Als de competitie stil ligt, zou het kunnen, maar ik heb een voorkeurstijd van half 4 met voetbal dus, dat betekent pas half 6 klaar...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:11 schreef Bjoro het volgende:
Ik zou heel graag aanwezig zijn...maar 4 sept is echt onmogelijk voor mij !
Ben ik de enige met dit probleem, dan stel ik mijn ontgroeningsmeet graag uit naar een volgende keer
Verder voetbal ik zaterdags om half 3, dus na een uurtje of 5 is niet zo'n probleem, maar daarvoor liever niet !
Utrecht is mooi centraal voor iedereen dus dat van jou is geen optiequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:27 schreef raptorix het volgende:
Zaterdag speel ik zelf, maar zal afhankelijk van de tijd aanwezig zijn.
Misschien is het ook keer leuk om een Meet in Amsterdam te doen, vooral Sky Sport Cafe op leidseplein is leuke lokatie.
Lijkt me een mooie datum, kom ik na de wedstrijd wel richting Mick in Utrecht, hoewel Amsterdam voor mij dichterbij is !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:45 schreef DIGGER het volgende:
25 September is er op de normale tijd (let op, tijden zijn GMT, hier dus 1 uur later):
Aston Villa v Crystal Palace 15:00
Tottenham v Man Utd 15:00
Fulham v Southampton 15:00
Liverpool v Norwich 15:00
Man City v Arsenal 15:00
Newcastle v West Brom 15:00
Dus dat zal dan wel SCUM of Arsenal worden wat ze uitzenden, en op papier geen onaardige potjes
Je hebt vast al uitlegd waarom, maar waarom ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:04 schreef DutchGooner het volgende:
Ik kom zoiezo niet meer omdat ik geen meetings meer doe
niet uitgelegd en doe ik ook niet ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:21 schreef manny het volgende:
[..]
Je hebt vast al uitlegd waarom, maar waarom ?
ja und?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:22 schreef Bluezz het volgende:
DG
yvonne valt al voor je inquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:35 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet helaas. In september heb ik weekenddienst op Fok!
goh jammerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:47 schreef Bluezz het volgende:
25 sept valt in mijn vakantie.
Als we niet weg zijn zijn we niet weg
Als ik het goed begrijp bedoelde Bluezz te zeggen dat we komen als we niet weg zijn.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:39 schreef Bjoro het volgende:
goh jammer
Bjoro heeft gisteren nog een plaatje gehad in zijn schrift van de juf en dat was voor lezen....sterker nog hij kon het juist heel goed lezen en vindt het dus nog steeds jammerquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Bjo-ro kan nog niet zo goed le-zen
En kan onze grote Bjoro dan vertellen wat er dan zo jammer aan isquote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:18 schreef Bjoro het volgende:
Bjoro heeft gisteren nog een plaatje gehad in zijn schrift van de juf en dat was voor lezen....sterker nog hij kon het juist heel goed lezen en vindt het dus nog steeds jammer![]()
![]()
nou vooruit dan.......uuuuhhhhh ....uuuhhhh.....uuuhhhhh.....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:39 schreef Bluezz het volgende:
En kan onze grote Bjoro dan vertellen wat er dan zo jammer aan is
uuuhhhhhh mijn vriendin gesproken ???quote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:04 schreef Bluezz het volgende:
En hij was al zo klein![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:16 schreef Bjoro het volgende:
uuuhhhhhh mijn vriendin gesproken ???
da's bijna vaker dan ik haar spreek !!!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dagelijks!
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:39 schreef SCH het volgende:
Weer dat hele teringend naar Utrecht?![]()
Mooi niet
gezellie.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:38 schreef rubbereend het volgende:
mmmm volgens mij kan k dan wel; heb alleen savonds een verjaardag maar overdag moet wel lukken
Mooi zo, vandaar dus dat we het ook op een zaterdag plannen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:41 schreef mitt het volgende:
zaterdag is voor mij nooit mogelijk
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:41 schreef mitt het volgende:
*Blij mee*quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:41 schreef mitt het volgende:
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 07:36 schreef SCH het volgende:Ik kom
geef je broek maar, dan was ik hem maarquote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]ruim je het zelf op !!!!
*trekt broek uit*quote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:32 schreef SCH het volgende:
geef je broek maar, dan was ik hem maar
*pakt broek aan*quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*trekt broek uit*
heb je al enig idee wanneer ik hem gewassen terugkrijg ??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:29 schreef SCH het volgende:
*pakt broek aan*
Gays meeten elkaar toch ook wel eens ??quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:32 schreef numero_uno het volgende:
ik dacht dat dit een meeting topic was en geen gay topic
dat is het zelfde, DutchGooner komt ookquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:32 schreef numero_uno het volgende:
ik dacht dat dit een meeting topic was en geen gay topic
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:25 schreef DIGGER het volgende:
In principe kom ik, zal even kijken hoe en wat en of vrouw en kind meekomen (of even langs komen)
ik pas vanaf ong 17:30 uquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:04 schreef Vom het volgende:
Uuuh Golfer![]()
Ik kan waarschijnlijk wel dan, ik weet nl. nog niet precies hoe ik dan met de competitie zit![]()
Ik zou het iig wel heel leuk vinden om te komen![]()
Ik waarschijnlijk ook pas rond die tijd, als ik thuis speel waarschijnlijk later zelfs...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik pas vanaf ong 17:30 u
Ik zou het iig wel heel leuk vinden om te komen![]()
Openingspost aangepast, DIGGER.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:36 schreef DIGGER het volgende:
G, ken je dat in de openingspost erbij mikken (samen met de bekende routebeschrijving naar de pub en zo), dan is alle info op Pagina 1 te vinden, desnoods pas je de openingspost geheel aan naar de datum van 25 September en laat je alle overige inmiddels irrelevante info weg.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:41 schreef mitt het volgende:
foutquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
dat is het zelfde, DutchGooner komt ook
Ik denk het ook niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe maar niet
zie OPquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg al die afmeldingen, komt er ook nog iemand wel?
ja ikkuhquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeg al die afmeldingen, komt er ook nog iemand wel?
Je bent de enige die er zo over denktquote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:09 schreef PogueMahone het volgende:
als de gezondheid het toelaat zal ik het proberen
Als jij die vingers bij die jongen er in blijft stoppen wordt ie nooit beterquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:51 schreef SCH het volgende:
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ja hoi, ik kom dus ook weer
Ik zet ff wat neer in Hoolsquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:04 schreef pascalheister het volgende:
he tony lang niet gezien![]()
alles goed?
Lijkt me fantastisch, zelden heb ik zo'n exquise maaltijd naar binnen gewerktquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:21 schreef Bluezz het volgende:
TMgaan we dan weer uitgebreid dineren aan de overkant?
verdomme, ik had net het kinderstoeltje gereserveerdquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*afhaakt*
SCH laat dat kinderstoeltje maar ff staan dus!quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:41 schreef vegeta het volgende:
Jah laat ik ook maar komen als niemand er bezwaar tegen heeft?
Das gunstig, nu ben jij degene met een OVquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ja hoi, ik kom dus ook weer
quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:29 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch, zelden heb ik zo'n exquise maaltijd naar binnen gewerkt
* meldtquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:41 schreef vegeta het volgende:
Jah laat ik ook maar komen als niemand er bezwaar tegen heeft?
Ik ben geloof ik ECHT onzichtbaar!quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:59 schreef golfer het volgende:
Laatste meetinggangers bijgewerkt in OP.
OP:
Hebben aangegeven te komen:
Justme
Golfer
Bluezz
Pascalheister
DIGGER (en aanhang)
raptorix
SCH
manny
rubbereend
Bjoro (komt wat later)
HeatWave
vegeta (eigen kinderstoeltje meeneemt )
Tony_Montana67
Weten het nog niet zeker:
Vom
Da_Sandman
zjroentje
PogueMahone
voor mij niet hoorquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik ECHT onzichtbaar!![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daar is een award voorquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
jij bestaat toch ook niet echt?quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dat scheelt idd wat, gewoon komen dusquote:Op zondag 8 augustus 2004 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Das gunstig, nu ben jij degene met een OV
Denk niet dat daar bezwaar tegen is.quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:13 schreef vegeta het volgende:
Heeft iemand bezwaar tegen dat ik het lieve schattige tenenbijtend katje van bluezz meeneem?
![]()
![]()
Neem je Jezus ook meequote:Op maandag 9 augustus 2004 19:13 schreef vegeta het volgende:
Heeft iemand bezwaar tegen dat ik het lieve schattige tenenbijtend katje van bluezz meeneem?
ik durf niets meer over dat beestje te zeggen, dus neem maar meequote:Op maandag 9 augustus 2004 19:13 schreef vegeta het volgende:
![]()
![]()
lust ze ook al bierquote:Op maandag 9 augustus 2004 19:13 schreef vegeta het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lust ze ook al bier
quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:27 schreef SCH het volgende:
[..]ze is nog aan de Bluezz-borst
Ze gaat haar wel live voederen dan.
breedbeeld?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
camera vast klaar legt
Dan is ze welkom op meetingsquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:34 schreef Bluezz het volgende:
Xenaatje kan al heeeeeel goed met mes en vorkje eten hoor[afbeelding]
Oh, is het een psv meeting?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:37 schreef SCH het volgende:
Dan neem ik de kids ook mee
Ow dan is het niet "kids" maar "kittens".quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:40 schreef SCH het volgende:
deed Fons het ook al met katten?
Er komen al genoeg vreemde vogels naar de meeting.quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:41 schreef pascalheister het volgende:
ok neem ik me vogel ook mee![]()
Voor homo's zijn katten hun kinderen, sukkelquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow dan is het niet "kids" maar "kittens".
Ik was ook zo bloedserieusquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor homo's zijn katten hun kinderen, sukkel![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:47 schreef SCH het volgende:
Voor homo's zijn katten hun kinderen, sukkel![]()
Mag ik weer naast je zitten?quote:Op maandag 9 augustus 2004 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was ook zo bloedserieus.
het is een vrij landquote:Op maandag 9 augustus 2004 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Mag ik weer naast je zitten?![]()
Als je dat doet laat ik Xena leeglopenquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:54 schreef vegeta het volgende:
euhm...als katten mogen mag ik dan ook me opblaaspop meenemen?![]()
ik ga naar een meeting en neem mee.......me opblaaspop.
Volgende.
Wat heb jij in hemelsnaam voor opvoeding meegekregen?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:54 schreef vegeta het volgende:
euhm...als katten mogen mag ik dan ook me opblaaspop meenemen?![]()
Jah weet het golfer niet iedereen is zo goed als ik he.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:56 schreef golfer het volgende:
Wat heb jij een goede opvoeding meegekregen zeg!
Opblaaspoppen mee willen nemen, terwijl ik nu nog in bed lig met een toddoekje .
ik ga naar een meeting en neem mee.......me opblaaspop én vaselinequote:Op maandag 9 augustus 2004 23:54 schreef vegeta het volgende:
ik ga naar een meeting en neem mee.......me opblaaspop.
Volgende.
Ik ga niet naar een meeting en neem mee..... me opblaaspop, vaseline en een wandelstok voor golfer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 08:51 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga naar een meeting en neem mee.......me opblaaspop én vaseline
volgende
snap de combinatie nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:20 schreef Bluezz het volgende:
Jullie vergeten de homo
me opblaaspop, een homo en vaseline.
next
doe ik wel een treinkaartje....kom ik iig thuis !!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:28 schreef Bluezz het volgende:
Dat kan beter Bjoro
Jouw humeur is volgens mij altijd goed
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:24 schreef Bluezz het volgende:
Het is dus "ik ga naar een meeting en ik neem mee"
Een opblaaspop, een homo, vaseline, treinkaartje
Die zijn er wel, maar die durven niet te meeten met al die engen mensen uit de rest van het land.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 11:28 schreef pascalheister het volgende:
moet ik weer alleen reizen![]()
waarom woont er ook niemand in het wijzegeweldige oosten
Ik hoor het al, bang dat je het drinktempo niet bij kan houdenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:09 schreef pfaf het volgende:
Die zijn er wel, maar die durven niet te meeten met al die engen mensen uit de rest van het land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, bang dat je het drinktempo niet bij kan houdenJe weet de gevoelige snaar van de Tukkers wel te raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je onder de rook van Zwolle geboren bent weet je hoe de mentaliteit in de provincie is, dus kom nou maar gewoonquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:14 schreef pfaf het volgende:
Je weet de gevoelige snaar van de Tukkers wel te raken.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
dus kom nou maar gewoon
Gedaan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Zet mij maar op de lijst van zekerheden, hoewel ik daardoor wel de leukste wedstrijd van het seizoen mis
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:09 schreef FrankyMcG het volgende:
25 September is voor mij waarschijnlijk een probleem; Weert kermis en de verjaardag van een kameraad.
quote:Even na kijken want ik wil best graag aanwezig zijn bij de meet!
Als ik kom zal ik kijken of Maartje uit Heel wellicht mee wilt komen!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:12 schreef SCH het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als ik kom zal ik kijken of Maartje uit Heel wellicht mee wilt komen!
alleen regio doetinchem hierquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:59 schreef numero_uno het volgende:
nog mensen uit omgeving Nijmegen die gaan kunnen we een VBL-Carpoel organiserenanders wordt het met de OV wapperen
We betalen de rechtsback van de tegenpartij van de wedstrijd van 18 september een goed bedrag.. en dat is ook weer geregeld..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:41 schreef pfaf het volgende:
Ik ga m'n voetbal er dus niet voor afzeggenOf ik moet dus weer geblesseerd raken en helemaal met voetballen gestopt zijn.
Schrap me maar!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:35 schreef golfer het volgende:
FrankyMcG in het misschienlijstje erbij gezet.
quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Schrap me maar!
Wederom is het een verjaardag van een goeie vriend die roet in het eten gooit!
Jaja, dat moeten wij gelovenquote:Op zondag 15 augustus 2004 20:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Wederom is het een verjaardag van een goeie vriend die roet in het eten gooit!
Ik heb nu eenmaal veel goede vrienden!quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:20 schreef SCH het volgende:
Jaja, dat moeten wij geloven![]()
Hoe zit dat met deze goede vriend dan???![]()
Sinds 20.06 uur heb je er 1 minderquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb nu eenmaal veel goede vrienden!
quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:24 schreef SCH het volgende:
Sinds 20.06 uur heb je er 1 minder![]()
![]()
Oh nee, niet die blik. Nou vooruit: nog 1 kans - maar leer wat beter prioriteiten stellen lieverd.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 augustus 2004 20:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Schrap me maar!
Wederom is het een verjaardag van een goeie vriend die roet in het eten gooit!KUTSMOESJES
Doet je reputatie in Hools alleen maar goedquote:Op zondag 15 augustus 2004 02:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hmz, zal ik ook komen? Zover ik nu weet heb ik dan niks, ma goed ... men hoort het nog wel
Heb ik die danquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doet je reputatie in Hools alleen maar goed
Haha, je bent die aan het opbouwen toch?quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:41 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Heb ik die dan![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:36 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Haha, je bent die aan het opbouwen toch?
ik weet in eindhoven nog wel een mooi stadion waar we kunnen meetenquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
![]()
Als jullie nu in Eindhoven zouden meeten kom ik nog even kunnen binnenwippen!
O'Sheas? wanneer?quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
![]()
Als jullie nu in Eindhoven zouden meeten kom ik nog even kunnen binnenwippen!
Oh, hebben ze er een gebouwd naast het oerlelijke psv stadion?quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik weet in eindhoven nog wel een mooi stadion waar we kunnen meeten
zegt iemand die een club support met de arena als stadion.....quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, hebben ze er een gebouwd naast het oerlelijke psv stadion?.
vind jij het Jan Louwers Stadion mooiquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:35 schreef rubbereend het volgende:
ik weet in eindhoven nog wel een mooi stadion waar we kunnen meeten
Zou eens tijd worden, Oldbie!quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:04 schreef Juan Zueco het volgende:
Misschien.
J.
Wij zijn supereng.. niet alleen van gezichtquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
haha.. Het is toch vaag man.. ken niemand van gezicht.. ik ben erg benieuwd..
Name a date!quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:25 schreef DutchGooner het volgende:
O'Sheas? wanneer?
Jij bent de gastheer...quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Name a date!
Och, zolang je maar voor je eten betaald is er niets aan de hand tochquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij zijn supereng.. niet alleen van gezicht![]()
Ik ben in topvormquote:Op maandag 16 augustus 2004 13:42 schreef DIGGER het volgende:
Zenuwachtig voor je 1e ontmoeting met SCH?
You're damn right
Een keertje op een CL avond als Arsenal speelt ofzo? Neem ik Vision ook mee!quote:Op maandag 16 augustus 2004 18:06 schreef DutchGooner het volgende:
Jij bent de gastheer...
Die staatquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:17 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Een keertje op een CL avond als Arsenal speelt ofzo? Neem ik Vision ook mee!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:49 schreef DutchGooner het volgende:
Die staat
dat maakt toch niks uit joh, je moet alleen wel ff douchenquote:Op maandag 23 augustus 2004 11:32 schreef Bjoro het volgende:
lijkt erop dat ik in Beverwijk moet voetballen de 25e...stap ik daaar wel op de trein...hoop alleen dat ik mijn voetbaltas mee kan geven aan iemand, anders zit ik met dat ding in de kroeg
ik zit toch niet op hockey !!!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:35 schreef just me het volgende:
dat maakt toch niks uit joh, je moet alleen wel ff douchen
dat is ook wel een optie !!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:08 schreef pascalheister het volgende:
Douchen kan wel bij Bluezz thuis
Ik woon dichterbij de kroeg hoorquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:08 schreef pascalheister het volgende:
Douchen kan wel bij Bluezz thuis
ja vast dichterbij dan mijquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik woon dichterbij de kroeg hoor
Nietquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:27 schreef SCH het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:27 schreef SCH het volgende:
Jullie komen er samen wel uit toch ????quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:40 schreef Bluezz het volgende:
Niet![]()
Kom jij er in?quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:54 schreef Bjoro het volgende:
Jullie komen er samen wel uit toch ????
anders word ik toch niet natquote:Op maandag 23 augustus 2004 12:55 schreef SCH het volgende:
Kom jij er in?![]()
nat worden kan altijdquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:01 schreef Bjoro het volgende:
[..]
anders word ik toch niet nat
Stationskluisjes?quote:Op maandag 23 augustus 2004 11:32 schreef Bjoro het volgende:
lijkt erop dat ik in Beverwijk moet voetballen de 25e...stap ik daaar wel op de trein...hoop alleen dat ik mijn voetbaltas mee kan geven aan iemand, anders zit ik met dat ding in de kroeg
alssie nog een beetje warm is ook.....is het helemaal lekkerquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een natte douche!
maar een lekker badje is ook niet verkeerd hoor !!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:58 schreef SCH het volgende:
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar een lekker badje is ook niet verkeerd hoor !!!
doe maar dat geziSCHtscremetje...dat andere is zo mannelijkquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:17 schreef SCH het volgende:
![]()
SCH twijfelt nog of hij zijn nieuwe gezichtscreme op zal smeren of juist zijn stoppels zal laten staan
Mannen met een zacht huidje hoeven niet vrouwelijk te zijn hoor ailantsjie... jij hebt nog veel te lerenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:26 schreef Eilanden het volgende:
Bjoro houdt meer van vrouwelijke mannen?
ruim je het wel ff op?quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom jij er in?![]()
Als het meezit, je wilt ons dus nietquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:25 schreef ErikT het volgende:
Als het meezit zit ik dan in Zwitserland, maar je weet het niet en ik ook niet, dus zet me maar bij misschien
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:25 schreef ErikT het volgende:
Als het meezit zit ik dan in Zwitserland, maar je weet het niet en ik ook niet, dus zet me maar bij misschien
Laat die jongen nou .... als je de keuze hebt tussen Zwitserse Alpen te beklimmen en jou tijdens een meet tegen te komen, dan is de keuze toch snel gemaaktquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]wie ken je nou langer/beter ????
Inderdaad, dan beklim ik liever Bjoroquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat die jongen nou .... als je de keuze hebt tussen Zwitserse Alpen te beklimmen en jou tijdens een meet tegen te komen, dan is de keuze toch snel gemaakt![]()
Ik gok er op dat Erik om de een of andere reden toch de voorkeur geeft aan Zwitserlandquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, dan beklim ik liever Bjoro
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Bjoro kunnen we nu dus ook wel van de lijst afstrepenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:30 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:30 schreef SCH het volgende:
we zetten hem bij "zeker" !!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 07:54 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Bjoro kunnen we nu dus ook wel van de misschien lijst afstrepen![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
we zetten hem bij "zeker" !!!!
Jullie staan op gepaste afstand op een mooie tweede plaatsquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als het meezit, je wilt ons dus niet
voelt zich al een beetje Lieve v Kesselquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:01 schreef ErikT het volgende:
Jullie staan op gepaste afstand op een mooie tweede plaats
Als je die regelt, kom ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
voelt zich al een beetje Lieve v Kessel![]()
wat kun jij liegen zeg !!!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 10:50 schreef SCH het volgende:![]()
![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wat kun jij liegen zeg !!!!
en wat wil je voor je verjaardag hebben ??quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben drie dagen later jarig
Mooi zo, kan je ons alvast tracteren.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben drie dagen later jarig
Jij hebt toch al een ouwe taartquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:28 schreef golfer het volgende:
Mooi zo, kan je ons alvast tracteren.
Jammer, ik heb je uit het lijstje gehaald.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:35 schreef zjroentje het volgende:
Ik zie dat ik nog bij het misschien lijstje sta, maar ik kom dus niet.
dat hoef je niet zo lachend te zeggen hoorquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:35 schreef zjroentje het volgende:
Tsk, wordt blauw en meteen zijn we te min voor em...quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:35 schreef zjroentje het volgende:
quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:35 schreef zjroentje het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:36 schreef just me het volgende:
Misschien komt Kamaugurka nog even langs
Ik weet niet of ik het hier mee eens ben..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:47 schreef SCH het volgende:
Volgens mij komen er alleen maar vrouwen of vrouwelijke types. Da's niks voor mij
Ik kom niet hoor SCH, dus je kunt gerust komen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:47 schreef SCH het volgende:
Volgens mij komen er alleen maar vrouwen of vrouwelijke types. Da's niks voor mij
Ik heb liever niet dat SCH komt eigenlijk die dagquote:Op zondag 5 september 2004 21:51 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik kom niet hoor SCH, dus je kunt gerust komen.
Hey puistige puber, ik heb wel SCHmaak hoorquote:Op zondag 5 september 2004 22:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat SCH komt eigenlijk die dag
En ik kom meestal pas de volgende dag, als de foto's er zijnquote:Op zondag 5 september 2004 22:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb helemaal geen puistjes
Je komt pas de volgende dag? Damn dan ben je wel lang aan het rukken zegquote:Op zondag 5 september 2004 22:45 schreef SCH het volgende:
[..]
En ik kom meestal pas de volgende dag, als de foto's er zijn![]()
Bij ontmoetingen met aantrekkelijke mannen gaat het meestal dan ook wat sneller. Wie weet helpt de komst van Bjoroquote:Op maandag 6 september 2004 11:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je komt pas de volgende dag? Damn dan ben je wel lang aan het rukken zeg![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 11:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij ontmoetingen met aantrekkelijke mannen gaat het meestal dan ook wat sneller. Wie weet helpt de komst van Bjoro
Hools = familiequote:Op maandag 6 september 2004 13:26 schreef JPM01 het volgende:
ik heb een familiedag dan![]()
quote:Op maandag 6 september 2004 13:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hools = familie
en jij ons lieve kleine nichtje !!!quote:Op maandag 6 september 2004 13:37 schreef SCH het volgende:Jij bent mijn suikeroom
![]()
JA!quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:29 schreef Eilanden het volgende:
Klein en lief?
ik ook van jou JMquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:46 schreef just me het volgende:
jakkie wat een kleffe boel
eerst zien dan gelovenquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik ook van jou JM![]()
en als verrassing bij jij de volgende op mijn to-do-listquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:48 schreef Eilanden het volgende:
Bjoro is echt een VBL-hoer ... wipt met het grootste gemak van SCH naar Just Me....
Maor wai blaifen tog bai elkaor ailantsjie, voorefferquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:48 schreef Eilanden het volgende:
Bjoro is echt een VBL-hoer ... wipt met het grootste gemak van SCH naar Just Me....
doar komp nieman tussuh weiffie, zellufs ikkuh niequote:Op dinsdag 7 september 2004 23:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maor wai blaifen tog bai elkaor ailantsjie, vooreffer![]()
mijn cup aa wat doe jequote:Op dinsdag 7 september 2004 23:50 schreef Bjoro het volgende:
en JM maakt je borst(en) maar nat![]()
Bjoro ... loat Utregs moar ovuh aon de Utregtes jochiequote:Op dinsdag 7 september 2004 23:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doar komp nieman tussuh weiffie, zellufs ikkuh nie!!!
mijn planten groeien ook van water...ik denk proberen kan toch geen kwaadquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:54 schreef just me het volgende:
[..]
mijn cup aa wat doe je
Met twee handen typen Bjoroquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en als verrassing bij jij de volgende op mijn to-do-list
en JM maakt je borst(en) maar nat![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met twee handen typen Bjoro![]()
dan begrijpen wij je ook
![]()
ik heb je dochter afgelopen weekend betastquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:56 schreef just me het volgende:
[..]![]()
kantine heeft slechte invloeden op mijn typwerkquote:Op dinsdag 7 september 2004 23:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met twee handen typen Bjoro![]()
dan begrijpen wij je ook
![]()
ow my god.. ik heb veel foto's bekeken vanavond, welke was jij dan ?quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:57 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik heb je dochter afgelopen weekend betast
quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:59 schreef just me het volgende:
[..]
ow my god.. ik heb veel foto's bekeken vanavond, welke was jij dan ?
Maar je komt niet op de VBL-meet, dus wegwezen hier.quote:Op woensdag 8 september 2004 00:54 schreef Dakota het volgende:het andere meisje
iets vriendelijker mag ook wel freakquote:Op woensdag 8 september 2004 00:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je komt niet op de VBL-meet, dus wegwezen hier.
Oké: scheer je weg twutje!quote:Op woensdag 8 september 2004 00:59 schreef Dakota het volgende:
iets vriendelijker mag ook wel freak
dag...tot de 25equote:Op woensdag 8 september 2004 01:02 schreef Dakota het volgende:dag
door wie ?? iedereen is gewoon welkom !!!quote:Op woensdag 8 september 2004 01:05 schreef Dakota het volgende:
eh
ik ben voor fczwolle dus ik ben bij deze vast hartelijk gedumpt
En ze noemt hem freakquote:Op woensdag 8 september 2004 11:23 schreef Da_Sandman het volgende:
golfer
Ze zegt net dat ze een meisje is!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |