tja, geen idee.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:59 schreef drumdude het volgende:
wat denk jij dat het is dan TS
nostradamus verdiep ik me niet in.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:02 schreef drumdude het volgende:
ja dat is helemaal raar ja (ik heb datzelf niet met dromen maar hoor weleens van andere) dat je van te voren al weet maar dat het dan toch gebeurd,
Idd maar ben ook geinteresseerd in dingen zoals nostradamus e.d jij ook dan?
dat is okayquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:17 schreef drumdude het volgende:
ok maar het is zeker wel vaag ja ik ben er ook wel naar op zoek op internet en als ik een paar leuke theorien tegen kom zal ik ze wel aan je geven
dingen die echt vervelend zijn, dat je de hele dag raar gevoel hebt enz, die kan ik niet verklaren, maar dat je bijv. al weet hoe iemand gaat reageren, is miss zo standaard, dat je het al van te voren droomt. Dat het zo overduidelijk is dat die persoon zo gaat reageren....quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:17 schreef drumdude het volgende:
ok maar het is zeker wel vaag ja ik ben er ook wel naar op zoek op internet en als ik een paar leuke theorien tegen kom zal ik ze wel aan je geven
in mijn geval weet ik soms dus al hele gesprekken van te voren.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:19 schreef Woutertje het volgende:
[..]
dingen die echt vervelend zijn, dat je de hele dag raar gevoel hebt enz, die kan ik niet verklaren, maar dat je bijv. al weet hoe iemand gaat reageren, is miss zo standaard, dat je het al van te voren droomt. Dat het zo overduidelijk is dat die persoon zo gaat reageren....
mijn dromen gaan in dat soort gevallen ook altijd over/met mensen die ik lang en goed ken.
weird....quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
in mijn geval weet ik soms dus al hele gesprekken van te voren.
van mensen die ik niet vaak zie.
tot in de rottigste details.
of hoe situaties gaan lopen, en vaak dus juist niet met voor mij heel bekende personen.
nee, ik vind het niet vervelendquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:23 schreef Woutertje het volgende:
[..]
weird....![]()
maar vind je het een vervelend iets....??
en droom je altijd alleen vervelende dingen?
(dacht overigens dat ik het gewoon had, dat ik niet helemaal klopte ofzo..., ben blij dat er "lotgenoten" zijn)
Indrukken die je opdoet worden altijd eerst opgeslagen in je kortetermijngeheugen, dit kortetermijngeheugen werkt vervolgens als filter waarna de dingen die "de moeite waard zijn" worden doorgegeven aan je langetermijngeheugen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:18 schreef Swine het volgende:
ik dacht eens gehoord te hebben dat een deja vu eigenlijk niets meer is als een kleine blackout...iemand die er meer vanaf weet?
vet....quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:41 schreef Kale het volgende:
[..]
Indrukken die je opdoet worden altijd eerst opgeslagen in je kortetermijngeheugen, dit kortetermijngeheugen werkt vervolgens als filter waarna de dingen die "de moeite waard zijn" worden doorgegeven aan je langetermijngeheugen.
Soms gebeurt het dat je kortetermijngeheugen korte tijd (denk aan milliseconden) overbelast is, een indruk die je dan opdoet verdwijnt dan rechtstreeks in je langetermijngeheugen. Als je kortetermijngeheugen vervolgens weer beschikbaar is wordt de betreffende indruk daar alsnog heengeleid.
Maar nu komt het mooie, op het moment dat deze indruk aankomt in je kortetermijngeheugen zien je hersenen dat deze indruk reeds aanwezig is in je langetermijn geheugen (je herinneringen).
Dit alles gebeurt in fracties van secondes maar jij denkt "ja maar, dit heb ik al meegemaakt"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |