Speeltuinbankje 92quote:
truste clauwhee
truste daniman het is voor je werk dus ik kan volgnes mij niet zeggen fijne vakantie
maar toch een hele fijne 3 weken daar
Dylan is vandaag 4 maanden. Mijn grote ventquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:37 schreef pluisje het volgende:
Tobias is vandaag precies 1 maand, en ik was ook al helemaal weemoedig
Het gaat zo hard hè...quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:28 schreef Jessicaa het volgende:
Janneke is alweer bijna 1. En ik moet steeds vaker terug denken aan vorig jaar. Nu zeker met dit warme weer. Dan denk ik aan die laatste zware weken die ik met die warmte had. Maar ook aan dat lekkere gegolf in mijn dikke buik. Nu is die dikke buik leeg en dan is dat dikke niet meer leukOok is het baby zijn zo snel gegaan. Zeker doordat ik zo ziek was. Heb het zelf zorgen best wel gemist hoor. Het gaat me veel te hard nu.
*emo- momentje *
*zichzelf bij elkaar raapt en zegt, kom op naar buiten met die dikke reet*![]()
![]()
Ja, dat kan, alleen weet ik niet zeker of Daam en Anita rooie katten fokken. Maar op zich bestaan ze wel hoorquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:16 schreef Spindizzy het volgende:
Worden er wel 's rooie flapoortjes geboren? Nee zeker?
Goh, is het NU AL in orde met dat bedje?quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:16 schreef pluisje het volgende:
Tobias heeft eindelijk een goed ledikantje zonder lelijke beschadigingen
Nu het geld van de glaszetter en het verhuisbedrijf nog even terug zien te vorderen
*brief aan geschillencommissie af gaat maken*
Ja, die monteurtypjes keken ook al bevreemd naar mijn lege buik...en daarna naar de volle box. Voelden zich lekker opgelatenquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Goh, is het NU AL in orde met dat bedje?Hij is er al zowat weer uit...
quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:10 schreef Rewimo het volgende:
Ow... kattenliefhebbers... Anita en Daam, waar Jamie vandaan komt, hebben een nestje met 5 foldjesZie onderaan op deze pagina: http://www.ming-mang.com/leesvenster%20kittens.html
*smelt*
Ja, schattig hè, ik vind dit de leukste uit het nestquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:20 schreef LadyS het volgende:
[..]![]()
[afbeelding]
Dat is toch zo een speeltje om een balletje in de rondte te meppen?![]()
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:23 schreef Rewimo het volgende:
Als je serieuze belangstelling hebt, kan ik het aan Anita vragen voor je![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:59 schreef Rewimo het volgende:
Moussy, hoe gaat het met jou? Nu het weer tegen 10 augustus loopt, bedoel ik...![]()
Nog voor ie het huis uit isquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:16 schreef pluisje het volgende:
Tobias heeft eindelijk een goed ledikantje zonder lelijke beschadigingen
Goed zoquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:31 schreef moussy het volgende:
[..]
Goed!!
Ze is er wel mee bezig, maar niet anders dan anders. Er wordt nog altijd even naar de maan gezwaaid en soms zijn er nog wat gesprekjes, maar dat doet ze al bijna 2 jaarquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:35 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Goed zoEn je dochter? Is ze er erg mee bezig?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:40 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo, ik heb er weer eentje hoor!
Een stuk text vol met dubbele spaties!
Dat mensen dat zelf niet zien!
excuus, ik zie dat ik weer eens ergens compleet overheen banjer
en hier op de maasvlakte hoor je gewoon dus nietsquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:40 schreef pluisje het volgende:
Maar goed, ik woon middenin het Botlekgebied, en dan ga je je na de 3e keer sirenes op zich wel druk maken
Mag ik naar buitenquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:57 schreef danosa het volgende:
tskkk, naar buiten jullie...........het is prachtig weer!
nu lekker zo naar het zwembad rijdt
Tot vanavond![]()
Leuk!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:53 schreef Spindizzy het volgende:
Aangezien iedereen nu aftelbannertjes in zijn sig heeft maar er voor mij geen toepasselijke banner te vinden was hebben Taco en ik er zelf maar 1 gemaaktWant ik wil er wel bijhoren natuurlijk
[afbeelding]
Hij is leuk!quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:53 schreef Spindizzy het volgende:
Aangezien iedereen nu aftelbannertjes in zijn sig heeft maar er voor mij geen toepasselijke banner te vinden was hebben Taco en ik er zelf maar 1 gemaaktWant ik wil er wel bijhoren natuurlijk
[afbeelding]
En tegen de mijne?quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:05 schreef easy-going het volgende:
zeg jij het even tegen mijn baas![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:29 schreef beefcake het volgende:
Spindizzy krijgt een varkentje
Awwwwwwwww..........quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:10 schreef Rewimo het volgende:
Ow... kattenliefhebbers... Anita en Daam, waar Jamie vandaan komt, hebben een nestje met 5 foldjesZie onderaan op deze pagina: http://www.ming-mang.com/leesvenster%20kittens.html
*smelt*
Volgens mij is dat het blue tabby point met wit poesjequote:Op maandag 2 augustus 2004 14:03 schreef Jonnetje het volgende:
Die laatste... niet grijs, niet wit...... maar wél streepies!!![]()
![]()
![]()
(Rewimo wat doe je me aan?)
Aggos, wat een lekker mutsje is ze toch ook he!quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:49 schreef moussy het volgende:
René was de deuren al aan het dicht doen en liep als een kip zonder kop door het huis te gillen RAMEN EN DEUHEUREN SLUIHUITEN!!!!!
Mijn Sjonnie keek ook zo Ja daar is ze weer met haar eigen kattenquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:21 schreef Spindizzy het volgende:
Babypoekies kijken altijd zo lekker scheel en voddig
kopen? Ik geef je geld toe..... vakantie, ze verveelt zichquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Aggos, wat een lekker mutsje is ze toch ook he!
Nou euhm.... het lijkt me een heerlijke meid, maar ik denk dat het gezien de gebruiksaanwijzing beter is als je daarin in meegroeit dan ineens zo van de ene op de andere dag.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:34 schreef moussy het volgende:
[..]
kopen? Ik geef je geld toe..... vakantie, ze verveelt zich
en ik verveel me nu ook. Cas loopt de prullenbak leeg te trekken, onder het toeziend oog van de hond en Peet en René zijn de hort op voor de auto...
Ze snurkt net iets te hardquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:34 schreef moussy het volgende:
kopen? Ik geef je geld toe..... vakantie, ze verveelt zich
quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:51 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ze snurkt net iets te hard![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:51 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ze snurkt net iets te hard![]()
* Jonnetje denkt ineens aan die reclame van vroegah... "ik willut, ik willut, ik willut! ! ! ! ! ! (Nah, hij is er voor gevallen.?.)" *quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het blue tabby point met wit poesje![]()
Erg hè, van al die foto's krijg je zo'n hebben-hebben-hebben gevoel!![]()
Ik ben helemaal verliefd op deze!
[mooie poekie afbeelding]
[nog een mooie poekie afbeelding]
Wat een heerlijk koppie!
Ik kan me idd voorstellen dat het dan warm is op die kamers. Zelf werk ik ook in een hotel en daar is het ook warm. Maar ik werk achter de receptie en zit bij openstaande deuren, dus het valt nog wel mee!quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:06 schreef Sylvana het volgende:
pppfff, ik ben kapot
Er was maar 1 vaste kracht, en er waren 5 mensen van het uitzendbureau, moesten ik met 2 andere mensen van het uitzendbureau 40 kamers schoonmaken. Eerst van een kamer de ramen en de deur open zetten, dan het bed afhalen, bed opmaken, stoffen, zuigen en badkamer schoonmaken. Zijn van 9 tot 4 bezig geweest, en er was nergens airco, dus overal bloedheet, je moest zwarte broek aan en een donkerblauwe polo, dus je stikte echt zowatEn je kreeg maar 2 keer een kwartier pauze, maar die kregen we vandaag gelukkig wel doorbetaald
Gelukkig dat ze van te voren al gezegd hadden dat het op maandag errug druk was, dus had er wel een beetje rekening meegehouden, maar dat het zo hectisch zou zijn had ik echt niet verwacht. Ze hebben me voor morgen weer gevraagd en dan is het gelukkig wel rustiger, dan ben ik waarschijnlijk al tussen 1 en half 2 klaar
ja, daar ben ik ook een paar keer langsgelopen als ik naar de kantine liep of wat weg moest brengen en daar was het idd wel lekker koelquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:14 schreef Zabb het volgende:
[..]
Ik kan me idd voorstellen dat het dan warm is op die kamers. Zelf werk ik ook in een hotel en daar is het ook warm. Maar ik werk achter de receptie en zit bij openstaande deuren, dus het valt nog wel mee!
Iemand toetje ??quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:59 schreef Anitra het volgende:
Hoe bedoel je een eigenwijze kat? Als de baasjes gebbqd hebben mag ik dar toch ook van genieten?
Gefeliciteerd met je "nichtje" . . .quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:25 schreef Rewimo het volgende:
Jippie, een vriendin van me is bevallen van haar tweede dochtertjeZij is alleenstaand, de vader is een goede vriend van haar, die als donor wilde fungeren. Christan heeft een mooi kaartje uitgezocht om naar haar te sturen
![]()
Wat fijn Lois dat het nu weer beter met je gaatquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:59 schreef Lois het volgende:
Goedenavond!![]()
Ik ben weer een beetje boven water. Ik had sinds vrijdagavond + 40 o koorts en was regelmatig [afbeelding] van de koorts.
Dat is niks joh met dit weer![]()
De koorts is eindelijk eens wat gezakt en ik ben een beetje aan het bijlezen.
Je vergeet het hamertjequote:Op maandag 2 augustus 2004 20:59 schreef Lois het volgende:
Ik ben weer een beetje boven water. Ik had sinds vrijdagavond + 40 o koorts en was regelmatig [afbeelding] van de koorts.
Dat is niks joh met dit weer![]()
De koorts is eindelijk eens wat gezakt en ik ben een beetje aan het bijlezen.
ja, maar dat zal echt wel hoor, want op maandag vertrekken er natuurlijk een heleboel mensen en die kamers meoten allemaal schoongemaakt worden en op dinsdag is dat dus veel minderquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:10 schreef Rewimo het volgende:
Sylvana, lekker dat je morgen weer mag komen, al hoop ik voor je dat het wat minder druk is
Wat doet 'ie daar (behalve maf op de foto staan dan) ??quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:08 schreef Rewimo het volgende:
Allemaal de groeten van qltel [afbeelding]
[afbeelding]
Nationale Jamboree http://www.scoutnet.nl/~rsic/webcam/quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat doet 'ie daar (behalve maf op de foto staan dan) ??
www.actionradio.nlquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:40 schreef bixister het volgende:
en waar is fokradio ook weer te beluisteren?
FOK! gaat iets nieuws doen (SC FOK!Radio)quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:40 schreef bixister het volgende:
en waar is fokradio ook weer te beluisteren?
Ik heb het op alle mogelijke manieren geprobeerd.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:46 schreef Rewimo het volgende:
Heb je op Luister Live geklikt?
* smek * smek * smek * smek *quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:57 schreef Jessicaa het volgende:
Dan luister ik nar de geluiden van mezelf. Hoe ik een heerlijke watermeloen zit weg te werken
quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:07 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb nergens trek meer in..heb net op het terras een heel groot (te groot) italiaans ijsje gehad. Er kan niks meer bij in voor vandaag!! Trouwens, ik eet sowieso best weinig met dit weer, heb vandaag alleen wat brood en avondeten en dat ijsje gehad..ik hoef nooit zoveel met dit weer. Drinken doe ik wel veel (logisch)
Gewoon doen!quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:36 schreef E.T. het volgende:
En zo jammer dat Swets op dieet is.. vind 't zo lullig om dan voor mezelf zo'n lekker ijsje te halen en voor z'n neus op te eten![]()
Wordt moeilijk, bak is leeg . . .quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:36 schreef Jessicaa het volgende:
*duwt TC met zijn neus in zijn schepijs! *
Neuh..quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Ik zie het alweer, je bent veels te lief.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:42 schreef E.T. het volgende:
Neuh..
ik moet 'm toch een beetje helpen en supporten enzo.. (en 't is wel goed voor mezelf ook..)
Ik vind het denk ik wel kunnen hoor! Het is niet zo'n raar gedichtje en met dat konijn is wel grappig juist!quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:49 schreef Luchtbel het volgende:
Help is er nog iemand :|
Ik ben m'n geboortekaartjes aan het afmaken.
Nu wil ik onderaan zetten: Jolie is al een echt knuffelkonijn, uiteraard zijn jullie uitgenodigd om met haar te komen knuffelen! Bel van te voren wel even om een afspraak te maken!
Kan dit? Er staat een konijn op het kaartje HELLUP
Tsja om echt goed te kunnen oordelen moet ik hem zienquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:53 schreef Luchtbel het volgende:
Dan vertrouw ik maar op jou
Opstellen in rijen van 4 !quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:21 schreef Rewimo het volgende:
Goeiemorgen! Ik wil ook knuffelen met Jolie![]()
Heej, ik was eerst!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:24 schreef phluphy het volgende:
[..]
Opstellen in rijen van 4 !
* Rewimo kan goed voorkruipen![]()
Ja maar die is niet klein meerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:32 schreef Luchtbel het volgende:
Alsof jij er geen hebt Rewimo !
Dan vergrijp je je maar aan 1 van die Hamtaro'squote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja maar die is niet klein meerGelukkig is het wel een knuffelkont ja
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:16 schreef Rewimo het volgende:
Leuk E.T.Nu maar wachten tot ze kan zitten hè?
Nog iemand anders die een mamafiets wil?
Ik weet dat er een heel topic over is, maar ik heb ff geen zin om dat helemaal te lezen....is het nou de amazone geworden? Gefeliciteerd hoor!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:09 schreef E.T. het volgende:![]()
Eindelijk, na 2,5 maand is m'n fiets binnen
Maar goed dat ik op tijd ben gaan kijken en Saskia toch nog niet in 't zitje kan...
hij is mooi!!
Nee, er hebben veel mensen belangstelling getoond, maar hij hangt nog steeds in de hal. Ik ga hem maar eens op Marktplaats zetten of zo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:33 schreef moussy het volgende:
Ik dacht dat jij jouw fiets al verkocht had, rewimo
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:16 schreef Rewimo het volgende:
Leuk E.T.Nu maar wachten tot ze kan zitten hè?
Nog iemand anders die een mamafiets wil?
Wil je hem nog steeds hebben? Dan wacht ik nog even met hem op internet zetten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:07 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Ik was helemaal vergeten je op de hoogte te houden, sorry
![]()
Ik heb vriendlief nog niet kunnen overtuigen. Als Bix me voor is, ga je gang hoor dan had ik maar niet zo moeten treuzelenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wil je hem nog steeds hebben? Dan wacht ik nog even met hem op internet zetten.
Ja, ik ben 1.66 en voor mij is hij goed, een 53 is alweer aan de hoge kant.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:19 schreef Meaghan het volgende:
Rewimo, die framemaat hè... Ik ben zelf 1m69, dus dan zal ik die van 50 moeten nemen toch? Niet dat ik nu à la minute een mama-fiets ga kopen, maar ik zit er wel voorzichtig aan te denken.
Het is toch echt zo hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:39 schreef Jessicaa het volgende:
Ben jij maar 1.66 dat zou je niet zeggen!
Ah, dat dacht ik dus al. Had er laatst nog een discussie over met hubbie en die vond maat 50 maar aan de lage kant.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, ik ben 1.66 en voor mij is hij goed, een 53 is alweer aan de hoge kant.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:44 schreef Meaghan het volgende:
Hé, ik ben lekker langer, wel drie hélé centimeters
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:44 schreef Meaghan het volgende:
Ik ben nog een hele centimeter langer dan jij en ik heb ook de fiets in maat 50 hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:44 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Ah, dat dacht ik dus al. Had er laatst nog een discussie over met hubbie en die vond maat 50 maar aan de lage kant.
Zeker niet eerlijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:08 schreef Syrena het volgende:
Bah. NIET EERLIJK !!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:17 schreef snoopy het volgende:
Sorry Syrena, ik kan op dit moment niet aan je verzoekje voldoen geloof ik![]()
En jij 3 hele centimeters langer dan ik, Giantessquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:44 schreef Spindizzy het volgende:
Ben je 2 hele centimeters groter dan ik. Jij reuzin, jij!
Dwergjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:50 schreef coolbabe het volgende:
[..]
En jij 3 hele centimeters langer dan ik, Giantess
Ja echt schandalig. Kun je beter Belg zijn, daar vergoeden ze nu weer meer?!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:52 schreef Rewimo het volgende:
O Syrena, wat akelig voor je vriendin... Echt balen dat ze zo aan het snijden zijn in de medische kosten![]()
Dpe er dan gelijk 4, heb je gelijk een logeerkamerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:14 schreef Syrena het volgende:
Ik zou hier ook best drie van die boxen willen, woonkamer/keuken, slaapkamers, badkamer
Ja nog een groene !!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Doe er dan gelijk 4, heb je gelijk een logeerkamer
ik zal hier wel de allerkleinste zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:12 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Dwergje
1.58 meterquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:22 schreef Spindizzy het volgende:
Wat is jouw lengte dan, Sylvana?
jahquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:24 schreef Spindizzy het volgende:
Hobbitje
Wow, ik ben blij dat ze zo goed rekening met je houdenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:58 schreef clauwheee het volgende:
En ik mocht eerder naar huis!!
Nou, sommige mensen zijn echt vervelend.... ik word wel vrolijk van winkelen met dit weer en ik snap best dat het voor velen niet zo is, maar je moet niet een onzinnige klaagzang tegen mij beginnenquote:Want er was natuurlijk geen klap te doen. Logisch, ik zou met dit weer ook niet voor mn lol de stad in gaan
ja, en die kom ik ook zo vaak tegenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:28 schreef Spindizzy het volgende:
Joh, je bent groter dan Kwijlie Minogue... Die kun je in ieder geval gewoon aan
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow, ik ben blij dat ze zo goed rekening met je houden![]()
![]()
Ow ja die heb je er ook bij haha, erg hè. Ik reageer er vaak gewoon niet op, en al helemaal niet als ik aan het werk ben, geen zin in en houdt de rij zo opquote:Nou, sommige mensen zijn echt vervelend.... ik word wel vrolijk van winkelen met dit weer en ik snap best dat het voor velen niet zo is, maar je moet niet een onzinnige klaagzang tegen mij beginnenMevrouw kwam met een heel verhaal over treuzelende mensen waar ze zich aan ergerde en producten die er niet waren en dat iedereen zo blablabla was en dat dus allemaal tegen mij persoonlijk, dus ik zo: 'Mevrouw, waarom bestelt u niet gewoon op internet? Dan hoeft u zich niet meer aan het publiek te ergeren, en hoef ik me niet meer aan u te ergeren?!' Nou, haar drambui was ook weer even over, maar toen haar vent thuiskwam heeft ze vast geklaagd over de 'jeugd van tegenwoordig'
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:53 schreef mallemeid het volgende:
Syrena, ik denk dat je al best veel doet voor je vriendin, door er voor haar te zijn, door naar haar te luisteren. Echt heel rot dat dit gebeurt is zeg, dat verwacht je ook niet echt meer als het al een tijdje (2 weken toch?) goed gegaan is.
Da's niet leuk, nee . . .quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:08 schreef Syrena het volgende:
En net bel ik ff mijn vriendinnetje, ik hoorde het al toen ze opnam.... ivf mislukt.
Vandaag ineens bloed en slijm en pijn.... Bah. NIET EERLIJK !! En ze krijgen nog maar 1 poging vergoed, nieuwe wet. Hun eerste keer ging mis omdat de medicijnen niet goed waren afgesteld, flinke overstimulatie (dus niet eens een punctie en terugplaatsing!!).
Oktober wordt het nu, vind het zo rot. Ik had er echt een goed gevoel over, en zijzelf ook.
Maar helaas...
Goed, de kleinste hebben we al gevonden. Wie is de grootste ??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:23 schreef Sylvana het volgende:
1.58 meter
wow, ik ben es een keer niet de kleinstequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:35 schreef moussy het volgende:
*ahum*
Ik ben 1.54
Dat denk ik dan wel?? Eenmaal, andermaal...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:17 schreef danosa het volgende:
Hier ruim 1.80, ben ik winnaar
Ze moet eerst wachten tot dit allemaal over is, daarna wachten op haar menstruatie (die zeer hevig gaat zijn) dan nog een keer een natuurlijke cyclus + ongesteldheid, en dan weer beginnen met een maand de pil en dan weer beginnen met prikken en slikken. Dus dat is zo ongeveer begin oktober geloof ik. Ze doen mee met 1 of ander onderzoek ook, maar daar weet ik vrij weinig van.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:33 schreef poemojn het volgende:
1,76 m.. welke vrouw biedt meer? TC speelt vals.
Heel erg voor je vriendin Syrena.. Waarom pas oktober? Kost de voorbehandeling oid zoveel tijd?
Ja ik heb het gelezen nadat ik hier mijn vraag al had neergeplemd, moest even bijlezen in die twee andere topics.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:32 schreef mallemeid het volgende:
Oh en Syrena, mijn hele verhaal staat in als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat
En ik kan me voorstellen dat ze er rekening mee heeft gehouden, maar dat maakt het niet minder moeilijk.
Ow men !! Lange !quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:31 schreef mallemeid het volgende:
ik ben 1.83
Volgens mij is Spuuglokje toch nog net ff langer, 1.86 dacht ik.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:31 schreef mallemeid het volgende:
ik ben 1.83
je mag anders wel een stukje lengte van jou aan mij geven als je er problemen mee hebtquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:54 schreef mallemeid het volgende:
Dan ben ik es een keer niet de langste!
Is hier net gebeurdquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Trusten Sylvana
* clauwheee gaat weer eens afwassen
We hebben net pas het eten opquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:22 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Is hier net gebeurdEn de badkamer is ook schoon!
Zulke dingen kun je nu beter 's avonds doen
aangenaam! Lekker warm... vannacht had het trouwens behoorlijk geregend!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:53 schreef ThunderChild het volgende:
Hoe is het weer daar ??
hoi!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:57 schreef clauwheee het volgende:
ha die daniman!
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:41 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Jij weet ook écht alles van me, hè?![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:55 schreef Joene het volgende:
Persoonlijk vond ik erop tekenen met een viltstift vele malen leuker , net als dat ik het machtig mooi vond om een schaar in het lederen bankstel gaatjes te prikken
Neej niet dat ik me kan herrineren *weet wel dat mn ouders kwaad waren*quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:56 schreef Rewimo het volgende:
En toen moest je zeker al vroeg op kamers?
Hahaha , flink rondjequote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:59 schreef moussy het volgende:
Ik moest altijd op de gang voor straf. Maar dan liep ik weg... wel een heel blokje om de rij huizen in De Kule
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |