En dan dat aartslelijke low budget logo.quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:45 schreef Wup het volgende:
het lijkt me wel leuk hoor, het is jammer dat ze zo een onaantrekkelijk promo-filmpje hebben gemaakt.
quote:AFL. 1: "Het Jubileum"
We vallen de serie binnen op het moment dat Westhof Media haar vijfentwintig jarig jubileum viert met een groots opgezet gala. Voor Axel Westhof, pater familias, hét moment om een grote fusie met een Belgisch televisiegigant te presenteren aan de massaal toegestroomde pers. Terwijl soapsterren, presentatrices en andere Bn’ers hun moment op de rode loper hebben, wordt Axels moment van glorie wreed verstoord...
UITZENDDATUM: ZA. 04-09-2004 (NED.2 - 21:00 uur)
quote:AFL. 2: "Ambitie"
De familie Westhof en met name oudste zoon Robert, voelen zich overvallen door het plan dat Axel aan hen ontvouwt nu de grootse fusie die hij in gedachten had, is afgeblazen. Cas heeft een manier bedacht om als werknemer op de loonlijst te komen bij Westhofmedia en zodoende Fart van binnenuit te kunnen voeden met informatie. Om dit te doen slagen moet hij nog wel even auditeren. En hij blijkt niet de enige...
Boven, in de directiekantoren, wordt door Robert besloten dat Juliette Dulac, de actrice die op het gala nog geëerd werd met een naar haar genoemde prijs, de door Westhof geproduceerde soapserie zal verlaten. Nora beseft dat ze in haar huidige functie niet genoeg gewicht in de schaal kan leggen om Roberts tomeloze winstambities voldoende bij te sturen. Maar ze heeft man Tim en dochter Merel toegezegd de haar door Axel toebedachte promotie, te weigeren.
UITZENDDATUM: ZO. 05-09-2004 (NED.2 - 21:00 uur)
quote:AFL. 3: "Soaps en talkshows"
Tot Roberts verbijstering krijgt hij van zijn vader een personal coach opgedrongen die hem klaar gaat stomen voor zijn politieke carrière. Rosanne, Daans moeder, probeert Daan ervan te weerhouden auditie te doen voor een rol in Westhofs soapserie Zilver en Goud. Maar komt haar argumentatie voort uit moederlijke bezorgdheidheid of verbergt zij een dieper geheim... Ondanks eerder gemaakte afspraken, eist Juliette Dulac opeens toch een groots afscheid van de serie waar ze al die jaren in gespeeld heeft. Aan Nora de moeilijke taak haar duidelijk te maken dat dit niet meer mogelijk is. Merel, Nora’s tienerdochter, zet haar eerste wankele schreden op de weg naar volwassenheid. Een traject dat met de nodige obstakels bezaaid ligt. Voor Robert is het moment aangebroken om zijn perstraining in de praktijk te brengen: hij is uitgenodigd bij een goed bekeken talkshow.
UITZENDDATUM: MA. 06-09-2004 (NED.2 - 21:00 uur)
Ik hoop dat het een succes wordt, maar ik heb er een hard hoofd in.... een soap op zaterdag, zondag en maandag.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 15:57 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Er wordt verschrikkelijk veel reclame voor gemaakt. Heeft iemand er vertrouwen in dat dit een hit gaaty worden? Zou wel wat zijn als er echt weer eens een dramaproductie komt die een miljoenenpubliek kan trekken in tegenstelling tot alle bigbrotheridolsmeuk die de afgelopen jaren zo goed scoorde...
willen ze op zondag gaan concurreren met ER?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop dat het een succes wordt, maar ik heb er een hard hoofd in.... een soap op zaterdag, zondag en maandag.![]()
quote:Geen posters in "Hitkrant" voor HGH
Het Glazen Huis, de nieuwe 'weekendsoap' van AVRO, TROS en BNN, zal voorlopig geen posters in de Hitkrant en andere jongerenbladen opleveren. Dat zei tv-directeur M. van Dijk van BNN vrijdag bij de presentatie van de serie in Amsterdam.
Hij geeft daarmee toe dat de eerste afleveringen zich meer op een breed publiek richten in plaats van een jongerenpubliek. Die uitspraak is opvallend omdat de publieke omroepen met Het Glazen Huis vooral veel jongere kijkers naar Nederland 2 willen lokken.
Politiek en omroepbazen zijn al enige tijd doordrongen van de noodzaak om meer drama uit te zenden. Met de weekendserie (zaterdag, zondag en maandag om 21.00 uur) geven ze daarmee een stevige aanzet. Voor dit seizoen zijn van Het Glazen Huis, dat handelt over het reilen en zeilen van een groot mediabedrijf, 114 afleveringen besteld bij producent Endemol.
In eerste instantie moet het programma per aflevering zeker 500.000 kijkers trekken, aldus Van Dijk. Later moet dat aantal groeien, temeer omdat een aflevering circa 70.000 euro kost.
Ja, dat is wel stom van ze natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:11 schreef Wup het volgende:
willen ze op zondag gaan concurreren met ER?
Zolang de kijker van Expeditie Robinson (ER blijft voor mij toch de, nog steeds briljante, Amerikaanse ziekenhuisseriequote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:11 schreef Wup het volgende:
willen ze op zondag gaan concurreren met ER?
Ieder jaar kijken er meer mensen naar ER. Afgelopen jaar waren het er iedere week rond de 1.400.000 kijkers.quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:50 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Hoeveel kijkers trekt dat ER eigenlijk nog wel niet? Afgaande op de enthousiaste reacties hier binnen de Fokgelederen een hele hoop, zo dunkt me.
quote:Op donderdag 2 september 2004 23:37 schreef BVO het volgende:
Bij mij op 7, Svurno.
Ik ga het zaterdag al niet kunnen zien, dan ben ik weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |