nee hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:44 schreef teknomist het volgende:
Nee hoor, de Master-titel komt achter je achternaam.
Voornaam Achternaam MSc.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:45 schreef Rest het volgende:
[..]
nee hoor.
tuurlijk welquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:45 schreef haaahaha het volgende:
Ze snappen hem niet
hahaha zou dat het zijn???? Mijn zusje ook niet, zat ze op de bank: ,,Master Berend, Master Berend..... Master Berend....." kijkt ze me zo aan, ik met mijn zus bellen en wij helemaal dubbel liggenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:45 schreef haaahaha het volgende:
Ze snappen hem niet
Heb je daar een bron van?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:47 schreef teknomist het volgende:
Ik snap de grap wel maar hij klopt gewoon niet.
Nee, ik ben nog geen Master.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:48 schreef Rest het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van?
Ja, dat kun je verwachten in ONZ....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:48 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja, wat een Maarten van Rossums hier![]()
Mja dit is allemaal wel het andere uiterste, ik heb normaal altijd last van uit de band springende puistenpubers die het fatsoen in het opbergvakje van hun scooter hebben laten liggenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:54 schreef Rest het volgende:
[..]
Ja, dat kun je verwachten in ONZ....![]()
![]()
Het idee dat ik nu bier drink dat ver over de datum is is minder grappig in ieder gevalquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:57 schreef Waxxer het volgende:
Maar het idee is toch grappig???
Wat is ver ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:02 schreef Rest het volgende:
[..]
Het idee dat ik nu bier drink dat ver over de datum is is minder grappig in ieder geval
Nee, je moet kiezen tussen beiden. Je mag niet beide titels voeren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:09 schreef FuifDuif het volgende:
Drs is een wettelijk beschermde titel. Ook studenten die in het BaMa stelsel afstuderen krijgen dus gewoon de drs titel (of ir, of mr) en daarnaast krijgen zij de master-titel.
quote:Het idee dat ik nu bier drink dat ver over de datum is is minder grappig in ieder geval
misschien offtopic, maar volgens mij weet jij het wel. Hoe heet ook alweer als je de Dr. titel (na afronding proefschrift dus) haalt in de master-terminologie en welke afkorting hoort daarbij?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, je moet kiezen tussen beiden. Je mag niet beide titels voeren.
Master of Philosophyquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:12 schreef Grumpey het volgende:
[..]
misschien offtopic, maar volgens mij weet jij het wel. Hoe heet ook alweer als je de Dr. titel (na afronding proefschrift dus) haalt in de master-terminologie en welke afkorting hoort daarbij?
Ja dat snap ik, maar je hebt wel beide titels. Je hoeft nergens een documentje te ondertekenen ofzo. Je kunt inderdaad dus niet iets zeggen als: drs. P. Jansen MSc. Het is dan of drs of MSc (ik noem maar wat). Maar je bepaalt zelf wanneer je die keuze maakt. Het is niet zo dat je vooral het moet opgeven.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Nee, je moet kiezen tussen beiden. Je mag niet beide titels voeren.
helllllll.... dat kan nie waar wezenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:12 schreef Rest het volgende:
[..]
4-2003
Oh dat dacht ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:13 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar je hebt wel beide titels. Je hoeft nergens een documentje te ondertekenen ofzo. Je kunt inderdaad dus niet iets zeggen als: drs. P. Jansen MSc. Het is dan of drs of MSc (ik noem maar wat). Maar je bepaalt zelf wanneer je die keuze maakt. Het is niet zo dat je vooral het moet opgeven.
De Ph staat voor Philosophy dan he?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
dank![]()
bachelor eerst.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:43 schreef Waxxer het volgende:
Ik hoorde gisteren toch wel zo iets lachwekkends
Als je tegenwoordig afstudeert aan de uni, word je geen drs. meer, maar krijg je de internationale titel Master.
en vast een stuk veelbelovender en potentieel-rijker dan jij zo te horenquote:In de klas van een vriendin van mij zit een jongen, en hij heet Berend.
Als hij afgestudeerd is, is hij dus: Master Berend.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |