Yup en Cosmi ook nog rood erbij, terwijl Perugia de betere ploeg was. Cosmi na afloop: “Perugia are already relegated at this point. I don’t see how we can think of staying in the top flight after four consecutive defeats in which we played great football. Again today we saw some dubious incidents, but we are tired of commenting on the same incidents over and over again. I am sorry to seem like a complainer, but it really is difficult for this team to get a result.”quote:Op maandag 19 april 2004 11:24 schreef ZIOPPA het volgende:
Weer eens ruzies in de Italiaanse voetbalwereld;
Bij Samp-Perugia krijgt Perugia een zuivere penalty niet, volgens Gaucci is het al de zoveelste streek van de voetbalmafia, en heeft zijn ploeg teruggetrokken uit de Serie A.. zal wel weer een enorme staart krijgen,,
Verslagje:quote:Ook bij Messina-Venezia is het vreselijk misgegaan.doelman Soviero van Venezia sprintte op de Messina-bank af en sloeg er op los, iedereen werd getrapt, geslagen..
quote:Messina are now joint leaders with Palermo and Atalanta, but this match will only be remembered for the disgraceful scenes that took place in the closing stages. Tension was high right from the start as the game took place at Bari's Stadio San Nicola due to a ban on Messina's Stadio Celeste. Venezia aimed to take advantage and broke the deadlock after 29 minutes with Biancolino's well-taken rising strike. Poggi then skimmed the woodwork, but their bubble was burst soon after as Liendo saw red for a second bookable offence. The Sicilians drew level on the hour mark with Di Napoli's stinging low drive, but chaos ensued after the referee pointed to the spot for Maldonado's dubious push on Di Napoli and also waved the red card. After Parisi converted the penalty it got even worse, as Venezia goalkeeper Soviero was sent off for dissent. He lost his cool and ran straight towards the Messina bench, prevented from punching the opposition Coach only by the intervention of several other players and a photographer. Soviero was furious and continued to strike out at anyone who was nearby and was eventually dragged away by Venezia officials.
http://www.channel4.com/sport/football_italia/apr19a.htmlquote:Op maandag 19 april 2004 10:06 schreef DIGGER het volgende:
ruzie in de tent bij Inter: Vieri moes top de bank beginnen, had daar geen zin in ("Als ik slechts 15 minuten hoef mee te doen, kan ik beter wegblijven en trainen om fit te blijven voor als ik wel gewoon nodig ben").
Dat zal de geruchten over een transfer van Vieri wel weer aanwakkeren.
Bookmarkt.quote:Op maandag 19 april 2004 13:06 schreef DIGGER het volgende:
O ja, voor diegenen die Italie altid meepikken op RTL vanavond: Let op de goal van Di Vaio, die zat er nl. wel lekker in.
Ik heb het een beetje gehad met Vieri. Hij staat maar wat sloom en arrogant op het veld, en voelt zich echt meer dan zijn medespelers. Blijft een goede speler, maar ik prefereer een andere spits in het Italiaans elftal deze zomer.quote:
Del Piero blijft even afwachten, of hij zich naar behoren hersteld. Met Totti-Cassano ben ik het iig eens. Voor die tweede plaats in de spits moeten ze zich maar bewijzen, al hoop ik niet op Inzaghi(gelukkig heeft hij een slecht seizoen..)quote:Op maandag 19 april 2004 16:25 schreef DIGGER het volgende:
Mja Vieri begint voor mij ook af te doen. (inter kan me sowieso verotten).
Als je kijkt naar spelers in vorm zou ik ook liever een voorhoede zien met bv Cassano - Del Piero en vlak daarachter Totti (bijvoorbeeld) maar iig geen Vieri
Is dat dat Nostra Azzurro? Dat valt echt niet te zuipen zeg.quote:Op maandag 19 april 2004 16:50 schreef DIGGER het volgende:
Forza Azzurri
Tis nog:quote:Op maandag 19 april 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
Ben benieuwd of Perugia echt stopt. Of ze gaan heel slecht spelen. Welke ploegen moeten nog tegen hen? Zo kunnen ze het competitieverloop wel beīnvloeden natuurlijk.
Wellicht wel het debuut van El Ghadaffi binnenkort dan!
Ja is van Nastro Azzurro en is idd zeker nie thet lekkerste bier, maar dat drinken we ook alleen tijdens de wedstrijden van Italie natuurlijk, voor de rest is het Iers en Engels bier (of Cider) dat de klok slaat bij mij thuis)quote:Op maandag 19 april 2004 16:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is dat dat Nostra Azzurro? Dat valt echt niet te zuipen zeg.
Volgorde van supporteren op het EK: Nederland - Italie - Zweden.
NL - IT - weinig tot niets.quote:Op maandag 19 april 2004 16:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is dat dat Nostra Azzurro? Dat valt echt niet te zuipen zeg.
Volgorde van supporteren op het EK: Nederland - Italie - Zweden.
Die kopbal was toch wel wat gemakkelijker.quote:Op maandag 19 april 2004 13:06 schreef DIGGER het volgende:
O ja, voor diegenen die Italie altid meepikken op RTL vanavond: Let op de goal van Di Vaio, die zat er nl. wel lekker in.
Sja, die had er natuurlijk ingemoetenquote:Op dinsdag 20 april 2004 10:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die kopbal was toch wel wat gemakkelijker.
Die vrije trap van Totti was gewoon vreselijk gaaf, een kanonskogel.quote:Vond de doelpunten van Totti en Martins mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |