Nu is het 21,9 graden celcius buiten, uit te houden dus, voel me perfect nu kan nog een paar graden koeler. Binnen is het nog 25,9 graden
![]()
, de warmte gaat moelijke het huis uit. In de winter is het zo gefixed met opwarmen. In de zomer kun je de airco laten draaien en dat kreng overal naartoe slepen.
Hier heeft het 1 keer amper geonweert deze zomer, stelde niets voor dus. Wordt tijd voor een fikse afkoeling naar 10-15 graden. Ik woon ook in het zuiden, bijna in Belgie dus, tis ff zwaar klote. Vorige zomer was erger nog, toen ging ik letterlijk van mijn stokje.
Heeft ook iets met opwaarste druk te maken, hoorde ik gisteren. Maar dan moet ik ff googlen. Op de posters van Nasa die ik heb, staat ook iets over ozon in wolken, dat wolken radio-actief besmet zijn
Vandaag dus eens goed gaan zoeken. Laatste aanvulling, ik neem het advies over van een speech/nummer van "wear sunscreen" ik heb me al ingesmeerd met DA zonnebrand factor 10, die spray die water resistant is. Een fles van 250 ml voor 5,89. Ook onder de kleren komt die straling, zelfs vanachter de wolken
![]()
Zoowwww, lange post maar goed, koffie is lekker
[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 06-08-2004 07:27:52 (laatste definitieve aanvulling) ]