Je onderbouwing waardeer ik ten zeerste!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:48 schreef Moody het volgende:
Moet bijna wel een stad in een Engelstalig land zijn (Amerika, Canada, Australië) zijn gezien het wegenpatroon en huizengrootte.
Probleem is dat de steden daar allemaal op elkaar lijken. Geef eens een klein hintje
Nou nu mag Moody een nieuwe stad postenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:10 schreef treinreiziger het volgende:
Wagga Wagga, Australië is correct!
Tjee Elocyp wat nu te doen? Jullie hebben het allebei goed op dezelfde tijd, Moony was alleen net ff eerder volgens fok!
Sorry.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:14 schreef Moody het volgende:
Moody is de naam
Geen hints nog hoor, ik vind er genoeg aan te herkennen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:22 schreef Elocyp het volgende:
Zitten nou niet echt herkennigspunten in
Mja je hebt wel gelijk. T lijkt me een beetje op Noord-Amerika ofzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:24 schreef treinreiziger het volgende:
Geen hints nog hoor, ik vind er genoeg aan te herkennen!
quote:Voor Elocyp: alleen de postcodes ontbreken!
Haha ja iedereen zal wel terug komen van vakantie. Jij bent toch ook net pas terug ofniet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:28 schreef treinreiziger het volgende:
Tjee tis echt een reunie nu: Davidboaz waar was je?
Maastricht!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:28 schreef Moody het volgende:
[..]
Bergen, kleurige gebouwen, riviertje...
Nu moet je het al bijna weten
Waarheen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:30 schreef treinreiziger het volgende:
* Elocyp gaat bijna alweer!
Morgen weer een dag toch? Ik wil wel ff de tijd hebben om te zoeken!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:31 schreef Moody het volgende:
Nou ff gokken dan allemaal.
Ik kan nog wel een hint geven voordat ik ga pitten (wat niet lang meer gaat duren)
Okay gokken dan:quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:31 schreef Moody het volgende:
Nou ff gokken dan allemaal.
Ik kan nog wel een hint geven voordat ik ga pitten (wat niet lang meer gaat duren)
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:33 schreef Moody het volgende:
[..]
GOED!!!!
nee geintje
Hoe hard vliegt het vliegtuig dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:33 schreef Moody het volgende:
Fout, maar je zit er maar een paar uurtjes vliegen vanaf
* middagdutje vindt dat belofte schuld maaktquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:03 schreef Moody het volgende:
Ik ben vandaag bijna de hele dag weg, dus ik geef wel een hint als ik terug ben.
Moody gaat er vanuit dat de stad vandaag nog niet wordt geraden
Hmm Tepoztlán Mexico heeft 35.000 inwoners en mooie bergen eromheen maar letter klopt niet met land.. dus misschien is het Cali Colombia? maarja dat zijn weer hele andere cijfers: population (1997 estimate) 1,985,906... dan maar weer een nutteloze gok: Conception Chile? misschien help ik iemand anders met de info.. maar kan echt niets vindenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 06:43 schreef Moody het volgende:
Geen goed antwoord tot nu toe...
Hint #3:
Naam van de stad begint met dezelfde letter als naam van het land
En het precieze aantal inwoners is 35.000 heb ik net gezien
Bij deze:quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:15 schreef Lionheaad het volgende:
iemand anders mag de volgende doen
Dortmund is correct!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:42 schreef Porto het volgende:
Dortmund, Duitsland?
woow een pure gokquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:47 schreef middagdutje het volgende:
[..]
Dortmund is correct!![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:00 schreef middagdutje het volgende:
* ChrisJX bedankt treinreiziger voor de honderden mooie bruggen die hij vandaag heeft leren kennen
Hmja ik denk eerder aan ergens in Oostenrijk dan Praag.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:29 schreef Moody het volgende:
Ben 2x in Praag geweest en daar llijkt dit wel erg op.
Moet in ieder een stad in Oost-Europa zijn
Japan ligt in Azië. En dus ook in Eurazië.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:02 schreef Moody het volgende:
Japan ligt in Eurasië
Ow...
De 10 grootste havens ter wereld bekijken bleek toch net iets beter voor mijn algemene ontwikkelingquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:22 schreef treinreiziger het volgende:
middagdutje en ChrisJX graag gedaan! Is dit spel ook nog goed voor je algemene ontwikkeling!
Ik heb op "famous bridges" gezocht en ik kwam toch schattige bruggetjes tegenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:28 schreef middagdutje het volgende:
De 10 grootste havens ter wereld bekijken bleek toch net iets beter voor mijn algemene ontwikkeling![]()
Bouwstijl, vlakheid van de oppervlakte en begroeiing doen mij meer aan noord-Zwitserland denken.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:29 schreef Moody het volgende:
Ben 2x in Praag geweest en daar llijkt dit wel erg op.
Moet in ieder een stad in Oost-Europa zijn
Nog een bepaalde plaats in gedachte in noord Spanje?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:09 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
't ziet eruit als noord-spanje.....
Ja ok... Wat is jou gok?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 15:21 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Niet de kant van Curacao op, die hebben daar veel te veel kleuren. Zal wel zuidelijker liggen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:37 schreef Rollufie het volgende:
Banja Luka , Bosnië?
Nou dat dorpje tussen Hilversum en Amsterdam is het dus never nooitquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:37 schreef middagdutje het volgende:
Gok ze allebei maar...
Tenzij steden kunnen verplaatsen, is het foutquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:34 schreef Poepoog het volgende:
Skopje, Mac?
Het is inderdaad Sarajevo. Na Banja Luka als eerste gok (lijkt er trouwens best veel op) was ik verrast dat het nog zolang duurde. Maar je hebt hemquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:57 schreef Rollufie het volgende:
![]()
Het is Sarajevo
![]()
![]()
Laat dat nou net de enige zijn die ik buiten wegen liet
Ik had zelfs nog een foto van de kerk in steigers gevonden, dus was ervan overtuigd dat die het was. Maar ik miste eigenlijk de flat nog.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 03:58 schreef StickUpKid het volgende:
De kerk van middagdutje lijkt er wel verdomd veel op, maar is het toch niet.
khabarovsk ligt voorbij China, dus WOII lijkt me sterk. Bovendien komen er nog namen bij volgens StickUpKid. Maar ik ben idd ook wel benieuwd wat voor namen er dan op staan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 18:34 schreef Falco het volgende:
Wat doen die namen op die zuilen trouwens? Is het voor een WOII-monument of iets anders?
Welkom terugquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:29 schreef De_Hertog het volgende:
* De_Hertog is net terug van een reis door half europa en ziet vervolgens een plaatje dat nogal dicht bij huis is...
Dank je! Inderdaad, maar ik heb nu wel een hoop foto's voor jullie om te radenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 21:06 schreef Rollufie het volgende:
[..]
Welkom terug, hoewel vakantie natuurlijk een fijner iets is
Nee, alhoewel wij dat ook dachten toen we dit zagenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 05:57 schreef NIels25 het volgende:
Is dit niet gewoon in de efteling?
haha, dat was ook mijn eerste ingevingquote:Op woensdag 11 augustus 2004 05:57 schreef NIels25 het volgende:
Ja tochquote:Op woensdag 11 augustus 2004 05:57 schreef NIels25 het volgende:
Op een van deze woorden had je hem toch echt kunnen vinden...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:53 schreef Rollufie het volgende:
Nou na het zoeken naar diverse Vaz-vermeldingen , Veza en Turmen tot ik er bij neerviel , Bastya , Torony's tot ik ze niet meer kon zien.... denk ik dat er toch nog een hint moet komen
Nee helaasquote:Op maandag 16 augustus 2004 18:29 schreef foton het volgende:
Pagandaran, Indonesië?
Warszawa, Polen dan?quote:Op maandag 16 augustus 2004 21:26 schreef rosstek het volgende:
Nee, daar ben ik niet geweest.
En ook volgens jouw bron heeft treinreiziger gelijk.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:36 schreef foton het volgende:
Dit moet Fountain of Pretoria zijn volgens mijn bron!
Hij heeft idd de juiste plek weten te vinden (en mag een nieuwe foto posten*hint, hint*), maar de naam "Trevi" klopt naar mijn bescheiden mening niet. Ik zie ook in de link "Trevi" niet staan.quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En ook volgens jouw bron heeft treinreiziger gelijk.
Dat kan kloppen, want het is niet in Polen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 00:09 schreef middagdutje het volgende:
..., al kan ik de bewuste huizen nog niet vinden
Eentje die ik eindelijk weer eens weet na weken en jij moet het weer voor me verziekenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 08:44 schreef treinreiziger het volgende:
Holländisches Viertel in Potsdam.
Bewijs.
Ga je zo vroeg slapen dan? Nee toch? Je hebt tijd genoeg gehad om een juist antwoord te posten, de foto heeft 9 uur lang zonder antwoord open gestaan!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:14 schreef Elocyp het volgende:
Eentje die ik eindelijk weer eens weet na weken en jij moet het weer voor me verzieken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |