'k zou idd niet gaan schilderen als het gaat regenen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:38 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mijn pa wil gaan schilderen, zie ik een grote bui aankomen op onweer-online.. Euhm, zal ik hem tegen gaan houden?! (hier = westalnd/den haag)
Maar ja, de vraag is.... gaat het wel regenen? Of doet de bui een inzakkende pudding na... :squote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
'k zou idd niet gaan schilderen als het gaat regenen.![]()
Nee klopt, maar het is erg grijs en het ziet er voorlopig niet naar uit dat het op gaat klaren, dus ik heb toch maar even iets minder zomers aangedaanquote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:47 schreef Beaver het volgende:
Ook regen in Zwijndrecht nu, het stelt alleen niet zoveel voor....
trek hem dan uit kleed je dan omquote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Regen in RotterdamEn ik heb net een rokje aangedaan!
jep, Eindhoven is vrijwel zonnig. Nog wat sluierbewolking.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:19 schreef Oom_Agent het volgende:
Vanuit het zuidoosten begint het hier (Nijmegen) snel op te klaren. Wanneer de zon echt goed doorbreekt zitten we zo op 31 a 32 graden met deze ZO stroming. Bovendien zal het vanwege het vocht benauwd gaan aanvoelen.
Kijk! Dit geeft de burger moed!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, Eindhoven is vrijwel zonnig. Nog wat sluierbewolking.
ik vind het allemaal prima zo. Het is inderdaad niet iets voor west-europa nee... maar goed.. het noodweer ook niet en het kwam ook.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:47 schreef diesel_boy het volgende:
[..]
Kijk! Dit geeft de burger moed!
Had het er gisteren nog over met m'n vriendin dat de komende tijd vaag weer gaat geven. Absoluut geen weertype voor onze omgeving toch? Lijkt wel meer sub-tropisch bijna..........maar goed, moi vindt het niet erg
Benieuwd of die opklaringen nog wat westelijker komen.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, Eindhoven is vrijwel zonnig. Nog wat sluierbewolking.
straks is de verf gewoon weggespoeld, bezigheidstherapie dus.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:56 schreef Evil-Cherry het volgende:
Het regent inmiddels al 10 minuutjes en mij pa is nog stug aan het doorverven *gna*
Met elke druppel die valt wordt het wel benauwder![]()
Still raining!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
straks is de verf gewoon weggespoeld, bezigheidstherapie dus.
morgen moet het droog worden, dan zit ik aan de kustquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:32 schreef DaMart het volgende:
Zandvoort: helaas regen op dit moment
Ik hoop dat die natte zooi snel wegtrekt, zodat we weer van de zon kunnen genieten
Damn, dat is echt gaaf om te zien hoe dat zich ontwikkeltquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:14 schreef Oom_Agent het volgende:
http://rsd.gsfc.nasa.gov/goes/pub/goes/950702.miami.mpg (doel opslaan als)
Ontstaan van onweersbuien in Florida met duidelijke drukgolven die tegen de wind in trekken. Spectaculair om te zien
Hier in dronten 27,5 °C met een hoge luchtvochtigheid en een pak bewolking met af en toe een gaatje voor de zon.quote:Wat houdt een hoogterug eigenlijks in? Oom_Agent zij dat het de buitjes de kop in drukte.
Kan ik het zien als een soort muur van een bepaalde luchtdruk of luchtvochtigheid op een bepaalde hoogte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |