quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:48 schreef Jambo het volgende:
Tex, ouderlijk gezag kan volgens mij alleen na de geboorte geregeld worden. Ze hebben nl. ook de gegevens van je kind nodig (naam, geboortedatum, etc.) en aangezien je die niet van te voren weet.... Verder dient er ook een uittreksel van de geboorte-aangifte meegestuurd te worden.
Een leuk klusje voor na de geboorte dus!
Knor, hebben jullie bij Alicia de erkenning geregeld? Volgens mij is het dan zo dat kinderen die daarna geboren worden automatisch dezelfde achternaam krijgen als het eerste kind en hoef je qua erkenning dus niets meer te regelen. Ik weet dit niet helemaal zeker hoor, wellicht kan je de gemeente even bellen om te vragen hoe dat zit.
Ik zie nu inderdaad dat ze vraagt hoe het bij het aangeven zit. Stom, had ik niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Jambo, volgens mij zijn Knor en Danny getrouwd, en is erkenning dus niet nodig
Da's ook zielig zeg. En het is helemaal geen weer om in je bedje te moeten liggenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:15 schreef phluphy het volgende:
Snoopy Ik ben verkouden en voel me "waterig" dus ga zo weer terug naar bedje
Lig jij nog lekker onder je parasolletje?![]()
Nee nog niet, ga zo proberen even te liggen, maar het is warm hier benee en boven liggen gaat niet omdat er niemand thuis is en gistermiddag kon ik niet meer uit bed komen, dus dat risico nemen we maar ff niet. Zo even kijken of ik nog een tafelventilator ergens heb staan en die dan aan zet bij het bed benee.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:24 schreef Sugar het volgende:
* Anitra gaat ook weer slapen!
Fluf, truste!
Anitra, nog iets erbij getukt?
Tink, ben je aan het poetsen of aan het bevallen?
Jah maar de 1e helft gaat wel het snelst denk ik.. Ik wist pas bij 5 weken dat ik zwanger was, en jullie wisten het natuurlijk nog pas laterquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:40 schreef Karin het volgende:
Bah wat een rotweer om zwanger te zijn. Ik leef met jullie mee dames!
Tex dat gaat ook snel zeg, alweer op de helft![]()
ik denk, ik doe het ff hier ipv 2e streepjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:31 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Dank je12 weken en 3 dagen alweer
![]()
Gaat goed hier tot nu toe em we gaan er ook vanuit dat het goed blijft gaan , maar echt opgelucht ademen doe ik pas na de volgende echo als ik alles erop en eraan heb zien zitten.
ik denk niet dat de gyn daar veel voor voeltquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:32 schreef poemojn het volgende:
Dat kan de verloskundige of iemand anders die aanwezig was bij de bevalling ook nog doen in geval van nood, Knorretje.Maar stuur 'm morgen maar om 6 uur z'n bed uit.
Zijn jullie allemaal een beetje ingestort nuquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:24 schreef Sugar het volgende:
Sugar gaat ook weer slapen!
Volgende week woensdag om 9.00 uur mogen we weer heen , neem aan dat we dan weer een echo krijgen (hoop ik in elk geval wel).quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:39 schreef Martineke het volgende:
[..]
ik denk, ik doe het ff hier ipv 2e streepje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat goed, je zit al in de 13e week
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wanneer heb je de volgende echo Xanthe??
dat had ik toen ook indd, na die echo geloofde ik het pas een beetje en kreeg ik beetje houvast in me koppie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |