Ja maar die liggen bij m'n vriend.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:35 schreef Keroppi het volgende:
al heb je alleen maar de mouwen van je Metal shirt geknipt, het maakt niet uit
dat shirt is vet ! en dat 1e rokje ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Gaat ie dan.
Dit is alles wat af is, er liggen nog zeker 4 dingen die nog niet af zijn bij het naaimachine
Hier begon alles mee, een gaaf shirt wat oversized was, wat ik nu pas. Laag uitgesneden met veiligheidsspeldje ervoor en kraag vormt zich vanzelf, mouwen en hals afgehakt.
[afbeelding]
Zelf verbouwen dus.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:21 schreef myfairlady het volgende:
[..]
dat shirt is vet ! en dat 1e rokje ook
Ik zoek al eeuwen een groot shirt van een sesamstraat figuur, maar ik kan alleen maatje 128 bij de zeeman vindeniemand idee waar ik zo;n shirt in een normale maat kan vinden?
Wat heef tdat er in helesnaam mee te maken?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:55 schreef zZaZz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
leuke gewaagde combi.
wordt zeker een zomerhit!![]()
Purple haze? ik woon 5 minuten lopen daar vandaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:50 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Zelf verbouwen dus.
Heb er zelf ooit 1 met animal (NIET DEZE!) bij de Purple Haze in Breda gekocht
Ja, ik heb em toch gekocht..!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:55 schreef Elegy het volgende:
Mijn shirtje, wat doe je
...heb ik m voor niks zo mooi zwart en gatenvrij gehouden![]()
Het ding heeft (samen met de andere 35 shirts) een jaar of drie in een plastic zak ergens achterin de berging gelegenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:57 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja, ik heb em toch gekocht..!
Maar er zitten nu nog geen gaten in hoorEn nou kan ik em aan in warm weer! Ben er erg blij mee, hij meurt alleen nogal duf (garage)?
Wees dan blij met z'n nieuwe levenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het ding heeft (samen met de andere 35 shirts) een jaar of drie in een plastic zak ergens achterin de berging gelegen
Dan is die duffe lucht niet vreemd
Ik wil zo'n naaimachine waar je mee kan borduren en die patronen dan van internet kan halen, dan kom ik er nooit meer van achterquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:32 schreef SilverStar het volgende:
heeeel gaaf hoor ParanoidEv!! niet dat ik alles zou dragen, maar hoe je het hebt verbouwd, echt super!!
ik heb ook altijd plannen om zulk soort dingen te gaan doen, alleen nog geen ruimte en geen naaimachine om dat te doen. eerst verhuizen, dan de naaimachine, en dan kan ik volgend voorjaar dit topic volspammen
Dat je die niet misbruikt! Alles wat je wil simpel op je shirts en het ziet er nog mooi uit ook.. *droom*quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:43 schreef SilverStar het volgende:
die heeft mijn moeder. kan ze ook letters mee borduren enzo, en idd plaatjes van internet. best wel een gaaf ding, maar errug duur!!!
Spijkerjasje over je motorjas?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:59 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb een spijkervestje gecustomized.
Spijkervestje bij de retoerboer gekocht. Het moest over m'n motorjas passen, dus de zijnaden eruit getornd. Toen nestels erin laten slaan bij de schoenmaker. Lange leren veters erin geregen.
Op het schouderstuk geborduurd en allerlei patches erop genaaid.
Wauw, gaaf zeg.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Heleboel leuk vermaakte kleding
Het is zoooo simpelquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:19 schreef tarepanda het volgende:
[..]
Wauw, gaaf zeg.
Erg tof, als je zelf zo kleding kunt vermaken![]()
Als je het kan welquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:22 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Het is zoooo simpel
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:34 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik wil zo'n naaimachine waar je mee kan borduren en die patronen dan van internet kan halen, dan kom ik er nooit meer van achter
Hoe heet dat ding, hoe duur is ie en waar kan ik em kopen????quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:43 schreef SilverStar het volgende:
die heeft mijn moeder. kan ze ook letters mee borduren enzo, en idd plaatjes van internet. best wel een gaaf ding, maar errug duur!!!
hij heet Husqvarna Viking Rose. van de prijs heb ik zo geen idee, maar volgens mij was dat ding wel behoorlijk duur, ook omdat je er software bij moet hebben enzo. ik denk (zware gok!!) dat het wel een euro of 1500 is, en een machine die alleen naait is wel veel goedkoper.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:05 schreef freaky-me het volgende:
[..]
[..]
Hoe heet dat ding, hoe duur is ie en waar kan ik em kopen????
heb alleen nog maar een superlage wijduitlopende zwarte broek die eindelijk eens lang genoeg is gemaakt met een beetje hulp van m'n moeder.. (heb er geen foto van)
Ik probeer haar al tijden zo'n naaimachine aan te smeren maar t lukt nog niet echt..
Kan ik eindelijk zelf ook eens goed leren naaien, dat ding wat we nu hebben loopt om de drie minuten vast![]()
Geen idee, klein potje van 3,50 euro bij de hobbyzaak. Ander merkje zal ook wel doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:45 schreef SilverStar het volgende:
wat voor textielverf, en hoe stencillen?? ben errug benieuwd! het resultaat is super!
Klinkt ook wel leuk ja, nog niet van gehoord, misschien leuk om eens te proberenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:56 schreef SilverStar het volgende:
ik vond trouwens bij de pipoos laatst ook een soort textielverf. daarmee moet je op een plastic sheet een tekening oid maken. dat spul droogt op, en vervolgens kun je het op een shirt strijken.
Die onderste is leuk!!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:34 schreef ParanoidEv het volgende:
Nu maar verder gegaan met goede textielverf en stencillen!
We beginnen met een plooirokje, wat wat ongelukkig op de foto is gekomen:
[afbeelding]
Nu met pistool erbij dusHet laatste stuk van de loop zit onder een plooi.
En een Eddy Scissorhands shirtje:
[afbeelding]
En een GIR shirtjeDoom doom doom
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:21 schreef SilverStar het volgende:
WOW!! wat een gave jurken!!
[zwaar offtopicmode]quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:51 schreef SilverStar het volgende:
ik had trouwens wel een vestje waar ze een fiat 500 op had geborduurd (* Nonneke is fiat 500-fan)
Heh ik geloof dat jij net 1 maatje groter hebt dan mij, en dit shirtje is net iets te groot. Dus ik kan wel een nieuwe voor mezelf maken als jij deze zou willen kopen?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:50 schreef Morgil het volgende:
Evelien! Zou je zo'n Edward Scissorhands truitje ook voor mij kunnen maken?
Ik wil de naam van de verf wel graag weten dan ja! Is het duur, en blijft het goed zitten?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Heh ik geloof dat jij net 1 maatje groter hebt dan mij, en dit shirtje is net iets te groot. Dus ik kan wel een nieuwe voor mezelf maken als jij deze zou willen kopen?
Of je kan me een kledingstuk van jezelf opsturen dan mak ik het daar op, misschien nog een beter idee? Ik heb zwarte en witte verf en die dekt (bijna) compleet dus kleur van de kleding maakt niet uit.
Of ik kan je gewoon de naam van de verf geven en je download en het stencil hier: http://pumpkins.goateestyle.com/movies.php
Staat d'r ook 1 van Jack Sparrow trouwens
Maar zeg het maar, ik heb nog vakantie/tijd.
DecorFun is het merk, het spul zelf heet Textile Opaque color. Wel oppassen dat je wel de dekkende verf pakt, er is ook 'doorzichtige'. Of je moet die willenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:41 schreef Morgil het volgende:
[..]
Ik wil de naam van de verf wel graag weten dan ja! Is het duur, en blijft het goed zitten?
En hoe moet ik het aanpakken als ik die stencils uitprint?
quote:
Dylon Image Maker transfers pictures onto fabric in 3 easy stages.
1. Brush IMAGE MAKER onto a photocopy of your picture and place face down onto your fabric.
2. When dry, dampen again with a wet sponge and rub away photocopy paper.
3. Once picture is clean of paper residue, apply IMAGE MAKER to seal the image.
Hahahaha! Vond um eerlijk gezegd meesterlijk!!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:59 schreef zZaZz het volgende:
was een beetje flauw... een samenstelling van kleding ook al heb je het niet zelf gemaakt/aangepast.
sorry. ga door, negeer mijn post
Vaaaaaaagquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:01 schreef schatje het volgende:
@ ParanoidEv, misschien vind je dit ook wel interessant:
[..]
Die zijn best poep..quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 00:32 schreef krakkemieke het volgende:
Er zijn ook blaadjes te koop waar je iets op kan printen. Je fixeert het dan door te strijken. Misschien handig als je eerst een plaatje wilt bewerken op de computer?
http://www.craftster.org/forum/quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:52 schreef SilverStar het volgende:
gaaaave site gevonden, voor tips over dat stencillen, en over hoe je saaie shirts kan vermaken
http://ohmystars.net/craft/index.htm
edit: meeeeer gave stencils!
http://www.pumpkinglow.com/Patterns.htm
Nee, ik ken het enkel van de tv. In een DIY progamma van de Beeb gebruikte men het om gordijnen te bewerken.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:00 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
VaaaaaaagBedankt!
Je hebt het trouwens zeker niet zelf geprobeerd toevallig?
die bovenstequote:
Die staat achterop een onderbroekquote:Op donderdag 9 september 2004 20:32 schreef myfairlady het volgende:
[..]
die bovenste![]()
waarom heb je je hoofd van die foto's afgekniptquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:19 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Heb een Pucca t-shirtje verbouwd tot corset-topje.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn hoofd is geen gecustomized kledingstuk.quote:Op zondag 12 september 2004 23:55 schreef ooge het volgende:
[..]
waarom heb je je hoofd van die foto's afgeknipt![]()
nee maar je maakt me wel nieuwsgierig en das gemeenquote:Op maandag 13 september 2004 15:34 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Mijn hoofd is geen gecustomized kledingstuk.
Als je een beetje knip & scheurskills hebt, waarom niet?quote:Op maandag 18 oktober 2004 23:38 schreef D-MIXXX het volgende:
Ik heb hier een Abercrombie broek liggen. Wou deze verkopen, maar niemand wil hem
[afbeelding]
Nu zag ik een leuke broek van D&G:
[afbeelding]
Nu wou ik die A&F broek zo maken als de D&G. Gaat dat er wat uitzien, lukken??
Met een jeansnaald, yup. Wel voorzichtig met aan d estof trekken, ik weet niet hoe stretchy hij isquote:Op maandag 18 oktober 2004 23:49 schreef MouseOver het volgende:
Het is trouwens stretchjeans. Kun je dat op een normale naaimachine naaien?
Ik dacht eigenlijk dat dat gewoon allemaal draden waren omdat ze stof gescheurd is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:34 schreef D-MIXXX het volgende:
Waarmee krijg je het beste die lijnen zoals op die D&G broek (bleekmiddel??).
Wat bedoel je?quote:Waar haal je textielverf weg
Altijd leukquote:Verder moet ik mijn moedertje lief aankijken want wil ook nog wat andere aanpassingen doen. Als het gaat lukken en het er goed uitziet zal ik het resultaat binnenkort posten
Ik wil aan de achterkant op de kont een grote 'tekening' maken. Had ergens gelezen dat dat met 'textielverf' kan. Nu moet ik weten waar ik dat kan weghalen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:47 schreef ParanoidEv het volgende:
Wat bedoel je?
Heb jij toevallig een betaalde account bij die http://www.zombiepumpkins.com/ website? Je moet nu betalenquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:17 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik heb goede gevonden bij de plaatselijke hobbyzaak hier, dus ze zullen vast ook wel zo'n zaak bij jou in de buurt hebben?
http://www.freewebs.com/stencils/quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 22:19 schreef Morgil het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een betaalde account bij die http://www.zombiepumpkins.com/ website? Je moet nu betalenOf heb je nog wat stencils op je computer? Nouja ik ga zowiezo wel betalen denk ik, want er staan wel erg coole nieuwe stencils op.
weet iemand dit ?quote:Op zondag 24 oktober 2004 19:05 schreef tonks het volgende:
Vraagje,
Ik heb textielverf gekocht van een ander merk als hierin dit topic beschreven word
Alleen nu heb ik een probleem.. als ik het erop doe op een t-shirt en het droogt op dan word het helemaal korrelig enzo![]()
Weet iemand wat ik daar aan kan doen
HAHA wat een grappige aanwinst in dit topicquote:Op maandag 25 oktober 2004 15:01 schreef 205_Lacoste het volgende:
-Edit-
Die plaatjes zijn allemaal doodquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:13 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
http://www.freewebs.com/stencils/
Ik zag het ook, is ook maar sinds kortquote:Op maandag 25 oktober 2004 23:18 schreef Schum1 het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn allemaal dood
Bedankt! (ook al doen de plaatjes t nietquote:Op maandag 25 oktober 2004 12:13 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
http://www.freewebs.com/stencils/
Ehh, betalen had ik niet gedaan, er zijn nog veel meer sites met stencils. Die van Edward Scissorhands had ik zelfs niet eens daar vandaan (ik kon hem er wel terugvinden toen ik hem weer zocht).quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:33 schreef Morgil het volgende:
[..]
Bedankt! (ook al doen de plaatjes t niet)
Ik heb toch maar betaald voor die site, dus mocht jij er ooit een willen mail maar ff, dan mail ik je t stencil terug![]()
Dual layers is een mogelijkheid.quote:Op maandag 8 november 2004 11:20 schreef Forau_Diavolina het volgende:
De freewebs stenicl site heeft trouwens een link naar enkele stencils. Photobucket.
Verder, hoe maak je stencils met geisoleerde eh, vormen?
Met dual layers ofzo?
Geweldig dit
Ik vond de broek ook best leukquote:Op maandag 15 november 2004 12:12 schreef MOBO666 het volgende:
[afbeelding]
deze broek (mischien niet helemaal duidelijk m,aar zit een soort van net omheen) heb ik een rok van gemaakt (tot halverwege mn schenen) en van dat net ben ik een tas aan het maken
fotos komen wel een keer
Maakt het wel iets leuker allemaalquote:Op maandag 15 november 2004 12:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Zal eens kijken of ik ook mijn pics kan posten, is nog best makkelijk ook.
de broek was heel erg zwaar (dikke spijkerstof)en was te klein geworden , ik paste em nog wel maar onderaan was die gekrompenquote:Op maandag 15 november 2004 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik vond de broek ook best leuk
Ik heb ook eens een chinees jurkje door de midden geknipt bovenste helft een topje van gemaakt de onderste helft een bijpassende tas van gemaakt![]()
ziet er wel mooi uit hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:30 schreef MaRySe het volgende:
*schop*
Voor de tweede keer iets met textielverf proberen te maken.
Het is alleen nog niet droog,
en het is uitgelopen![]()
Te dik gedaan of zo
[afbeelding]
oeh die wil ik ook! heb je het stencil nog en kan je die misschien naarmij sturen? [mail staat in mn profiel]quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:30 schreef MaRySe het volgende:
*schop*
Voor de tweede keer iets met textielverf proberen te maken.
Het is alleen nog niet droog,
en het is uitgelopen![]()
Te dik gedaan of zo
[afbeelding]
waarschijnlijk inderdaad te veel verf gebruiktquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:14 schreef MaRySe het volgende:
Ja geen geduld hè.. Ik heb 't met een roller gedaan.. Misschien iets te dik, ga het verdunnen met water denk ik.
Hoe het er nu uitziet zou ik het NOOIT aandoen!!
Er bestaat als het goed is ook spuitbus verf voor textiel, denk dat ik die ga halen..
Het stencil is onderweg
oehh mooimooimooi! thanksquote:Op woensdag 15 juni 2005 11:34 schreef SilverStar het volgende:
http://www.livejournal.com/community/stencilxcore/2005/01/01/ heeft wel veel gave stencils
ik gebruik A4 stickervellenquote:Op zondag 19 juni 2005 12:48 schreef gathering_storm het volgende:
Wat voor papier gebruiken jullie eigenlijk om je stencil op te printen?
Oeh, dat ik daar niet aan gedacht heb! Dat scheelt een hoop gedoequote:
ik print het altijd rechtstreeks op het stickervel en dan uitsnijden met een stanleymesjequote:Op zondag 19 juni 2005 13:11 schreef gathering_storm het volgende:
[..]
Oeh, dat ik daar niet aan gedacht heb! Dat scheelt een hoop gedoeIs het ook een beetje makkelijk en mooi uit te snijden met een scalpel?
Heerlijk, wat een uitkomstquote:Op zondag 19 juni 2005 13:25 schreef saaw het volgende:
[..]
en inderdaad scheelt het een hoop gedoe met vasthouden enz
Ja plaatjes zijn niet dood Hotlinken kan alleen niet.quote:Op zondag 19 juni 2005 18:59 schreef Lu_uK het volgende:
Jammer dat bijna alle plaatjes in dit topic dood zijnik had het graag willen zien. Heeft image shack fok weer geblokkeerd?
jammer.. ik had wel wat resultaten willen zien.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:04 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja plaatjes zijn niet dood Hotlinken kan alleen niet.
wauw mooi!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:14 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb een shirtje van Donnie Darko gemaakt, hij is best wel mooi geworden![]()
[afbeelding]
Met transferpapier trouwens
Jup, transferpapier is uitprinten en opstrijken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:44 schreef saaw het volgende:
[..]
wauw mooi!
wat is transferpapier? gewoon opstrijken?
kan je mij misschien het plaatje mailen? mail staat in profiel , hij kan ook goed als sjabloon
Ja het was een wit hempje van de H&M heb het al 3 jaar liggen in zwart, wit, rood en donkerblauw en heb ze echt nooit meer aan dus dacht ik ga er wat mee doenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:54 schreef Étoile het volgende:
Leuk hemdje, heb je die bovenkant ook zelf aangepast?
Met de hand stikken is ook een idee, gaat het niet 'bobbelen' dan? Blijft de print wel goed zitten?
Misschien dat ik de print losknip en dan even onder de naaimachine een net randje geef en dan op het t-shirt vastzet (beetje zoals met die plaatjes voor op je knie vroeger)
http://img152.exs.cx/my.php?loc=img152&image=12or.gifquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:54 schreef Roeji het volgende:
Wauwww die van Marilyn!! Gathering_Storm zou je me die op mail willen zetten?
Zo ja dan post ik mn mailadres wel.
Ja het zijn echt kleine. Valt reuze mee hoor, koop er maar eens 1 dan merk je het vanzelf.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:10 schreef Kawafiel het volgende:
Hm..
Ben het ook van plan, ben net naar een hobbyzaak geweest.. Maar daar hadden ze alleen van die héle kleine potjes zoals deze:
[afbeelding]
Ze leken op van die potjes van modelbouwverf (ze waren ongeveer zo groot in iedergeval). Hoe groot zijn die verfpotjes van jullie? Je hebt toch best wel wat nodig voor een stencil te verven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |