Vaak worden 250'ste afleveringen van iets als een speciale aflevering gezien, mee eens?quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:09 schreef Hellrazor het volgende:
???
eens , maar zijn jullie hier serious al TWEEHONDERTVIJFTIG delen mee bezegquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:16 schreef thabit het volgende:
[..]
Vaak worden 250'ste afleveringen van iets als een speciale aflevering gezien, mee eens?
Gelukkig doen vrouwen dit nooit hè?quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:29 schreef Bosco het volgende:
Een klootzak..
omdat ik met twee projecten tegelijk bezig ben...zeg maar
* Deelt mening *quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:29 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
eens , maar zijn jullie hier serious al TWEEHONDERTVIJFTIG delen mee bezeg![]()
Mis? Je viel flauw ofzo?quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:44 schreef Double-U het volgende:
Beetje bang voor het weer van morgen. Ik ben niet zo´n held bij warm en benauwd weer. Vorige keer ging het helemaal mis. Hopelijk morgen niet.
Is nog goed voor je ookquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:21 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, morgen meer kans, het is dan principe 15 minuten lopen in het ergste geval
Vertel!quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:25 schreef DarkElf het volgende:
inside is een ander verhaal, maar goed; mensen zijn nu eenmaal oppervlakkig geinteresseerd meestal...
quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel!
Pak ik er een glas wodka bij!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |