gedaan en daar eindigte het met een tafel door het raam. Wees maar gewoon respectvol en vooral voorzichtig lijkt me.
En hoe weet je dat dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 01:12 schreef prupke het volgende:
[..]
ik weet dat een geest van een overledene (die vermoord is) bv nooit zou vertellen wie het gedaan heeft.
Vind het een interessant onderwerp en heb altijd veel programma's gekeken die over geesten gingen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
En hoe weet je dat dan?
Hoe weet je dat? Zelf ervaringen mee?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:21 schreef EmmYKuHh het volgende:
Ik zou het niet doen.. het is super gevaarlijk..
Heb je al een idee wie je gaat oproepen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:30 schreef A.J. het volgende:
mensen mensen ik kan het niet geloven,
ik ga morgen echt even proberen een geest op te roepen (waarom denk je dan : ik ben een nieuwsgierige knul) ik ga het natuurlijk niet alleen doen, nee nee daarvoor ben ik te bang, ik ga het met vrienden proberen...maar zo te zien heeft iedereen wel resultaten geboekt met het oproepen....ik ben benieuwd.
P.S: bedankt met die tip over " goodbey"
... en op welke manier?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:31 schreef prupke het volgende:
Heb je al een idee wie je gaat oproepen?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:31 schreef prupke het volgende:
[..]
Heb je al een idee wie je gaat oproepen?
ouija bordquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:40 schreef iteejer het volgende:
[..]
... en op welke manier?
laat ff weten of het gelukt isquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:47 schreef A.J. het volgende:
[..]
[..]
ouija bord
en wie......marilyn monroe![]()
Geesten kunnen inderdaad liegen, maar dat kunnen zoveel mensen heel erg goed. Ik denk dat dat in de geestenwereld niet anders is. Het is al fout, denk ik, als je geesten op gaat roepen om de waarheid te achterhalen (niet persoonlijk bedoelt natuurlijk).quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
En weet je wat er kan komen als je wat oproept? Geesten kunnen ook goed liegen.....
Mocht je een abonnement op de Kijk hebben, of iemand kennen die dit heeft, lees het artikel over geesten van deze maand eens door. Ging over een wetenschapper die op een dag midden in z'n lab vage schimmen zag, geluiden hoorde en koude rillingen door z'n lichaam voelde gaan. Enkele schoonmakers waren al gillend weggelopen en waren er 100% van overtuigd dat het lab behekst was. Door toeval kwam de onderzoeker erachter dat voorwerpen precies in het midden van het lab begonnen te trillen. Onderzoek wees al snel uit dat er bepaalde geluidsgolven daar samenkwamen, veroorzaakt door een airco.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:15 schreef prupke het volgende:
[..]
Laatst nog een docu over mensen die geesten in huis hadden. Een vrouw zag altijd om haar bed een aantal mensen staan. Ze hebben in eerste instantie geprobeerd dmv camera's en geluid om iets waar te nemen maar dat lukte dus niet.
Naderhand kwam er een man bij haar op bezoek die geesten voelt en geesten zeggen hem dingen.
HIj wist precies hoe en wat van de geesten.
Nee, dit is niet te wetenschappelijk, het geeft prima weer hoe je zaken kunt 'verkkaren' door er met een bepaald vooraf gecosntrueerd beeld selectief naar te kijken.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Sinds deze ontdekking reist deze onderzoeker de hele wereld af, naar huizen en gebouwen waar zogenaamd geesten huizen. In bijna alle gevallen werd de bron gevonden in de geluidsgolven. Soms veroorzaakt door airco, soms door andere electrische apparaten en soms zelfs door de branding van de zee. Wanneer hij dan vervolgens deze oorzaak verhelpt verdwijnen onmiddelijk ook de geestsverschijningen...
Of is dit te wetenschappelijk voor TRU?![]()
Je hoort mij ook niet zeggen dat alles wat met geesten te maken heeft al wetenschappelijk verklaard kan worden. M'n post was een reactie op een verhaal over huizen die zogenaamd bezeten zijn van geesten, niet over glaasjedraaien o.i.d. Ik ben er alleen van overtuigd dat ook dit op een dag volledig wetenschappelijk verklaard kan worden en dat ze over 2000 jaar hartelijk kunnen lachen om dit soort zaken. Ongeveer zoals wij nu lachen om de Grieks/Romeinse religie.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:35 schreef iteejer het volgende:
Maar als je ze vraagt hoe geluidsgolven een vraag kunnen beantwoorden waar je zelf het antwoord niet op kan weten komt men er weinig verder mee...
Mss lachen wij als we overleden zijn wel heel hard om de rationalisten/skeptistenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben er alleen van overtuigd dat ook dit op een dag volledig wetenschappelijk verklaard kan worden en dat ze over 2000 jaar hartelijk kunnen lachen om dit soort zaken. Ongeveer zoals wij nu lachen om de Grieks/Romeinse religie.
Als je er echt iets van zou weten zou je zien dat de grieks/romeinse religie, mythologie en filosofie eigenlijk alleen maar een iets andere, meer symbolsiche voorstelling zijn van inzichten die we nu nog steeds hebben.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Ongeveer zoals wij nu lachen om de Grieks/Romeinse religie.
[offtopic] Dat de Grieks/Romeinse filosofie veel invloed op ons hedendaagse denken heeft gehad zal ik nooit ontkennen. Daar had ik het dan ook niet overquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:34 schreef iteejer het volgende:
[..]
Als je er echt iets van zou weten zou je zien dat de grieks/romeinse religie, mythologie en filosofie eigenlijk alleen maar een iets andere, meer symbolsiche voorstelling zijn van inzichten die we nu nog steeds hebben.
Je zou jezelf uitlachen...
Uiteraard kijk je altijd met een bepaalde bril naar 'de werkelijkheid', ook de exacte wetenschappen. Maar dit maakt het nog niet symbolisch. Je beschrijft hier inderdaad goed dat de wetenschap nog onvolledig is, we bepaalde fenomenen nog niet kunnen verklaren en er waarschijnlijk heel wat variabelen nog altijd onbekend of onderbelicht zijn. Dit maakt de modellen die we op dit moment hebben wellicht onvolledig, maar het maakt het nog niet symbolisch!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:11 schreef iteejer het volgende:
Ben jij van mening dat onze inzichten, zoals geformuleerd in de wis/ en natuurkunde, mínder symbolisch zijn dan de bv inzichten van de grieken en de romeinen?
Zo ja, ben ik dat absoluut niet met je eens.
Uiteraard zijn onze modellen vele malen verfijnder, en zijn ze in alle details veel meer gerelateerd aan meetbare eigenschappen van de wereld om ons heen.
Maar maakt dat het minder sybolisch? We hebben het nog altijd over modellen! Iedere fysicus zal je dat kunnen vertellen.
Een voorbeeldje ter illustratie:
Men heeft met allerlei meetapparatuur het heelal lopen afgrazen. Eén van de conclusies die sommigen uit de meetwaardes trokken, was dat dezelfde wetmatigheden die hier gelden, ook op Jupiter of zelfs op andere sterrestelsels gelden.
Maar is dat niet een beetje logisch..? Die meetapparatuur is geheel conform onze inzichten gebouwd. We kijken dus al met een bepaalde bril naar dat heelal. Dat je dan dezelfde wetmatigheden terugvindt is dan toch zo raar niet..?
Héééél plastsich voorbeeld:
Stel dat er op jupiter jupiter-mannetjes rondlopen die telekinetische gaven hebben: ze kunnen rotsblokken laten zweven. Nu suist onze camera over, en die ziet een jupiter-mannetje, én die ziet een rotsblok zweven.
Wij zullen hier never aan kunnen ontlenen dat het mannetje met stenen kan smijten; simpelweg omdat we die twee gebeurtenissen niet kunnen koppelen, daar ook geen enkele aanleiding toe hebben.
Zodat we slechts een mannetje zien, én een rotsblok dat beweegt. De relatie tussen beiden is iets wat we hier niet kennen (of erkennen) en dus zal het niet als zodanig gezien worden.
En dit geldt voor een hele berg veel meer abstracte meetwaardes exact zo.
Geheelquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:17 schreef Mirage het volgende:
Mijn stelling is altijd
" als je moet vragen hoe je geesten oproept ... dan moet je het niet doen ".
Wat een slap gelulquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:17 schreef Mirage het volgende:
Okay, inmiddels zijn we al weer een paar dagen verder, dus zeg eens, is er nog wat gebeurd?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:30 schreef A.J. het volgende:
ik ga morgen echt even proberen een geest op te roepen (waarom denk je dan : ik ben een nieuwsgierige knul [...]
...en als het glas zich nou naar de 'nee' beweegt? Betekent dat dat er nou niemand 'thuis' is? Of verstoppen ze zich dan achter het geestige equivalent van de vensterbank?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:23 schreef Biancavia het volgende:
Schrijf het alfabet op een stuk papier en de woorden 'ja' en 'nee'.
Pak een glas en draai het om. Leg je vinger op het glas. Zeg: "Geest, ben je daar?" en weldra zal het glas zich gaan bewegen naar het woord 'ja'. Vervolgens kun je vragen stellen aan meneer de geest.
Laatste bezoek: 11 uur, 39 minuten geledenquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:01 schreef Kimske het volgende:
A.J, bent u daar???
Hoe is die groep bij elkaar gekomen? Waren jullie al bekenden van elkaar en kwamen jullie toen op het idee?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:48 schreef Anodes het volgende:
Ik heb vier jaar in een groep gezeten waar we elke maand een zog "bordsessie"hadden.Er zijn hele mooie dingen uit voorgekomen, maar ook een aantal zeer negatieve ervaringen.
Het belangrijkste is dat je respectvol met het ouijabord omgaat en het nooit als spelletje ziet.
Je laat je op dat moment in met krachten die onze voorstelling te boven gaan en daar moet je nooit mee spotten.
Wat ook heel belangrijk is, geloof niet alles wat er gezegd wordt, maar probeer het kaf van het koren te scheiden.Probeer of je de informatie die doorkomt kan controleren aan de hand van bijv. naam en/of plaatsgegevens, geboortedata etc.
Ook kan het zijn dat een van de deelnemers vrij open staat m.a.w dat informatie afgetapt wordt van een van de deelnemende personen i.p.v entiteiten.Dit kan zeer verwarrend werken.
Wij hadden een ervaren medium die precies wist hoe je die sessies zo veilig mogelijk kon houden.
Hij kon gelijk bijsturen als het uit de hand dreigde te lopen.
Wat voor een ouijabord hadden jullie? Zelf geknutseld of hebben jullie er eentje gekocht?quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:57 schreef Anodes het volgende:
Ja, we waren als vriendengroep al een paar jaar bezig met het paranormale.De interesse voor het ouijabord was er al een poosje maar alleen passief, totdat we een medium uitgenodigd hadden om een lezing te geven over het Spiritisme.Het klikte zo goed met deze man dat we besloten hebben om één keer een bordsessie te proberen met hem als begeleider.Dat is uiteindelijk vier jaar geworden!
Dit is inderdaad heel moeilijk te onderscheiden.Bij ons kwam er echter informatie door die geen van de deelnemers kon weten en die ook na te kijken was d.m.v heel specifieke details, maar er werd ook veel onzin op het bord gegooid.Toch leer je gaandeweg de zin van de onzin wel te scheiden, hoewel het altijd oppassen blijft voor valkuilen!quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:52 schreef livEliveD het volgende:
Maar hoe weet je nu of je een geest "spreekt" of een onderbewuste van iemand? En hoe weet je of er gelogen wordt? Of kan dat simpelweg niet?
Inderdaad zelf gemaakt met een houten kruis erbij wat door de deelnemers op de vingertoppen werd gedragen, zodat er geen invloed op de bewegingen van onszelf kon ontstaan.In het midden van het kruis zat een pin waarmee de letters, cijfers, vraagteken en het ja\nee konden worden aangetikt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat voor een ouijabord hadden jullie? Zelf geknutseld of hebben jullie er eentje gekocht?
En waarom zijn jullie gestopt na vier jaar?
kaars weg, alleen voor de spiegel staan en 3x "Candyman" hardop zeggen !quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:05 schreef A.J. het volgende:
ik heb een keer met vrienden geprobeerd met een kaars voor de spiegel te staan en drie keer BLODY MARY te roepen ....dan zou je haar zien of zo![]()
Dude!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:05 schreef A.J. het volgende:
ik heb een keer met vrienden geprobeerd met een kaars voor de spiegel te staan en drie keer BLODY MARY te roepen ....dan zou je haar zien of zo![]()
Beetlejuice toch?...quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:22 schreef Viola_Holt het volgende:
kaars weg, alleen voor de spiegel staan en 3x "Candyman" hardop zeggen !
Toch raar dan dat je zelf precies hetzelfde doet; Proberen anderen te overtuigen door te wijzen op alternatieve verklaringen, buiten de reguliere wetenschap om...quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:21 schreef iteejer het volgende:
Dat veel 'geestopenbaringen' heel iets anders zijn, zal best.
Dat sommige 'geestopenbaringen' wellicht óók gepaard gaan met materiele verschijnselen, geloof ik evenzeer.
Mijn overtuiging is ontstaan op basis van vele jaren ervaringen, en daarover nadenken en discussieren. Degenen die denken dat men mij iets nieuws vertelt door te wijzen op alternatieve verklaringen kent mij niet, en lijdt bepaald niet aan het serieus nemen van de ander. En kent vemoedelijk géén van de serieuze 'believers' hierin, hooguit een stel wat hysterische aandachttrekkers die kritiekloos van alles lopen te lallen.
Er is dus meer nodig dan een middelbareschool padvindersblaadje a la 'De Kijk' om mij op andere gedachten te brengen of zelfs maar iets nieuws te brengen
hahaha, wat een bull-shit. Als je wilt autorijden moet je ook wel eens wat vragen. om maar een voorbeeld te noemen, en dat betekent niet dat je nooit moet gaan autorijden als je iets vraagt.quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:17 schreef Mirage het volgende:
Mijn stelling is altijd
Man man, het is maar goed dat de gemiddelde truth-ganger niet zulke lange teentjes heeftquote:Op maandag 9 augustus 2004 16:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Maar goed, TRU heeft voor mij weer zijn reputatie bewezen dat alternatieve verklaringen niet op prijs gesteld worden... Ik houd het hier voor gezien...
Slechte ervaringen mee?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 04:04 schreef pandemon het volgende:
ik heb je topic niet echt door gelezen, doe ik nog wel een x maareh kan je nu wel 1 ding zeggen.. don't fuck with it.. its not a toy ur playing with
Ja precies, vertel er eens wat over!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 10:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Slechte ervaringen mee?
Ik heb gehoord van een vriend van mij dat je dat met om 12 uur s'nachts met volle maan moet doen en dat je het 10 keer achter elkaar moest roepen. Dan zie je 2 rode ogen in je spiegel verschijnen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:05 schreef A.J. het volgende:
dat zou ik nou graag willen weten.
maar hebben jullie nou nog meer van die ideeen om met een grope mensen te proberen![]()
In dat laatste heb je helemaal gelijk.Als je allemaal positief bent en goed in je vel zit, leg je als het ware een kring van bescherming (positiviteit) om je heen.Hierdoor trek je hogere entiteiten aan die het goed met je menen.Anders kunnen er nog wel eens entiteiten zich aanmelden die alleen er op uit zijn om je bang, onzeker of boos te maken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:30 schreef yavanna het volgende:
In het verleden heb ik, nooit alleen, tallloze malen 'glaasje draaien' gedaan en op een enkele keer na is er nooit iets bijzonders uitgekomen. Doelende op informatie, die achteraf bleek te kloppen.
Nooit 'enge', dingen meegemaakt verder ermee.
Maar zoals met zoveel dingen, bezint, eer ge begint ( of zoiets)
Als je al niet sterk/ lekker in je vel zit, zou ik het ook zeker niet aanraden.
1e vraag:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:55 schreef livEliveD het volgende:
Maar is het ook zo dat dat glas gaat bewegen en dat je het idee hebt dat je dat niet zelf doet?
Hoelang duurt het voor het glas gaat bewegen en komt het ook voor dat er niks gebeurd?
Tuurlijk hoeft het niet persé in het donker.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:00 schreef Anodes het volgende:
Wat ook flauwekul is, is dat het zo donker mogelijk moet zijn tijdens een sessie.Gewoon het zonlicht erbij of de lampen aanlaten! Doordat men denkt dat een sessie zich in het donker moet afspelen wordt het allemaal nog spannender en daardoor ook vaak enger!
![]()
En vaak voelt het hiernamaals aan als "donker" terwijl het licht leven betekend wat voor sommigen makkelijker contact doet leggen. Natuurlijk is dit algemeen en verschilt het per persoon.. je kan beter gewoon in daglicht contact leggen. Ik hou zelf van schemering.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:17 schreef Mirage het volgende:
Ook maakt het dempen van licht dat je omgeving je minder afleid.
Nou, ik denk niet dat het taboe door zoiets groter wordt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 18:52 schreef Anodes het volgende:
Ok, mee eens. Ik bedoel eigenlijk meer dat er een extra eng sausje overheen wordt gegoten door te beweren dat het zo donker mogelijk moet zijn
Zo wordt het taboe rondom dit onderwerp alleen maar groter!
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:39 schreef Mirage het volgende:
Wie heeft er eigenlijk ervaring met the Psychic Circle ?
( vrijwel hetzelfde idee als Ouija alleen zijn er meer tekens/ symbolen in opgenomen )
Sommige spirituele ( boeken ) winkels verkopen het.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:33 schreef Anodes het volgende:
Inderdaad prachtig bord !!
Ik kende dit helemaal niet.Weten jullie waar het te krijgen is?
Eerlijkheidshalve moet ik vertellen dat veel mensen aanraden om het met minimaal 2 personen te doen, zelf vind ik dat in je up ook prima te doen is.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:16 schreef livEliveD het volgende:
Moet dat oproepen eigenlijk met meerdere personen of kun je het ook in je eentje doen?
Waarom maak je er niet gewoon zelf eentje? Op maat gemaakt speciaal voor jouw symboliek en goedkoop!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:09 schreef MUUS het volgende:
Duur?
Het is niet zo alsof Fok je dwingt dit te gaan doen, je doet het altijd zelf. De kop "2 tieners in gekkenhuis door magische rituelen" zou best kunnen en dat ze dat dan van internet hebben gehaald, er zijn genoeg sites. Beter enige voorlichting dan de legio sites waar je geen vragen kan stellen, als iemand het wil doen doet die dat toch wel.quote:[quote]Op vrijdag 13 augustus 2004 00:47 schreef pandemon het volgende:
zie je het al staan op Fok... 2 tieners in gekkenhuis door topic op fok van magische rituelen" lol
hey joh.. ff rustig hoor no zo laat haha.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:55 schreef The_Shining het volgende:
[..]
Waarom maak je er niet gewoon zelf eentje? Op maat gemaakt speciaal voor jouw symboliek en goedkoop!
[..]
Het is niet zo alsof Fok je dwingt dit te gaan doen, je doet het altijd zelf. De kop "2 tieners in gekkenhuis door magische rituelen" zou best kunnen en dat ze dat dan van internet hebben gehaald, er zijn genoeg sites. Beter enige voorlichting dan de legio sites waar je geen vragen kan stellen, als iemand het wil doen doet die dat toch wel.
Mijn ervaringen met dít bord zijn ( nog ) vrij beperkt.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:09 schreef MUUS het volgende:
Vertel eens over jouw ervaringen met dat bord, Mirage, want nu ben ik toch wel benieuwd hoe die symbolen gebruikt worden..
En ik wil dat bord ook hebbe hebbe hebbe, want het is zo mooi.. Duur?
ik ben rustig hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 03:43 schreef pandemon het volgende:
hey joh.. ff rustig hoor no zo laat haha.
het was maar een geintjeniet zo serieus joh
Tuurlijk! Je kan zelf ook een bord maken en dan mag je knippen, plakken, verven, tekenen of punniken wat je wilt.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:24 schreef livEliveD het volgende:
Even theoretisch. Als ik die foto's uit zou printen en op karton zou plakken dan gaat het toch ook "werken'? Lijkt me nog steeds een rare ervaring als dat glas gaat bewegen
Op ebay verkopen ze ook zat borden, ook in Engeland en Duitsland geloof ik, scheelt wat verzendkosten.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:53 schreef livEliveD het volgende:
Ik kwam een site tegen en daar was ie 25 dollar. Kun je ongeveer een schatting maken. Op internet kan ik niet echt een nederlandse shop vinden die hem online aanbied.
Wil er eigenlijk ook wel eentje hebben![]()
Als je écht geïnteresseerd bent wil ik wel kijken of ze hem hier nog steeds hebben.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:09 schreef livEliveD het volgende:
Ik heb bij 2 plaatselijke winkels in Enschede geinformeerd maar daar hadden ze ze helaas niet![]()
Ik hoop voor je dat je niet de hele nacht op hebt gezeten....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:26 schreef Armageddon2004 het volgende:
AJ IK ROEP U OP KOM IN DIT TOPIC!![]()
neenee , 5 x candyman zeggequote:Op maandag 9 augustus 2004 14:22 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
kaars weg, alleen voor de spiegel staan en 3x "Candyman" hardop zeggen !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |