je kwam niet verder dan ...voulez vous couchez avec moi......oui....non....croissant ??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:50 schreef tuindwerg het volgende:
Volgens mij is het Vive... Maar ik kwam er in Frankrijk achter dat m'n Frans echt dramatisch is.![]()
gelukkig kon 1 bij ons in de groep nog wel aardig frans dat scheelde welquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:50 schreef tuindwerg het volgende:
Volgens mij is het Vive... Maar ik kwam er in Frankrijk achter dat m'n Frans echt dramatisch is.![]()
Zolang je het frans neuken maar beheerstquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:50 schreef tuindwerg het volgende:
jij bent de expert op dat gebiedquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:01 schreef DIGGER het volgende:
Leuke titel, maaruh, welke meeting? waar/wanneer/welke wedstrijd(en) zijn er op dat moment etc?
Kom je tekort jongen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Zolang je het frans neuken maar beheerst
op z'n frans is het zegmaar niet echt neuken hoor geloof ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:02 schreef DIGGER het volgende:
Zolang je het frans neuken maar beheerst
kun jij niet vast een sticky topic maken ???quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:04 schreef just me het volgende:
jij bent de expert op dat gebied
Technisch gezien heb je gelijk ja, maar dat boeit niet, vraag is of tuindwerg dat aspect van het frans wel beheerstquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:05 schreef Bjoro het volgende:
[..]
op z'n frans is het zegmaar niet echt neuken hoor geloof ik
De expert met een chronisch slaapgebrek sinds 3 weken ja, maar gezien de titel dacht ik dat er al een meeting in de pijpleiding zat?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:04 schreef just me het volgende:
[..]
jij bent de expert op dat gebied
Dat heeft (volgens mij) pas zin als we een datum weten en welke wedstrijd er gespeeld gaat worden, anders gaat zo'n topic verzanden in allerlei slowchatquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:07 schreef Bjoro het volgende:
kun jij niet vast een sticky topic maken ???
misschien zoekt ze nog een leermeester die de afgelopen tijd wat minder aan bod is gekomen ??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:08 schreef DIGGER het volgende:
Technisch gezien heb je gelijk ja, maar dat boeit niet, vraag is of tuindwerg dat aspect van het frans wel beheerst
je kunt toch een datum voorstellen, krijgen we vanzelf wel een definitieve datum naar voren ??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:11 schreef just me het volgende:
[..]
Dat heeft (volgens mij) pas zin als we een datum weten en welke wedstrijd er gespeeld gaat worden, anders gaat zo'n topic verzanden in allerlei slowchat
Ik haat Fransenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misschien zoekt ze nog een leermeester die de afgelopen tijd wat minder aan bod is gekomen ??
Sorry, mijn leven-buiten-Fok eiste even wat aandacht.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:18 schreef rubbereend het volgende:
tuindwerg reageert maar niet meer
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:08 schreef DIGGER het volgende:
Technisch gezien heb je gelijk ja, maar dat boeit niet, vraag is of tuindwerg dat aspect van het frans wel beheerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |