Klein foutje van mij, net als Marco zich ook mag permitteren. Grootheden moet je niet afrekenen op de details.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:02 schreef popolon het volgende:
Die titel
De prachtige OP is het meer dan waard.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:03 schreef Eilanden het volgende:
Te laat! Slotje
Nee, kom op. Ik was deze aan het maken en eerst keurig de andere aan het volmaken.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:07 schreef Eilanden het volgende:
Bovendien moet je gewoon sneller typen .. dan is er niets aan de hand
Het is geen huilen maar een strijd voor rechtvaardigheid, bloedserieusquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:09 schreef Eilanden het volgende:
Huil toch niet zo SCH .. wat mij betreft mogen ze die andere dichtgooien als dat je dag goedmaakt....
Frank eruit al zal dat geen verrassing zijn. Van Persie komt er ook bij.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:14 schreef SCH het volgende:
ontopic:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar Kees Jansma, is toch een merkwaardige manoeuvre.
En vooral heel erg nieuwsgierig naar de eerste selectie. Welke verrassingen voorspellen jullie?
Maarten Stekelenburg zal me ook niet verbazen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Frank eruit al zal dat geen verrassing zijn. Van Persie komt er ook bij.
Kluivert zal nog op de bank zitten, afwachten op wat hij bij Newcastle gaat doen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:18 schreef SCH het volgende:
Nigel de Jong?
Maarten Stekelenburg?
Van Bommel?
En wat te doen met Kluivert?
De Ridder zal denk ik pas in januarie komenquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:22 schreef SCH het volgende:
Vind ik ook hoor maar ik ben zelfs bang dat Van Basten Daniel de Ridder al op gaat roepen, dus zal Stekelenburg me ook niet verbazen.
Maar ik blijf positief
pas zegt ie, hij zegt pasquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
De Ridder zal denk ik pas in januarie komen
Jij zegt dat hij nu al komtquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:26 schreef SCH het volgende:
[..]
pas zegt ie, hij zegt pas![]()
Dat staat in de openingspost, stomme mittquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:39 schreef mitt het volgende:
De aanstelling is zometeen LIVE te zien op de NOS
12 uur dus
Wat een kolder zegquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:40 schreef S-Cript het volgende:
Stanley menzo?? de keeper die de bal in zijn eigen doel sloeg.
van het schip? na een seizoen verpest te hebben voor FC twente, bij Marco op de schouder uithuilen,tevens nog nooit wat gepresteerd...
daarbij : er is nog nooit een goede aanvaller geweest die ook een goede coach was,dus met marco ,WK 2006, ik moet nog maar zien dat we er komen, ik ga er in iedergeval jammer genoeg nu niet meer van uit
Wel weer een goede inlikcolumn. Zal wel vriendjes willen worden met het Nederlands Elftal.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:44 schreef The_Hives het volgende:
Die column van Derksen
Hij is vergeten er bij te zetten dat JC ook pionnen heeft in de media![]()
Precies, en alsof de keeperscoach nou zo verschrikkelijk belangrijk is. Van Basten heeft gekozen voor mensen die hij aardig vindt, zolang hij dat in de selectie niet teveel doorvoert, is daar niks op tegen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat een kolder zeg
Is dat het enige wat Menzo in zijn carriere heeft gedaan ofzo?
Daar kan je over discussieren. Voor mij Bergkamp de grootste maar die zou ik niet meteen bondscoach willen maken.quote:En Van Basten is niet zomaar een aanvaller geweest. Van Basten was San Marco. De grootste.
Het Nederlands Elftal kan bij JD niet meer stuk, tenzij JC een andere mening krijgt natuurlijk...quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:46 schreef pekel het volgende:
[..]
Wel weer een goede inlikcolumn. Zal wel vriendjes willen worden met het Nederlands Elftal.
Nee precies en wat dan nog. Dan wordt Marco gewoon de eerste. Voordat Adam en Eva er waren, hadden er nog nooit mensen geneukt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat laatste was ook een beetje overdreven. Maar het argument dat er nog nooit een aanvaller is geslaagd als bondscoach slaat nergens op...
En een aanvaller denkt tenminste aanvallend....quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat laatste was ook een beetje overdreven. Maar het argument dat er nog nooit een aanvaller is geslaagd als bondscoach slaat nergens op...
Menzo is een heldquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat een kolder zeg
Is dat het enige wat Menzo in zijn carriere heeft gedaan ofzo?
En Van Basten is niet zomaar een aanvaller geweest. Van Basten was San Marco. De grootste.
gewoon Nederland 2, is dat niet makkelijker?quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:10 schreef Eilanden het volgende:
http://switch.streamgate.(...)h?streamid=54&a=.asx
Live te volgen
Oh ja - mijn werk wel hoorquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:13 schreef Eilanden het volgende:
Niet als je op je werk zit...
kijk nou maarquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:14 schreef Eilanden het volgende:
verschil tussen luxe paarden en werkpaarden
hoe zit het dan met hobbelpaarden ???quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:14 schreef Eilanden het volgende:
verschil tussen luxe paarden en werkpaarden
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:17 schreef Eilanden het volgende:
Zie je van 't Schip kijken
Kijkt wel een beetje erg strak.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:17 schreef Eilanden het volgende:
Zie je van 't Schip kijken
Philip 'balletje breed' Cocu.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Weg:
Ja, nogal overdreven lof eigenlijk maar goed, het is wel goed een jonge keeper erbij te halen zolang hij niet de eerste keeper wordt. Wel goede keuzes verder, niet echt gedurfd, had nog wat breder en verrassender gehoopt maar in ieder geval weer wat spelers die gewoon in Nederland spelen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Terecht, hebbie em gisteren zien keepen?
Precies, de kritiek die sommige mensen hebben op bepaalde spelers (zie asskicker hierboven) gaat ook op voor deze speler..quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:31 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb Stekelenburg zien keepen ja en gisteren deed 'ie dat best goed. Maar krijgt elke keeper na een goede wedstrijd een kans in Oranje?
Maar Waterreus is weg, is toch logisch dat er iemand bij moet? Dan vind ik hem niet zo'n gekke keuze al kan je ook aan een keeper met wat meer ervaring denken, Gentenaar bv. Maar in het kader van de verjonging...quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:31 schreef Eilanden het volgende:
Ik heb Stekelenburg zien keepen ja en gisteren deed 'ie dat best goed. Maar krijgt elke keeper na een goede wedstrijd een kans in Oranje?
Op wie had jij dan gehoopt? Ik vind het toch wel behoorlijk gedurft.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, nogal overdreven lof eigenlijk maar goed, het is wel goed een jonge keeper erbij te halen zolang hij niet de eerste keeper wordt. Wel goede keuzes verder, niet echt gedurfd, had nog wat breder en verrassender gehoopt maar in ieder geval weer wat spelers die gewoon in Nederland spelen.
Sporadisch een wedstrijd spelen in het eerste van Ajax is inderdaad vele malen meer gepresteerd hebben dan een volledig redelijk tot goed seizoen spelen bij ADO.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:28 schreef Asskicker14 het volgende:
WTF hebben Castelen en Kromkamp ooit gepresteerd? Niks, helemaal niks...de Ridder heeft dan nog meer klaargespeeld dan Castelen...en van Basten hoort de Ridder toch beter te kunnen beoordelen dan Castelen en dan lijkt het me toch duidelijk...nee toch niet :\
Ik bij nader inzien eigenlijk ook wel. Iedereen heeft er wel iemand bij zitten die hij niet ziet zitten (ik vind die Landzaat bijvoorbeeld niet zoveel) maar dat hou je toch. Goed om Van Persie en Castelen te vragen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:33 schreef gras het volgende:
[..]
Op wie had jij dan gehoopt? Ik vind het toch wel behoorlijk gedurft.
Ja, inderdaad. Schandalig dat Waterman en Yildirim er nog niet bij zitten!quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik bij nader inzien eigenlijk ook wel. Iedereen heeft er wel iemand bij zitten die hij niet ziet zitten (ik vind die Landzaat bijvoorbeeld niet zoveel) maar dat hou je toch. Goed om Van Persie en Castelen te vragen.
Natuurlijk raar dat er geen speler van de 4e club van Nederland bij zit
Kweenie hoor, maar een Castelen heeft al heel wat meer laten zien dan een De Ridder.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:28 schreef Asskicker14 het volgende:
WTF hebben Castelen en Kromkamp ooit gepresteerd? Niks, helemaal niks...de Ridder heeft dan nog meer klaargespeeld dan Castelen...en van Basten hoort de Ridder toch beter te kunnen beoordelen dan Castelen en dan lijkt het me toch duidelijk...nee toch niet :\
Idd, viel mij ook op.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:37 schreef Spideyman het volgende:
De rechterhand van Marco van Basten (duidelijk geen spreker);
Dat heet politiek. Zijn ze in Den Haag en Rotterdam ook weer blij.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:39 schreef Vom het volgende:
Waarom in godsnaam Castelen![]()
Omdat hij meer heeft gepresteerd dan ieder andere kanidaat rechtsbuiten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:39 schreef Vom het volgende:
Waarom in godsnaam Castelen![]()
En een Vennegoor of Hesselink ipv Kuijt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik had liever Gerald Sibon gezien in plaats van Romeo Castelen, zou meer ergens op slaan!
Als rechtsbuiten!quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik had liever Gerald Sibon gezien in plaats van Romeo Castelen, zou meer ergens op slaan!
vind ik ook niet, maar stekelenburg is nog jong altijd goed voor de toekomstquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar Waterreus is weg, is toch logisch dat er iemand bij moet? Dan vind ik hem niet zo'n gekke keuze al kan je ook aan een keeper met wat meer ervaring denken, Gentenaar bv. Maar in het kader van de verjonging...
Sibonquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:40 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:41 schreef pekel het volgende:
[..]
En een Vennegoor of Hesselink ipv Kuijt..
Daar gaat het tegenwoordig om, als 't maar geinig is...quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:46 schreef Xante het volgende:
Maarten Stekelenburg -> Als tweede keeper wel geinig ja
Klinkt niet echt logisch, maarjaquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Stekelenburg is puur bij NL voor de toekomst.
Dat is de enige reden die ik kan verzinnen...quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klinkt niet echt logisch, maarja.
Een lange-termijnvisie bij de KNVB? Het moet niet gekker worden....quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Daar gaat het tegenwoordig om, als 't maar geinig is....
Dat word nu al 4 jaar gezegd.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:47 schreef Dylan Dog het volgende:
van Bommel volgt binnen nu en twee weken
hij zou wel moeten nu de oudere garde gestopt is of niet voor nederland meer willen spelenquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:54 schreef Ajaxno1 het volgende:
Hij heeft iig kloten om ook spelers zoals Castelen erbij te halen.
Ja geinig in de zin van; wel okay als tweede keeperquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:48 schreef pekel het volgende:
[..]
Daar gaat het tegenwoordig om, als 't maar geinig is....
Is een Gentenaar dan niet okay als 2de keeper?quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:56 schreef Xante het volgende:
[..]
Ja geinig in de zin van; wel okay als tweede keeper.
Das waar, maar het slaat natuurlijk nergens opquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:54 schreef Ajaxno1 het volgende:
Hij heeft iig kloten om ook spelers zoals Castelen erbij te halen.
Gentenaar is imo te oud, Stekelenburg kan worden voorbereid op het opvolgen van Van der Sar.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:57 schreef pekel het volgende:
[..]
Is een Gentenaar dan niet okay als 2de keeper?
Hoewel ik Stekelenburg ook wel een aardige keus vind...
Castelen speelt nu bij Feyenoord, wennen aan het niveau zal vast wel lukken.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:59 schreef twi het volgende:
En dat is een goede reden. Zeker als je Sander Westerveld nog hebt. Daarbij vind ik Castelen inderdaad vreemd. Die kan bij ADO aardig voetballen, maar dat is toch een heel erg ander niveau. De Ridder heeft nog niet zo veel gespeeld als Castelen en is ook nog niet zo indrukwekkend, maar die is het niveau tenminste gewend. Bovendien is die multifunctioneler dan Castelen, en dus handiger om erbij te hebben.
Wat de anderen betreft, wel leuk om te kijken. Ik denk dat Castelen bij de afvallers gaat horen.
en al een paar jaar bij de jeugdselecties van Oranjequote:Op maandag 2 augustus 2004 13:01 schreef Xante het volgende:
[..]
Castelen speelt nu bij Feyenoord, wennen aan het niveau zal vast wel lukken.
Hij heeft zelfs bij Feyenoord moeite om aan te klampen, laat staan bij Oranje........quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:01 schreef Xante het volgende:
[..]
Castelen speelt nu bij Feyenoord, wennen aan het niveau zal vast wel lukken.
Het gedroomde spitsenduoquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:05 schreef Ajaxno1 het volgende:
Trouwens Kluivert krijgt door het ontbreken van Ruud nog wel een kans om zich te gaan bewijzen. Samen met Makaay.
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:05 schreef rubbereend het volgende:
ach er moesten er 25 komen, castelen zal zich waarschijnlijk niet bij de laatste selectie spelen
En terecht. Schandalig hoe Dick hem heeft behandeld afgelopen EK. Kluivert moet niet per definitie eerste keuze zijn, maar hij moet ook zeker niet per definitie niet spelen. Dat is weer het andere uiterste.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:05 schreef Ajaxno1 het volgende:
Trouwens Kluivert krijgt door het ontbreken van Ruud nog wel een kans om zich te gaan bewijzen. Samen met Makaay.
Of Dirk Kuijtquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:08 schreef VoreG het volgende:
Mooi Makaay en Kluivert in de spits en Castelen... kom op.
ook die valt wel weer af als Ruud weer terug is.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:09 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Of Dirk Kuijt![]()
Ja, het seizoen is toch ook al zo ver gevorderd. Kom op, reageer niet zo verbeten als het om een niet-ajacied gaatquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs bij Feyenoord moeite om aan te klampen, laat staan bij Oranje........
Yep, maar waarom in godsnaam zulke prutsers selecteren dan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ook die valt wel weer af als Ruud weer terug is.
Heeft niets met verbetenheid te makan , want dan had ik Bosschaart ook wel afgezekenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, het seizoen is toch ook al zo ver gevorderd. Kom op, reageer niet zo verbeten als het om een niet-ajacied gaat
idd, hij mag best een kans hebben maar nogmaals ik neem aan dat hij er niet meer staat als Ruud terug is.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:15 schreef TC03 het volgende:
Kuijt is geen prutser. Heeft een seizoen constant goed bij Feyenoord gespeeld.
Hij heeft geen Oranje niveau helaas............quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:15 schreef TC03 het volgende:
Kuijt is geen prutser. Heeft een seizoen constant goed bij Feyenoord gespeeld.
Dat maakt hem niet meteen een prutserquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:16 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij heeft geen Oranje niveau helaas............
Als er gekozen moet worden tussen Ruud en Dirk, tja, dan heeft Dirkie best wel pech. Ruud moet denk ik idd boven Kuijt gekozen worden maar dat neemt niet weg dat het geen onzin is Kuijt mee te nemen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
idd, hij mag best een kans hebben maar nogmaals ik neem aan dat hij er niet meer staat als Ruud terug is.
Als we door hem de WK-finale van 2006 verliezen is 't jouw schuld, okequote:Op maandag 2 augustus 2004 13:18 schreef RjD2 het volgende:
Wel goeie selectie, Castelen lekker gedurfd, we zien et wel
EN mensen die eenbij Kromkamp zetten weten niet waar ze et over hebben
hij was 3 jaar terug al de meest belovende speler van de komende 5 jaar met robben
en hij is zooo goed (en ik ben az'er, maar niet subjectief kwa prestaties)
Kromkamp is alleen wel erg naar voren gericht, maar dat vind ik leuk
Haha, jij je zin: hij is geen prutser, maar een matige spits............quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat maakt hem niet meteen een prutser. Hij verdient wel een kans, zoals F1Bassie zei
.
Ja prima joh. Marco denkt er anders over en het is onzin wat je zegt want je kan het gewoon nog niet weten. Ga eens een ajaxspeler bashen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:13 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Heeft niets met verbetenheid te makan , want dan had ik Bosschaart ook wel afgezeken
Castelen heeft gewoon bij lange na niet de kwaliteiten, dus hem oproepen is idioot.
Om te kijken hoe die het doet? Tijdens de WK kwalificatie 2000 kan ik mij ook nog een zekere Talan herinneren...quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:19 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Haha, jij je zin: hij is geen prutser, maar een matige spits............
Maar waarom zou je iemand selecteren als je toch weet dat hij niet bij de definitieve selectie zal behoren?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:20 schreef twi het volgende:
Kuijt heeft zich gewoon afgelopen seizoen bewezen als goede spits. Er zijn betere spitsen voorhanden, maar als je er zoveel inlegt en ook zoveel assists geeft (20 om 11 geloof ik), dan verdien je gewoon een plaats in Oranje, hoe een hekel ik inmiddels ook heb aan m'n plaatsgenoot.
Die het niet eens zo slecht deed. Lurling heeft nog meegespeeld.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Om te kijken hoe die het doet? Tijdens de WK kwalificatie 2000 kan ik mij ook nog een zekere Talan herinneren...
Omdat je ook wel eens met blessures te maken hebt. En na van Nistelrooij, Kluivert en Makaay heb je dan toch iemand nodig die dan in kan vallen of er bij gezet kan worden tegen mindere tegenstanders. Hasselbaink is al bijna afgeschreven, van Hooijdonk gaat ook niet zo lang meer mee, verder staan er niet zoveel te trappelen om die plaats over te nemen. Kuijt is beter dan Sibon of Vennegoor of Hesselink, dus dan is z'n selectie logisch.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:19 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Haha, jij je zin: hij is geen prutser, maar een matige spits............
Maar waarom zou je iemand selecteren als je toch weet dat hij niet bij de definitieve selectie zal behoren?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Lurling heeft nog meegespeeld.
Toch vind ik het raar om De Ridder te prijzen als Oranje-klant. De Ridder staat niet in de basis bij Ajax 1 en heeft zich ook nog niet echt bewezen. Ik denk dat De Ridder ooit best bij de selectie toegevoegd kan worden maar nu nog niet denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:20 schreef twi het volgende:
Kuijt heeft zich gewoon afgelopen seizoen bewezen als goede spits. Er zijn betere spitsen voorhanden, maar als je er zoveel inlegt en ook zoveel assists geeft (20 om 11 geloof ik), dan verdien je gewoon een plaats in Oranje, hoe een hekel ik inmiddels ook heb aan m'n plaatsgenoot. Castelen en Bosschaart hebben die kans nog niet verdiend aan hun spel, en men twijfelde zelfs of die laatste wel bij Feyenoord tot z'n recht zou komen. Dus het is een raadsel waarom hij erbij zit. De Ridder komt bij Ajax aardig mee, en dus is die nog een logischere keuze. Ook omdat die niet blind een rechtsbuiten is (van nature niet zelfs).
Dan noem je gelijk al iemand die al meer te zoeken heeft in Oranje dan Castelen: Lulring. En dat zegt eigenlijk genoeg.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Die het niet eens zo slecht deed. Lurling heeft nog meegespeeld.
Het is een aardig lijstje, ik ben benieuwd. In ieder geval lekker frips.
Jep, gedurfd van Van Basten om zoveel jonkies mee te nemen. Nu nog maar hopen dat het ook wat wordtquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:24 schreef pekel het volgende:
Idd, zeer frisse selectie. Maar we zullen het zien op 18 augustus, hoe het wordt.
Ik ben iig positief.
Pijnlijkquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:24 schreef twi het volgende:
[..]
Dan noem je gelijk al iemand die al meer te zoeken heeft in Oranje dan Castelen: Lulring. En dat zegt eigenlijk genoeg.
Castelen is juist geselecteerd omdat hij een echte rechtsbuiten is...tenminste volgens van Basten op de persconferentiequote:Op maandag 2 augustus 2004 13:20 schreef twi het volgende:
De Ridder komt bij Ajax aardig mee, en dus is die nog een logischere keuze. Ook omdat die niet blind een rechtsbuiten is (van nature niet zelfs).
Je zegt het zelf al: er zijn dus nog beter alternatieven, zoals Hasselbaink. Dan kom je op 5 spitsen en VdV die daar ook nog kan spelen. Als je zo redeneert kunnen we Sikora ook wel gaan oproepenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:23 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat je ook wel eens met blessures te maken hebt. En na van Nistelrooij, Kluivert en Makaay heb je dan toch iemand nodig die dan in kan vallen of er bij gezet kan worden tegen mindere tegenstanders. Hasselbaink is al bijna afgeschreven, van Hooijdonk gaat ook niet zo lang meer mee, verder staan er niet zoveel te trappelen om die plaats over te nemen. Kuijt is beter dan Sibon of Vennegoor of Hesselink, dus dan is z'n selectie logisch.
Alsof daar niet een storm van kritiek op gekomen was. Castelen is voor de objectieve toeschouwer een behoorlijke voetbal. Als je Sneijder of Van der Vaart selecteert is het logisch dat dit soort spelers ook in aanmerking komen. Leg mij maar eens uit waarom Rafael op dit moment in aanmerking zou komen? Die maakt nog steeds helemaal niks klaar en speelde een kut EK.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:24 schreef twi het volgende:
[..]
Dan noem je gelijk al iemand die al meer te zoeken heeft in Oranje dan Castelen: Lulring. En dat zegt eigenlijk genoeg.
Omdat hij allang bewezen heeft zeer goed te zijn?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Leg mij maar eens uit waarom Rafael op dit moment in aanmerking zou komen? Die maakt nog steeds helemaal niks klaar en speelde een kut EK.
Haha zo redeneert een bondscoach echt niet hoor..quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:26 schreef F1Bas het volgende:
Ik denk dat de Ridder en Castelen het beiden (nog) niet verdienen maar ik als Marco de Ridder had gekozen hij iedereen over zich heen krijgt om Ajacieden de voorkeur te geven.
Stekelenburg zie ik het nut niet van in eigenlijk :'). Gentenaar was imo een betere keus geweest, zoals Pekel (dacht ik) opmerkte.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:27 schreef Chadi het volgende:
Stekelenburg ..De Jong ...Kuijt en Van persie vind ik allemaal goede dingen.
Vroeger, ooit.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:27 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Omdat hij allang bewezen heeft zeer goed te zijn?
Jezus, dan gaan we lekker met zelfvertrouwen naar de Tsjechen toe............quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn efltal voor tegen Zweden in de eerste helft, puur als experiment:
---------------------------Stekelenburg---------------------------
de Jong----------Hofland---------Kromkamp-----Bosschaart
----------------------------Landzaat-----------------------------
--------van der Vaart-----------------------van Persie--------
--Castelen--------------------Kuyt-------------------Robben--
Is gister zo lang geleden dan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Vroeger, ooit.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jezus, dan gaan we lekker met zelfvertrouwen naar de Tsjechen toe............
quote:experiment
Hij mag van mij bij de selectie maar ik heb liever gemotiveerde spelers die er 100 procent voor gaan, zoals wellicht Castelen. Het is natuurlijk van de gekke dat je zo'n grote bek hebt over Castelen terwijl je ajaxspelers die uit vorm zijn en weer niet samen kunnen spelen enzo, daar hoor ik je niet over.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Is gister zo lang geleden dan?
ga jij even in een ander topic spelen, mongoolquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:30 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jezus, dan gaan we lekker met zelfvertrouwen naar de Tsjechen toe............
beetje experimenteren ok, maar voor zo'n belangrijke wedstrijd liever niet zo extreem.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:31 schreef pekel het volgende:
[..]
[..]
Er zijn geen andere oefenwedstrijden voor Tsjechie.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:32 schreef aldostuta het volgende:
[..]
beetje experimenteren ok, maar voor zo'n belangrijke wedstrijd liever niet zo extreem.
Ik heb nergens beweert dat VdV afgelopen seizoen goed gespeeld heeft.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij mag van mij bij de selectie maar ik heb liever gemotiveerde spelers die er 100 procent voor gaan, zoals wellicht Castelen. Het is natuurlijk van de gekke dat je zo'n grote bek hebt over Castelen terwijl je ajaxspelers die uit vorm zijn en weer niet samen kunnen spelen enzo, daar hoor ik je niet over.
dus heeft het selecteren van Castelen c.s. in mijn ogen geen zinquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:33 schreef pekel het volgende:
[..]
Er zijn geen andere oefenwedstrijden voor Tsjechie.
En dat kan je van alle spelers van deze selectie zeggen - wat jij ook beweert.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik heb nergens beweert dat VdV afgelopen seizoen goed gespeeld heeft.
Ook hoorde je mij niet toen hij niet speelde op het EK.
Maar zoals hij gisteren speelde is hij een versterking voor Oranje.
Laat hem dat maar eens een seizoen volhouden.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Maar zoals hij gisteren speelde is hij een versterking voor Oranje.
Oeh heb ik de grote almachtige SCH boos gemaakt?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:32 schreef SCH het volgende:
[..]
ga jij even in een ander topic spelen, mongool![]()
Nou nee hoor hij is goed genoeg om nu in een stroomversnelling te komen. Veel zal hij niet keepen maar hij zal wel de nodige ervaring opdoen want hij is gewoon de volgende doelman van het Nederlands elftal de komende jaren.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stekelenburg zie ik het nut niet van in eigenlijk. Gentenaar was imo een betere keus geweest, zoals Pekel (dacht ik) opmerkte.
De Jong idd ook wel. Hopen dat het wat wordt, nu Stam weg is.
Neuh, het is icm zijn goede eerste seizoen, waarin hij heeft bewezen dat hij goed spel lang kan volhouden.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:35 schreef Xante het volgende:
Op basis van 1 wedstrijd in een jaar tijd baseer jij dus je oordeel?
Nee hoor, maar je verziekt het topic met je negatieve geleuter op basis van je clubvoorkeur. Als Castelen een ajacied was geweest, was je dolblij. Zo voorspelbaar en goedkoop, doe eens even volwassen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:35 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Oeh heb ik de grote almachtige SCH boos gemaakt?
Alles maar weer op de clubvoorkeur gooien, beetje makkelijk.........quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je verziekt het topic met je negatieve geleuter op basis van je clubvoorkeur. Als Castelen een ajacied was geweest, was je dolblij. Zo voorspelbaar en goedkoop, doe eens even volwassen.
Dit is toch best een aardige selectie. Of is het helemaal mis omdat er 1 spelertje bij zit die jij niet zo moet? Ik snap Landzaat niet maar dat maakt de hele keuze nog niet waardeloos.
Ja, maar het zou fijn zijn als hij nog een seizoen goed kan spelen. Anders heb je nog niks aan hem.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Neuh, het is icm zijn goede eerste seizoen, waarin hij heeft bewezen dat hij goed spel lang kan volhouden.
En dat zegt degene die zoëven iemand voor mongool uitmaakt. Komop zeg.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:37 schreef SCH het volgende:
[..]
doe eens even volwassen
Agree. Hij moet het nu wer laten zien ja.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:39 schreef Xante het volgende:
[..]
Ja, maar het zou fijn zijn als hij nog een seizoen goed kan spelen. Anders heb je nog niks aan hem.
Ik denk niet dat Marco gaat experimenteren. Ik denk dat hij met het niet selecteren van Ruud duidelijk aangeeft dat hij gaat voor wat er werkelijk in de basis komt te staan.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn efltal voor tegen Zweden in de eerste helft, puur als experiment:
---------------------------Stekelenburg---------------------------
de Jong----------Hofland---------Kromkamp-----Bosschaart
----------------------------Landzaat-----------------------------
--------van der Vaart-----------------------van Persie--------
--Castelen--------------------Kuyt-------------------Robben--
En die vlieger gaat helemaal niet op bij Zendenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:47 schreef Eilanden het volgende:
Toch kan je wel van Bosschaart, Kromkamp, Castelen en Kuyt zeggen dat ze in ieder geval vorig jaar goede dingen hebben laten zien. Die vlieger gaat minder op bij Landzaat en Stekelenburg
Ruud is geschorstquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Marco gaat experimenteren. Ik denk dat hij met het niet selecteren van Ruud duidelijk aangeeft dat hij gaat voor wat er werkelijk in de basis komt te staan.
En Mandy?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:49 schreef Vom het volgende:
[..]
En die vlieger gaat helemaal niet op bij Zenden![]()
Die komt dan ook in het rijtje Talan, Lurling, Sikora, Vennegoor, etc.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:51 schreef Linz het volgende:
van castelen snap ik helemaal niks, wordt veeels te overschat, is te licht voor de top
Dat zal dan wel blijken toch. Hij was wel 1 van de opvallende spelers in de HCE vorig seizoen, lastig voor veel verdedigingen, dus het is niet zomaar iemand. Blijkbaar ziet Marco wel wat in hem.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:51 schreef Linz het volgende:
van castelen snap ik helemaal niks, wordt veeels te overschat, is te licht voor de top
Jaaaaaaaaaa Mandy, denk dat we daar kort over kunnen zijn, bij Ajax was ie af en toe leuk, maar sinds 'ie naar Inter is vertrokkenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
En Mandy?.
OK, ik snap dat er nieuwe dingen geprobeerd gaan worden, in die zin is Castelen dan ook geen rare keuze. Mja, echte andere alternatieven zijn er eigenlijk niet.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zal dan wel blijken toch. Hij was wel 1 van de opvallende spelers in de HCE vorig seizoen, lastig voor veel verdedigingen, dus het is niet zomaar iemand. Blijkbaar ziet Marco wel wat in hem.
jawel, maar of we ver gaan komen op het wk zal wat lastiger worden. Zeker als je kijkt naar de concurrentie.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:00 schreef hellmondunited het volgende:
hij heeft wel een team dat jaren meekan gekozen, maar of we hiermee t WK gaan halen..
hmm ja ok, denk nou ik ff naar de voorrondens kijk we het wk wel halen ja, maar ver komen zal idd lastiger wordenquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:02 schreef Linz het volgende:
[..]
jawel, maar of we ver gaan komen op het wk zal wat lastiger worden. Zeker als je kijkt naar de concurrentie.
Van Bommel op plek van Van Persie ==> moet nog maar ff wachtenquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:09 schreef Spideyman het volgende:
[...]
OPSTELLING
[...]
Dat hij momenteel meer te bieden heeft dan Van der Vaart, lijkt me toch wel duidelijk. Of niet dan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:49 schreef Vom het volgende:
Van Persie![]()
In plaats van VDV of Kluivert
Lijkt me niet, VDV heeft de laatste tijd niet veel laten zien, maar Van Persie op 10, lijkt me niet de positie waar hij zich op moet richten heb ik liever Seedorf daar staan.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat hij momenteel meer te bieden heeft dan Van der Vaart, lijkt me toch wel duidelijk. Of niet dan?
Kluivert moet eerst wat laten zien, maar dat geldt voor alledrie eigenlijk.
kan een optie zijn, maar hij is voorlopig geblesseerd.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Lijkt me niet, VDV heeft de laatste tijd niet veel laten zien, maar Van Persie op 10, lijkt me niet de positie waar hij zich op moet richten heb ik liever Seedorf daar staan.
Seedorf geblesseerd, VDV al een jaar uit vorm.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Lijkt me niet, VDV heeft de laatste tijd niet veel laten zien, maar Van Persie op 10, lijkt me niet de positie waar hij zich op moet richten heb ik liever Seedorf daar staan.
Van Persie mag niet eens de schoenen poetsen van Kluivertquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:02 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Seedorf geblesseerd, VDV al een jaar uit vorm.
Van Persie laat goede dingen zien bij Arsenal waar hij de helft van de tijd op 10 staat. Logische keuze, ook met het oog op de toekomst. Kluivert kan ook op 10, hij krijgt bij Newcastle namelijk een soortgelijke functie. Als Kluivert weer eens gaat presteren is hij de grootste concurrent van Van Persie.
Als Kluivert niet snel wat laat zien, heeft ie geeneens voetbalschoenen meer nodigquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:03 schreef Vom het volgende:
[..]
Van Persie mag niet eens de schoenen poetsen van Kluivert![]()
heb gelezen dat Angela voetbalschoenen-fetisjist is !!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:08 schreef SCH het volgende:
Als Kluivert niet snel wat laat zien, heeft ie geeneens voetbalschoenen meer nodig
Kan je nagaan waar Van Persie staat als ie ze dan al niet eens mag poetsenquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Als Kluivert niet snel wat laat zien, heeft ie geeneens voetbalschoenen meer nodig
van angela welquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:03 schreef Vom het volgende:
[..]
Bedoel je de kluivert die al 2 jaar weg mocht bij Barcelona voor 1,8 miljoen? En geen enkele topclub die hem wilde hebben? De kluivert die elke wedstrijd weer door 100.000 socio’s werd uitgefloten? De kluivert die ons vergat naar het WK van 2002 te schieten? De kluivert die drie jaar lang geen fatsoenlijke wedstrijd in oranje meer heeft gespeeld? Bedoel je de kluivert die barcelona zo graag kwijt wil dat ze een deel van zijn salaris voor newcastle betalen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:03 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik bedoel de Kluivert die topscoorder is in Oranje, die op z'n 18e de CL wint.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Bedoel je de kluivert die al 2 jaar weg mocht bij Barcelona voor 1,8 miljoen? En geen enkele topclub die hem wilde hebben? De kluivert die elke wedstrijd weer door 100.000 socio’s werd uitgefloten? De kluivert die ons vergat naar het WK van 2002 te schieten? De kluivert die drie jaar lang geen fatsoenlijke wedstrijd in oranje meer heeft gespeeld? Bedoel je de kluivert die barcelona zo graag kwijt wil dat ze een deel van zijn salaris voor newcastle betalen?
Wat een BS zeg!
Precies. Arsenal koopt altijd spelers die nog helemaal niks hebben laten zien voor veel geld.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:38 schreef Vom het volgende:
Maar Van Persie, die heeft nog helemaal niks laten zien![]()
Maar toch worden ze kampioenquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies. Arsenal koopt altijd spelers die nog helemaal niks hebben laten zien voor veel geld.
Nee, maar misschien zien ze wel potentie in Van Persie.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies. Arsenal koopt altijd spelers die nog helemaal niks hebben laten zien voor veel geld.
In de opstelling van Spideyman welquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:55 schreef SCH het volgende:
Staat ie in de basis dan?
Ik sluit het ook niet uit. Op dit moment is het misschien wel de beste van de 3.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:56 schreef Vom het volgende:
[..]
In de opstelling van Spideyman wel![]()
Snel eroverheen lullen he dat je 't niet gelezen had hequote:Op maandag 2 augustus 2004 15:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik sluit het ook niet uit. Op dit moment is het misschien wel de beste van de 3.
Luciusquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Cocu is nu geblesseerd, maar met zo'n kapsel moet je natuurlijk nooit meer in het NL elftal spelen. Bovendien heeft Philips 'Tikkie Breed Jaap' Cocu zijn beste tijd duidelijk gehad, snap niet dattie de eer niet aan zichzelf heeft gehouden zoals Reiziger nu wel. Terwijl Reiziger nog wel goed speelt, maar die realiseert zich dat ie ook al meer dan 10 jaar in Oranje staat dus die vinnet aallang mooi.
Op de plek van Cucu moet Lucius worden opgeroepen, zeker tegen Zweden (daar heeft ie een koter rondlopen bij één of ander pornomodel). Maar zonder gekheid, Lucius deed het goed in de Champioens Liek.
Boskabouter en Van Broekhoest zijn tog allebij opgeroepen???=!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:01 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Bosschaart ipv Van Bronckhorst juich ik enorm toe!!!!
En ook Castelen voor Mandy
erg genoeg wel dat brandhout is opgeroepen, waardeloze linksback, roep dan van mijn part tim de cler ofzo opquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Boskabouter en Van Broekhoest zijn tog allebij opgeroepen???=!!
Jan Kromkampquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:06 schreef methodmich het volgende:
Marco is volledig doorgeslagen...
Jan Kromkamp ten faveure van o.a. Melchiot en Ooijer is met de beste wil van de wereld niet te verdedigen, Romeo Castelen met zijn 3 geslaagde acties in de eredivisie en zijn ongelooflijk zwakke voorbereiding nu bij Feyenoord selecteren is de lachwekkendste beslissing van een Nederlandse bondscoach ooit, nog voor het selecteren van Boussatta en Talan door Rijkaard en het oproepen van Veldman door Hiddink.....
Dirk Kuijt kan ik nog wel begrijpen, Bosschaart is onzinnig, het signaal naar Hofland is schattig doch totaal gestoord.
Wat een mooie column zit hier in!
Hofland kan ik wel begrijpen, is in potentie een zeer goede centrale verdediger.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:06 schreef methodmich het volgende:
Marco is volledig doorgeslagen...
Jan Kromkamp ten faveure van o.a. Melchiot en Ooijer is met de beste wil van de wereld niet te verdedigen, Romeo Castelen met zijn 3 geslaagde acties in de eredivisie en zijn ongelooflijk zwakke voorbereiding nu bij Feyenoord selecteren is de lachwekkendste beslissing van een Nederlandse bondscoach ooit, nog voor het selecteren van Boussatta en Talan door Rijkaard en het oproepen van Veldman door Hiddink.....
Dirk Kuijt kan ik nog wel begrijpen, Bosschaart is onzinnig, het signaal naar Hofland is schattig doch totaal gestoord.
Wat een mooie column zit hier in!
Je kan ook wel weer overdrijven zeg. 3 geslaagde actiesquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:06 schreef methodmich het volgende:
Romeo Castelen met zijn 3 geslaagde acties in de eredivisie en zijn ongelooflijk zwakke voorbereiding nu bij Feyenoord selecteren is de lachwekkendste beslissing van een Nederlandse bondscoach ooit
Inderdaad, ik loop hier godverdomme Van Basten te verdedigen. Tong help me.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:20 schreef Cart_man het volgende:
Hij is nog geen dag bondscoach of iedereen trekt al twijfels bij zijn aanstelling. Oh, the joyLOL
Gewoon afwachten wat de 1e wedstrijd brengt dan pas klagen inderdaadquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad, ik loop hier godverdomme Van Basten te verdedigen. Tong help me.
Castelen is gewoon niet goed genoeg en wel een lachwekkende keuze. Hij komt van ADO Den Haag waar hij slechts in de tweede seizoenshelft een paar aardige dingen liet zien. ADO Den Haag, de ploeg die blij was niet te degraderen. Feyenoord haalde hem alleen omdat ze niks hoefden betalen, anders was ie niet gekomen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kan ook wel weer overdrijven zeg. 3 geslaagde acties![]()
Het is een opmerkelijke keuze maar geen lachwekkende, dat kan je echt niet hard merken. Dat is puur de kift of iets anders, of de zenuwen vanwege je vriendin![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hier bij ASWH kwam hij Sturrus niet eens voorbij....
Is ook niet logisch, maar die is opgeroepen in het kader van "heeft zich in het verleden in Oranje bewezen".quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:42 schreef SCH het volgende:
De heren hebben er kijk op hoor. Wat een arrogantie
Op basis waarvan is Van der Vaart dan gerechtvaardigd???
Met jou valt over deze zaken toch niet te discussieren.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:46 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Bij wat? Het dagelijks potje klaverjassen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
[..]
Is ook niet logisch, maar die is opgeroepen in het kader van "heeft zich in het verleden in Oranje bewezen".
Nee met jullie wel zeg. Wat een stompzinnige teksten weer van MethodMich ---> ik heb niet zo'n last van clubbelang als het over Oranje gaatquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Met jou valt over deze zaken toch niet te discussieren.
Ja, dat kan zeker. Maar hij is gruwelijk uit vorm en toont nog weinig tekenen van herstel. Maar hij mag er best bij hoor. Maar ik vind dit lijstje van Marco zo gek nog niet, er valt wel wat op aan te merken maar de manier waarop jij en anderen op Castelen reageren is zo flauw en gemakkelijk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
Van der Vaart kan hoe dan ook een paar goals en assists in belangrijke kwalificatieduels voorleggen, SCH. Valt niet te ontkennen.
Ik had je wel willen horen als Marco ipv Castelen De Ridder had geselecteerd voor die plaats....quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat kan zeker. Maar hij is gruwelijk uit vorm en toont nog weinig tekenen van herstel. Maar hij mag er best bij hoor. Maar ik vind dit lijstje van Marco zo gek nog niet, er valt wel wat op aan te merken maar de manier waarop jij en anderen op Castelen reageren is zo flauw en gemakkelijk.
Die jongen heeft potentie, op die positie hebben we er niet veel. We missen snelheid en dat is zijn kwaliteit en waarom zou hij er in belangrijke duels niet een paar inleggen of assists geven???
Maar hij lijkt me niet geselecteerd voor de basis.
Ik jou ook welquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik had je wel willen horen als Marco ipv Castelen De Ridder had geselecteerd voor die plaats....
Had ik erger gevonden aangezien Castelen al meerdere seizoenen in de basis heeft gestaan bij ADO, de Ridder heeft echt nog helemaal niets gepresteerd....quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik had je wel willen horen als Marco ipv Castelen De Ridder had geselecteerd voor die plaats....
Kom nou zeg. Waterman zat weet ik niet hoeveel seizoen op de bank achter Hans Vonk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Stekelenburg vind ik trouwens ook een foute keuze, laat Marco even wat verder kijken, er lopen nog meer keeperstalenten in NL rond...!! (Vorm, Waterman bv.)
Wat ik van hem gezien heb is echt niet minder dan Stekelenburg, maar ik vind zo'n jongen keeper wel prima. Laat Maarten maar in de basis staan bij Ajax, is goed voor iedereen en ook voor Boy op termijn.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kom nou zeg. Waterman zat weet ik niet hoeveel seizoen op de bank achter Hans Vonk.
Vandaar dat NUFC ¤ 103.000,-- per week voor hem neerlegt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:27 schreef Spideyman het volgende:
En geen enkele topclub die hem wilde hebben?
Idd, het is een oefenwedstrijd, dan probeert men spelers uit..quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:07 schreef tong80 het volgende:
Geweldig signaal van Marco. Lak aan reputaties selecteert spelers waar ie in de toekomst veel van verwacht. Het is een oefenwedstrijd remember. Beter nu mensen proberen die mogelijk falen maar dan weet ie wel waar ie aan toe is. De gevestigde orde kent ie al. Heel normaal dat ie wil zien wat voor een vlees ie uit in de Kuip heeft. ravo Marco moedige selectie. Je drukt gelijk je stempel en bent niet zo'n lamentabele oude conservatieve zak patat als je voorganger.
Zoals ik al zeiquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd, het is een oefenwedstrijd, dan probeert men spelers uit..
jep, we zien we wat ie er van bakt de komende tijd, me heeft nog steeds veel vertrouwen in die kerel!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:14 schreef Noca het volgende:
[..]
Idd, het is een oefenwedstrijd, dan probeert men spelers uit..
Je hebt gelijk, Stekelenburg is al jaren eerste keeper bij Ajax....quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:07 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kom nou zeg. Waterman zat weet ik niet hoeveel seizoen op de bank achter Hans Vonk.
Le-zenquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:11 schreef Bayer het volgende:
[..]
Vandaar dat NUFC ¤ 103.000,-- per week voor hem neerlegt.
Dat deed ik, en daarom zei ik het ook.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:29 schreef Spideyman het volgende:
Le-zen
quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:07 schreef tong80 het volgende:
Je drukt gelijk je stempel en bent niet zo'n lamentabele oude conservatieve zak patat als je voorganger.
Dan ben je waarschijnlijk debiel.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:40 schreef Bayer het volgende:
[..]
Dat deed ik, en daarom zei ik het ook.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:39 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk debiel.
Ik gelukkig niet, en heb die jongen tot aan z'n schoeterveters af zitten branden. Een middelmatige linksback, die blij mag zijn dat zijn favoriete club hem uit sympathie een contractje heeft aangeboden als linksback.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:27 schreef RedGuy het volgende:
Ik snap niet dat iedereen het stom vind dat Bosschaart is geselecteerd, paar maanden geleden schreeuwde heel Nederland nog om Bosschaart.
Net als Van der Vaart bij Ajax.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:40 schreef mitt het volgende:
Bosschaart was wedstrijd in wedstrijd uit het afgelopen seizoen een zwakke schakel op het Utrechtse middenveld..
Dat was hét dieptepunt..quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:06 schreef methodmich het volgende:
Hiddink kiest Veldman
Hoe kun je trouwens al weten dat Castelen en Kromkamp dieptepunten zijn? Als ze definitief in de selectie zitten, en ze spelen tegen Zweden een goede wedstrijd, hoor je niemand meer.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:06 schreef methodmich het volgende:
Moens was een zeer logische optie toen.
Dieptepunten:
Rijkaard kiest Boussatta, Reuser en Talan
Hiddink kiest Veldman
Van Gaal kiest Lurling
Van Basten kiest Castelen en Kromkamp
Maar onlogische keuzes kunnen soms verdomde goed uitpakken. Iedereen had weer een andere selectie gemaakt. Het is onlogisch maar niet zoals jij stelt: belachelijk en tot mislukken gedoemd. Daar is het nog veel te vroeg voor.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
SCH, je kan zeggen wat je wilt, Castelen en Kromkamp zijn rare en onlogische keuzes.
Kromkamp een onlogische keuze?quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:20 schreef methodmich het volgende:
SCH, je kan zeggen wat je wilt, Castelen en Kromkamp zijn rare en onlogische keuzes.
Dat zeg je alleen maar omdat ie bij Feijenoord voetbalt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:13 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
[..]
Kromkamp een onlogische keuze?
Dat zeg je alleen maar omdat hij bij AZ voetbalt.
Castelen slaat inderdaad nergens op.
Da's waar.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ie bij Feijenoord voetbalt.
Een Bertje Zuurman een Patrickje Pothuyzen een Jantje Michels etc.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:49 schreef Kapmes het volgende:
Laat de zeikerds hier dan ook eens met alternatieven komen voor een bepaalde reservepositie in het team...
Waterdragers moeten er ook zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:43 schreef HeyFreak het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken. Het zijn misschien niet de beste spelers die gekozen zijn maar wie weet zijn dit wel de goede teamplayers die we eigenlijk jarenlang gemist hebben.
precies, in plaats van 11 prinsesjes die hun broekje niet vuil willen maken...quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waterdragers moeten er ook zijn.
Ik plas over je gezicht met COLLINS JOHN.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:49 schreef Kapmes het volgende:
Laat de zeikerds hier dan ook eens met alternatieven komen voor een bepaalde reservepositie in het team...
Klinkt kinky.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:00 schreef Spideyman het volgende:
Ik plas over je gezicht met COLLINS JOHN.
Vieze boel daar dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:37 schreef Leshy het volgende:
En dat samen met Collins John ook nog.
Maar het is geen vroeger meer, het is nu. Het is een nieuw Oranje met een nieuwe bondscoach en met een nieuwe insteek. Daarbij past een nieuwe ploeg en die moet je in de breedte kijken en niet afrekenen op 1 of 2 popppetjes. Het is veel te vroeg om over belachelijke keuzes te praten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:29 schreef methodmich het volgende:
Vroeger moest een speler eerst over een langere periode in aansprekende duels bewijzen goed genoeg te zijn, iets dat ik jou ook vaak heb horen roepen over Ajacieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |