Das ook geen SMS, maar een MMS (en die heb ik nog nooit gekregen, laat staan dat ik ze kan versturen).quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:03 schreef G_E het volgende:
Sms-en vind ik niet eng. Zolang iemand maar geen foto's van z'n slurfje gaat sms-en..
da's MMS'enquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:03 schreef G_E het volgende:
Sms-en vind ik niet eng. Zolang iemand maar geen foto's van z'n slurfje gaat sms-en..
smsen roeleert!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:03 schreef G_E het volgende:
whahahquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jamaar hallo we hadden een meeting in utrecht en ik had vertraging en dus kwam ik later en toen moest ik weten waar jullie zaten en allesen jij nam niet op
en uiteindelijk heb ik jullie gevonden, althans, Kug had mij gevonden en toen was alles goedgekomen
Hey, ff bellen?Gezellig?
Ik heb ooit één MMSje gekregen. Van JA. Gelukkig niet van z'n knakje.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:05 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Das ook geen SMS, maar een MMS (en die heb ik nog nooit gekregen, laat staan dat ik ze kan versturen).
Ik sms over 't algemeen alleen hapjes tekst...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
smsen roeleert!.
maar foto's van hun knakje hoeven ze niet te smsen..
Ja, zeg maar dat iemand een "MMS" stuurt van wat bij deze meneer onder het zwarte plakje verborgen zit.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
da's MMS'en
En euhm.. slurfje?
Maar is het dubbel NN?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:01 schreef Timmah het volgende:
MjahEn toen had ik er een stalker bij dus.
Ohw...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:08 schreef G_E het volgende:
[..]
Ja, zeg maar dat iemand een "MMS" stuurt van wat bij deze meneer onder het zwarte plakje verborgen zit..
Die meneer komt nogal eens van pas.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:08 schreef G_E het volgende:
[..]
Ja, zeg maar dat iemand een "MMS" stuurt van wat bij deze meneer onder het zwarte plakje verborgen zit..
Daar is meneer.jpg weer!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:08 schreef G_E het volgende:
[..]
nee, van zn kwakjequote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb ooit één MMSje gekregen. Van JA. Gelukkig niet van z'n knakje.
dat mogen ze mij beste wel smsen ofzoquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:08 schreef G_E het volgende:
[..]
Die smst ie niet deausch.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:09 schreef blublub het volgende:
[..]
nee, van zn kwakje
Ow blub, iets zegt me dat je zoooo spijt gaat krijgen van deze uitspraak!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:10 schreef blublub het volgende:
[..]
dat mogen ze mij beste wel smsen ofzo![]()
Hey, jij postte eerst in mijn fotoboek hoor.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:01 schreef Timmah het volgende:
MjahEn toen had ik er een stalker bij dus.
Geef je mobiele nummer maar!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:10 schreef blublub het volgende:
[..]
dat mogen ze mij beste wel smsen ofzo![]()
Ik doelde niet op jou Muus-meidquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:11 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hey, jij postte eerst in mijn fotoboek hoor..
Zou-ie nog lurken, denk je?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:13 schreef xman het volgende:
En de mistery continious..
MUUS.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:12 schreef MUUS het volgende:
En bifi..
okayquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:12 schreef G_E het volgende:
[..]
Geef je mobiele nummer maar!!
.
*ondertitel aanpas*quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:12 schreef MUUS het volgende:
En bifi..
PI, mop, PI.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:13 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jou Muus-meid
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:14 schreef blublub het volgende:
"avec moi dans tes bras tout est magnifique"
avec moi dans tes bras oehlalalala"
Oh, mijn hartje slaat over, bifi.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*ondertitel aanpas*.
.
Oya Lele!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:14 schreef blublub het volgende:
"avec moi dans tes bras tout est magnifique"
avec moi dans tes bras oehlalalala"
Muus-beeb, wanneer gaan wij eens samen hogere sferen bereiken?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
PI, mop, PI..
[..]. K3
.
Yeah baby!
The feeling is so fokking mutual.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Oh, mijn hartje slaat over, bifi..
.
.
* Anti-muggen-zooi aangeef *quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:19 schreef G_E het volgende:
Ik heb een gaslampje gekocht om op mijn balkon te kunnen lezen bij warm zachtjes sissend licht..
[afbeelding]
Alleen heb ik er nog geen gasreservoirtje bij..
K3 n00b, das Frans liedje mên, die is megaveelmeersplettersuperhyper de bomb dan Oya Lele joh!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oya Lele!.
K3!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:20 schreef blublub het volgende:
[..]K3
Ik ken alleen maar Oya Lele.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:20 schreef blublub het volgende:
[..]
K3 n00b, das Frans liedje mên, die is megaveelmeersplettersuperhyper de bomb dan Oya Lele joh!
maar K3 is![]()
K3
Wat voor hogere sferen, dear? Er zijn een heleboel verschillende soorten namelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Muus-beeb, wanneer gaan wij eens samen hogere sferen bereiken?![]()
Post dan ook eens, piemel. Ze bijten niet hoor.quote:* fanatiek TRU-lezer is *
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar Oya Lele..
*in hoekje kruip*.
Het was toen ik laatst op vakantie wasquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:16 schreef MUUS het volgende:
[..]
PI, mop, PI..
[..]. K3
.
Yeah baby!
Kom aan mijn boezem, poepelemoentje vamme, en draag je traantjes en snotjes maar aan mijn topje.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*in hoekje kruip*.
ohw... tjahquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*in hoekje kruip*.
We beginnen gezellig met een Uittreding, om door te switchen naar een BDE, vervolgens gaan we door naar licht Chanten om wederom in Trance te geraken. Daarna ga ik Tarot voor je lezen enzo, en gaan we de maan neerhalen, met jou als Hogepriesteres natuurlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:23 schreef MUUS het volgende:
[..]
Wat voor hogere sferen, dear? Er zijn een heleboel verschillende soorten namelijk..
[..]
Post dan ook eens, piemel. Ze bijten niet hoor..
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:25 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kom aan mijn boezem, poepelemoentje vamme, en draag je traantjes en snotjes maar aan mijn topje.
Dan zal ik je daarna alles over K3 leren, want alle cd's en meerdere dvd's zijn hier in huize MUUS aanwezig..
Wat is iedereen toch kei liev voor me!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:26 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw... tjah
als je ooit nog op msn komt krijg je Frans liedje, 3 Biggetjes én Alle kleuren van me okayhad je die Oyalele niet ook ooit van mij? ik ontketen een ware K3 hype!
![]()
Wij zorgen wel goed voor ons klein 'beavje hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat is iedereen toch kei liev voor me!!
.
*stil*quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:32 schreef Timmah het volgende:
[..]
Wij zorgen wel goed voor ons klein 'beavje hoor
Doetus een leuk K3 liedje zingen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:36 schreef timbob het volgende:
hallo!
ik kan ook kei liev zijn
Kontgraaiende crewslet!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:36 schreef Jerruh het volgende:
MUUS!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kontgraaiende crewslet!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is vriendelijk bedoeld!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:41 schreef MUUS het volgende:
[..]
Kontgraaiende crewslet!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:44 schreef MUUS het volgende:
[..]
Dit is vriendelijk bedoeld!
Hij heeft niet aan mijn bips gezeten, heur.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Het zal ook niet!.
Aan je boezem zeker. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:45 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hij heeft niet aan mijn bips gezeten, heur..
Je hebt hem weggejaagd.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:53 schreef MUUS het volgende:
Jerruh?
JERRUH?
O...o.....
Nee hoorquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
En de rest ook zo te zien..
*snift aan oksels*quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
En de rest ook zo te zien..
Jeuhj! Tenminste nog één iemand!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:55 schreef Timmah het volgende:
[..]
Nee hoor
Het is nu ons 2.... en Muusquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jeuhj! Tenminste nog één iemand!.
*snif*quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
*snift aan oksels*
Hmz.
Ben al weg..
Verstoor het moment maar weer..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:56 schreef wizarddragon het volgende:
Nah..ik lurk gewoon ff'tjes
Muus! Neeeeeequote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:55 schreef MUUS het volgende:
[..]
*snift aan oksels*
Hmz.
Ben al weg..
Ja als ik het wilquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:57 schreef Timmah het volgende:
[..]
Verstoor het moment maar weer..
Ah gelukkig.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:57 schreef Jerruh het volgende:
oeh brutale bipspetserke van me!!!!!!!
ben jij er zaterdag?.
wat enorm slecht geplanned van die jarige eprsoon!!!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:59 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ah gelukkig..
Nee mop, ik heb zaterdag een verjaardag..
Idemquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:10 schreef blublub het volgende:
ik ook
jah! de mijne wordt 5quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:11 schreef Vlarp het volgende:
Maar die's wel keileuk!
De mijne 23 als ik het goed hebquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:21 schreef blublub het volgende:
[..]
jah! de mijne wordt 5
de mijne wil een boek met bomen erin of een stepquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De mijne 23 als ik het goed heb
De mijne vast een fles whiskey ofzo...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:23 schreef blublub het volgende:
[..]
de mijne wil een boek met bomen erin of een step
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:23 schreef blublub het volgende:
[..]
Heb je een nieuw vriendje?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:23 schreef blublub het volgende:
[..]
nee hoor, hij is al heel lang mn vriendje (en tevens familie)quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heb je een nieuw vriendje?.
* Blubplakset aanreikt *quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:39 schreef blublub het volgende:ik word lek geprikt
Hahaha ja durfde je me niet te bellen?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
whahah
Owja..ik had Kug jouw 06 gegeven.
Maar ik had het ook niet over jou. Alhoewel je wel veel smste toen en ook tijdens de roze maandag.
BORIS AAN DE LIJN !!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha ja durfde je me niet te bellen?dat je dan belt en dan neem ik op: KEEP THE SOUL ALIIIIVVVEEEEE!!!!!!!!!!!
Ja maar ik sms'te over mijn vetraging want ik had geen ene idee joh over hoe en wat verderen roze maandag waren het ook maar drie berichtjes
daar hoor je juist BLIJ mee te zijn ook!!
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:50 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
BORIS AAN DE LIJN !!!!!!!!!!!ownee..Hendrik
Ja, maar m'n inbox raakte wel vol door jouw laatste drie sms'jes.
lievvquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:41 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Blubplakset aanreikt *![]()
Truste waxquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:59 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ben slapenik val echt om
Slaap lekker allemaal!![]()
appel?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:41 schreef Mister_T het volgende:
Als je nou niet springt, als je nou niet springt, als je nou niet springt dan ben je een ...................
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
appel?
had ik het goed?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:43 schreef Mister_T het volgende:
[..]!
![]()
heb k liever een aardbeiquote:Op donderdag 5 augustus 2004 03:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
appel?
goeiesmorregesquote:Op donderdag 5 augustus 2004 06:56 schreef Idril-2 het volgende:
[afbeelding]
Goeiemorgen!
't Isfeest
vandaag en ik trakteer op zelfgebakken appeltaart zit ik hier even mooi weer te spelen want die van ons zal wel van de bakker moeten komen
n.e.e.n.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 07:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Gj is moe maar wil niet slapen...tips?
Gefeliciteerd, Error!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:34 schreef Twoflower het volgende:
* Twoflower komt even Error feliciteren met zijn 28e verjaardag.
Verrek, waarom werkt het nu wel en een uurtje geleden nog niet?
Het wordt vanmiddag iets beterquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:03 schreef timbob het volgende:
[..]
jammer dat het weer niet meewerkt..
Lekker ben je..quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:10 schreef Twaalfje het volgende:
Pfff ik ben net wakker en Timmah kletst me de oren van me kop.
Het weer werkt prima mee btw want ik heb genoeg te doen vandaag
Doodgaan ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:58 schreef blublub het volgende:
wakker worden sux
hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:24 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Doodgaan ook.
Soms is dat een goed ding... vaak ook nietquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:58 schreef blublub het volgende:
wakker worden sux
Ik doe het al 23 jaar lang.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:25 schreef blublub het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?
Molecuulquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:41 schreef Weemz het volgende:
W&W... Maar goed dat we geen M&M zijn: dan waren we nu alllllllang gesmolten
Shit, ik heet wel Marco... Hoe zou Waxxer in het echt heten?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:35 schreef Weemz het volgende:
ja goed hoor:) EIN-DE-LIJK weer een vrij dagje...
Marcusquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:41 schreef Weemz het volgende:
Shit, ik heet wel Marco... Hoe zou Waxxer in het echt heten?
Es geht gut, Fraulein, und dir? Sollst du nicht am Neude sitzen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:39 schreef blublub het volgende:
hoi W&W
wie gehtst dudes?
ja es getzt jetzt sehr gut Marcus. und nein ich muss mall saubermachen in die Badezimmer, schade nicht? aber ist jetzt auch fiel zu druck am Neude glaube ichquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Es geht gut, Fraulein, und dir? Sollst du nicht am Neude sitzen?
scheikunde is keicool! jammer dat ik tegenwoordig bijna alleen nog maar biochemie heb, want dat suckt echt de pan uitquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:00 schreef Weemz het volgende:Molecuul
Scheikunde
I
it
EN om nogmaals aan de vraag te voldoen: Es geht mir also sehr guht.
Ich mache auch sauber, meiner Zimmer ist ein grosser Chaos!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:02 schreef blublub het volgende:
[..]
ja es getzt jetzt sehr gut Marcus. und nein ich muss mall saubermachen in die Badezimmer, schade nicht? aber ist jetzt auch fiel zu druck am Neude glaube ich
was machts du jetzt?
mijn Duits is zo goed![]()
nein silly! meiner Vatti wohnt seit 11 jahren nicht mihr in meiner Hause, ehr wohnt elders. okay nu ben ik het Duits zat, ik had een 9 voor mn eindexamen, maar dat was dan ook alleen lezen, schrijven heb ik al 3 jaar niet meer gehad... maar goed mijn pappi kan dus heel niet weten hoelaat ik thuis kom en ik mag van mijn mammi best laat thuis komen, eigenlijk wanneer ik maar wil, ik ben al bijna 19 hoor!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ich mache auch sauber, meiner Zimmer ist ein grosser Chaos!Ich hab' abends keiner Zeit und darum mach' ich das heute.
Hast Vatti dich Hausarrest gegeben, da du den ganzen Mittag saubermachen sollst? Bist dus wiedr zu spaht nach Hause gekommen letster Nacht??
ik lees het ja! Maar dat van mij is ook voor verbetering vatbaar. Per 28 augustus werk ik tijdelijk weer tweewekelijks in Duitsland, dus dat komt wel goed!
ooohhhh pardon, volgens mij had je dat al eens erzahlt maar was ik dat vergetenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:16 schreef blublub het volgende:
[..]
nein silly! meiner Vatti wohnt seit 11 jahren nicht mihr in meiner Hause, ehr wohnt elders. okay nu ben ik het Duits zat, ik had een 9 voor mn eindexamen, maar dat was dan ook alleen lezen, schrijven heb ik al 3 jaar niet meer gehad... maar goed mijn pappi kan dus heel niet weten hoelaat ik thuis kom en ik mag van mijn mammi best laat thuis komen, eigenlijk wanneer ik maar wil, ik ben al bijna 19 hoor!![]()
Ik zie hem nog hoor!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:18 schreef ysklontje2000 het volgende:
Hmmm, m'n icon is foetsie.
Bakkebaardjes zie ik niet meerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:21 schreef wizarddragon het volgende:middag
Dank je!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:34 schreef Waxxer het volgende:
Ow ja, gefeliciteerd Error!!!![]()
Vertel maar eens welke cadeaus je hebt gekregen!!
Een kraampje van het COC op het marktplein?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:24 schreef DennisMoore het volgende:
Hmmm... vanavond is er *kuch* 'GayPride' in Amersfoort....
ik had voor al mn talen en KCV een 9quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ooohhhh pardon, volgens mij had je dat al eens erzahlt maar was ik dat vergeteneen 9 voor Duits??? Wat goed!! Maar dan ben je vandaag een beetje
Assepoester
dus? Alhoewel... je woont bij je moeder, niet bij je vader.... dus een Boze Stiefmoeder heb je niet
althans, dat weet ik natuurlijk niet, maar je woont niet bij haar, zeg maar.
Najaik ga geloof ik maar eens verder met hetgeen ik aan begonnen was
*boen*
Oh My...waar is mijn ik??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bakkebaardjes zie ik niet meer
Hai!![]()
![]()
Ooohhh dat zijn er nogal wat! Anders sta je ook voor paal he op zo'n uniquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:23 schreef Weemz het volgende:
Mijn lichting bestond uit 43 mensen, 5 zijn er gekapt, 50/50 mannen/vrouwenVolgende lichting: Nu al meer dan 65 aanmeldingen
Dit allemaal op de gezellige Utrechtse Uithof
65?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:23 schreef Weemz het volgende:
Mijn lichting bestond uit 43 mensen, 5 zijn er gekapt, 50/50 mannen/vrouwenVolgende lichting: Nu al meer dan 65 aanmeldingen
Dit allemaal op de gezellige Utrechtse Uithof
dat is dus bij Duits zo, dit jaar 5 aanmeldingenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh dat zijn er nogal wat! Anders sta je ook voor paal he op zo'n unimet zijn 3'en
maar het zijn er dus bijna 50
Zoiets zou je verwachten ja.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:28 schreef error het volgende:
Een kraampje van het COC op het marktplein?
Wat leuk!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:27 schreef error het volgende:
[..]
Dank je!
Nou... vannacht werd ik gebeld door mijn vriendje en hij en al zijn collegae hebben voor me gezongen terwijl ze in de bar zaten. Dat was wel een lief kadootje![]()
Welke studie doe jij dan? En ja ik zit in dat witte Kubusding ('t Went), maar ook in 't Kruyt, het Centrum Gebouw Noord, Het Minneart, Aardwetenschappen, Buys Ballot en Ornsteinlab...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:30 schreef blublub het volgende:
[..]
65?
wij zitten op de 900 maar er kunnen er maar 300 beginnen tevens op de gezellig uithof, maar dan een ander deel. jij zit toch achter de Minnaert of in die witte kubus met de Farmacos?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Oh My...waar is mijn ik??![]()
Daar chatten toch alleen mensen die op webcamsex of sexdates uit zijn?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:30 schreef Weemz het volgende:
Jeej, moet je voor de grap eens op camsalon of chatboy ofzow gaan en dan chatten met mensen uit de regio utrecht... GA JE VANAVOND MEE???![]()
De Tokkies?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:29 schreef blublub het volgende:
[..]
ik had voor al mn talen en KCV een 9
*in het 'bezit' is van een heuse Boze Stiefmoeder*
alleen zal het woord stiefmoeder nooit over mn lippen komen![]()
maar thank god woont die idd niet hier. stiefzussen heb ik niet, wel halven
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De Tokkies?![]()
![]()
aaahhh neeeeee dat was een heeellll gemeen grapje![]()
zie profielquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:33 schreef Weemz het volgende:
[..]
Welke studie doe jij dan? En ja ik zit in dat witte Kubusding ('t Went), maar ook in 't Kruyt, het Centrum Gebouw Noord, Het Minneart, Aardwetenschappen, Buys Ballot en Ornsteinlab...
Soms loop ik een hele A4D in 1x
Tja, het digitale homoleven is hard... En veel mensen op die sites hebben een.... hoe zeg je dat... knik? D'r klopt vaak gewoon iets niet aan....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:30 schreef Weemz het volgende:
Jeej, moet je voor de grap eens op camsalon of chatboy ofzow gaan en dan chatten met mensen uit de regio utrecht... GA JE VANAVOND MEE???![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De Tokkies?![]()
![]()
aaahhh neeeeee dat was een heeellll gemeen grapje![]()
Whahah moet je eens wagen joh, anders verander ik in zo'n enge Chineesje als ik je weer tegenkom tijdens een meet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
zal ik je nu eens gigantisch gaan sms'en dat je denkt tering hou eens op daarmee/![]()
Waar kom jij dan (en nee DAT bedoel ik niet)?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Tja, het digitale homoleven is hard... En veel mensen op die sites hebben een.... hoe zeg je dat... knik? D'r klopt vaak gewoon iets niet aan....
Ik kom er iig niet
Mja. Jij hebt ook wel ergens een nogal 'gewaagde foto' staan, die prima op chatboy past.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:36 schreef Weemz het volgende:
Valt best mee (als je eenmaal doorhebt hoe dat soort mensen tegen je praten), ik heb aardig wat msnbuddies uit beide gehaald
Ja bij ons wordt alles ook verbouwd ivm asbest (kruyt) en het schijnt dat het went over 2 jaar ook een makeover krijgt...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:37 schreef blublub het volgende:
[..]
zie profiel
ik zit alleen in t Stratenum en Trans laagbouw, maar daar komt verandering in als onze nieuwe uitbouw klaar is
dat ziet er best aangenaam uitquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zoiets zou je verwachten ja.
Vorig jaar was het blijkbaar best druk. Of ze kunnen goed publiek erbij fotosoepen.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja. Jij hebt ook wel ergens een nogal 'gewaagde foto' staan, die prima op chatboy past..
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Whahah moet je eens wagen joh, anders verander ik in zo'n enge Chineesje als ik je weer tegenkom tijdens een meet.![]()
Kheb zo'n antieke nokia 3210, dus inbox raakt gauw vol.
Mja, ik ga vanavond wel even kijken of het weer net zo druk is.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:43 schreef error het volgende:
dat ziet er best aangenaam uit
gay.nl sta ik, fok dan en af en toe 's msn, de ene keer op het adres dat hier staat, dan eens op mijn andere.... maar dat doe ik eigenlijk weinig meer, msn'en....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:41 schreef Weemz het volgende:
[..]
Waar kom jij dan (en nee DAT bedoel ik niet)?
Whaha ja ik word niet gauw boos (misschien wel een beetje arrogant overkomenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
neeeeee dat doe jij niet want dat kan jij niet
ik lig dan alleen maar helemaal dubbel als je opeens boos gaat doen
![]()
![]()
Oh wacht jij doet een vechtsport he
Neeeeeeeee man gozert, dat doe ik niet weet jeDoe ff relaxt
Chill man
En ik zal in het vervolg uitkijken danMijn berichtjes wil je natuurlijk wel maaaanden bewaren
Sure.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:43 schreef Weemz het volgende:
![]()
![]()
Ik was al van plan ze eraf te halen
'Ze' in de zin van 'mensen die willen cyberseksen'?quote:Weet je, in het begin was ik een beetje bang dat ze anders "niet zouden reageren"
Stupid me![]()
Ja je hebt wel een paar erg gewaagde foto'squote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:43 schreef Weemz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik was al van plan ze eraf te halen
Weet je, in het begin was ik een beetje bang dat ze anders "niet zouden reageren"
Stupid me![]()
naja bij ons is het dus pure noodzaak. we zitten bomvol, en als bijna iedereen op komt dagen voor college (wat zowaar wel eens gebeurtquote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:42 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ja bij ons wordt alles ook verbouwd ivm asbest (kruyt) en het schijnt dat het went over 2 jaar ook een makeover krijgt...
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:54 schreef Waxxer het volgende:
Het stokpaardje van gay.nl?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:57 schreef Weemz het volgende:
Mijn eigen privates zijn er nu afAlleen bij gaydar nog wat geile van het net...
Maar ja, met al dat gecontroleer op die sites zal het wel even duren voordat het weer goed is
nee, THANK GOD!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
we zijn je pappa's toch niet?
van de schrik?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:05 schreef Weemz het volgende:
Maar goed, ik ga d'r vandeur, beetje uitpuffen!
en mamma dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:05 schreef Vlarp het volgende:
*inschreef voor woning in het Rijnmond gebied*
Nou, laat ik het zo zeggen. De foto's waren behoorlijk onthullendquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
van de schrik?denk dat een heeeeeeeleboel mensen het al gezien hebben heur
*ook gezien heeft*quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
van de schrik?denk dat een heeeeeeeleboel mensen het al gezien hebben heur
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou, laat ik het zo zeggen. De foto's waren behoorlijk onthullend![]()
Geef eens een korte omschrijving van je gedachten gang, met een kort procesverslag.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:15 schreef blublub het volgende:
[..]
*ook gezien heeft*
OMGquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik denk hij heb ook een Kiki maar het bleek iets anders te zijn
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
OMG
WHAHAHAHHA
* wizarddragon valt om van het lachen
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geef eens een korte omschrijving van je gedachten gang, met een kort procesverslag.
Maar dan was dat je eerste!!In je verdere carriere zul je er nog velen tegenkomen
![]()
whahah hou op...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Naja, zijn persoonlijkheid blijft iig overeind staandenk ik
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Naja, zijn persoonlijkheid blijft iig overeind staandenk ik
Hij bedoelt 'piemeltje'.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:46 schreef blublub het volgende:
mn 1e wat?
wat!!???quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij bedoelt 'piemeltje'.
Meid. Vertel.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:58 schreef blublub het volgende:
wat!!???
ik heb al heel wat meer piemeltjes dan dat gezien hoor irl dus
en heel andere piemolletjes dan die ook jah!
ik vrees dat jij die verhalen heel niet wil weten mênquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Meid. Vertel..
Misschien vraag ik het wel namens de lurkers hier.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:09 schreef blublub het volgende:
ik vrees dat jij die verhalen heel niet wil weten mên
Nah, ik wil het namelijk een keer niet weten.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien vraag ik het wel namens de lurkers hier..
hahahaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
whahah hou op...![]()
Ik brul het bijna uit![]()
*proest*quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahaha![]()
![]()
Ik kan nog wel even doorgaan![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Misschien vraag ik het wel namens de lurkers hier..
ya see?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:12 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Nah, ik wil het namelijk een keer niet weten.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahaha![]()
![]()
Ik kan nog wel even doorgaan![]()
[afbeelding]
Gewoon een 2 of 3 kamer woning. Kamer is zo primitief. Ik zou alleen een huis delen met een goeie vriend, verder met niemandquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
en mamma dan?Earl grey thee....
Nee *mezelf stomp*........
Wat leuk!! Maar wat ik me serieus afvraag, is het daar nog steeds makkelijk om iets te vinden? En wil je echt een hele woning of ga je op kamers?
Aaah oke... wacht dan zal ik vast ff wat voor ons zoeken....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gewoon een 2 of 3 kamer woning. Kamer is zo primitief. Ik zou alleen een huis delen met een goeie vriend, verder met niemand
*verward is*quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:47 schreef Waxxer het volgende:
Nee maar Vlarp kan ik me voorstellen... als het kon zou ik vanavond nog naar iets voor mezelf verhuizenje weet nooit wie je treft als je op kamers gaat enz en dat jan en alleman onder dezelfde douche staat en op dezelfde plee zit.... dat is dan echt wel genoeg op een gegeven moment... je bent echt heel veel van je privacy kwijt in een studentenhuis
Precies, dus ik ondervind het aan den lijvequote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:48 schreef blublub het volgende:
[..]
*verward is*
maar jij woonde toch ook op kamers in een flat?
*verwars is*
ja, en als je dat nooit doet ookquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Precies, dus ik ondervind het aan den lijveAls ik een meisje mee wil nemen naar huis hebben ze dat zo door
ssssssshhhhh voor ze erachter komen.....quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:54 schreef blublub het volgende:
[..]
ja, en als je dat nooit doet ook
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ssssssshhhhh voor ze erachter komen.....
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb weer vanalles gemist
Waaronder de de kromme kiki-rups van weemz als ik het goed begrijp
Weet IK veel! Alles was nogal cryptisch en ik las iets over recht en ik zag die kromme rups dus ik denk die heb een bochel!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
wie zegt dat hij krom is??
Was hij krom?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet IK veel! Alles was nogal cryptisch en ik las iets over recht en ik zag die kromme rups dus ik denk die heb een bochel!
En ik maar denken dat je het ook had gezien.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet IK veel! Alles was nogal cryptisch en ik las iets over recht en ik zag die kromme rups dus ik denk die heb een bochel!
Nou ja, als hij krom was, het zal vast werkenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je het ook had gezien.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je het ook had gezien.
Ja ik dacht nog, zal ik hem in m'n fotoboek zetten en dan hier naartoe dingesen, maar dan denken ze zo nog dattie van mij isquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeMail eens
Fuzz gaat vanaaf uit logerenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:41 schreef Waxxer het volgende:
Hoest met Fuzz en Pupje?en bovenal: met jezelf?
Nah..kheb geen plaatjes opgeslagen hoor. Ik zat er wel over na te denken (je weet maar nooit, altijd handig chantagemateriaal) . Maar gelukkig ben ik niet zo walgelijk ventje die het ook doet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]heb jij hem opgesloge? Stuur hem maar aan Ang3l, voor hij z'n recht (
) komt halen
En je plaatje is terug!!![]()
'n Werk zeker, zo'n bakkebaard bijhouden?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fuzz gaat vanaaf uit logerenen hij heeft een nieuw huisje
Veel groter! Daar komt straks z'n vriendinnetje in te wonen (en ik vind dat ze Squish gaat heten, vernoemd naar mijn knuffelwalvisje
)
Pupje is net thuis vanuit de stad met 'z'n beste vriend (vaag verhaal: kennen elkaar vanaf 4 jaar. Pupje's coming out op 17e, en toen hij ook nog eens....zijn coming out 1,5 jaar later)
Met mezelf gaat het goed. Volgens mij slaan de medicijnen aan
euhm niet veel. bij vrouwen schijnt een kromme wel extra sensatie te kunnen veroorzaken mits kromming extra tegen G-spot (mits aanwezig) schuurt bij de coitus. verder kan een kromming ook alleen maar aanwezig zijn in het geval van een erectie, of juist alleen in afwezigheid van een erectie (dus dat ie wegtrekt bij het omhoog komenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, als hij krom was, het zal vast werkenMisschien heeft Blublub nog een anatomisch rapport
Hoest met Fuzz en Pupje?en bovenal: met jezelf?
Uh.... sinds 1,5 weekquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]logeren
met een klein rood koffertje
Heb jij een knuffelwalvisje???echt zo een die je al sinds je derde hebt??
![]()
Ja he, best frappant dat het dan allebei HOMO'S blijken te zijn!quote:Hahaha wat grappig, dat ze al zo lang met elkaar omgaan en dat ze dan allebei ehhhh.... ehhhhh.... blijken te zijn!!
Moet nog 6 dagen van de kuur! (en dus minstens 6 dagen uit de zon nog)quote:Maar de peniscilineslaat aan? Mooi zo! Morgen ben je weer he-le-maal beter!!
Hahahaquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nah..kheb geen plaatjes opgeslagen hoor. Ik zat er wel over na te denken (je weet maar nooit, altijd handig chantagemateriaal) . Maar gelukkig ben ik niet zo walgelijk ventje die het ook doet.
Bakkebaardje bijwerken? Neuh..soms tondeuze erdoorheen of met m'n mach3 bijwerken.
Om eerlijk te zijn. Ik zit niet lang in de badkamer (20 minuten ofzo) in vergelijking met m'n broer, want die zit er uren in de badkamer alleen maar om zichzelf te fixen voor de spiegel.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Nou, dan moet Ang3l het toch maar aan hem zelf vragen
![]()
![]()
Maar dan is dus de badkamer echt uuuuuren bezet terwijl jij bezig bentAls er wat aan de hand is: gooooiii die bakkebaardjes in de strijd
![]()
![]()
![]()
Gaat M.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:59 schreef G_E het volgende:
Bij het bedrijf waar ik werk is men bezig met het voorbereiden van een omvangrijk bedrijfsuitje van een paar dagen. Wat het psies wordt blijft een verrassing tot het allerlaatste momentalleen moest iedereen wel een kopie van z'n paspoort inleveren.
.
Vandaag hadden we een hele discussie op het werk of je wel of niet met je collega's naar de sauna zou durven.. En een van mijn vrouwelijke collega's die het uitje organiseert vond dat zoiets best kan.
.
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gaat M.. ook mee?
.
ooohhhh er is nog echt wat aan de hand ook!!!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh.... sinds 1,5 week
[..]
Ja he, best frappant dat het dan allebei HOMO'S blijken te zijn!
[..]
Moet nog 6 dagen van de kuur! (en dus minstens 6 dagen uit de zon nog)
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn. Ik zit niet lang in de badkamer (20 minuten ofzo) in vergelijking met m'n broer, want die zit er uren in de badkamer alleen maar om zichzelf te fixen voor de spiegel.
Weet je tochquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ooohhhh er is nog echt wat aan de hand ook!!!![]()
Watisseraandehanddan...? Of is het heelll erg prive?
Ik vind m'n broer meer een baby. Hij had eigenlijk de homo moeten zijn, met zijn freakshow-modegedrag en kunstacademie-gedoe.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Ben jij zeg maar een soort baby-uitvoering van je Grote Broer??
Hoe komt dat zo ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:38 schreef Andyvie het volgende:
*duizelig ben*
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:01 schreef G_E het volgende:.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |