ja je moet toch ergens een afval putje hebbenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Lekker omhoog blijven schoppen inderdaad, als jullie het zo interessant vinden!!
Zeg stel je niet zo vreselijk aan, dramaqueenquote:Op dinsdag 1 november 2005 22:49 schreef Re het volgende:
[..]
ja je moet toch ergens een afval putje hebben
staat toch in haar MyAT ?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:19 schreef Subhuman het volgende:
Aangezien het topic meer dan een jaar oud is, denk ik niet dat TS nog gaat verschijnen. Helemaal nu het niet meer in het forum staat waar ze het oorspronkelijk heeft gepost.
ja ergens op pagina 8 van haar MyATquote:
en als ze op de myat klikt staan alle levende/active topics vanzelf weer bovenaan toch?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja ergens op pagina 8 van haar MyAT![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 10:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
en als ze op de myat klikt staan alle levende/active topics vanzelf weer bovenaan toch?
jemig ik las nu pas dat het idd 2004 is en niet 2005 , gaat idd nergens meer overquote:Op woensdag 2 november 2005 10:19 schreef Subhuman het volgende:
Aangezien het topic meer dan een jaar oud is, denk ik niet dat TS nog gaat verschijnen. Helemaal nu het niet meer in het forum staat waar ze het oorspronkelijk heeft gepost.
Aangezien diverse mensen al in het fotoboek van TS hebben gereageerd, wacht ik even af of ze nog terugkomt.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:08 schreef yonielo het volgende:
[..]
jemig ik las nu pas dat het idd 2004 is en niet 2005 , gaat idd nergens meer over
slotje lijkt me
naja dat geeft helemaal niet...quote:Op woensdag 2 november 2005 11:17 schreef RedRoses het volgende:
Haha oeps.. Had niet op de datums gelet toen ik een berichtje tikte..
Sorry!
die tafel is gaaaaf!quote:Op woensdag 2 november 2005 11:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
naja dat geeft helemaal niet...
ik heb de bewerkte foto gevonden:
[afbeelding]
mooi kraakpand he?
quote:Op woensdag 2 november 2005 11:10 schreef Subhuman het volgende:
Aangezien diverse mensen al in het fotoboek van TS hebben gereageerd, wacht ik even af of ze nog terugkomt.
quote:
Huur = Gas Licht Water enzo...quote:trouwens kraakpand en huur?
Wordt aan gewerktquote:verkapte "ik wil ook foto's zien post"
quote:Op woensdag 2 november 2005 13:12 schreef la-nina het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Huur = Gas Licht Water enzo...
[..]
Wordt aan gewerkt![]()
Lijkt me duidelijk: even mailen met de modellen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:17 schreef la-nina het volgende:
!!! Ik ben een warhoofd.
Zonder foto's!![]()
De fotografe vind het zèlf geen probleem, ware het niet dat ze zijn geschoten voor de portfolio's van
de modellen, of zoiets![]()
mja wel mooie foto die nr. 7quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:17 schreef la-nina het volgende:
!!! Ik ben een warhoofd.
Zonder foto's!![]()
De fotografe vind het zèlf geen probleem, ware het niet dat ze zijn geschoten voor de portfolio's van
de modellen, of zoiets![]()
Ik heb nu zelf in ieder geval wel de digitaaltjes van die foto's, maar ik doe ze dus maar niet posten,
sorrie.
Voor diegene die tòch nog iets willen bekijken, hier staan die kiekjes die ikzelf van ze heb gemaakt in de tuin, en de foto waar ik zelf een afdruk van heb; nr 7.
Het verschilt nogal van de foto's die in m'n kamer zijn gemaakt, maar het is iets...
Nou, m'n woonkamer ziet er ongeveer zo uitquote:Op zaterdag 12 november 2005 09:31 schreef mrkanarie het volgende:
mja wel mooie foto die nr. 7Maar ik ben wel erg benieuwd naar de inrichting van je huis dus ik wacht nog geduldig af.
quote:overigens snap ik nu wat je bedoelt met MTV-typetjes.![]()
Die styliste werkte voor de Elle girl ofzo, maar het is nooit in een blad verschenenquote:Op zaterdag 12 november 2005 17:49 schreef deadfucked het volgende:
Lijkt wel iets voor de Yes of Fancy ofzo (als ik naar kleding van die meiden kijk)
Ja hèquote:Op zondag 13 november 2005 10:10 schreef Flipper01 het volgende:
Wat een enorm gave bank zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |