abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21006911
Een vervolg van [Centraal] Serie A topic deel 6

Komend seizoen met de clubs:

ATALANTA
BOLOGNA
BRESCIA
CAGLIARI
CHIEVO
VERONA
FIORENTINA
INTER
JUVENTUS
LAZIO
LECCE
LIVORNO
MESSINA
MILAN
PALERMO
PARMA
REGGINA
ROMA
SAMPDORIA
SIENA
UDINESE

Competitieschema is nog niet bekend, maar er wordt al wel druk geoefend.

Opvallend hierbij: het grote aantal rellen.

Atalanta - Triestina liep totaal uit de klauwen, en Lazio - Hellas Verona ook (en die supporters zijn nota bene bevriend met elkaar, hoewel geruchten spreken over Roma fans die de boel veroorzaakten).

Het vorig seizoen gedegradeerde Ancona is inmiddels failliet.

Game on.

[ Bericht 3% gewijzigd door just me op 20-10-2004 11:55:49 ]
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21007935
Raar vervolg? .
pi_21008089
Hersteld, was een deel van het topic nummer weggevallen
pi_21008592
Forza Viola dan maar he!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_21008711
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 12:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Forza Viola dan maar he!
Dan had je zelf het topic maar moeten openen, heb je de afgelopen dagen tijd zat voor gehad

Maar Fiorentina is goed bezig qua spelersmateriaal, denk alleen dat het middenveld nog duidelijk tekort komt, maar ze moeten kunnen gaan spelen voor plek 6-12 zo, lijkt me.
pi_21012516
Gaan we weer gokken op de topscorer?

Ik zeg:

1. Trezeguet
2. Shevchenko
3. Cassano
4. Adriano
5. Gilardino
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_21013770
Fiorentina is indd goed bezig. Na een wat rustig begin van de transfermarkt, hebben ze zich inmiddels toch aardig versterkt met o.a. Ujfalusa, Portillo, Obodo, Nakata, Lupatelli, Maresca en Guigou. Ze willen zich verder nog met drie a vier spelers versterken, en Oddo, Zauri, Di Natale, Baros, Ibrahimovic en Mutu zijn de laatste dagen de meestgenoemde namen..
pi_21013843
Denk dat een aantal van die namen te hoog gegrepen zijn, maar Zauri, di Natale en wellicht Oddo, lijken me goeie en reele spelers om aan te kopen.

Je had overigens ongetwijfeld al begrepen dat het met mijn Napoli niet zo goed gaat overigens
pi_21013974
DIGGER, wie wordt topscorer?
www.thuisuiteten.nl
pi_21014107
Adriano en Sheva gezamelijk.

En Gilardinho komt alleen heel hoog als ie bij Parma blijft, als ie naar Roma gaat worden de goals wat meer verdeeld tussen Totti, Cassano en hem (die 3 moeten er toch > 50 in kunnen prikken).

Verrassing qua topscoorders wordt Portillo.
pi_21014141
Zou kunnen, als die wat minuten mag maken.

Tomas Danilevicius maakt er 10 denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_21015022
Forza Inter
pi_21015394
Favoriete topic zon beetje van mij.

Topscorer wordt Sheva. Ik ben benieuwd hoe de rolverdeling bij Milan gaat worden met Crespo, Inzaghi en Tomasson.

Verder ben ik het eens met DIGGER wat betreft Gilardino. Als hij naar Roma verhuist, waar ik op hoop, zal het aantal doelpunten minder hoog zijn.

Ik ben ook weer erg benieuwd naar Inter dit jaar. Eerst even een jaar inspelen en dan de boel weer verkopen en een nieuw blik los trekken? Ik verwacht ze niet als titelkandidaat.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_21015436
Verander ajb die topictitel eens ff....en héél snel!
pi_21015487
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 18:21 schreef Smeich het volgende:
gelijk heb je.
  Trouwste user 2022 maandag 2 augustus 2004 @ 20:04:29 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_21017653
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 16:57 schreef DIGGER het volgende:

Je had overigens ongetwijfeld al begrepen dat het met mijn Napoli niet zo goed gaat overigens
Net op het Radio-1 journaal het bericht dat Napoli failliet is verklaard. 700 miljoen schuld. Volgens de verslaggever betekent het niet dat ze ophouden te bestaan maar dat ze onder een andere naam terugkomen. Er zijn 4 gegadigden.

Triest dat de naam Napoli in de geschiedenisboeken verdwijnt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21017793
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 20:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

Net op het Radio-1 journaal het bericht dat Napoli failliet is verklaard. 700 miljoen schuld. Volgens de verslaggever betekent het niet dat ze ophouden te bestaan maar dat ze onder een andere naam terugkomen. Er zijn 4 gegadigden.

Triest dat de naam Napoli in de geschiedenisboeken verdwijnt.

Ik denk wel dat Napoli zijn naam terug zal krijgen.
En over een paar jaar weer actief zal zijn in Serie A of B.

Zie Fiorentina
  Trouwste user 2022 maandag 2 augustus 2004 @ 20:32:59 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_21018046
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 20:15 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik denk wel dat Napoli zijn naam terug zal krijgen.
En over een paar jaar weer actief zal zijn in Serie A of B.

Zie Fiorentina
Fiorentina werd teruggezet die werden niet failliet verklaard

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21020006
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 20:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

Fiorentina werd teruggezet die werden niet failliet verklaard

oh ... maar toch zal Napoli wel terug komen.
pi_21021775
Ik ga voor Adriano.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_21021872
Is er nog wat voortgevloeid uit die demonstratie in juni? Als je op tv de spandoeken ziet, mogen ze in ieder geval niet klagen over strenge politiecontrole.
Kwam op internet deze foto tegen, deed me wel een beetje denken aan zo'n jaarlijkse parade door adam...

pi_21024041
Mutu en Baggio dichtbij overgang Fiorentina volgens Della Valle en Lucchese. Verder is men bezig met nog een grote naam, maar dat gebeurd in groot geheim.

Wat gaat het een gaaf jaar worden
pi_21026031
quote:
Baggio considers comeback

Roberto Baggio admits he is considering offers for a return to Serie A football this season for Bologna or Fiorentina.

“I have received some interesting offers,” confessed the Divine Ponytail this evening. “I must evaluate my own physical fitness before giving them a response.”

The 37-year-old announced his retirement last season, blaming years of fitness worries and several operations for the decision to hang up his boots.

Many friends and colleagues had tried to convince him to change his mind, but up until now it was to no avail and he was even granted one final Azzurri cap in a 1-1 friendly draw with Spain.

However, the former Brescia man has now suggested a sensational return could be on the cards.

Although Baggio has not named names, it is widely believed the offers he is considering are from Bologna and Fiorentina.

He had his most prolific campaign with the Rossoblu in 1997-98, scoring 22 goals in 30 appearances. His career had been on the downward slide after a disappointing spell at Milan and it was salvaged by Coach Carlo Mazzone – who has also returned to the Stadio Dall’Ara and helped him at Brescia.

Fiorentina remains the club that is probably closest to Baggio’s heart, as it was here he had his first impact with Serie A in 1986-87. Despite recovering from a potentially career-ending ligament injury, he went on to play four seasons with the Viola and became a fan favourite. Supporters famously staged a riot in the streets of Florence when he was sold to Juventus in 1990.

The fact that Fiorentina are back in Serie A just two years after their bankruptcy makes Baggio’s comeback an enticing proposition.
Altijd al geweten dat ie niet zomaar met voetbal zou stoppen, is ie teveel liefhebber voor.

O en Tong, 700 miljoen is wel erg veel hoor, tis 70 miljoen, zie Serie B topic. (moet ik straks zeker nog een Serie C1 topic gaan openen ook )

dinsdag 3 augustus 2004 @ 08:44:12 #24
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_21026034
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 21:53 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

oh ... maar toch zal Napoli wel terug komen.
en waarom?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_21026043
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 18:21 schreef Smeich het volgende:
Hey, d'r heb een week of zo aan tijd gezeten tussen het vol geraken van het vorige topic en het openen van dit topic, had je maar eerder moeten zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')