Het is ook veel te warm om achter de computer te F5-en. Vanavond als het afgekoeld is en je lekker uitgerust ben van het onder het parasolletje zitten gaan we gewoon lekker verderquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:10 schreef snoopy het volgende:
Oh meiden, balen dat jullie er zo doorheen zitten. Dikke![]()
Update: VK gebeld en gezegd dat er, volgens mij, geen vruchtwater meer heeft gelekt. Volgens haar had het toch wel door moeten lopen. Dus het enige dat ik kan doen is de boel in de gaten houden en als het weer mocht gaan lekken, of als er weeën beginnen weer bellen.
Dus laat jullie F5 toets voorlopig maar lekker met rust mensen![]()
Ga ik onder mijn parasolletje buiten zitten...![]()
Ik vroeg me trouwens nog iets af. Hebben jullie nu echt meer last van de warmte met die dikke buik? Ik heb een hele dikke buik, en ik heb het inderdaad ook bloedheet. Maar als ik niet hoogzwanger zou zijn zou ik volgens mij net zoveel problemen hebben met de hitte. Bij deze temperaturen doe ik het altijd rustig aan, zwanger of niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:13 schreef Jelief het volgende:
met deze hitte met en dikke buik lopen lijkt mij ook niet alles...
Ik was dol gelukkig de afgelopen nacht en ochtendquote:Op woensdag 4 augustus 2004 07:45 schreef Loena-tik- het volgende:
Jeumig Xanthe, jij bent vroeg wakker, of ben je weer lekker verder gaan slapen. Ik werd vanmorgen gewekt door Connor met de mededeling(gegild vanuit hun kamer) :"MAAAAAAAAAMMA hij stinkt!!!" en dat om 7.00 uur `s morgens![]()
Maar goed ga maar lekker aan de gang nu, nu is het nog redelijk koel...
Dat was wel een beetje onduidelijk volgens mij. Zij had het erover dat het eventueel urineverlies kon zijn maar ik heb gezegd dat ik zeker wist dat dat het niet was. Alleen zou het nu dus moeten blijven druppelen ofzoiets en volgens mij druppelt er niks meer. Zodra ik wat merk bel ik gewoon weer. En morgen heb ik een afspraak bij de VK dus al te lang kan ik er gelukkig niet mee blijven lopen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:34 schreef poemojn het volgende:
Snoopy is het wel zeker dat het vruchtwater is? Want je mag toch niet langer dan 24/48 uur met gebroken vliezen rondlopen?
Hoe zit dat eigenlijk precies? Laatst bij de voorlichting in het ziekenhuis zeiden ze dat je gewoon in bad mag, en zelfs zeep erin mag doen als je zou willenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:39 schreef Jonnetje het volgende:
Volgens mijn VK was er dan wel degelijk kans op infectiegevaar. En mocht ik dus niet in bad enzo, net als bij gebroken vliezen.
Dat hoeft dus niet he..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:38 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat was wel een beetje onduidelijk volgens mij. Zij had het erover dat het eventueel urineverlies kon zijn maar ik heb gezegd dat ik zeker wist dat dat het niet was. Alleen zou het nu dus moeten blijven druppelen ofzoiets en volgens mij druppelt er niks meer. Zodra ik wat merk bel ik gewoon weer. En morgen heb ik een afspraak bij de VK dus al te lang kan ik er gelukkig niet mee blijven lopen.
Ja dat weet ik eigenlijk ook niet, maar ja de VK zei het.. En we hebben niet eens een bad BTW..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:41 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk precies? Laatst bij de voorlichting in het ziekenhuis zeiden ze dat je gewoon in bad mag, en zelfs zeep erin mag doen als je zou willen![]()
Ik zal wel moeten Pluphquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:37 schreef phluphy het volgende:
Snoopy Wat moet jij een engelengeduld hebben![]()
Dat je zomaar weer "gewoon" onder je parasolletje gaat zitten
Ja, had ik ook al gedaan. Niks... We wachten gewoon maar weer af.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:29 schreef Sjeen het volgende:
Snoopy, heb je al geprobeerd om op de buitenkant van je hand te blazen?
Jij hebt ook altijd van die periodes dat niets meezit hequote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:30 schreef Xanthe het volgende:
[..]
-knip-
En stonk ie echt heel erg?
Tuurlijk wel meid, dat het eruit gaat komen is een ding dat vaststaat. Tuurlijk is het balen dat het zo lang duurt, ik probeer dit altijd voor de overtijdlopers zo min mogelijk te benadrukken. Ik heb van de eerste 12 dagen overtijd gelopen en vond het zelf eigenlijk toen prima te doen, ware het niet dat ik tien keer op een dag door iedereen gebeld werd of er al iets gebeurdequote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:55 schreef snoopy het volgende:
Sugar, ik raak er steeds meer van overtuigd dat die baby gewoon nooit zal komen. Ik wordt gewoon overgeslagen. Misschien kom ik wel in het Guiness Book of Records![]()
Nee, ik heb dat nu al (een tijdje). Al die mensen die me op straat aanspreken (ik woon in een klein dorp) en dan elke keer vragen hoe het gaat en dat zeggen dat het kindje waarschijnlijk al snel zal komen bla bla etcetera. Ik word er zo moe van dat ik zelfs ontmoetingen met bekenden uit de weg ga om dit soort gesprekjes te voorkomen. Ik heb nu iedereen maar verteld dat het nog wel een maand kan duren, in een poging ze zo op een afstand te houden. En in principe is dat ook zo natuurlijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:07 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
. Tuurlijk allemaal heel goed bedoeld, maar ik vond het eigenlijk maar zwaar irritant, of klinkt dat heel erg negatief?![]()
Exactly my thoughtsquote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:49 schreef Sugar het volgende:
Ik vind je dapper, Snoopy!
Ik vind je ook heel geduldig en koelbloedig! Hulde!!!!![]()
![]()
![]()
Pestkopquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:10 schreef phluphy het volgende:
Oh ja... ik dacht afgelopen nacht dat mijn vliezen waren gebroken, want ik voelde iets "knappen" tussen mijn benen.
Het bleek het elastiek van de onderbroek te zijn![]()
Was niet om te pestenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:20 schreef snoopy het volgende:
Pestkop![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:44 schreef phluphy het volgende:
Was niet om te pestenEcht niet ! Is echt gebeurd
![]()
Kan het geen afscheiding zijn geweest? En in Snoopy's geval misschien ook wel..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:02 schreef Tinkepink het volgende:
He Snoop, ik heb getwijfeld of ik dit wel op zou schrijven, want je hebt er eigenlijk niets aan. Maar goed. Ik heb dus hetzelfde gehad met Indy. Vlak voor kerstmis voelde ik plotseling wat water stromen (geen urine, daar was ik zeker van) en een tijdje later weer. Ik heb toen de vk gebeld en ben naar het ziekenhuis gestuurd. Daar heb ik de hele dag liggen wachten tot ze eindelijk eens gingen kijken wat er met me aan de hand was. Ze hebben toen een testje gedaan waarmee ze konden kijken of het wel echt vruchtwater was, en het bleek vals alarm te zijn. Na een uur of 10 voor jan l*l in het ziekenhuis gelegen te hebben mocht ik dus weer naar huis.
Gek genoeg heb ik de dagen erna nog wel vaker water verloren. En het was zeker weten geen urine. Wat het wel was weet ik nog steeds niet.
Indy werd overigens pas een dag of 16 later geboren, maar ik hoop dat die lange wachttijd jou bespaard blijft!!!!
Klinkt toch echt als vruchtwater dus. Kan natuurlijk ook zijn dat je een hoge vliesscheur hebt dan verlies je meestal maar kleine beetjes en tja waarom het dan stoptquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:54 schreef snoopy het volgende:
Nee, het was ook echt geen afscheiding. Mijn onderbroek was gewoon echt nat van voor naar achter![]()
Net of het inderdaad water was. Geen kleur en ik rook ook niks.
Leuk onderwerp hè![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |