Valt me nog wel wat mee. Wat kosten andere Nederlandse serrie's (baantjer) en soap serrie's (GTST)?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:36 schreef Svensational het volgende:
temeer omdat een aflevering circa 70.000 euro kost.
Afgaande op wat ik gezien heb bij RTL Boulevard zag het er goed uit. De beeldkwaliteit is à la Westenwind en Rozengeur & Wodka Lime en verschilt dus van een echte soap. De acteerkwaliteiten schommelen denk ik tussen drama & soap. Dat zit wel goed vermoed ik.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:40 schreef pberends het volgende:
Ben benieuwd naar de kwaliteit. Maar het is een weekendsoap, maar op Boulevard hoorde ik dat het ook maandag is
Het is maandag ook, beetje vaag dus. Maar de kwaliteit zag er tot nu toe beter uit dan GTST en ONM bij elkaar. Leek wel op westenwind, dat was van goede kwaliteit.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:25 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Afgaande op wat ik gezien heb bij RTL Boulevard zag het er goed uit. De beeldkwaliteit is à la Westenwind en Rozengeur & Wodka Lime en verschilt dus van een echte soap. De acteerkwaliteiten schommelen denk ik tussen drama & soap. Dat zit wel goed vermoed ik.
Ik ben benieuwd of het verhaal, dat door ScriptStudio (ONM/GTST/Goudkust) wordt geproduceerd, ook zo pakkend is. Al die Endemol dramaseries zijn de laatste jaren een beetje op elkaar gaan lijken. Ik mis het vernieuwend drama. Een beetje variatie is gewenst.
Over zo'n 8 uur weten we meer...![]()
Die gast van Oppassenquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:12 schreef _bigmac_ het volgende:
Wel veel ouwe lullen in die soap .
Ja daar ken ik hem dus van.quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij is sowieso de stem van de leader van de Snorkels!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |