abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20998817
na aanleiding van het topic over wanneer iemand dik is vroeg ik me af vanaf welke cupmaat je borsten nou echt groot vind.

het zit nl zo: ik heb zelf cup D. ik weet dat dit groter is dan het gemiddelde van de nl vrouw (is geloof ikB/c) maar zo extreem groot zijn ze volgens mij nou ook weer niet. het is echter zo dat ik er geregeld opmerkingen over krijg, wat ik eigenlijk niet echt leuk vind. voor zover ik zelf zie, zijn ze niet extreem groot, maar ik vraag me af waarom er dan toch steeds die opmerking over gemaakt moeten worden.

neej dit is geen verkapt, ik-wil-jullie-laten-weten-dat-ik-grote-borsten-heb topic, want vind die opmerkingen juist niet echt leuk en neej ik ga ook geen foto's laten zien!!
pi_20998846
hangt ervan af hoegroot je zelf bent.
als je 1.50 bent en 45 kilo weegt kan cup c al ernstig groot zijn, snap e vous?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 1 augustus 2004 @ 22:18:07 #3
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_20998867
hang ervan af hoe breed/dun een vrouw is
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_20998876
ja ik ben redelijk klein, maar niet echt heel smal heb maat M over het algemeen en in broeken maat 29
pi_20999004
Mij is verteld (ben er niet heel erg in thuis) dat de cupmaat ook afhangt van de bovenwijdte: een bh met 80 (of 75, weet ik veel) C heeft even grote cups als een bh van 70D. Dus met even grote borsten kun je als je wat breder bent een C-cup hebben, terwijl je iets smallere buurvrouw een D-cup heeft. Dan zou het dus niet kloppen wat MissyMirjaM zegt: een cup C bij een tengere vrouw is in verhouding net zo groot als een cup C bij een molligere vrouw. Een molligere vrouw moet gewoon grotere borsten hebben om een cup C te hebben.

Echt groot vind ik borsten vanaf cup D.

[ Bericht 8% gewijzigd door thaleia op 01-08-2004 22:29:12 ]
pi_20999075
Maar wat is er precies mis mee als je borsten groot genoemd mogen worden
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 1 augustus 2004 @ 22:27:33 #7
76340 3rno
you can call me daddy
pi_20999115
En ik vraag mij af wie er opmerkingen maken over je borsten. Het zou niet gauw in me opkomen om tegen 'n vrouw te roepen dat ze grote/kleine/mooie borsten heeft. Of ben ik nu frigide?
pi_20999133
E
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_20999140
Nou als je een vent bent, zul je niet snel frigride zijn denk ik zo
  zondag 1 augustus 2004 @ 22:29:55 #10
76340 3rno
you can call me daddy
pi_20999183
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 22:28 schreef milagro het volgende:
Nou als je een vent bent, zul je niet snel frigride zijn denk ik zo
Huh? Is frigide ("frigride" lijkt me een typo) dan iets typisch vrouwelijks? Volgens de VanDale:

fri·gi·de (bn.)
1 seksueel ongevoelig
pi_20999221
nou ik had het er dus pasgeleden met een vriendin van me over. zo wordt er wel eens tegen mij gezegd iets in de trand van wow tietuh!! of een keer had een wildvreemde jongen zelfst over mijn borsten gepraat met mijn ex, omdat hij ze zo "groot"vond. tegen een vriendin van me echt werd een keer gezegd, wow wat heeft zij kleintjes, ze heeft cup b niet extreem klein dus!!
pi_20999272
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 22:29 schreef 3rno het volgende:

[..]

Huh? Is frigide ("frigride" lijkt me een typo) dan iets typisch vrouwelijks? Volgens de VanDale:

fri·gi·de (bn.)
1 seksueel ongevoelig
het wordt meestal in combinatie met vrouwen gebruikt vandaar

maar dan nog, gebruik je het in wat vreemde context, maar goed, on topic maar weer

ik kan zat mannen die opmerkingen over mijn borsten maken, hoor, dus zo vreemd is dat niet
  zondag 1 augustus 2004 @ 22:34:51 #13
76340 3rno
you can call me daddy
pi_20999321
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 22:33 schreef milagro het volgende:

[..]

het wordt meestal in combinatie met vrouwen gebruikt vandaar

maar dan nog, gebruik je het in wat vreemde context, maar goed, on topic maar weer

ik kan zat mannen die opmerkingen over mijn borsten maken, hoor, dus zo vreemd is dat niet
Je hebt wel gelijk ja, die frigide was wat misplaatst. Maaruh, over JOUW borsten... da's inderdaad een ander verhaal, na af en toe zo'n Fok User Pics posting... jij hebt gewoon hele mooie...
pi_20999377
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 22:31 schreef Sugarlady het volgende:
nou ik had het er dus pasgeleden met een vriendin van me over. zo wordt er wel eens tegen mij gezegd iets in de trand van wow tietuh!! of een keer had een wildvreemde jongen zelfst over mijn borsten gepraat met mijn ex, omdat hij ze zo "groot"vond. tegen een vriendin van me echt werd een keer gezegd, wow wat heeft zij kleintjes, ze heeft cup b niet extreem klein dus!!
maar Sugarlady, zit je er dan over in dat jouw borsten groot genoemd mogen worden of begrijp ik je verkeerd
pi_20999453
ja nou, ik heb soms gewoon het gevoel alsof alles alleen maar om mijn borsten draait zeg maar. als ik op stap ben heb ik er geen zin in dat iemand over de grote van mijn borsten begint, een wildvreemde een gesprek met een ander over mijn borsten heeft of als ik op vakantie ben een of andere vent roept ow my god are they real!! ook als ik door de stad loop met een strak truitje word er volop naar gekeken. ik heb soms gewoon het gevoel alsof ze me alleen willen om mijn borsten niet om wie ik als persoon ben zeg maar. Ik heb geen zin om mijn kleding erop aan te passen. ik ga geen wijde kleren dragen omdat een of ander vent hier dan geen opmerkingen over maakt, doe gewoon aan wat ik leuk vind maar ervaar jij dat dan niet zo??
pi_20999496
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 22:39 schreef Sugarlady het volgende:
of als ik op vakantie ben een of andere vent roept ow my god are they real!!

Ik zou er maar niet mee zitten Sugarlady, dit hoort bij vrouw zijn. De een heeft het met haar borsten, een ander met haar haar, benen of billen.
  zondag 1 augustus 2004 @ 22:42:25 #17
76340 3rno
you can call me daddy
pi_20999553
quote:
ja nou, ik heb soms gewoon het gevoel alsof alles alleen maar om mijn borsten draait zeg maar. als ik op stap ben heb ik er geen zin in dat iemand over de grote van mijn borsten begint, een wildvreemde een gesprek met een ander over mijn borsten heeft of als ik op vakantie ben een of andere vent roept ow my god are they real!! ook als ik door de stad loop met een strak truitje word er volop naar gekeken. ik heb soms gewoon het gevoel alsof ze me alleen willen om mijn borsten niet om wie ik als persoon ben zeg maar. Ik heb geen zin om mijn kleding erop aan te passen. ik ga geen wijde kleren dragen omdat een of ander vent hier dan geen opmerkingen over maakt, doe gewoon aan wat ik leuk vind maar ervaar jij dat dan niet zo??
Ik zal me er verder niet mee bemoeien, maar ik zie nog steeds je punt niet echt. Waarom doe je dan een strak truitje aan? Sorry, maar als man kan ik je zeggen dat wij dan genetisch gewoon zo in elkaar steken dat je er wel door geobserdeerd MOET raken (tenzij je mannen prefereert). Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als ik 'n lichaamsdeel had waarmee ik vrouwen kon aantrekken. (ja, die HEB ik natuurlijk wel, maar als ik daarmee ga rondwandelen krijg ik 'n boete)
pi_20999567
nou ik vind haar toch wel iets anders dan borsten hoor!1 kijk er wordt ook wel eens gezegd dat ik mooie ogen heb, dat vind ik leuk maar dat is toch wel een ander compliment dan dat ze zeggen dat je grote borsten hebt hoor!1
pi_20999608
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 22:42 schreef 3rno het volgende:

[..]

Ik zal me er verder niet mee bemoeien, maar ik zie nog steeds je punt niet echt. Waarom doe je dan een strak truitje aan? Sorry, maar als man kan ik je zeggen dat wij dan genetisch gewoon zo in elkaar steken dat je er wel door geobserdeerd MOET raken (tenzij je mannen prefereert). Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als ik 'n lichaamsdeel had waarmee ik vrouwen kon aantrekken. (ja, die HEB ik natuurlijk wel, maar als ik daarmee ga rondwandelen krijg ik 'n boete)
ik draag de kleding die ik leuk vind, ik ga niet iets kopen omdat ik dan niet van die belachelijke opmerkingen krijg. kijk ik kan ook wel niet naar t strand gaan omdat ze dan naar mijn borsten staren, maarja daar heb ik alleen maar mezelf mee, want dan kan ik net zo goed niet meer de straat op gaan!! en natuurlijk mag je er naar kijken, maar je hoeft er toch niet constant een opmerking over te maken?? ik kijk bijvoorbeeld ook naar een man zijn kontje, maar daar ga ik dan ook niet iets over door de hele kroeg schreeuwen!!
pi_20999634
Dus het probleem is niet dat je je afvraagt of mensen je alleen maar daarom leuk vinden? (want dat kun je net zo goed hebben met a-seksuele dingen als bijv. geld) Het probleem is dat je je onprettig voelt bij 'seksuele' opmerkingen?
pi_20999677
ja ik vind die opmerkingen idd niet leuk neej. ik besta wel uit meer dan alleen mijn borsten, heb er wel eens over gedacht om ze te laten verkleinen, alleen al om van dat gezeik erover af te zijn, maarja ik heb er zelf geen last van (van mijn borsten) DUS ja dan zal het niet echt een goede reden zijn
  zondag 1 augustus 2004 @ 22:50:36 #22
94342 Rapid
"schattig"
pi_20999769
Vanaf cup D.

Sugarlady, volgensmij is het of A. je accepteert dat mensen ernaar kijken en er opmerkingen over blijven maken (zeker als je strakke shirtjes draagt dan kun je dit verwachten)
of B. je probeert het te camoufleren waardoor je minder tot geen opmerkingen krijgt.
Lijkt mij hoor

B. zou jammer zijn want dan pas je je aan anderen (onbekenden) aan.
Het lijkt me onderhand wel erg saai worden ja, die opmerkingen.
Succes
boek | I love Jolan anyway maar ik trouw met Croupouque, en als we oud en verlept zijn, volgt er een trio O+
pi_20999880
quote:
nou, ik heb geen cup D, maar "ze" zijn wel zeer aanwezig , zeg maar

als ik iets straks draag dan weet ik dat ik een bepaalde aandacht zal trekken en een enkele brutale vent er een opmerking over zou kunnen maken.
en nee ik vind dat niet echt erg

maar goed, ik heb geen opvallend grote borsten en wordt ook niet dagelijks er op aangesproken, 'ze' kijken alleen maar en dat mag
pi_21005501
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 22:23 schreef thaleia het volgende:
Mij is verteld (ben er niet heel erg in thuis) dat de cupmaat ook afhangt van de bovenwijdte: een bh met 80 (of 75, weet ik veel) C heeft even grote cups als een bh van 70D. Dus met even grote borsten kun je als je wat breder bent een C-cup hebben, terwijl je iets smallere buurvrouw een D-cup heeft. Dan zou het dus niet kloppen wat MissyMirjaM zegt: een cup C bij een tengere vrouw is in verhouding net zo groot als een cup C bij een molligere vrouw. Een molligere vrouw moet gewoon grotere borsten hebben om een cup C te hebben.
Ja, klopt.
quote:
Echt groot vind ik borsten vanaf cup D.
Hangt weer van de onderwijdte af
Ik zou zeggen van 75E
pi_21005553
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 22:42 schreef Sugarlady het volgende:
nou ik vind haar toch wel iets anders dan borsten hoor!1 kijk er wordt ook wel eens gezegd dat ik mooie ogen heb, dat vind ik leuk maar dat is toch wel een ander compliment dan dat ze zeggen dat je grote borsten hebt hoor!1
Wat is het principiële verschil dan volgens jou?
pi_21006627
Ik denk dat je niet met een maat aan kan duiden wat groot is en wat niet...
Want het ligt ook aan hoe iemand gebouwd is...

Maar ik ben het met sugarlady eens dat het vervelend is als er mensen opmerkingen maken over je borsten. Vooral als het van die rare opmerkingen zijn "oh my god are they real" .
Ik had best wat minder willen hebben en heb ook wel opmerkingen gehad waar ik me absoluut ongemakkelijk van ging voelen.
Maar goed...
Fake it till you make it...
  maandag 2 augustus 2004 @ 10:55:58 #27
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21006770
grote tieten zijn juist opwindend
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:02:15 #28
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_21006882
Als je achter haar staat en ze steken uit aan de zijkant ,maar ja ik heb ook niet van die grote handen.
Klaar?
Ik niet!
pi_21007016
Verhouding, verhouding en nog eens verhouding.
pi_21007145
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 10:55 schreef MikeyMo het volgende:
grote tieten zijn juist opwindend
Dan heb je het wel zwaar bij mij ....
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:26:15 #31
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_21007335
ik heb cup 85d.. soms 80d of iets hoger en vind vanzelf dat ik al redelijk grote borsten heb, vinden anderen trouwens ook dus het ligt niet aan mij, de opmerkingen die ik regelmatig krijg hoef ik ook al niet meer bij te houden en ik moet toegeven dat dat af en toe wel vervelend is.. camoufleren kan in principe niet, het is groot en het zit er, dat kan je niet zomaar even uit het zicht halen, als je geen tshirt met een print op je borsten draagt maar gewoon een tshirt zonder print lijkt het vaak wel wat minder (hangt wel van het model van het tshirt af) maar mensen zullen het altijd nog zien als ze vanaf de zijkant naar je kijken
ik vind meestal een d-e cup toch wel redelijk groot, hangt natuurlijk wel van het figuur van de betreffende vrouw af
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:31:17 #32
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_21007425
Maatje 70DD bij 1.58 m en een kilootje of 48 vind ik persoonlijk wel groot. Valt ook niet meer te camoufleren en zorgt bovendien voor veel rugpijn. Vandaar dat ik er een bescheiden B-cupje van heb laten boetseren en nu zeer tevreden ben.
Tja, als je moet kiezen tussen een toekomstige hernia of wat littekens ... die overigens na 12 jaar vrijwel onzichtbaar zijn ...

Overigens wordt er nu nog steeds regelmatig tegen m'n borsten aangeluld, maar dat ligt eraan hoe ik me kleed. Als ik daar zin in heb doe ik dat dus gewoon en heb ik meestal ook wel een aardig gevat antwoord klaar.
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:40:00 #33
99690 RockyBalboa
What doesnt kill you...
pi_21007593
Je hebt in ieder geval iets dan mannen aantrekt, maak er gebruik van zou ik zeggen. Haal je neus op voor al die idioten die er domme opmerkingen over maken en haal er je voordeel uit bij de jongens die je leuk vindt.
... makes you stronger.
pi_21007637
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:40 schreef RockyBalboa het volgende:
Je hebt in ieder geval iets dan mannen aantrekt, maak er gebruik van zou ik zeggen. Haal je neus op voor al die idioten die er domme opmerkingen over maken en haal er je voordeel uit bij de jongens die je leuk vindt.
Als die jongens haar dan ook maar leuk vinden om een andere reden dan haar borsten.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 2 augustus 2004 @ 11:44:59 #35
95752 crew  Chell
Kluns
pi_21007686
Ik krijg er soms ook wel opmerkingen over die echt vervelend zijn. Tijdje geleden was ik bij een concertje en stond daar lekker te dansen. Had een hemdje aan, want het was er erg warm. Komt een jongen aanlopen die een blik werpt in mijn hemdje en zegt "Sjee wat heb jij een lekkere grote tieten! Je bent er zelf ook wel trots op he, want je loopt er zo me te showen en te schudden!" De lust tot dansen verging mij meteen....
Normaal heb ik er verder overigens weinig last van, ga er ook geen andere kleren om aan doen en ik vind het ook wel leuk om een mooi decolleté te hebben, maar dat soort mannen zijn echt super irritant!

Ik heb overigens cup 80 E (en ben 1.65)
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:45:29 #36
99690 RockyBalboa
What doesnt kill you...
pi_21007701
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:42 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Als die jongens haar dan ook maar leuk vinden om een andere reden dan haar borsten.
Uiteraard, maar het begin is er in ieder geval
... makes you stronger.
pi_21007720
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:44 schreef Yoni het volgende:
knip
Om dit onbeschofte gedrag schaam ik me er wel eens voor om een man te zijn. Mannen kunnen ook anders zijn, maar hebben toch de naam door dit soort dingen te doen seksmaniakken te zijn.
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:52:13 #38
99690 RockyBalboa
What doesnt kill you...
pi_21007831
quote:
.....
Een opmerking terug maken en jezelf omdraaien wil meestal wel eens helpen. Eigenlijk zou je jezelf er niets van aan moeten trekken maar ja, ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt om te horen. Dat soort figuren zullen er helaas altijd zijn.
... makes you stronger.
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:54:47 #39
99690 RockyBalboa
What doesnt kill you...
pi_21007862
Even nog een vraag voor de meisjes hier die er last van hebben. Als nou een enorm knappe jongen een opmerking zou maken over jullie borsten, vinden jullie dat dan ook erg?
... makes you stronger.
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:56:28 #40
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_21007891
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:54 schreef RockyBalboa het volgende:
Even nog een vraag voor de meisjes hier die er last van hebben. Als nou een enorm knappe jongen een opmerking zou maken over jullie borsten, vinden jullie dat dan ook erg?
Ligt eraan of die jongen van zichzelf weet dat 'ie zo enorm knap is. Dat zijn nl. over het algemeen (ook lekker generaliseren trouwens, kleinmeiske) de arrogantste die je kunt hebben. Dan zou ik het dus dubbel zo erg vinden ...
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:59:11 #41
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_21007930
quote:
ligt aan mn humeur en vooral aan de opmerking
ik heb soms gewoon echt geen trek in aandacht van bepaalde personen, dus aandacht van jongens is niet altijd positief verder kan ik een vriendelijke opmerking wel waarderen maar niemand hoeft mij te vertellen dat ik grote borsten heb, dat weet ik namelijk zelf dondersgoed
  maandag 2 augustus 2004 @ 11:59:37 #42
99690 RockyBalboa
What doesnt kill you...
pi_21007933
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:56 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]

Ligt eraan of die jongen van zichzelf weet dat 'ie zo enorm knap is. Dat zijn nl. over het algemeen (ook lekker generaliseren trouwens, kleinmeiske) de arrogantste die je kunt hebben. Dan zou ik het dus dubbel zo erg vinden ...
Iemand die jij heel erg aantrekkelijk vindt, zal ik het zo zeggen.
... makes you stronger.
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:00:03 #43
80850 Paran0id_Andr0id
www.casemodders.net
pi_21007947
die zijn lekker
Typ fouten voorbehouden.Comentaar ook graag voor je houden!
pi_21007957
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:56 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]

Da's bij vrouwen ook zo. Meiden die weten dat ze er goed uitzien, kunnen ook zo'n arrogante air hebben.
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:01:38 #45
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_21007983
plaats eens een foto dan kan ik zien of ik ze te groot vind
raise up !!
pi_21007990
quote:
nee, dat vinden ze ws niet.
vrouwen zijn heel dubbel in deze
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:02:55 #47
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_21008024
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 12:00 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
[afbeelding] die zijn lekker
lekker wakker worden zo MEER !
raise up !!
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:03:58 #48
92821 mavje
De Liefdeskapitein
pi_21008057
foto van je cup D ???
pi_21008058
Het zijn volgens mij ook nooit de meest intelligente jongens die dat soort opmerkingen maken?
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:06:01 #50
99690 RockyBalboa
What doesnt kill you...
pi_21008100
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 12:01 schreef milagro het volgende:

[..]

nee, dat vinden ze ws niet.
vrouwen zijn heel dubbel in deze
Dan kun je het eigenlijk zo'n jongen ook niet kwalijk nemen dat hij zo'n opmerking maakt wel? Tenzij het natuurlijk echt een lompe opmerking is.
... makes you stronger.
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:06:07 #51
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_21008104
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 12:04 schreef erikkll het volgende:
Het zijn volgens mij ook nooit de meest intelligente jongens die dat soort opmerkingen maken?
pffff ...... beetje jammer van je
raise up !!
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:07:40 #52
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_21008132
Mijn vriendin vindt complimenten over haar borsten (80DD) totaal niet erg, integendeel zelfs. Vervelende opmerkingen is ze wel een beetje aan gewend en doet haar ook niet zoveel meer, maar zodra iemand (=mannen) ze willen aanraken dan ben je bij haar aan het verkeerde adres...
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_21008247
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 12:06 schreef RockyBalboa het volgende:

[..]

Dan kun je het eigenlijk zo'n jongen ook niet kwalijk nemen dat hij zo'n opmerking maakt wel? Tenzij het natuurlijk echt een lompe opmerking is.
Ik vind zo'n opmerking net zo erg of niet erg als iedere andere opmerking waa rik niet om vraag, zegmaar.

En tja als je opvallende borsten hebt, door manier van kleden of formaat, en je begeeft je in de menigte, dan zal er altijd wel 1 of 2 er een opmerking over maken en de rest loert alleen maar.
Niet echt iets om je druk over te maken. het is natuurlijk enigzins te verwachten.
En meestal zal het zo zijn dat de rest van je uiterlijk ook niet echt verkeerd is, lijkt me.
Een oerlelijke dame met mega jetsers krijgt misschien wel de bekijks, maar meer uit rariteit dan.
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:15:07 #54
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21008295
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:16 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Dan heb je het wel zwaar bij mij ....
heb je me ooit horen klagen?
[..]
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:15:21 #55
29421 The-Chosen1
take your shirt off
pi_21008299
grote tieten zijn gewoon lekker PUNT
raise up !!
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:33:43 #56
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21008616
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 12:15 schreef The-Chosen1 het volgende:
grote tieten zijn gewoon lekker PUNT
ach, groot klein, het draait natuurlijk voornamelijk om verhoudingen. Ik heb van de megaboobs gezien, die zijn gewoon niet mooi mee (pannenkoektepels ) Van die keihard ogende plastieke borsten zijn vaak ook niet mooi.

Het is een combinatie van:

verhoudingen
hoe ze er uit zien
hoe ze gepresenteerd worden.

een e-cup ziet er vaak natuurlijk vele malen geiler uit dan een b-cupje wanneer een meisje kleding aan heeft. Die heuvels trekken gewoon veel meer aandacht dan een plat t-shirtje. Helaas kan het zijn datr wanneer zo'n shirt uitgaat en de beha losgaat je een paar hanguiers overhoudt van heb ik jou daar

en tijdens het liefdesspel maakt de omvang van de borstpartij niet zoveel meer uit.
[..]
pi_21008651
hou van kleine borsten, max b, begin c ofzo, hou niet van die grote apparaten.
Hé mod.. Hoe plaats ik een Signature????
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:37:03 #58
31816 thumper
pi_21008677
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 12:33 schreef MikeyMo het volgende:

...pannenkoektepels ...

en tijdens het liefdesspel maakt de omvang van de borstpartij niet zoveel meer uit.
Pannenkoektepels vind ik niks
Ter grootte van een sjoelschijf vind ik vaak wel

En wat betreft dat laatste heb je helemaal gelijk
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:40:00 #59
80850 Paran0id_Andr0id
www.casemodders.net
pi_21008744
intiligent of dom.. Mooie tieten zijn gewoon de bom !! en dat vind iedereen
Typ fouten voorbehouden.Comentaar ook graag voor je houden!
pi_21008788
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 12:37 schreef thumper het volgende:

[..]

Pannenkoektepels vind ik niks
Ter grootte van een sjoelschijf vind ik vaak wel
nee, liever een flinke vlek, als het een beetje rozig is ipv bruin is het nóg beter.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:43:59 #61
31816 thumper
pi_21008813
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 12:42 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

nee, liever een flinke vlek, als het een beetje rozig is ipv bruin is het nóg beter.
Ik val op halfbloedjes danwel licht getinte dames, dus ik prefereer een bruine tepelhof ipv. roze
pi_21008844
Vanaf D vind ik borsten groot.

Ik heb zelf een C-cup en ben er blij mee. Ik draag graag laaguitgesneden shirts en krijg daarom ook regelmatig opmerkingen, maar dat vind ik niet zo'n probleem, meestal is het best aardig bedoeld.

Vorige keer heb ik erg gelachen: stond in de rij voor de pin en er stonden 3 jongetjes van een jaartje of 13,14 voor me. Die begonnen ontzettend te fluisteren en ik ving wat flarden op als "straks heeft ze een hele grote vriend" Toen vluchtte er eentje weg de hoek om en zeiden de andere twee: " Mevrouw, hij durft het niet te vragen, maar heeft u siliconen of zijn ze echt?" En dat andere jongetje stond om het hoekje helemaal rood te worden, ontzettend grappig
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:46:35 #63
99690 RockyBalboa
What doesnt kill you...
pi_21008859
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 12:13 schreef milagro het volgende:

[..]

..
Een oerlelijke dame met mega jetsers krijgt misschien wel de bekijks, maar meer uit rariteit dan.
Lijkt mij ook. Toch kan ik me enigszins voorstellen dat sommige meisjes dat niet leuk vinden maar goed, dat soort jongens zullen er altijd zijn denk ik.
... makes you stronger.
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:48:29 #64
31816 thumper
pi_21008903
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 12:45 schreef Ripley het volgende:

Ik heb zelf een C-cup en ben er blij mee. Ik draag graag laaguitgesneden shirts en krijg daarom ook regelmatig opmerkingen, maar dat vind ik niet zo'n probleem, meestal is het best aardig bedoeld.

Vorige keer heb ik erg gelachen: stond in de rij voor de pin en er stonden 3 jongetjes van een jaartje of 13,14 voor me. Die begonnen ontzettend te fluisteren en ik ving wat flarden op als "straks heeft ze een hele grote vriend" Toen vluchtte er eentje weg de hoek om en zeiden de andere twee: " Mevrouw, hij durft het niet te vragen, maar heeft uw siliconen of zijn ze echt?" En dat andere jongetje stond om het hoekje helemaal rood te worden, ontzettend grappig
Whahahaha!

En wat heb je geantwoord?
pi_21008956
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 12:48 schreef thumper het volgende:

[..]

Whahahaha!

En wat heb je geantwoord?
Dat het geen siliconen zijn

Je moet dat soort prangende vragen natuurlijk nooit onbeantwoord laten
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 2 augustus 2004 @ 12:52:02 #66
31816 thumper
pi_21008984
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 12:50 schreef Ripley het volgende:

[..]

Dat het geen siliconen zijn

Je moet dat soort prangende prammende vragen natuurlijk nooit onbeantwoord laten
Ah, je hebt gelijk
  maandag 2 augustus 2004 @ 13:01:41 #67
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_21009151
Ze moeten bij het lichaam passen en vanaf cupDD en verder vinnik ze sowieso te groot.
Feyenoord!!! * Barça
pi_21009267
E is echt huge en niet mooi, maar meestal vind ik D ook niet echt wat. C is ideaal vind ik.
  maandag 2 augustus 2004 @ 13:07:48 #69
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_21009290
quote:
Ik krijg er soms ook wel opmerkingen over die echt vervelend zijn. Tijdje geleden was ik bij een concertje en stond daar lekker te dansen. Had een hemdje aan, want het was er erg warm. Komt een jongen aanlopen die een blik werpt in mijn hemdje en zegt "Sjee wat heb jij een lekkere grote tieten! Je bent er zelf ook wel trots op he, want je loopt er zo me te showen en te schudden!" De lust tot dansen verging mij meteen....
Normaal heb ik er verder overigens weinig last van, ga er ook geen andere kleren om aan doen en ik vind het ook wel leuk om een mooi decolleté te hebben, maar dat soort mannen zijn echt super irritant!

Ik ken genoeg vrouwen die zo'n gozer echt vol op z'n bek hadden geslagen.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  maandag 2 augustus 2004 @ 13:08:50 #70
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21009315
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 12:45 schreef Ripley het volgende:

Vorige keer heb ik erg gelachen: stond in de rij voor de pin en er stonden 3 jongetjes van een jaartje of 13,14 voor me. Die begonnen ontzettend te fluisteren en ik ving wat flarden op als "straks heeft ze een hele grote vriend" Toen vluchtte er eentje weg de hoek om en zeiden de andere twee: " Mevrouw, hij durft het niet te vragen, maar heeft u siliconen of zijn ze echt?" En dat andere jongetje stond om het hoekje helemaal rood te worden, ontzettend grappig
ja he... laat eens zien wat je hebt dan....
[..]
  maandag 2 augustus 2004 @ 13:09:23 #71
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_21009330
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 12:04 schreef erikkll het volgende:
Nee dat hebben ze dan weer niet door.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  maandag 2 augustus 2004 @ 13:11:44 #72
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_21009390
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:59 schreef RockyBalboa het volgende:

[..]

Iemand die jij heel erg aantrekkelijk vindt, zal ik het zo zeggen.
Dan ligt het er aan wie het is. Is 't m'n vriendje, dan mag 'ie het blijven zeggen. Is het iemand anders dan zal ik hem ws precies zo behandelen als elk ander. Als ik geen zin heb in domme opmerkingen dan laat ik dat merken ja.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 2 augustus 2004 @ 23:01:47 #73
95752 crew  Chell
Kluns
pi_21021567
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 11:52 schreef RockyBalboa het volgende:

[..]

Een opmerking terug maken en jezelf omdraaien wil meestal wel eens helpen. Eigenlijk zou je jezelf er niets van aan moeten trekken maar ja, ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt om te horen. Dat soort figuren zullen er helaas altijd zijn.
In principe geef ik meestal gewoon een gevatte opmerking terug en trek me er weinig van aan. In dit geval was de jongen in kwestie gewoon ook echt vervelend, bleef bij me staan en in mijn hemdje gluren, dingen zeggen etcetera. Zelfs het feit dat mijn vriendje er toen ook was, hielp erg weinig. En met dansen ben ik me sowieso al best wel bewust van mijn borsten, waardoor het altijd even duurt voor ik er lekker in zit.... zo'n gozer verpest het dan wel een beetje.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 2 augustus 2004 @ 23:04:09 #74
95752 crew  Chell
Kluns
pi_21021631
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 13:07 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ik ken genoeg vrouwen die zo'n gozer echt vol op z'n bek hadden geslagen.
Sja.. zo ben ik niet. Mijn vriendje werd wel een beetje boos, maar toen had ik 'm zelf al afgepoeierd
pi_21034055
ik heb zelf 70 e vnid ze niet echt groot bij mezelf staan.
als jongens dan zeggen boh je hebt dikke tieten ofzo vind ik het eik helemaal niet leuk als ze nou zeiden je hebt een goed figuur dan was het nog leuk om te horen.
zo komt het net over of je alleen tieten bent.
pi_21035042
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:41 schreef kimxx het volgende:
ik heb zelf 70 e vnid ze niet echt groot bij mezelf staan.
als jongens dan zeggen boh je hebt dikke tieten ofzo vind ik het eik helemaal niet leuk als ze nou zeiden je hebt een goed figuur dan was het nog leuk om te horen.
zo komt het net over of je alleen tieten bent.
E? en je bent 16? dan worft het misschien nog wel F als je 20 bent joh!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_21035469
Vanaf maat D vind ik het wat groot worden..
Maar tis idd afhankelijk van je postuur en ook hoe de borsten eruit zien.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_21042953
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:31 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

E? en je bent 16? dan worft het misschien nog wel F als je 20 bent joh!
dat denk en hoop ik niet!
was namelijk al op mn 11de ongesteld en sta al tijdje stil nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')