abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28068144
quote:
Op zondag 19 juni 2005 19:04 schreef ChicaneBT het volgende:

[..]

Ja plaatjes zijn niet dood Hotlinken kan alleen niet.
jammer.. ik had wel wat resultaten willen zien.
pi_28068206
Misschien staan ze er toch niet meer op .
  maandag 20 juni 2005 @ 21:00:18 #153
110488 kokoskip
Wil je daar een nootje bij?
pi_28100732
Ik wil graag ook wat shirtjes maken alleen heb ik een vraag! Je hebt van die kleine , ronde , glimmende dingen voor op een shirtje met een gaatje erin.. Hoe naai je dat erin? Ik snap echt niet hoe dat vast blijft zonder dat je het draadje ziet.. (Of is dat niet mogelijk?) Alvast bedankt
I love lush!
pi_28102056
je bedoelt pailletten? misschien dat je het draadje door het gaatje kan halen, door een kraaltje dat groter is dan het gaatje, terug door het gaatje en dan aan de binnenkant van het shirt vastmaken?
  woensdag 22 juni 2005 @ 08:53:58 #155
110488 kokoskip
Wil je daar een nootje bij?
pi_28124064
Dankje!!! Nu kan ik eindelijk beginnen met het shirtje afmaken
I love lush!
pi_28168220

Zelf gemaakt met stencils en acrylverf. Blijde
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_28168893
Echt leuke dingen hier!
Heb nog zoveel saaie topjes eindelijk een oplossing.
Blijft acrylverf eigenlijk wel zitten?
  vrijdag 24 juni 2005 @ 10:54:04 #158
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_28187068
Wauwww die van Marilyn!! Gathering_Storm zou je me die op mail willen zetten?
Zo ja dan post ik mn mailadres wel.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_28206778
Ik heb een shirtje van Donnie Darko gemaakt, hij is best wel mooi geworden

Met transferpapier trouwens
  zaterdag 25 juni 2005 @ 00:44:27 #160
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_28211353
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 22:14 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Ik heb een shirtje van Donnie Darko gemaakt, hij is best wel mooi geworden

[afbeelding]

Met transferpapier trouwens
wauw mooi!
wat is transferpapier? gewoon opstrijken?

kan je mij misschien het plaatje mailen? mail staat in profiel , hij kan ook goed als sjabloon
an urge to help mankind overcomes me
  FOK!fossiel zaterdag 25 juni 2005 @ 13:10:03 #161
1455 Keroppi
kool kikker
pi_28219781
Ik ben eigenlijk opzoek naar stencils van "vrouw personen", een beetje in de stijl van die Marilyn Monroe hierboven. Iemand nog een site of leuke voorbeelden achter de hand?
Chick on a mission
pi_28220271
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 00:44 schreef saaw het volgende:

[..]

wauw mooi!
wat is transferpapier? gewoon opstrijken?

kan je mij misschien het plaatje mailen? mail staat in profiel , hij kan ook goed als sjabloon
Jup, transferpapier is uitprinten en opstrijken.

Ik heb trouwens ook een handige site gevonden: http://www.freewebs.com/stencilry/
Daar staat dat plaatje van Donnie Darko ook bij, alleen dan met een zwarte achtergrond.

Maar oke, ik mail hem wel ff

edit: ziezo, verstuurd Hij is al in spiegelbeeld gezet zodat ie gelijk klaar voor gebruik is

[ Bericht 10% gewijzigd door sinaasappelsapje op 25-06-2005 13:35:29 ]
pi_28220536
Ik heb een t-shirt met een leuke print die ik jammergenoeg niet pas. Nu bedacht ik me dat het misschien wel leuk was om de print uit het t-shirt te knippen in een leuke vorm en op een ander tshirt te naaien. Maar ik heb geen idee of dit wel kan en mooi zou worden.
Iemand tips?
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_28222028
@ Etoile

Kan onwijs leuk zijn! ik zal zo even fotoje maken met hoe ik iets heb gestikt (toevallig vanochtend gedaan) Heb ik gewoon met heel dik garen gedaan en grote steken....Weet niet je dat wat vind! Over 10 min kan ik ffies fototje voor je maken

Ik heb niet iets erop gestikt mar vond stikstel gewoon leuk zo! Maybe heb je er wat aan!
pi_28222126

Fototjes, truitje is alleen nog lang niet af...maar ben er nog niet overuit wat ik nog meer ga doen

[ Bericht 58% gewijzigd door MissPeppertje op 25-06-2005 14:38:27 ]
pi_28222705
Leuk hemdje, heb je die bovenkant ook zelf aangepast?

Met de hand stikken is ook een idee, gaat het niet 'bobbelen' dan? Blijft de print wel goed zitten?

Misschien dat ik de print losknip en dan even onder de naaimachine een net randje geef en dan op het t-shirt vastzet (beetje zoals met die plaatjes voor op je knie vroeger )
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_28222880
quote:
Op zaterdag 25 juni 2005 14:54 schreef Étoile het volgende:
Leuk hemdje, heb je die bovenkant ook zelf aangepast?

Met de hand stikken is ook een idee, gaat het niet 'bobbelen' dan? Blijft de print wel goed zitten?

Misschien dat ik de print losknip en dan even onder de naaimachine een net randje geef en dan op het t-shirt vastzet (beetje zoals met die plaatjes voor op je knie vroeger )
Ja het was een wit hempje van de H&M heb het al 3 jaar liggen in zwart, wit, rood en donkerblauw en heb ze echt nooit meer aan dus dacht ik ga er wat mee doen Jammer is dat XS nu wel beetje kort is geworden aangezien ik toch wat vrouwlijker ben geworden hihi

En dat bobbelen kan je voorkomen door hem eerst licht te stikken onder naaimachiene en dan met de hand eroverheen (als je het natuurlijk een leuk gezicht vind) Maar ik denk zowiezo dat als je het aan hebt het niet bobbeld, ik heb er iig geen last van bij mijn andere shirtjes!
pi_28226492
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 10:54 schreef Roeji het volgende:
Wauwww die van Marilyn!! Gathering_Storm zou je me die op mail willen zetten?
Zo ja dan post ik mn mailadres wel.
http://img152.exs.cx/my.php?loc=img152&image=12or.gif
Daar staat ie, scheelt weer
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_28256373
Oke nog een vraagje! Hoe kan je van een mannentshirt een 'vrouwen' modelletje maken?
In ieder geval zal de hals anders moeten en misschien iets met de mouwen?

Vind dit echt een leuk topic
pi_28290612
Ik heb laatst op drie shirtjes een print gemaakt met een stencil, zal morgen eens foto's maken
  dinsdag 28 juni 2005 @ 00:47:47 #171
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_28290923
Even een tvp
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_28292157
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 00:47 schreef Scandalous het volgende:
Even een tvp
Dat dus .

Ben van plan na m'n vakantie 's creatief bezig te zijn.
pi_28330932
jammer dat veel plaatjes het niet doen, tvp
pi_28858390
tvupu
pi_28979072
Hm..

Ben het ook van plan, ben net naar een hobbyzaak geweest.. Maar daar hadden ze alleen van die héle kleine potjes zoals deze:

Ze leken op van die potjes van modelbouwverf (ze waren ongeveer zo groot in iedergeval) . Hoe groot zijn die verfpotjes van jullie? Je hebt toch best wel wat nodig voor een stencil te verven.
.
pi_28982414
Voor iedereen die kleding will customizen maar niet weet hoe, ik kan natuurlijk hier wel hele tutorials gaan uittypen, maar aangezien dat al voor mij gedaan is geef ik gewoon even de link. Ik ben natuurlijk liever lui dan moe

T-shirt surgery.

Onder 'memories' kan je heel makkelijk de verschillende tutorials terugvinden.
This ain't rock 'n roll. This is genocide!
pi_28985259
quote:
Op woensdag 20 juli 2005 16:10 schreef Kawafiel het volgende:
Hm..

Ben het ook van plan, ben net naar een hobbyzaak geweest.. Maar daar hadden ze alleen van die héle kleine potjes zoals deze:
[afbeelding]

Ze leken op van die potjes van modelbouwverf (ze waren ongeveer zo groot in iedergeval) . Hoe groot zijn die verfpotjes van jullie? Je hebt toch best wel wat nodig voor een stencil te verven.
Ja het zijn echt kleine. Valt reuze mee hoor, koop er maar eens 1 dan merk je het vanzelf.

Vaarwel broeken, pyjamabroeken, oude lappen stof en rokken! Dit zijn allemaal stroken voor een gypsyrok Of valt dit meer onder zelf kleding maken? Het patroon maken kostte namelijk ook gvd veel tijd!

Rode broek met tussengenaaide stof en een transfer die ik er lang geleden op had gedaan. Gaat een rokje worden, tot nu toe.

Hip van de Wehkamp!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')