abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 augustus 2004 @ 21:29:51 #51
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_21311102
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 14:05 schreef ook_gek het volgende:
nou ik ben weer op stap geweest.....

...

Dus ik denk jezus wat een gezeik val maar dood. Dus er staat een meisje naast me en zegt. Zo jij bent ook veel aan het smsen. Dus ik leg het in het kort uit en zeg zo. Ja die stomme stoephoer is ECHt dom gek. Begint ze te laggen. Nou jullie raden het al. Zij was dus dat meisje

het mooie is dat ze meteen weg ging. MAar ze smst me nog wel

Niet een hele leuke maar goed. (blunder dan )
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_21314096
mja gister weer blunder door weer niks te doen terwijl ik wel een grote kans had...

wel spijt van magoed, ff rustig aandoen af en toe... moet ook leuk blijven
een koe zegt boe
  maandag 16 augustus 2004 @ 00:17:30 #53
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_21314907
Ach ja, ik gisteren..leuk meisje stond met 2 vriendinnen, ik ff twijfelen en toen waren ze opeens met 2 gasten aan het praten, maar die leken vooral met haar vriendinnen bezig te zijn, dus ik dacht: what the hell.

Op het moment dat ik haar aantikte stond ze net intensief te luisteren naar het gesprek van haar vriendinnen en ze keek dan ook nogal verontwaardigd om, ik ben zonder wat te zeggen maar weer aan de bar gaan zitten.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  maandag 16 augustus 2004 @ 00:25:17 #54
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21315065
quote:
Op zondag 15 augustus 2004 21:29 schreef daNpy het volgende:

[..]

ik moet echt leren niet alles te zeggen dat in me op komt.

zelfde dat als een meisje haar hoofd op je borstkast legt en dan zeggen. Zo dan hebt een zwaar hoofd
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_21316394
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 12:24 schreef Smoonshine het volgende:
Op vakantie:

Dus ik antwoordde "Nee, en dat vind ik ook wel net zo netjes dat hij dat niet doet". En dat ook op zo'n toon dat ik dat zelf dus ook nooit zou doen. Toen was het gesprek wel snel voorbij...
Heb je goed gedaan..
Als je der wel had gepakt :
1. je hebt kans op klappen van der vriend
2. word het wat.. dan flikt ze hetzelfde bij jou
3. tis een tramp
Lambo of Rekt
pi_21318918
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 01:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heb je goed gedaan..
3. tis een tramp
Op zich baal ik er ook niet zo heel erg van. Regeltje 1 had al niet gekunt, haar vriend zat ergens anders. Maar het probleem bij mij is dat ik wel vaker van die dingen zeg, waardoor ik de mogelijkheid op een verder gesprek/activiteiten in 1 antwoord onmogelijk maak. Agh ja, wordt aan gewerkt
//geen commentaar...
pi_21334573
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 01:15 schreef MarMar het volgende:
"goh woon jij hier in de buurt en dan heb ik je nog nooit gezien!!! ik moet beter opletten voortaan"
Hmm.. moet ik ook maar es gaan opletten
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:54 schreef Grimm het volgende:
champino volk
Hehe.. die zijn toch meestal 40+ of allochtoon?
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 17:35 schreef PoGo het volgende:
Drachtuuun
Hey, jij hier

Ik heb al tijden niet meer geblunderd. Tijdje niks gedaan en een paar keer ging het perfect..
Donderdag en dinsdag es stappen in Grunn.. wie weet

[ Bericht 2% gewijzigd door Stinger__ op 16-08-2004 22:50:31 ]
  maandag 16 augustus 2004 @ 23:15:45 #58
60313 _ThundeR_
Houdbare halfvolle melk
pi_21335441
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 00:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik moet echt leren niet alles te zeggen dat in me op komt.

zelfde dat als een meisje haar hoofd op je borstkast legt en dan zeggen. Zo dan hebt een zwaar hoofd
Hahahaha
Laat me toch met rust.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 10:49:33 #59
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_21342413
Mijn blunder is niet echt recent meer, maar moest er ineens weer aan denken.
Het was winter, we waren uitgeweest, en ik was die avond een hele leuke jongen tegen het lijf gelopen. Het was alleen bij een beetje flirten gebleven, want ik wist niet goed of hij wel wat in me zag. Ik was ook niet al te helder meer, dus waarschijnlijk zijn een hoop hints van die jongen niet tot me doorgedrongen.
In ieder geval, de tent ging sluiten en ik, gevolgd door die jongen, ging mijn jas en sjaal zoeken. Mijn sjaal kon ik eerst niet vinden, maar toen meende ik hem op de grond te zien liggen.
Ik ging erbij zitten om mijn jas en sjaal om te doen (zoals ik al zei was ik niet erg helder) en vroeg aan de jongen of hij geen sjaal bij zich had, want het was vrij koud. ‘Ja, zei hij, ‘maar een heel leuk meisje heeft mijn sjaal net omgedaan.’ En ik teleurgesteld: ‘Een heel leuk meisje?’ ‘Ja, heel leuk. Misschien moest ik haar maar eens mee uit vragen. Of misschien wil ze nu wel een eindje met me meelopen naar huis’

Ik om mee heen kijken, maar ik zag geen leuk meisje. Die jongen hielp me overeind, en ineens was ik chagrijnig. Ik dacht: Ik ben de hele avond met een leuke jongen bezig, sta hier met hem te praten, en in plaats van een date of een spannende nacht komt er niets uit. Sterker nog, hij staat de hele tijd over een ander meisje te lullen!
Ik was het zat en liep hard weg, maar zag die jongen wel helemaal verbluft staan kijken.

Word ik de volgende ochtend met een kater wakker en moet naar de wc. Zie ik onderweg een vreemde sjaal aan de kapstok hangen, van een herenmerk nog wel. Ik kon mezelf wel voor de kop slaan!
En voor die jongen was het ook lullig. Ik deed overduidelijke versierpogingen richting hem, en als hij vervolgens (wie weet voor de zoveelste keer) een vette hint geeft, loop ik boos weg....
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_21342691
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 22:44 schreef Stinger__ het volgende:

[..]

Hmm.. moet ik ook maar es gaan opletten
[..]

Hehe.. die zijn toch meestal 40+ of allochtoon?
ARGH

en jah, kansloze sukkels genoeg in de Trisken hoef je niet voor naar champino
kom ik ook niet trouwens, ik drink de meeste biertjes bij hansie op de kade
pi_21343187
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 10:49 schreef merdeka het volgende:
Mijn blunder is niet echt recent meer, maar moest er ineens weer aan denken.
maar eens mee uit vragen. Of misschien wil ze nu wel een eindje met me meelopen naar huis’
blablaba
Word ik de volgende ochtend met een kater wakker en moet naar de wc. Zie ik onderweg een vreemde sjaal aan de kapstok hangen, van een herenmerk nog wel. Ik kon mezelf wel voor de kop slaan!
En voor die jongen was het ook lullig. Ik deed overduidelijke versierpogingen richting hem, en als hij vervolgens (wie weet voor de zoveelste keer) een vette hint geeft, loop ik boos weg....
hijs leuk!

En dan beweren dat mannen jullie hints nooit oppakken
enjoy life!
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 11:46:41 #62
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21343655
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 10:49 schreef merdeka het volgende:
verhaal.
Geweldig verhaal

Nooit meer die jongen gezien of wel?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 12:16:14 #63
55900 GM
vind ik dan toch
pi_21344369
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:25 schreef Bemiddelaar het volgende:

[..]

hijs leuk!

En dan beweren dat mannen jullie hints nooit oppakken
Inderdaad grappig... Ik heb ongeveer een zelfde soort verhaal. Bij anderen ruik ik altijd van 10 km afstand dat men elkaar interessant vindt, maar zelf....

Ik had, jaren geleden, een goede vriend die ik al sinds de lagere school kende. Toen hij ging studeren in Rotterdam hoorde daar uiteraard ook een studentenkamer in Rotterdam bij.

Toen ik, op uitnodiging van hem, zoals wel vaker gebeurde, weer eens bij hem ging eten en logeren vond ik het niet echt vreemd dat er overal kaarsen stonden. Wat zeg ik doodleuk "gut, wat is het hier donker, is de stroom uitgevallen?". Over lomp gesproken, maar goed, dat was toen ik een jaar of 18 was.

En als je dan denkt dat het beter wordt als je wat ouder wordt???? Nee hoor... nog steeds niet. Ik had een hele goede vriend waar ik erg goed mee kon opschieten, regelmatig mee afsprak, maar meer ook niet..... Tot het moment dat we (en we woonden 80 km uit elkaar, we ontmoetten elkaar meestal in het midden waar we werkten) ontdekten dat we op een en dezelfde avond in MIJN woonplaats uit eten gingen en bij HEM thuis een DVD kijken.... uiteindelijk ben ik er zo'n 2 maanden geleden maar mee getrouwd :d
"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 13:02:20 #64
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_21345347
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 11:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Geweldig verhaal

Nooit meer die jongen gezien of wel?
Nooit meer gezien nee. Normaal gesproken (en een nuchtere toestand wil ook wel helpen) pik ik dit soort signalen trouwens wel op, zeker als ik zelf ook mijn best doe. Hoe ik dit bord voor mijn kop heb kunnen hebben snap ik nog steeds niet!
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 15:25:59 #65
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21348512
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 13:02 schreef merdeka het volgende:

[..]

Nooit meer gezien nee. Normaal gesproken (en een nuchtere toestand wil ook wel helpen) pik ik dit soort signalen trouwens wel op, zeker als ik zelf ook mijn best doe. Hoe ik dit bord voor mijn kop heb kunnen hebben snap ik nog steeds niet!
Tjha het is de drank he
Heb ik ook wel eens last van
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 12:16 schreef GM het volgende:
verhaal
Dat stukje met die kaarsen is ook echt iets wat IK zou kunnen zeggen.
Ik zou BV ook gewoon het licht aan doen
pi_21363730
quote:
Op maandag 16 augustus 2004 01:40 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Heb je goed gedaan..
3. tis een tramp
So true
  woensdag 18 augustus 2004 @ 11:46:07 #67
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_21368199
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 15:25 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou BV ook gewoon het licht aan doen
ik zie het idd al van jou zo in dit topic staan
  woensdag 18 augustus 2004 @ 12:09:50 #68
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21368765
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 11:46 schreef SouthernSun het volgende:

[..]

ik zie het idd al van jou zo in dit topic staan
Gelukkig gebeuren er niet al te veel blunders meer
Ik ben goed bezich de laatste tijd

Nou ja de blunders worden wel gemaakt. Maar ze vinden het niet erg
ik blijf deze keer gewoon contakt houden
  woensdag 18 augustus 2004 @ 17:29:51 #69
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_21377080
Deze is van alweer een tijdje geleden (heb ik trouwens van een vriend moeten horen wist nix meer van die avond ) :

Ben uit met wat vrienden van me, probeer een aantal meiden te versieren, maar ze blijken of pot of geen interesse te hebben. Komt er op een gegeven moment een mooie meid naar me toe die me wil versieren. Dus wat zeg ik: Ik ben moe, ik wil naar huis
Elk voordeel heb zn nadeel
  woensdag 18 augustus 2004 @ 19:08:39 #70
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_21379379
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 17:29 schreef Remzerrr het volgende:
Dus wat zeg ik: Ik ben moe, ik wil naar huis

zelf ben ik echt n mietje als het op versieren aan komt. zaterdag viel het me van mezelf al mee dat ik tenminste nog met n meid ging dansen die ineens voor me neus stond want een half jaar geleden had k zelfs helemaal niks gedaan. maja toen haar naam gevraagd, voorgesteld en daarna liep ze weg naja er zit voor mezelf al n stijgende lijn in dus misschien kom ik ook weer wat vaker hier dan

[ Bericht 2% gewijzigd door SouthernSun op 18-08-2004 19:15:30 ]
pi_21450760
Tering, ik was afgelopen donderdag weer in vorm

Had een beetje oogcontact met een mooie meid, dus ik erop af.
ik: kom je hier vaker?
zij: ik werk hier...
dat was al de 1e dus

ik was me dus al de hele avond aan de dj aan het ergeren die echt ruk aan het draaien was. dus ik zeg dat tegen haar. Als ik nou ff na had gedacht over het feit dat zij daar werkte had ik natuurlijk kunnen weten dat het een vriend/bekende van haar was. Dus zij echt niet blij zo van: ja maar dat hoort zo hij is echt vet goed Daarna zei ze niet veel meer. Kon er 5 minuten later eigenlijk wel om lachen toen ze naast de dj stond
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:27:15 #72
93767 Dom_Konijn
Drunken lullabie
pi_21451233
"kom jij hier vaker"

Mjah ze bestaan dus nog
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 20:30:17 #73
50150 Pugsley
Mr. Smarty Man
pi_21451316
Goed bezig, knul. Never change a winning team huh
Zo gaat dat tegenwoordig...
pi_21452338
Een meisje dat ik vorig jaar op vakantie had laten zitten (we hadden wel afgesproken 's middags ergens maar toen sliep ik nog) kwam ik weer tegen
en die vond het wel weer gezellig, maar toen ik haar naar haar hotel bracht ben ik nog vergeten om die te kussen en toen kwam zij niet opdagne op het strand daarna.
Later nog wat afgesproken maar ik ben nu al thuis dus
pi_21484130
Ik ben net een dag terug van vakantie naar Kreta en ik heb zat 'ik-kan-me-wel-voor-mn-kop-slaan' momenten gehad.

Tweede avond ga ik samen met een vriend naar een niet al te leuke club, maarja als die club kut was konden we altijd nog naar die leukere zeiden we. Eenmaal daar zagen we echt bijna alleen maar jongens, dus we wilden eigenlijk al weggaan totdat we 2 leuke meisjes opeens naast ons zagen, dus wij tegen elkaar: nu of nooit! Blijkbaar zeiden die 2 het ook tegen elkaar want tegelijk draaiden we ons om en zeiden wat . De avond zelf ging zo hard, hij had de ene gescoord en ik de ander, lekker gezoend dus dit zit goed dachten we beide! Maar ze waren met zn drieen en die ene die niemand had wilde weg. Het was 4 uur dus wij maar afscheid nemen. Ik zeg nog: gaan we elkaar nog zien deze vakantie? Ik verstond haar antwoord niet zo goed. Eenmaal naar het appartement gelopen konden ik en mn vriend ons wel voor onze kop slaan! Niks afgesproken! Met de gedachten 'die zien we nog wel joh', gingen we slapen. Je raadt het al: nooit meer gezien .

Een avond met z'n allen in een andere club gedanst komt er een groepje van 2 meisjes in de buurt dansen, ik stond met mn rug naar ze toe en een vriend zei dat er 1 van hen telkens naar mij keek. Leuk dacht ik, en ze was ook nog eens knap. Goed, die ene meid maar vergeten en deze aanspreken. Moest eerst ff pissen en ja heel toevallig zij ook. Niks gezegd tegen dr . De dansvloer op, komt er opeens een andere gozer gelijk tegen haar aanpraten. Kutzooi dacht ik, volgende keer beter. De volgende dag zouden we weer naar diezelfde club gaan, 2 vrienden waren er al binnen en wij met zn drieen ook naar binnen maar konden ze niet echt vinden dus wij weer naar buiten. Komt 1 van die vrienden naar buiten met zn biertje, 'Ja we zijn binnen hoor, kom mee'. Willen we naar binnen gaan wordt die gast tegengehouden! Die andere gast komt ook al naar buiten en snapt er niks van, we kwamen er gewoon niet meer in.
Wat heeft dit te maken met dit topic? Nou dit: die 2 vrienden werden belaagd door die 2 meiden die waarschijnlijk aan het wachten waren totdat wij ook naar binnen kwamen. Kortom, de kans om die meiden aan te spreken verloren .

Ik heb nog wel wat blunders maar die vertel ik morgen ofzo wel .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')