abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 augustus 2004 @ 11:14:35 #151
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_21049682
Ik ben zo ontzettend verdrietig vandaag. Ik heb nu al twee gigantische jankbuien om niks achter de rug en ik heb meneerm@x al uitgescholden via de telefoon. Hij komt straks naar huis toe maar ik heb hem gezegd dat ie dat beter niet kan doen omdat er vandaag echt geen land met me te bezeilen valt. Ik wil gewoon mijn medicijnen weer kunnen slikken want dit hou ik nu niet meer vol....
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 4 augustus 2004 @ 11:17:41 #152
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_21049770
oh ja, sorry dat ik even niet op jullie reageer maar mijn hoofd staat er echt niet naar.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 augustus 2004 @ 11:20:07 #153
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21049833
Ow M@x...

Weet niet wat ik kan zeggen om je op te beuren, dus dan maar zo:
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_21049878
Ik snap je gevoel m@x (geloof ik). Je wilt die kleine zo graag en je heb er veel voor over, maar op een gegeven moment ben je het echt ff kwijt. Je herkent jezelf niet meer en bent bang voor wat de gevolgen ervan zijn. Ik heb het op lichamelijk gebeuren en jij geestelijk (dacht ik toch? ) Als meneerm@x thuis komt laat hem je dan lekker verwennen en laat je tranen gaan en probeer voor je te zien waar je het voor doet
Dikke en knuffel voor jou
pi_21050035
Hallo allemaal, sorry dat ik even niks van me heb laten horen. Heb je oproep gezien, Pluphy, maar ik heb het de afgelopen tijd een beetje druk gehad met mezelf.
Had de hele donderdagnacht niet geslapen, vrijdag ziekgemeld en ik voelde me zo rot. Gelukkig was het weekend en ben ik weer wat bijgekomen.
Gisteren naar de verloskundige en daar was alles goed. Bloeddruk laag en baarmoeder mooi hoog. Ze merkte wel dat ik er een beetje doorheen zat en op advies van de verloskundige ben ik daarnet langsgegaan bij de bedrijfsarts. Mag met ingang van vandaag vier dagen tot vier uur werken.
En dit voelt als zo'n opluchting!
hehe...

Max, jij heel veel sterkte!
Snoopy, voor jou hoop ik dat het nu gaat gebeuren.

Heel veel sterkte aan de andere zwangeren. Het is warm he!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:04:27 #156
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21050889
AnnieB Fijn dat alles goed was bij de APK, en ook mooi dat je zulke goede afspraken hebt kunnen maken met de bedrijfsarts. Zal wel een opluchting zijn !

M@x Hopelijk is je vriend al thuis en heb je er steun aan. Wat een vervelende toestand zeg. Je zou toch denken dat ze in deze tijd, waarin de medische wetenschap nergens meer voor lijkt te staan, wel een oplossing hebben voor je probleem? Heel veel succes

Snoopy Nog steeds geen verdere ontwikkelingen?
... ♥ ik mis je ♥
pi_21051030
Oh meiden, balen dat jullie er zo doorheen zitten. Dikke

Update: VK gebeld en gezegd dat er, volgens mij, geen vruchtwater meer heeft gelekt. Volgens haar had het toch wel door moeten lopen. Dus het enige dat ik kan doen is de boel in de gaten houden en als het weer mocht gaan lekken, of als er weeën beginnen weer bellen.

Dus laat jullie F5 toets voorlopig maar lekker met rust mensen
Ga ik onder mijn parasolletje buiten zitten...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_21051080
hum, we wachten gewoon nog ff hoor Snoopy, al hoopik voor jou dat het niet al te lang meer duurt. met deze hitte met en dikke buik lopen lijkt mij ook niet alles...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:13:59 #159
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21051100
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:10 schreef snoopy het volgende:
Oh meiden, balen dat jullie er zo doorheen zitten. Dikke

Update: VK gebeld en gezegd dat er, volgens mij, geen vruchtwater meer heeft gelekt. Volgens haar had het toch wel door moeten lopen. Dus het enige dat ik kan doen is de boel in de gaten houden en als het weer mocht gaan lekken, of als er weeën beginnen weer bellen.

Dus laat jullie F5 toets voorlopig maar lekker met rust mensen
Ga ik onder mijn parasolletje buiten zitten...
Het is ook veel te warm om achter de computer te F5-en. Vanavond als het afgekoeld is en je lekker uitgerust ben van het onder het parasolletje zitten gaan we gewoon lekker verder
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:17:10 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21051181
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:13 schreef Jelief het volgende:
met deze hitte met en dikke buik lopen lijkt mij ook niet alles...
Ik vroeg me trouwens nog iets af. Hebben jullie nu echt meer last van de warmte met die dikke buik? Ik heb een hele dikke buik, en ik heb het inderdaad ook bloedheet. Maar als ik niet hoogzwanger zou zijn zou ik volgens mij net zoveel problemen hebben met de hitte. Bij deze temperaturen doe ik het altijd rustig aan, zwanger of niet.
(oke, water vasthouden doe ik normaal gesproken niet, maar dat hangt wat mij betreft meer samen met zwanger zijn dan met de temp)

Hoe zit het bij jullie?
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:21:53 #161
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21051289
Als je zwanger bent heb je een hogere lichaamstemperatuur en daardoor zou je sneller last hebben van de warmte dacht ik.
Daarbij lijkt een dikke buik me extra ongemakkelijk met die warmte. Als het zo warm is wil je al zo min mogelijk aan, maar die buik zit er toch nog.
En dan ook nog vocht vasthouden idd.

Maar ikzelf heb er niet zo heel veel last van. Nou ben ik niet hoog zwanger natuurlijk, dus misschien scheelt dat toch. Maar voor m'n werk loop ik elke dag een paar uur te sjouwen in de zon, maar kan het aardig goed hebben eigenlijk
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_21051450
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 07:45 schreef Loena-tik- het volgende:
Jeumig Xanthe, jij bent vroeg wakker, of ben je weer lekker verder gaan slapen. Ik werd vanmorgen gewekt door Connor met de mededeling(gegild vanuit hun kamer) :"MAAAAAAAAAMMA hij stinkt!!!" en dat om 7.00 uur `s morgens
Maar goed ga maar lekker aan de gang nu, nu is het nog redelijk koel...
Ik was dol gelukkig de afgelopen nacht en ochtend (NOT!!!)
Ik heb iets van 2 uur geslapen en werd toen wakker omdat ik lek geprikt werd , en die mug maar om mijn hoofd bleef zoemen.
Dus laken over mijn hoofd en dat beest gewoon steeds op dat laken landen , ik weer laken bewegen en dat beest weer vliegen en weer landen , na zo'n 30x begint dat aardig te vervelen en ben ik maar opgestaan.
Vandaar dus vanmorgen zo vroeg...
Om 6 uur lag ik er weer in en na een half uurtje draaien had ik mijn plekje weer gevonden en ben ik slaap gevallen tot de wekker om 8 uur ging en ik er ook uit moest omdat de auto weg gebracht zou worden en we een leen auto mee zouden krijgen , waar ze waarschijnlijk toch een rijbewijs voor wilden zien.
Komt mijn zwager niet opdagen , lag nog dood leuk in bed .
We hadden hem nodig omdat de auto gesleept moest worden , want de koppeling werkte niet meer , waardoor we de auto niet meer in een versnelling konden zetten.
Een uur te laat was de auto bij de garage en ging mijn zwager weer weg , want die moest lessen(rij-instructeur). Na even te hebben gewacht kregen we te horen dat de beloofde leen auto (die vorige week besproken was) niet aanwezig was en ze helemaal geen leen auto meer hadden...
Weer een domper!
Ik was toch aardig pissed op dat moment....
Iemand van de garage heeft ons terug gebracht (ze hadden ook niet moeten aankomen met dat we maar moesten gaan lopen , want ik denk dat al mijn hormoontjes op dat moment op rood zouden staan en ik niet netjes kon blijven).
Is de woningbouw gekomen voor mijn achterdeur die amper meer op slot kon , knapt daar een schroef af , met als resultaat dat we voor de 4e keer (elk jaar dat ik hier woon) een nieuw slot erin heb gekregen (het is een steeds terug kerend probleem).
En de buren waren weer eens vertrokken en de hond was alleen thuis , dus blaft de boel flink bij elkaar.
Als straks de kip gekookt is (we eten lekker kip kerrie vandaag ) ga ik nog wel ffies bij slapen , want 3/4 uurtjes zijn echt niet genoeg voor me....

En stonk ie echt heel erg?
pi_21051455
M@x: Veel sterkte

AnnieB: fijn dat je minder kunt gaan werken.

Over warmte gesproken, ik heb ook ontzettende last van de warmte. Aan het eind van de dag loop ik met dikke enkels. Ik zweet bijna niet, zou dat betekenen dat ik dan alles vasthoud? Ik heb zoooooooooo een zin in een fikse regenbui en storm... Maar het blijft voorlopig nog warm.

Hier heb ik gisteren goeie afspraken kunnen maken met de baas. Vanaf de 16e krijgt assistente meer operationele taken (lees: alles) en ik ben bezig met het aantrekken van een financiële medewerkster. Deze kan zsm aan het werk! Dus ben helemaal heppie-de-peppie
pi_21051528
Snoopy is het wel zeker dat het vruchtwater is? Want je mag toch niet langer dan 24/48 uur met gebroken vliezen rondlopen?
pi_21051540
Tinkepink, ik heb precies hetzelfde. Als ik niet zwanger ben voel ik me net zo als nu qua warmte dan. Ik heb misschien het geluk dat ik redelijk mobiel ben. Kan nog steeds mijn eigen voeten afdrogen enzo.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:37:50 #166
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21051599
Snoopy Wat moet jij een engelengeduld hebben
Dat je zomaar weer "gewoon" onder je parasolletje gaat zitten

Tinkepink Ik heb niet meer last van de warmte dan anders. Maar ik blijf dan ook steeds binnen waar het best koel is en een paar keer per dag in douche of bad. Ook met het vocht vasthouden valt het wel mee. Wel heb ik minder conditie, maar dat zal wel met het sjouwen van het extra gewicht te maken hebben.

Sterkte allemaal, ik zag dat het tot en met het weekend warm blijft.
... ♥ ik mis je ♥
pi_21051603
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:34 schreef poemojn het volgende:
Snoopy is het wel zeker dat het vruchtwater is? Want je mag toch niet langer dan 24/48 uur met gebroken vliezen rondlopen?
Dat was wel een beetje onduidelijk volgens mij. Zij had het erover dat het eventueel urineverlies kon zijn maar ik heb gezegd dat ik zeker wist dat dat het niet was. Alleen zou het nu dus moeten blijven druppelen ofzoiets en volgens mij druppelt er niks meer. Zodra ik wat merk bel ik gewoon weer. En morgen heb ik een afspraak bij de VK dus al te lang kan ik er gelukkig niet mee blijven lopen.
pi_21051635
*spring weer eens uit lurkstand*

Snoop..... Wel goed in de gaten houden hoor.. Want zoals het bij mij over komt, heb je hetzelde als wat ik had.. Niet je vliezen gebroken maar wél een scheurtje er in.. als je dan stil zit komt er weinig of niks door heen maar als je wat meer beweegt kan er wat meer uit komen.
Volgens mijn VK was er dan wel degelijk kans op infectiegevaar. En mocht ik dus niet in bad enzo, net als bij gebroken vliezen. Bij mij is er twee keer een klein straaltje langs mijn been gelopen. Ik had geen weeën, en ik moest me de volgende ochtend melden in het ZH want toen werd ik ingeleid..
W ~ H ~ T
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:41:22 #169
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21051659
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:39 schreef Jonnetje het volgende:
Volgens mijn VK was er dan wel degelijk kans op infectiegevaar. En mocht ik dus niet in bad enzo, net als bij gebroken vliezen.
Hoe zit dat eigenlijk precies? Laatst bij de voorlichting in het ziekenhuis zeiden ze dat je gewoon in bad mag, en zelfs zeep erin mag doen als je zou willen
... ♥ ik mis je ♥
pi_21051675
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:38 schreef snoopy het volgende:

[..]

Dat was wel een beetje onduidelijk volgens mij. Zij had het erover dat het eventueel urineverlies kon zijn maar ik heb gezegd dat ik zeker wist dat dat het niet was. Alleen zou het nu dus moeten blijven druppelen ofzoiets en volgens mij druppelt er niks meer. Zodra ik wat merk bel ik gewoon weer. En morgen heb ik een afspraak bij de VK dus al te lang kan ik er gelukkig niet mee blijven lopen.
Dat hoeft dus niet he..
Dé test..... Urine kun je ophouden, vruchtwater hou je niet tegen..
Zoals ik net al zei.. bij mij is er 'smorgens twee keer een straaltje langs mijn been gelopen en verder ook niet meer..
W ~ H ~ T
pi_21051712
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:41 schreef phluphy het volgende:

[..]

Hoe zit dat eigenlijk precies? Laatst bij de voorlichting in het ziekenhuis zeiden ze dat je gewoon in bad mag, en zelfs zeep erin mag doen als je zou willen
Ja dat weet ik eigenlijk ook niet, maar ja de VK zei het.. En we hebben niet eens een bad BTW..
W ~ H ~ T
pi_21051738
Zit er niet ergens iets in maandverband ofzo? Dan moet zij met een testje (varentest) kunnen achterhalen of het vruchtwater is, lijkt me wel wat exacter dan gedruppel afwachten. En ik lees hier (klik) dat je met gebroken vliezen na 24 uur echt in t ziekenhuis moet zijn dus ik zou dat zelf wel zeker willen weten.
pi_21051820
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:37 schreef phluphy het volgende:
Snoopy Wat moet jij een engelengeduld hebben
Dat je zomaar weer "gewoon" onder je parasolletje gaat zitten
Ik zal wel moeten Pluph Ik voel me verder ook heel rustig en misschien gaat het straks wel weer druppelen. We zullen zien. Ik heb me voorgenomen om mezelf niet gek te maken. Tot nu toe lukt dat aardig
pi_21052112
Volgens de VK mag ik idd niet in bad, geen sex, geen tampons gebruiken etc. Wel onder de douche.
Hoe zat het dan met jou Luchtbel? JIj hebt blijkbaar ook 2 dagen met vruchtwaterlekkage gelopen????
  Licht Ontvlambaar woensdag 4 augustus 2004 @ 13:29:33 #175
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21052653
Snoopy, heb je al geprobeerd om op de buitenkant van je hand te blazen? Mond op de rug van je hand en dan heel hard proberen te blazen, zonder dat er lucht ontsnapt. Zo creëer je een soort druk, waardoor er vruchtwaterverlies zou moeten (kunnen) optreden als de vliezen gebroken cq gescheurd zijn. Alleen werkte het bij mij niet (meer) omdat ik al zowat leeggelopen was

Alvast voor jou...

Voor alle andere zwangere dames, veel sterkte natuurlijk

Dikke knuffel
Sjeen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_21052944
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 13:29 schreef Sjeen het volgende:
Snoopy, heb je al geprobeerd om op de buitenkant van je hand te blazen?
Ja, had ik ook al gedaan. Niks... We wachten gewoon maar weer af.
Sorry voor de onrust
  woensdag 4 augustus 2004 @ 13:49:55 #177
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21053132
Ik vind je dapper, Snoopy!
Ik vind je ook heel geduldig en koelbloedig! Hulde!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_21053258
Sugar, ik raak er steeds meer van overtuigd dat die baby gewoon nooit zal komen. Ik wordt gewoon overgeslagen. Misschien kom ik wel in het Guiness Book of Records
  woensdag 4 augustus 2004 @ 13:59:07 #179
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21053352
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:30 schreef Xanthe het volgende:

[..]

-knip-

En stonk ie echt heel erg?
Jij hebt ook altijd van die periodes dat niets meezit he

En ja, hij stonk heel erg, hij had ook hier en daar op zijn bed zitten luierstempelen zeg maar
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 14:02:15 #180
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21053430
He Snoop, ik heb getwijfeld of ik dit wel op zou schrijven, want je hebt er eigenlijk niets aan. Maar goed. Ik heb dus hetzelfde gehad met Indy. Vlak voor kerstmis voelde ik plotseling wat water stromen (geen urine, daar was ik zeker van) en een tijdje later weer. Ik heb toen de vk gebeld en ben naar het ziekenhuis gestuurd. Daar heb ik de hele dag liggen wachten tot ze eindelijk eens gingen kijken wat er met me aan de hand was. Ze hebben toen een testje gedaan waarmee ze konden kijken of het wel echt vruchtwater was, en het bleek vals alarm te zijn. Na een uur of 10 voor jan l*l in het ziekenhuis gelegen te hebben mocht ik dus weer naar huis.
Gek genoeg heb ik de dagen erna nog wel vaker water verloren. En het was zeker weten geen urine. Wat het wel was weet ik nog steeds niet.

Indy werd overigens pas een dag of 16 later geboren, maar ik hoop dat die lange wachttijd jou bespaard blijft!!!!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 14:07:44 #181
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21053570
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 13:55 schreef snoopy het volgende:
Sugar, ik raak er steeds meer van overtuigd dat die baby gewoon nooit zal komen. Ik wordt gewoon overgeslagen. Misschien kom ik wel in het Guiness Book of Records
Tuurlijk wel meid, dat het eruit gaat komen is een ding dat vaststaat. Tuurlijk is het balen dat het zo lang duurt, ik probeer dit altijd voor de overtijdlopers zo min mogelijk te benadrukken. Ik heb van de eerste 12 dagen overtijd gelopen en vond het zelf eigenlijk toen prima te doen, ware het niet dat ik tien keer op een dag door iedereen gebeld werd of er al iets gebeurde Dat terwijl ik iedereen er op had gewezen dat als er iets gebeurde ze het toch niet zouden horen van mij. Ook op straat kon ik de woorden: "de laatste loodjes" ook echt niet meer horen. Tuurlijk allemaal heel goed bedoeld, maar ik vond het eigenlijk maar zwaar irritant, of klinkt dat heel erg negatief?
Hyves!
pi_21053630
Daarom maak ik me ook niet zo druk Tinkepink! Morgen moet ik toch naar de VK en dan kijken we wel verder.
En 16 dagen gaat het zeker niet meer duren want ik ben al 8 dagen te laat
Bedankt voor je verhaal
En om nu in een ziekenhuis te moeten liggen zonder dat er wat gebeurt zou ik ook niet echt vrolijk van worden
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 augustus 2004 @ 14:10:18 #183
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_21053631
Wachten duurt gewoon verschrikkelijk lang
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 14:10:34 #184
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21053639
Oh, M@x, wilde jou nog even heel veel liefs wensen en geven. Bij deze!
Sterkte meis!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_21053703
Ik heb ook bijna niemand verteld over dat water. Alleen hier (da's lekker makkelijk) mijn vriendje natuurlijk en mijn beste vriendin. Verder heb ik heel veel telefoontjes gehad en overal gezegd dat er nog niks aan de hand is
En dat blijkt ook zo te zijn geloof ik dus wat een mazzel dat ik niks heb gezegd
  woensdag 4 augustus 2004 @ 14:14:30 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21053723
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 14:07 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

. Tuurlijk allemaal heel goed bedoeld, maar ik vond het eigenlijk maar zwaar irritant, of klinkt dat heel erg negatief?
Nee, ik heb dat nu al (een tijdje). Al die mensen die me op straat aanspreken (ik woon in een klein dorp) en dan elke keer vragen hoe het gaat en dat zeggen dat het kindje waarschijnlijk al snel zal komen bla bla etcetera. Ik word er zo moe van dat ik zelfs ontmoetingen met bekenden uit de weg ga om dit soort gesprekjes te voorkomen. Ik heb nu iedereen maar verteld dat het nog wel een maand kan duren, in een poging ze zo op een afstand te houden. En in principe is dat ook zo natuurlijk.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 14:21:31 #187
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21053829
phieuw ik heb het warrummmmmmm, net alles gestofd en gestofzuigd en afgedaan en geglorixt en gazonogmaarffdoor.nl phieuwwww *zweet van voorhoofd afveegt*.

wij hebben op 18 september een pretecho bij babyview is op verjaardag van vriendje, krijgt hij gelijk als cadeautje dat hij weet of hij een zoon of dochter krijgt

en vriendje is best lief bel em net op, loopt ie in de stad hier, zegt ff niks of lult erom heen kweet t niet, en ineens zegt ie " ik heb allemaal spulletjes gekocht voor tjubabby" keilief *ik smelt*

de dames die het nodig hebben een dikke knuf Tinkepink, Snoopy, M@X ennuhhh de rest die ik nu ff vergeten ben ow ennuh Snoopy (das een goeie he )
  woensdag 4 augustus 2004 @ 14:24:05 #188
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21053858
ow ennuh Githaaaaaaaaaaaaaaaaaaa of Spooky4Uuuuuuuuuuuuuu where are you??? en hoe gaat het ermee, hele belangrijke vraag
pi_21054004
Leuk Martineke een pretecho! Lekker ongestoord een half uur naar je kindje kijken en dat ook nog op foto en eventueel DVD meenemen. Kan je thuis steeds weer kijken. In ons geval vonden de aanstaande opa en oma's het ook errrug leuk.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:06:51 #190
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21054111
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 13:49 schreef Sugar het volgende:
Ik vind je dapper, Snoopy!
Ik vind je ook heel geduldig en koelbloedig! Hulde!!!!
Exactly my thoughts
... ♥ ik mis je ♥
pi_21054146
En daar zijn we weer mensen
Update: geen nieuws
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:10:07 #192
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21054156
Oh ja... ik dacht afgelopen nacht dat mijn vliezen waren gebroken, want ik voelde iets "knappen" tussen mijn benen .
Het bleek het elastiek van de onderbroek te zijn
... ♥ ik mis je ♥
pi_21054365
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:10 schreef phluphy het volgende:
Oh ja... ik dacht afgelopen nacht dat mijn vliezen waren gebroken, want ik voelde iets "knappen" tussen mijn benen .
Het bleek het elastiek van de onderbroek te zijn
Pestkop
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:44:02 #195
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21054926
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:20 schreef snoopy het volgende:
Pestkop
Was niet om te pesten Echt niet ! Is echt gebeurd
... ♥ ik mis je ♥
pi_21055056
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:44 schreef phluphy het volgende:
Was niet om te pesten Echt niet ! Is echt gebeurd
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:49:45 #197
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21055073
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 14:02 schreef Tinkepink het volgende:
He Snoop, ik heb getwijfeld of ik dit wel op zou schrijven, want je hebt er eigenlijk niets aan. Maar goed. Ik heb dus hetzelfde gehad met Indy. Vlak voor kerstmis voelde ik plotseling wat water stromen (geen urine, daar was ik zeker van) en een tijdje later weer. Ik heb toen de vk gebeld en ben naar het ziekenhuis gestuurd. Daar heb ik de hele dag liggen wachten tot ze eindelijk eens gingen kijken wat er met me aan de hand was. Ze hebben toen een testje gedaan waarmee ze konden kijken of het wel echt vruchtwater was, en het bleek vals alarm te zijn. Na een uur of 10 voor jan l*l in het ziekenhuis gelegen te hebben mocht ik dus weer naar huis.
Gek genoeg heb ik de dagen erna nog wel vaker water verloren. En het was zeker weten geen urine. Wat het wel was weet ik nog steeds niet.

Indy werd overigens pas een dag of 16 later geboren, maar ik hoop dat die lange wachttijd jou bespaard blijft!!!!
Kan het geen afscheiding zijn geweest? En in Snoopy's geval misschien ook wel..

Pas nog gelezen dat als je zwanger bent je meer afscheiding hebt dan normaal, en vooral de laatste weken enzow dat het dan heel erg vloeibaar kon zijn en dat het best langs je benen een beetje naar beneden kon stromen...

Afscheiding zou wel een beetje melkachtig zijn qua kleur, en vruchtwater zou juist doorzichtig zijn. Maar als het niet heel erg veel is, is het misschien ook lastig te zien of het melkachtig van kleur is of niet....

Snoopy in elk geval nog veel sterkte Dat het nu gauw toch echt maar mag doorzetten!
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_21055178
Nee, het was ook echt geen afscheiding. Mijn onderbroek was gewoon echt nat van voor naar achter
Net of het inderdaad water was. Geen kleur en ik rook ook niks.
Leuk onderwerp hè
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:57:35 #199
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21055261
Tja, sinds ik zwanger ben heb ik daar ook wel last van hoor. Dan voel ik het lekken en zit er meteen een natte plek in mn ondergoed Dan twijfel ik ook even of ik niet incontinent ben geworden, maar volgens mij is dat gewoon afscheiding.

Maar misschien wel raar als je het de hele zwangerschap niet hebt gehad je het nu wel ineens zou hebben...

Naja ik weet het ook niet..
©Dumbo
  woensdag 4 augustus 2004 @ 17:01:39 #200
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21055328
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:54 schreef snoopy het volgende:
Nee, het was ook echt geen afscheiding. Mijn onderbroek was gewoon echt nat van voor naar achter
Net of het inderdaad water was. Geen kleur en ik rook ook niks.
Leuk onderwerp hè
Klinkt toch echt als vruchtwater dus. Kan natuurlijk ook zijn dat je een hoge vliesscheur hebt dan verlies je meestal maar kleine beetjes en tja waarom het dan stopt Niets zo vreemd als een menselijk lichaam!
Hyves!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')