Site ziet er wel leuk uit, alleen werkt ie nog niet helemaal, Gerrie iig welquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:37 schreef tonja het volgende:
http://tokkies.punt.nl/
Relex man. Model huishouden.quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:49 schreef Dementor het volgende:
Tokkies
Stelletje parasieten!
Dat zou je niet zeggen.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:23 schreef kissa het volgende:
Gerrie dronk TWEE kratten bier per dag![]()
Nee is dat serieus zo? Ik woon daar namelijk ookquote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:04 schreef static het volgende:
[..]
In de Rivierenbuurt in Zuid, daar woon ik.
"Nee hoor, ik heb niet meer respect voor mijn vrouw na die zware, levensbedreigende bevallingen. Iedereen heeft toch pijn?quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:18 schreef MikeyMo het volgende:
wat een lekker interview... Gerrie mocht een week niet neuken...
Zo dik is ze niet altijd geweest.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:23 schreef kissa het volgende:![]()
![]()
Ik vraag me af hoe ze het voor elkaar krijgen met twee van die enorme voor- en achtergevels![]()
![]()
![]()
52,50 voor die dvd... welke andere dubbel dvd op de markt kost er nou 52,50?????quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 20:14 schreef schatje het volgende:
Vanaf volgende week wordt het herhaald:
Herhalingen Familietrots:
afl.1: 24 augustus, 14.50 uur
afl. 2: 25 augustus, 14.40 uur
afl. 3: 26 augustus, 14.15 uur
afl. 4: 27 augustus, 15.30 uur
afl. 5: 30 augustus, 14.15 uur
afl. 6: 3 september, 14.30 uur
en
Bestellen op VHS of DVD
Vanaf september 2004 is de serie te koop op DVD en VHS.
- De prijs voor een set van 2 DVD's is ¤ 52,50
- De prijs voor een VHS (1 band van 240 minuten) is ¤ 45,00
nee, maar ondertussen trekt zo'n beetje elk gezinslid wel uitkering op jouw kosten... Pa en ma tokkie neuken - jij en ik betalen...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:46 schreef tonja het volgende:
Al met al vond ik het toch wel schrijnend allemaal. Dat die dochter nu ook d'r woning is uitgezet, terwijl je als dochter niet echt keus hebt als je familie in zo'n situatie zit. Het aapjes kijken is er voor mij nu wel af.
En die Ratelband vertrouw ik ook voor geen meter. Hij stelt voorwaarden die ik niet waargemaakt zie worden, en omdat die ratelslang zich ermee bemoeid heeft, heeft de wbv haar handen van de zaak afgetrokken.
Het is allemaal niet fris.
Ik ben bang dat ook haar navel niet te vinden isquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:24 schreef Duiveltja het volgende:
gewoon in der navel?
Ik ook! Maar dan heb ik dus ook adhd!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:54 schreef _The_General_ het volgende:
Ze vergeten bv een aanmelding voor een school in te vullen, want dat deed die andere stichting toch al?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:34 schreef Cheiron het volgende:
Ja, vreselijk dat er niet gezorgd wordt voor een stel aso's die alles voor zichzelf verpesten. Ik zou graag meer belasting betalen zodat nog meer nutteloze hulpverleners koffie kunnen drinken met deze mensen.
" Sla um Paaa!"quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:12 schreef Yodaah het volgende:
en dan te weten dat asielzoekers bij aankomst zómaar onderdak krijgen op ónze kosten...![]()
en de Tokkies spreken tenminste 'normaal' Nederlands![]()
![]()
www.uitzendinggemist.nlquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:07 schreef 303 het volgende:
Ik heb verdorie die uitzending van SBS6 gemist.
Wel heb ik te doen met deze mensen: ze moeten toch een huis hebben? Het is wel heel makkelijk om erover te lachen enzo, maar ondanks al hun problemen hebben ze wel recht op een huis. Ik vind het triest om te horen dat de woningbouwvereniging het Oosten niks meer voor ze wil doen en dat huizenverkopers niet aan de Tokkies willen verkopen (samen met Ratelband). Hoe kunnen die mensen ooit een huis krijgen?
Maar daarentegen zou ik ze voor geen goud als buren willen hebben.
Hmm, dat is de site van Rob Jordaan. Die heeft op zich wel contact met veel "BN'ers".quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:13 schreef WalfredGeesink het volgende:
http://members.ams.chello.nl/r.jordaan/chattest.htm
Ik vond deze chatbox via de link http://tokkies.punt.nl
Er zijn mensen die beweren dat Gerrie Ruijmgaart himself daar altijd chat. Ik kwam erachter dat het gewoon dikke bullshit was en daarna werd ik eruit gekicked.
Wel grappig om ff in te chatten
Die Rob zegt dat hij persoonlijk contact heeft met de Tokkies terwijl ik hem op deze opmerking betrapte elders:quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:35 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hmm, dat is de site van Rob Jordaan. Die heeft op zich wel contact met veel "BN'ers".
Misschien heeft Gerrie er best een keer gechat.
quote:Nieuws over de Tokkies is welkom
Ik bedank Christof van Basten Batenburg [ Eindredacteur Factor ]Voor zijn reactie op vragen die ik stelde over de familie die ik enorm graag mag en dat terwijl ik ze niet persoonlijk kan
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:53 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
dat terwijl ik ze niet persoonlijk kan
[..]
Wie wel??quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:07 schreef 303 het volgende:
Maar daarentegen zou ik ze voor geen goud als buren willen hebben.
Rob is iemand die leeft voor contact met BN'ers. Hij gaat er altijd op af, wurmt zich tussen het publiek. Ik ken hem van Sterrenbeurs. Daar won hij de prijs om een dagje zijn kids te laten rijden op Snuitje van Hennie Huisman. Grappig om te zien dat hij zijn site inmiddels tot een Tokkie place heeft getransformeerd.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:53 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Die Rob zegt dat hij persoonlijk contact heeft met de Tokkies terwijl ik hem op deze opmerking betrapte elders:
[..]
Och gut, wat zijn deze mensen zieligquote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:47 schreef kEUS het volgende:
En zeker na dat je de beelden gezien hebt van de impacht van jouw uitzending.
Oh, hou op. Ik barst bijna in lachen uit. Het is trash van de eerste orde, daar kan zelfs de beste welzijnswerker niks aan veranderen. "Je kunt het ze niet kwalijk nemen"quote:Op woensdag 18 augustus 2004 13:57 schreef nielsie het volgende:
Zij zijn de dupe van het beleid van de gemeente die dit soort gezinnen bij elkaar plaatste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |