Huh? Is frigide ("frigride" lijkt me een typo) dan iets typisch vrouwelijks? Volgens de VanDale:quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:28 schreef milagro het volgende:
Nou als je een vent bent, zul je niet snel frigride zijn denk ik zo
het wordt meestal in combinatie met vrouwen gebruikt vandaarquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:29 schreef 3rno het volgende:
[..]
Huh? Is frigide ("frigride" lijkt me een typo) dan iets typisch vrouwelijks? Volgens de VanDale:
fri·gi·de (bn.)
1 seksueel ongevoelig
Je hebt wel gelijk ja, die frigide was wat misplaatst. Maaruh, over JOUW borsten... da's inderdaad een ander verhaal, na af en toe zo'n Fok User Pics posting... jij hebt gewoon hele mooie...quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:33 schreef milagro het volgende:
[..]
het wordt meestal in combinatie met vrouwen gebruikt vandaar
maar dan nog, gebruik je het in wat vreemde context, maar goed, on topic maar weer
ik kan zat mannen die opmerkingen over mijn borsten maken, hoor, dus zo vreemd is dat niet
maar Sugarlady, zit je er dan over in dat jouw borsten groot genoemd mogen worden of begrijp ik je verkeerdquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:31 schreef Sugarlady het volgende:
nou ik had het er dus pasgeleden met een vriendin van me over. zo wordt er wel eens tegen mij gezegd iets in de trand van wow tietuh!! of een keer had een wildvreemde jongen zelfst over mijn borsten gepraat met mijn ex, omdat hij ze zo "groot"vond. tegen een vriendin van me echt werd een keer gezegd, wow wat heeft zij kleintjes, ze heeft cup b niet extreem klein dus!!
quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:39 schreef Sugarlady het volgende:
of als ik op vakantie ben een of andere vent roept ow my god are they real!!
Ik zal me er verder niet mee bemoeien, maar ik zie nog steeds je punt niet echt. Waarom doe je dan een strak truitje aan? Sorry, maar als man kan ik je zeggen dat wij dan genetisch gewoon zo in elkaar steken dat je er wel door geobserdeerd MOET raken (tenzij je mannen prefereert). Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als ik 'n lichaamsdeel had waarmee ik vrouwen kon aantrekken. (ja, die HEB ik natuurlijk wel, maar als ik daarmee ga rondwandelen krijg ik 'n boete)quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:39 schreef Sugarlady het volgende:
ja nou, ik heb soms gewoon het gevoel alsof alles alleen maar om mijn borsten draait zeg maar. als ik op stap ben heb ik er geen zin in dat iemand over de grote van mijn borsten begint, een wildvreemde een gesprek met een ander over mijn borsten heeft of als ik op vakantie ben een of andere vent roept ow my god are they real!! ook als ik door de stad loop met een strak truitje word er volop naar gekeken. ik heb soms gewoon het gevoel alsof ze me alleen willen om mijn borsten niet om wie ik als persoon ben zeg maar. Ik heb geen zin om mijn kleding erop aan te passen. ik ga geen wijde kleren dragen omdat een of ander vent hier dan geen opmerkingen over maakt, doe gewoon aan wat ik leuk vind maar ervaar jij dat dan niet zo??
ik draag de kleding die ik leuk vind, ik ga niet iets kopen omdat ik dan niet van die belachelijke opmerkingen krijg. kijk ik kan ook wel niet naar t strand gaan omdat ze dan naar mijn borsten staren, maarja daar heb ik alleen maar mezelf mee, want dan kan ik net zo goed niet meer de straat op gaan!! en natuurlijk mag je er naar kijken, maar je hoeft er toch niet constant een opmerking over te maken?? ik kijk bijvoorbeeld ook naar een man zijn kontje, maar daar ga ik dan ook niet iets over door de hele kroeg schreeuwen!!quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:42 schreef 3rno het volgende:
[..]
Ik zal me er verder niet mee bemoeien, maar ik zie nog steeds je punt niet echt. Waarom doe je dan een strak truitje aan? Sorry, maar als man kan ik je zeggen dat wij dan genetisch gewoon zo in elkaar steken dat je er wel door geobserdeerd MOET raken (tenzij je mannen prefereert). Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als ik 'n lichaamsdeel had waarmee ik vrouwen kon aantrekken. (ja, die HEB ik natuurlijk wel, maar als ik daarmee ga rondwandelen krijg ik 'n boete)
nou, ik heb geen cup D, maar "ze" zijn wel zeer aanwezig , zeg maarquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:39 schreef Sugarlady het volgende:
ja nou, ik heb soms gewoon het gevoel alsof alles alleen maar om mijn borsten draait zeg maar. als ik op stap ben heb ik er geen zin in dat iemand over de grote van mijn borsten begint, een wildvreemde een gesprek met een ander over mijn borsten heeft of als ik op vakantie ben een of andere vent roept ow my god are they real!! ook als ik door de stad loop met een strak truitje word er volop naar gekeken. ik heb soms gewoon het gevoel alsof ze me alleen willen om mijn borsten niet om wie ik als persoon ben zeg maar. Ik heb geen zin om mijn kleding erop aan te passen. ik ga geen wijde kleren dragen omdat een of ander vent hier dan geen opmerkingen over maakt, doe gewoon aan wat ik leuk vind maar ervaar jij dat dan niet zo??
Ja, klopt.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:23 schreef thaleia het volgende:
Mij is verteld (ben er niet heel erg in thuis) dat de cupmaat ook afhangt van de bovenwijdte: een bh met 80 (of 75, weet ik veel) C heeft even grote cups als een bh van 70D. Dus met even grote borsten kun je als je wat breder bent een C-cup hebben, terwijl je iets smallere buurvrouw een D-cup heeft. Dan zou het dus niet kloppen wat MissyMirjaM zegt: een cup C bij een tengere vrouw is in verhouding net zo groot als een cup C bij een molligere vrouw. Een molligere vrouw moet gewoon grotere borsten hebben om een cup C te hebben.
Hangt weer van de onderwijdte afquote:Echt groot vind ik borsten vanaf cup D.
Wat is het principiële verschil dan volgens jou?quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:42 schreef Sugarlady het volgende:
nou ik vind haar toch wel iets anders dan borsten hoor!1 kijk er wordt ook wel eens gezegd dat ik mooie ogen heb, dat vind ik leuk maar dat is toch wel een ander compliment dan dat ze zeggen dat je grote borsten hebt hoor!1
Dan heb je het wel zwaar bij mij ....quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:55 schreef MikeyMo het volgende:
grote tieten zijn juist opwindend
Als die jongens haar dan ook maar leuk vinden om een andere reden dan haar borsten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:40 schreef RockyBalboa het volgende:
Je hebt in ieder geval iets dan mannen aantrekt, maak er gebruik van zou ik zeggen. Haal je neus op voor al die idioten die er domme opmerkingen over maken en haal er je voordeel uit bij de jongens die je leuk vindt.
Uiteraard, maar het begin is er in ieder gevalquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:42 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Als die jongens haar dan ook maar leuk vinden om een andere reden dan haar borsten.![]()
Om dit onbeschofte gedrag schaam ik me er wel eens voor om een man te zijn. Mannen kunnen ook anders zijn, maar hebben toch de naam door dit soort dingen te doen seksmaniakken te zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:44 schreef Yoni het volgende:
knip
Een opmerking terug maken en jezelf omdraaien wil meestal wel eens helpen. Eigenlijk zou je jezelf er niets van aan moeten trekken maar ja, ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt om te horen. Dat soort figuren zullen er helaas altijd zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:44 schreef Yoni het volgende:
.....
Ik heb overigens cup 80 E (en ben 1.65)
Ligt eraan of die jongen van zichzelf weet dat 'ie zo enorm knap is. Dat zijn nl. over het algemeen (ook lekker generaliseren trouwens, kleinmeiske) de arrogantste die je kunt hebben. Dan zou ik het dus dubbel zo erg vinden ...quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:54 schreef RockyBalboa het volgende:
Even nog een vraag voor de meisjes hier die er last van hebben. Als nou een enorm knappe jongen een opmerking zou maken over jullie borsten, vinden jullie dat dan ook erg?
ligt aan mn humeur en vooral aan de opmerkingquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:54 schreef RockyBalboa het volgende:
Even nog een vraag voor de meisjes hier die er last van hebben. Als nou een enorm knappe jongen een opmerking zou maken over jullie borsten, vinden jullie dat dan ook erg?
Iemand die jij heel erg aantrekkelijk vindt, zal ik het zo zeggen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:56 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Ligt eraan of die jongen van zichzelf weet dat 'ie zo enorm knap is. Dat zijn nl. over het algemeen (ook lekker generaliseren trouwens, kleinmeiske) de arrogantste die je kunt hebben. Dan zou ik het dus dubbel zo erg vinden ...
Da's bij vrouwen ook zo. Meiden die weten dat ze er goed uitzien, kunnen ook zo'n arrogante air hebben.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:56 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Ligt eraan of die jongen van zichzelf weet dat 'ie zo enorm knap is. Dat zijn nl. over het algemeen (ook lekker generaliseren trouwens, kleinmeiske) de arrogantste die je kunt hebben. Dan zou ik het dus dubbel zo erg vinden ...
nee, dat vinden ze ws niet.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:54 schreef RockyBalboa het volgende:
Dan kun je het eigenlijk zo'n jongen ook niet kwalijk nemen dat hij zo'n opmerking maakt wel? Tenzij het natuurlijk echt een lompe opmerking is.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:01 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, dat vinden ze ws niet.
vrouwen zijn heel dubbel in deze
pffff ...... beetje jammer van jequote:Op maandag 2 augustus 2004 12:04 schreef erikkll het volgende:
Het zijn volgens mij ook nooit de meest intelligente jongens die dat soort opmerkingen maken?
Ik vind zo'n opmerking net zo erg of niet erg als iedere andere opmerking waa rik niet om vraag, zegmaar.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:06 schreef RockyBalboa het volgende:
[..]
Dan kun je het eigenlijk zo'n jongen ook niet kwalijk nemen dat hij zo'n opmerking maakt wel? Tenzij het natuurlijk echt een lompe opmerking is.
heb je me ooit horen klagen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:16 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Dan heb je het wel zwaar bij mij ....
ach, groot klein, het draait natuurlijk voornamelijk om verhoudingen. Ik heb van de megaboobs gezien, die zijn gewoon niet mooi mee (pannenkoektepelsquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:15 schreef The-Chosen1 het volgende:
grote tieten zijn gewoon lekker PUNT
Pannenkoektepels vind ik niksquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:33 schreef MikeyMo het volgende:
...pannenkoektepels...
en tijdens het liefdesspel maakt de omvang van de borstpartij niet zoveel meer uit.
nee, liever een flinke vlek, als het een beetje rozig is ipv bruin is het nóg beter.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:37 schreef thumper het volgende:
[..]
Pannenkoektepels vind ik niks
Ter grootte van een sjoelschijf vind ik vaak wel![]()
Ik val op halfbloedjes danwel licht getinte dames, dus ik prefereer een bruine tepelhof ipv. rozequote:Op maandag 2 augustus 2004 12:42 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
nee, liever een flinke vlek, als het een beetje rozig is ipv bruin is het nóg beter.
Lijkt mij ook. Toch kan ik me enigszins voorstellen dat sommige meisjes dat niet leuk vinden maar goed, dat soort jongens zullen er altijd zijn denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:13 schreef milagro het volgende:
[..]
..
Een oerlelijke dame met mega jetsers krijgt misschien wel de bekijks, maar meer uit rariteit dan.
Whahahaha!quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:45 schreef Ripley het volgende:
Vanaf D vind ik borsten groot.
Ik heb zelf een C-cup en ben er blij mee. Ik draag graag laaguitgesneden shirts en krijg daarom ook regelmatig opmerkingen, maar dat vind ik niet zo'n probleem, meestal is het best aardig bedoeld.
Vorige keer heb ik erg gelachen: stond in de rij voor de pin en er stonden 3 jongetjes van een jaartje of 13,14 voor me. Die begonnen ontzettend te fluisteren en ik ving wat flarden op als "straks heeft ze een hele grote vriend"Toen vluchtte er eentje weg de hoek om en zeiden de andere twee: " Mevrouw, hij durft het niet te vragen, maar heeft uw siliconen of zijn ze echt?"
En dat andere jongetje stond om het hoekje helemaal rood te worden, ontzettend grappig
Dat het geen siliconen zijnquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:48 schreef thumper het volgende:
[..]
Whahahaha!
En wat heb je geantwoord?
Ah, je hebt gelijkquote:Op maandag 2 augustus 2004 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat het geen siliconen zijn
Je moet dat soort prangende prammende vragen natuurlijk nooit onbeantwoord laten
Ik ken genoeg vrouwen die zo'n gozer echt vol op z'n bek hadden geslagen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:44 schreef Yoni het volgende:
Ik krijg er soms ook wel opmerkingen over die echt vervelend zijn. Tijdje geleden was ik bij een concertje en stond daar lekker te dansen. Had een hemdje aan, want het was er erg warm. Komt een jongen aanlopen die een blik werpt in mijn hemdje en zegt "Sjee wat heb jij een lekkere grote tieten! Je bent er zelf ook wel trots op he, want je loopt er zo me te showen en te schudden!" De lust tot dansen verging mij meteen....
Normaal heb ik er verder overigens weinig last van, ga er ook geen andere kleren om aan doen en ik vind het ook wel leuk om een mooi decolleté te hebben, maar dat soort mannen zijn echt super irritant!
Ik heb overigens cup 80 E (en ben 1.65)
ja he... laat eens zien wat je hebt dan....quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:45 schreef Ripley het volgende:
Vanaf D vind ik borsten groot.
Ik heb zelf een C-cup en ben er blij mee. Ik draag graag laaguitgesneden shirts en krijg daarom ook regelmatig opmerkingen, maar dat vind ik niet zo'n probleem, meestal is het best aardig bedoeld.
Vorige keer heb ik erg gelachen: stond in de rij voor de pin en er stonden 3 jongetjes van een jaartje of 13,14 voor me. Die begonnen ontzettend te fluisteren en ik ving wat flarden op als "straks heeft ze een hele grote vriend"Toen vluchtte er eentje weg de hoek om en zeiden de andere twee: " Mevrouw, hij durft het niet te vragen, maar heeft u siliconen of zijn ze echt?"
En dat andere jongetje stond om het hoekje helemaal rood te worden, ontzettend grappig
Nee dat hebben ze dan weer niet door.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:04 schreef erikkll het volgende:
Het zijn volgens mij ook nooit de meest intelligente jongens die dat soort opmerkingen maken?
Dan ligt het er aan wie het is. Is 't m'n vriendje, dan mag 'ie het blijven zeggen. Is het iemand anders dan zal ik hem ws precies zo behandelen als elk ander. Als ik geen zin heb in domme opmerkingen dan laat ik dat merken ja.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:59 schreef RockyBalboa het volgende:
[..]
Iemand die jij heel erg aantrekkelijk vindt, zal ik het zo zeggen.
In principe geef ik meestal gewoon een gevatte opmerking terug en trek me er weinig van aan. In dit geval was de jongen in kwestie gewoon ook echt vervelend, bleef bij me staan en in mijn hemdje gluren, dingen zeggen etcetera. Zelfs het feit dat mijn vriendje er toen ook was, hielp erg weinig. En met dansen ben ik me sowieso al best wel bewust van mijn borsten, waardoor het altijd even duurt voor ik er lekker in zit.... zo'n gozer verpest het dan wel een beetje.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:52 schreef RockyBalboa het volgende:
[..]
Een opmerking terug maken en jezelf omdraaien wil meestal wel eens helpen. Eigenlijk zou je jezelf er niets van aan moeten trekken maar ja, ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt om te horen. Dat soort figuren zullen er helaas altijd zijn.
Sja.. zo ben ik niet. Mijn vriendje werd wel een beetje boos, maar toen had ik 'm zelf al afgepoeierdquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:07 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vrouwen die zo'n gozer echt vol op z'n bek hadden geslagen.
E? en je bent 16? dan worft het misschien nog wel F als je 20 bent joh!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:41 schreef kimxx het volgende:
ik heb zelf 70 e vnid ze niet echt groot bij mezelf staan.
als jongens dan zeggen boh je hebt dikke tieten ofzo vind ik het eik helemaal niet leuk als ze nou zeiden je hebt een goed figuur dan was het nog leuk om te horen.
zo komt het net over of je alleen tieten bent.
dat denk en hoop ik niet!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:31 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
E? en je bent 16? dan worft het misschien nog wel F als je 20 bent joh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |