Dat klopt, hoeveel rokers sterven er tenslotte aan virussen of bacteriën.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:58 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Rokers hebben een betere weerstand.
Rokers hebben een beter sexlevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:02 schreef Insomaniac het volgende:
Rokers zijn vaak mooier.
damn te laatquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:05 schreef Insomaniac het volgende:
Rokers living life on the edge
Rokers zijn intelligenter en zich ervan bewust in welk forum ze posten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:08 schreef komrad het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar de titel van dit topic is werkelijk de grootste onzin ooit
Rokers kunnen heel goed smerige ongezonde gewoontes geweldig laten lijken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:17 schreef haaahaha het volgende:
Ik wou dat ik rookte.
Jij bent geen mod, lees de FAQ.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:22 schreef komrad het volgende:
@hyperviper, je probeert het aardig maar het gaat echt nergens over, advice to moderator -> lockie
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:26 schreef Insomaniac het volgende:
Rokers plassen verder
Snuivers ook nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:26 schreef Insomaniac het volgende:
Rokers hebben geen neushaar
Die hebben geen neusbotje waar het op kan groeien.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:27 schreef Houzer het volgende:
[..]
Snuivers ook niet
Rokers hebben schijt aan spellingsfouten en gaan niet editten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:27 schreef Rest het volgende:
God miste na 7 dagen wat aan de wereld en schiep rookwaar.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:27 schreef Seborik het volgende:
Rokers spekken de staatskas.
Rokers zijn (over het algemeen) geen sufkutten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:57 schreef Insomaniac het volgende:
Rokers spekken de staatskas met miljoenen aan accijnzen.
Ik rook niet, maar ik sympathiseer.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:28 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
[..]
Rokers zijn (over het algemeen) geen sufkutten.
Rokers hebben een goede muzieksmaakquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:29 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik rook niet, maar ik sympathiseer.
Die was er dus al.
Maar rokers putten ook voordeel uit het kankerfondsquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:29 schreef Insomaniac het volgende:
Rokers steunen goede doelen
Ik heb weleens gerookt, ooit.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Rokers hebben een goede muzieksmaak
Rokers hebben altijd gelijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:31 schreef Seborik het volgende:
[..]
Ik heb weleens gerookt, ooit.
Drie sigaretten ofzo.
Cokers roken beter.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:34 schreef Insomaniac het volgende:
Rokers koken beter.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:36 schreef haaahaha het volgende:
Mijn beste vriend rookt niet, ik vind hem dan ook een lul.
Dan roken er niet veelquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:39 schreef haaahaha het volgende:
Alle mooie chicks die hun foto posten in BH roken.
Of vallen ineens doodquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:42 schreef Rest het volgende:
Rooktopics raken snel vol!
Rokers versieren meisjes makkelijkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:49 schreef Rest het volgende:
Rokende meisjes zijn makkelijker te versieren
* Rest kijkt naar icoonquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:50 schreef Versie1 het volgende:
Dan ben ik toch erg blij dat ik sinds 4 jaar erg ongezellig ben.
Maar ik rook nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:51 schreef Houzer het volgende:
[..]
Rokers versieren meisjes makkelijker
WTFquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:53 schreef Rest het volgende:
[..]
Maar ik rook niet![]()
Ook goedquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:54 schreef Rest het volgende:
[..]
Ik stink alleen![]()
Ga jij eens een paar pakjes per dag roken en kijk dan of je kanker krijgt , lamlul.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:43 schreef komrad het volgende:
nogmaals![]()
@komrad... Nee , maar jouw off-topic geneuzel ook niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:43 schreef komrad het volgende:
@VelvetAcidChrist: Is dat nu een normale reactie:
uit onderzoek is inderdaad gebleken dat mensen die roker over het algemeen socialer ( --> sociaal meer actief) zijn dan niet rokersquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:55 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Rokers zijn gezelliger.
omdat je zo makelijk in gesprek raakt na een vuurtje vragenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:19 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
uit onderzoek is inderdaad gebleken dat mensen die roker over het algemeen socialer ( --> sociaal meer actief) zijn dan niet rokers
Rokers stinkenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:55 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Rokers zijn gezelliger.
niet rokers zijn zeikersquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:26 schreef Kaatje1977 het volgende:
Rokers stinken net als HyperViper.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:03 schreef Insomaniac het volgende:
Rokers hebben grotere piemels
Beetje vreemde uitspraak ... aangezien het altijd oorzaak -> gevolg is .... en nooit andersomquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Duidelijk gevalletje van:
Oorzaak <-> Gevolg
nou, wat is het?
Nee ei. Moet ik het nog uit gaan leggen ook omdat jij het niet snaptquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:18 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Beetje vreemde uitspraak ... aangezien het altijd oorzaak -> gevolg is .... en nooit andersom
Slimme Flow! * Omega aait flow over zijn bolletje
nou mijn piemel was al gigantisch voor ik begon met roken, ben nu 13 jaar verder en hij is nog veel en veel groter gewordenquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee ei. Moet ik het nog uit gaan leggen ook omdat jij het niet snapt
De vraag is, wat is de oorzaak en wat is het gevolg.
Is het zo dat mensen met een grote peimel vaker roken.
Of krijg je van roken een grotere piemel.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:29 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
nou mijn piemel was al gigantisch voor ik begon met roken, ben nu 13 jaar verder en hij is nog veel en veel groter geworden
dus ik denk beide
Als je op je 12e begint met roken vind je zowieso alles groter omdat je zelf nog een klein menneke bent en groeit je penis relatief nog erg veel ja.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:29 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
nou mijn piemel was al gigantisch voor ik begon met roken, ben nu 13 jaar verder en hij is nog veel en veel groter geworden
dus ik denk beide
gelukkig is 28-13=12quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je op je 12e begint met roken vind je zowieso alles groter omdat je zelf nog een klein menneke bent en groeit je penis relatief nog erg veel ja.
Gokje ... hij is te lui om een profiel door te kijkenquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:35 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
gelukkig is 28-13=12
of gokte je maar wat
rokers zijn luiquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:37 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Gokje ... hij is te lui om een profiel door te kijken
Rokers zjin niet lui, ze nemen de moeite om elke (paar) dag(en) een pakje sigaretten te kopen bij het plaatselijke rookwaren-distribueer punt.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:42 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
rokers zijn lui
of ze bestellen op internetquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Rokers zjin niet lui, ze nemen de moeite om elke (paar) dag(en) een pakje sigaretten te kopen bij het plaatselijke rookwaren-distribueer punt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |