quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 14:05 schreef ook_gek het volgende:
nou ik ben weer op stap geweest.....
...
Dus ik denk jezus wat een gezeik val maar dood. Dus er staat een meisje naast me en zegt. Zo jij bent ook veel aan het smsen. Dus ik leg het in het kort uit en zeg zo. Ja die stomme stoephoer is ECHt dom gek. Begint ze te laggen. Nou jullie raden het al. Zij was dus dat meisje
het mooie is dat ze meteen weg ging. MAar ze smst me nog wel![]()
Niet een hele leuke maar goed. (blunder dan )
ik moet echt leren niet alles te zeggen dat in me op komt.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:29 schreef daNpy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je goed gedaan..quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:24 schreef Smoonshine het volgende:
Op vakantie:
Dus ik antwoordde "Nee, en dat vind ik ook wel net zo netjes dat hij dat niet doet". En dat ook op zo'n toon dat ik dat zelf dus ook nooit zou doen. Toen was het gesprek wel snel voorbij...
Op zich baal ik er ook niet zo heel erg van. Regeltje 1 had al niet gekunt, haar vriend zat ergens anders. Maar het probleem bij mij is dat ik wel vaker van die dingen zeg, waardoor ik de mogelijkheid op een verder gesprek/activiteiten in 1 antwoord onmogelijk maak. Agh ja, wordt aan gewerktquote:Op maandag 16 augustus 2004 01:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan..
Als je der wel had gepakt :
1. je hebt kans op klappen van der vriend
2. word het wat.. dan flikt ze hetzelfde bij jou
3. tis een tramp
Hmm.. moet ik ook maar es gaan oplettenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:15 schreef MarMar het volgende:
"goh woon jij hier in de buurt en dan heb ik je nog nooit gezien!!! ik moet beter opletten voortaan"
Hehe.. die zijn toch meestal 40+ of allochtoon?quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:54 schreef Grimm het volgende:
champino volk![]()
Hey, jij hierquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:35 schreef PoGo het volgende:
Drachtuuun![]()
![]()
Hahahahaquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik moet echt leren niet alles te zeggen dat in me op komt.
zelfde dat als een meisje haar hoofd op je borstkast legt en dan zeggen. Zo dan hebt een zwaar hoofd
ARGHquote:Op maandag 16 augustus 2004 22:44 schreef Stinger__ het volgende:
[..]
Hmm.. moet ik ook maar es gaan opletten
[..]
Hehe.. die zijn toch meestal 40+ of allochtoon?
hijs leuk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:49 schreef merdeka het volgende:
Mijn blunder is niet echt recent meer, maar moest er ineens weer aan denken.
maar eens mee uit vragen. Of misschien wil ze nu wel een eindje met me meelopen naar huis’
blablaba
Word ik de volgende ochtend met een kater wakker en moet naar de wc. Zie ik onderweg een vreemde sjaal aan de kapstok hangen, van een herenmerk nog wel. Ik kon mezelf wel voor de kop slaan!
En voor die jongen was het ook lullig. Ik deed overduidelijke versierpogingen richting hem, en als hij vervolgens (wie weet voor de zoveelste keer) een vette hint geeft, loop ik boos weg....
Geweldig verhaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:49 schreef merdeka het volgende:
verhaal.
Inderdaad grappig... Ik heb ongeveer een zelfde soort verhaal. Bij anderen ruik ik altijd van 10 km afstand dat men elkaar interessant vindt, maar zelf....quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:25 schreef Bemiddelaar het volgende:
[..]
hijs leuk!
En dan beweren dat mannen jullie hints nooit oppakken![]()
Nooit meer gezien nee. Normaal gesproken (en een nuchtere toestand wil ook wel helpen) pik ik dit soort signalen trouwens wel op, zeker als ik zelf ook mijn best doe. Hoe ik dit bord voor mijn kop heb kunnen hebben snap ik nog steeds niet!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geweldig verhaal![]()
Nooit meer die jongen gezien of wel?
Tjha het is de drank hequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:02 schreef merdeka het volgende:
[..]
Nooit meer gezien nee. Normaal gesproken (en een nuchtere toestand wil ook wel helpen) pik ik dit soort signalen trouwens wel op, zeker als ik zelf ook mijn best doe. Hoe ik dit bord voor mijn kop heb kunnen hebben snap ik nog steeds niet!
Dat stukje met die kaarsen is ook echt iets wat IK zou kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:16 schreef GM het volgende:
verhaal
So truequote:Op maandag 16 augustus 2004 01:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan..
Als je der wel had gepakt :
1. je hebt kans op klappen van der vriend
2. word het wat.. dan flikt ze hetzelfde bij jou
3. tis een tramp
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:25 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou BV ook gewoon het licht aan doen
Gelukkig gebeuren er niet al te veel blunders meerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:46 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
ik zie het idd al van jou zo in dit topic staan
![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:29 schreef Remzerrr het volgende:
Dus wat zeg ik: Ik ben moe, ik wil naar huis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |