jammer.. ik had wel wat resultaten willen zien.quote:Op zondag 19 juni 2005 19:04 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ja plaatjes zijn niet dood Hotlinken kan alleen niet.
wauw mooi!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:14 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb een shirtje van Donnie Darko gemaakt, hij is best wel mooi geworden![]()
[afbeelding]
Met transferpapier trouwens
Jup, transferpapier is uitprinten en opstrijken.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:44 schreef saaw het volgende:
[..]
wauw mooi!
wat is transferpapier? gewoon opstrijken?
kan je mij misschien het plaatje mailen? mail staat in profiel , hij kan ook goed als sjabloon
Ja het was een wit hempje van de H&M heb het al 3 jaar liggen in zwart, wit, rood en donkerblauw en heb ze echt nooit meer aan dus dacht ik ga er wat mee doenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 14:54 schreef Étoile het volgende:
Leuk hemdje, heb je die bovenkant ook zelf aangepast?
Met de hand stikken is ook een idee, gaat het niet 'bobbelen' dan? Blijft de print wel goed zitten?
Misschien dat ik de print losknip en dan even onder de naaimachine een net randje geef en dan op het t-shirt vastzet (beetje zoals met die plaatjes voor op je knie vroeger)
http://img152.exs.cx/my.php?loc=img152&image=12or.gifquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:54 schreef Roeji het volgende:
Wauwww die van Marilyn!! Gathering_Storm zou je me die op mail willen zetten?
Zo ja dan post ik mn mailadres wel.
Ja het zijn echt kleine. Valt reuze mee hoor, koop er maar eens 1 dan merk je het vanzelf.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:10 schreef Kawafiel het volgende:
Hm..
Ben het ook van plan, ben net naar een hobbyzaak geweest.. Maar daar hadden ze alleen van die héle kleine potjes zoals deze:
[afbeelding]
Ze leken op van die potjes van modelbouwverf (ze waren ongeveer zo groot in iedergeval). Hoe groot zijn die verfpotjes van jullie? Je hebt toch best wel wat nodig voor een stencil te verven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |