nooouuuwww!quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:35 schreef daNpy het volgende:
SCHOP tegen Inu
*schrik*quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:38 schreef daNpy het volgende:
*blok*blok*blok*blok*blok*
*blok*blok*blok*blok*blok*
* Inu rent er snel achteraan.
Hier komen jij
Denk het niet. Ik sta eerder op je hakkenquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:46 schreef Inu het volgende:
[..]
*schrik*
jij struikelt vast over een kabel![]()
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2004 09:05 schreef gazylady2 het volgende:
moet je ok wel goed insmeren he
de ijzere man is toch bij de TU/ karpendonkse plassen he
ok gl kan je nie betrappen op niet braaf gedraag... damn... of ze hebben dr gewoon geen fotos van gemaaktquote:Op maandag 2 augustus 2004 09:10 schreef gazylady2 het volgende:
en FM, *foto's checkt,heel braaf geweest
![]()
Nee, ga weg nerd. Nature One is the place 2 bquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:33 schreef Breuls het volgende:
Lees ik Campzone?
nou..als ik moet kiezen...dan maar nerdquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:34 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nee, ga weg nerd. Nature One is the place 2 b
Dat lees je ja, maar dit topic gaat over eindhoven..quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:33 schreef Breuls het volgende:
Lees ik Campzone?
Als je geen enkele muziekstijl leuk vind die er gedraaid wordt, dan houd je echt alleen maar van hardrock en niks anders denk ik.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou..als ik moet kiezen...dan maar nerd
DnB?quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je geen enkele muziekstijl leuk vind die er gedraaid wordt, dan houd je echt alleen maar van hardrock en niks anders denk ik.
Er is zoveel verschillende muziek, niet normaal.
Ik ben zelf heel veel bij de drum&bass geweest.
Ik ben gaar maar eehm RedZone is toch DnB he?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
DnB?
oeh, dan toch maar nature one![]()
Ik ben even de line-up aan het opzoeken....quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:27 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben gaar maar eehm RedZone is toch DnB he?
avondquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:17 schreef Juup© het volgende:
Goedendag
Hoe is het met meneer FlowDesign?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
avond
goed, dank uquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe is het met meneer FlowDesign?
graag gedaanquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed, dank u
Ben aan het bijkomen van Nature One, dat was echt geniaalquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hoe is het met meneer FlowDesign?
nee, dan wist ik het tochquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:13 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ja.
Hoezo?
als je nou ff verder leest zie je het Eindhoven-gedeelte staanquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:33 schreef Breuls het volgende:
Lees ik Campzone?
en jullie campzone...quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:40 schreef Inu het volgende:
[..]
als je nou ff verder leest zie je het Eindhoven-gedeelte staanEn aangezien Campzone mij en daNpy heeft leren kennen...
![]()
ook daNpy's eerste keer dan? nee toch...quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:51 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en jullie campzone...![]()
Das in Geldrop zekers?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:10 schreef blieblie het volgende:
Kga dadelijk naar de Smelen.
Jupz in Geldropquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Das in Geldrop zekers?
check dit nummer Aphrodite - Man Of Steel (Superman Theme).mp3
echt super vet. hij staat hier wel tussen: http://flowdesign.gotdns.com/audio/
al terugquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:10 schreef blieblie het volgende:
goedenacht inu.
al terug of nog in dat tentenkamp aant geeken.
Ik vind het echt een 1 uit een dozijn nummerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:31 schreef blieblie het volgende:
Ik vind die gitaar in Slide along side echt![]()
bende nog nie zwemmen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik vind het echt een 1 uit een dozijn nummer
Zwembad, hier moet gewoon gewerkt wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:13 schreef FlappieMoppie het volgende:
Druk hiero..
Iedereen ligt zeker aan t zwembad?!
Van 15:00 tot 18:00 bij de Gaia Beachclub op Aquabest gelegenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:18 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
bende nog nie zwemmen?
wij gaan strax ok naar E3
Ja echt zwaar relaxed hoor daaroquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:05 schreef blieblie het volgende:
Ist nu leuk daar?
Ik hoor er veel posi dingen over. Tis alleen zo ver weg.
toch maar eens een keertje mn rijbewijs halen en erheen karrenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja echt zwaar relaxed hoor daaro
Je betaald gewoon de normale Aquabest entreeprijs à ¤ 3,25 en dan kun je gewoon naar die Gaia beachclub toe lopen.
Drankjes aldaar zijn goed betaalbaar. Ze hebben Witbier en Bavaria uit de tap en flesjes Heineken en Desperados. En natuurlijk ook wijn en champagne etc. en je kunt daar ook nog allerlei lekker eten bestellenEn ze draaien gewoon relaxte muziek, beetje lounge enzo.
En dan zit je dus gewoon aan "het strand"?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja echt zwaar relaxed hoor daaro
Je betaald gewoon de normale Aquabest entreeprijs à ¤ 3,25 en dan kun je gewoon naar die Gaia beachclub toe lopen.
Drankjes aldaar zijn goed betaalbaar. Ze hebben Witbier en Bavaria uit de tap en flesjes Heineken en Desperados. En natuurlijk ook wijn en champagne etc. en je kunt daar ook nog allerlei lekker eten bestellenEn ze draaien gewoon relaxte muziek, beetje lounge enzo.
psiesquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:42 schreef gazylady2 het volgende:
beetje bloomingdale zoals ik het gezien heb ja
Kmoet werkenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:08 schreef FlowDesign het volgende:
Wie gaat er vrijdag mee naar de Gaia Beachclub?
[afbeelding]
Whehehequote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:00 schreef gazylady2 het volgende:
ach ja hoe heter hoe beter!
behalve als je moet werken...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:00 schreef gazylady2 het volgende:
ach ja hoe heter hoe beter!
Ik heb der al één... naaaa na na na naaaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:10 schreef BigB het volgende:
woei mag dit weekend een ipod mini bestellen![]()
Omdat ze die gaan uitzetten?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:07 schreef daNpy het volgende:
Ouders en servers zijn nooit grappig![]()
Zusjes zijn zoooo fijnquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:27 schreef blieblie het volgende:
Jow, pa & ma op schiphol gezet... lekker relext alleen nu.
Naja, alleen... mijn zusje is er ook.
Rijdt wel lekker de R.
Op de heenweg rustig aangereden (moeder achterin, en dan flink gassen is nooit okee), toen ik bij Schiphol stond kon ik nog 600km rijden. Toen ik thuis was nog 250![]()
![]()
de 'R' ???quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:27 schreef blieblie het volgende:
Jow, pa & ma op schiphol gezet... lekker relext alleen nu.
Naja, alleen... mijn zusje is er ook.
Rijdt wel lekker de R.
Op de heenweg rustig aangereden (moeder achterin, en dan flink gassen is nooit okee), toen ik bij Schiphol stond kon ik nog 600km rijden. Toen ik thuis was nog 250![]()
![]()
de V70Rquote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
de 'R' ???
Dat is toch niet zo heel erg snel?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:29 schreef febster het volgende:
[..]
de V70R
is ie fijn??quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik heb der al één... naaaa na na na naaa
Yep zeer zekersquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:08 schreef BigB het volgende:
[..]
is ie fijn??
Snel genoegquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel erg snel?
Maar goed, is ga naar de Gaia![]()
Static&Laffer meetquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:08 schreef FlowDesign het volgende:
S&L meet?
Wie?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:09 schreef febster het volgende:
[..]
Static&Laffer meet
Tss ik ben er vnv gewoon niet... *sniff*
Wie?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:09 schreef febster het volgende:
[..]
Static&Laffer meet
Tss ik ben er vnv gewoon niet... *sniff*
Mod van SHO, en Laffer, ja die ken je welquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wie?
Ik ben vanavond wel op stratum
Ja collega had niet zo'n zin, maar na wat aanmoedigingen van andere collega's gaat hij nu wel enzoquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:29 schreef FlowDesign het volgende:
Nu ineens weer wel?
Ja duh, wat denk je dan, de Time Out ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:40 schreef FlowDesign het volgende:
Stratum?
Nou neejquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:49 schreef febster het volgende:
[..]
Ja duh, wat denk je dan, de Time Out ofzo
Sensation White Megamix... yeahquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:53 schreef FlowDesign het volgende:
Drum 'n Bass ... yeah
Eeuh ja de Topa (ask Joost) is toch echt al een jaartje of 8 dicht ofzoquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou neej
Mss Geldrop
good boyquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:53 schreef FlowDesign het volgende:
Drum 'n Bass ... yeah
Dan vind jij Blank & Jones - Relax ook wel leuk denk ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:55 schreef febster het volgende:
[..]
Sensation White Megamix... yeah
Ongetwijfeld, maar nu ff geen zin om iets te downloadenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:59 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan vind jij Blank & Jones - Relax ook wel leuk denk ik.
Heb nu Aphrodite opstaanquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
good boy![]()
Is dat hun nieuwe album?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:59 schreef ArTiC het volgende:
Prodigy, The - Always Outnumbered Never Outgunned\01-prodigy-spitfire-ute.mp3
godnondeju...dit schopt hard kont
Met allemaal gasten van de Fontysquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:00 schreef febster het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar nu ff geen zin om iets te downloaden![]()
Met wie ga je trouwens vnv naar stratum, Flow?
Ik vind overigens Shapeshifters - Lola's Theme, ook een erg relaxt zomer nr
uhuh, en een gigantische opening...waardoor de rest weer wat tegenvalt, dat wel.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat hun nieuwe album?
Ben 'm aan het downloaden met DC++ @ 40 Kb/squote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uhuh, en een gigantische opening...waardoor de rest weer wat tegenvalt, dat wel.
Moeten die niet in limburg zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Met allemaal gasten van de Fontys
bittorrent *kuch* ircquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:02 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ga 'm meteen ff downloaden met DC++
ja kan ook, gaat dat sneller dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bittorrent *kuch*
Ik heb het over de leuke mensen van de Fontys die ik ken en daar zitten gelukkig erg weinig limo's tussenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:03 schreef febster het volgende:
[..]
Moeten die niet in limburg zijn
spatiequote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ja kan ook, gaat dat sneller dan?
Op IRC of MSN of .... ?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voel-je-beter-mol-een-skater @ chello punt nl![]()
lees?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op IRC of MSN of .... ?
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lees?
msn dus
Klopt, maar aangezien het stikt van de limbo's op de fontys.... er zitten zowiezo weinig leuke mensen op de fontys, qua mannen danquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb het over de leuke mensen van de Fontys die ik ken en daar zitten gelukkig erg weinig limo's tussen
mijn halve klas bestond dit jaar uit limbo'squote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:10 schreef febster het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien het stikt van de limbo's op de fontys.... er zitten zowiezo weinig leuke mensen op de fontys, qua mannen dan
Op campzone geen last van gehad?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:47 schreef Inu het volgende:
en sown stomme kutmug heeft me de halve nach wakker gehouden...grrr
nopequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Op campzone geen last van gehad?
Ehm ja .... wij ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:17 schreef Inu het volgende:
[..]
nope
wel veel wespen
Ik ben het gedeeltelijk met je eens...ik snap ook niet waarom die mensen in dingen geloven die niet bewezen zijn...is hetzelfde als in sprookjes geloven, alleen worden deze sprookjes algemeen geaccepteerd....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:09 schreef omegaproject het volgende:
grote knipperdeknip
True!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik ben het gedeeltelijk met je eens...ik snap ook niet waarom die mensen in dingen geloven die niet bewezen zijn...is hetzelfde als in sprookjes geloven, alleen worden deze sprookjes algemeen geaccepteerd....
Maar toch zou ik ze in hun waarde laten, want zij snappen waarschijnlijk ook niet waarom wij niet geloven en hoe we kunnen leven zonder de wetenschap dat er een god is die op ons past....
Jaaah, je weet het héquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 04:06 schreef febster het volgende:
Hehe, eindelijk thuis...
Nog staan zeveren met een 24 jarige werktuigbouwkunde stundente die bijna klaar was met een vriend in Egypte ofzo, en een vrouwtje dat der broek uittrok ofzo nadat ze flink gedisst was door een of andere vent die stiekum best goed kon (battle) rappen... maar goed dat vrouwtje van 17 was dan ook zo gek als een deur... maar wel superrr lekker
Ooh en BB; ik weet ondertussen hoe oud het ene vrouwtje is, ze had me 2 jaar ouder geschatmaar afgelopen avond bleef ze leuk/geintresseerd tegen me doen, dus wie weet....
Ik ga maar naar huis denk ik .... niks te doen hierquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:43 schreef FlowDesign het volgende:*smek smak*
*Ook net wakker is....
waar ben je dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:49 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik ga maar naar huis denk ik .... niks te doen hier
Hij is/was werken bij de GGZ in Roermondquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:50 schreef Inu het volgende:
[..]
waar ben je dan?
ja, lang apart verhaal.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:00 schreef Inu het volgende:
En dan kun je zomaar naar huis? Ik zou willen dat ik dat kon...
Ik irriteer me er ook altijd aan dat een hele berg niet-gelovigen 'de gelovigen' wel gewoon respecteren en met rust laten en niet gaan overhalen om niet te gaan geloven ofzo, maar dat dat andersom niet bepaald het geval is...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:23 schreef omegaproject het volgende:
[..]
True!
maar zij mogen ons wel lastig vallen met hun ideeen, en wij mogen niks over hen zeggen?
Dát vind ik zo krom aan sommige van die mensen. Sómmige hè .. want niet al die lui zijn zo
Flow zegt:quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:05 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Ik irriteer me er ook altijd aan dat een hele berg niet-gelovigen 'de gelovigen' wel gewoon respecteren en met rust laten en niet gaan overhalen om niet te gaan geloven ofzo, maar dat dat andersom niet bepaald het geval is...
![]()
Morgen planning,quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jaaah, je weet het hé.
Ik ben er niet bij et voila![]()
Maar we hebben weer wat bij te "kletsen" dus.
Wat heb jij allemaal morgen op de planning staan??
Vanmorgen reed er een super lekker meisje achter me aan op de A2 met 160km/h in een Mercedes E320![]()
Ik rij komende weken wel erg rustig vermoedt ikquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:39 schreef febster het volgende:
[..]
Morgen planning,
boodschappen/kletsen met collega's
Tussen 1 en 2 naar Marieks en daar "wat" doen
Rond 5 uur naar jou fietsen en daar opgehaald worden
S'avonds stratum
Zoiets?
Ben trouwens weer redelijk verbrandmaar het was wel gezellie in de Smelen
nouw???quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:42 schreef febster het volgende:http://www.id-t.com/tiestoinconcert/2004/
Je weet wat dat betekend he BB
I know... maar kwas helemaal in de stress, alarm was afgegaan in Waalre, ik was aan het werk, en ik kon niemand bereiken. Dus ik moest zelf heel snel erheen om te kijken of het wel goed ging.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:35 schreef just me het volgende:blieblie toch!!
Uhuhquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:49 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik rij komende weken wel erg rustig vermoedt ik![]()
.
Nou ja daar wil ik heel graag heen, en volgens mij heb jij ook wel een aantal keer gezegd dat je zoiets wel een keer wil mee makenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:49 schreef blieblie het volgende:
[..]
nouw???
Neuh, geen vrijquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:58 schreef febster het volgende:
[..]
Uhuhmaar aangezien je naar mijn planning vroeg nam ik half aan dat je morgen vrij gekregen had ofzo
Dat jullie voor veel geld een avondje naar saaie muziek gaam luisteren?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:42 schreef febster het volgende:http://www.id-t.com/tiestoinconcert/2004/
Je weet wat dat betekend he BB
40 a 50 euro ben je al denk ik snel kwijtquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neuh, geen vrij.
Jaah klopt... maar hoe duur zin de kaarten... that's the question.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat jullie voor veel geld een avondje naar saaie muziek waar ik niet van houd gaam luisteren?
Hmm matig Linda, niks aan te doen helaas.... mag k vragen waarover jullie ruzie hebben gehad?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:07 schreef Partygurl het volgende:
Kee...een week eerder thuis dan normaal...
Angelo en ik hebben knallende ruzie gehad in Spanje, we zijn opgehaald en weer thuis..en vrijgezel
*zucht*
dan ga je eerder? laat hem dan lekker naar huis gaan en blijf lekker daar...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:07 schreef Partygurl het volgende:
Angelo en ik hebben knallende ruzie gehad in Spanje, we zijn opgehaald en weer thuis..en vrijgezel
*zucht*
Helloquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:29 schreef blieblie het volgende:
Goooooooooodevening everybody!!!
Je moet Zito beter africhtenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hello
Africhten? Was daquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je moet Zito beter africhten.
Maar t werkt wel?
Doorknippenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Africhten? Was da
Zitten nu met drie pc's beneden (tot het superwarme weer voorbij is) en het werkt goed. Alleen was 10 meter ook al goed geweest
DAte?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:07 schreef Partygurl het volgende:
*zucht*
Hahaquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
DAte?
Ik zit nu tegen haar aan te kijken (ipv schuin achter haar).quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:59 schreef blieblie het volgende:
[..]
Doorknippen.
Kan je de rest een andere keer gebruiken.
10 meter scheelt trouwens maar 3 euro ofzo.
Maar de volgende keer moet Duchess ook mee komen!! Ik ben wel benieuwd.
Mmmmmatig.... Wie wil der dan ook nu pizza etenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zit nu tegen haar aan te kijken (ipv schuin achter haar).
Wij willen pizza eten maar alles is dicht of bezorgd niet
Wijquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Mmmmmatig.... Wie wil der dan ook nu pizza eten
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:05 schreef daNpy het volgende:
Joost zn videokaart is kapot.
Oke ik kan hem wel even opsturen.
Moet je kijken hoe hij de koeler "gemonteerd" heeft
Daar gaan ze garantie op geven jah
Ben ik scheel, of mis ik de foto?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:05 schreef daNpy het volgende:
Joost zn videokaart is kapot.
Oke ik kan hem wel even opsturen.
Moet je kijken hoe hij de koeler "gemonteerd" heeft
Daar gaan ze garantie op geven jah
Euhhhmmmmmmmmquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:13 schreef febster het volgende:
[..]
Ben ik scheel, of mis ik de foto?
Geen linkje/foto zietquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Euhhhmmmmmmmm
Ik ook niequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:19 schreef febster het volgende:
[..]
Geen linkje/foto ziet![]()
?
Kut te laatquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:22 schreef blieblie het volgende:
*mee doet*
ik ook niet
*over vriendin*
Flex!! Ik moet alleen leren mijn smoel te houden als ik aant bier zit.
Al doende leert men is het spreekwoord. Allen leer jij niet snel want ik heb dit al vaker gelezen van jou.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:22 schreef blieblie het volgende:
*mee doet*
ik ook niet
*over vriendin*
Flex!! Ik moet alleen leren mijn smoel te houden als ik aant bier zit.
Gister al gedaanquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:22 schreef Juup© het volgende:
Moeten de heren niet stappen vanavond?
Hij is zwemmen, de lamzakquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al doende leert men is het spreekwoord. Allen leer jij niet snel want ik heb dit al vaker gelezen van jou.
gelijk heeft hij.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:28 schreef febster het volgende:
[..]
Hij is zwemmen, de lamzak
Helaas welquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
gelijk heeft hij.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:30 schreef febster het volgende:
[..]
Helaas welik ga me maar eens achter een strijkplank begeven, mzzl
Neejoh, is gewoon een slecht excuus om iets te posten op Fok! wat maar een beperkt aantal mensen hoeven te wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al doende leert men is het spreekwoord. Allen leer jij niet snel want ik heb dit al vaker gelezen van jou.
Ligt in het zwembadquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Neejoh, is gewoon een slecht excuus om iets te posten op Fok! wat maar een beperkt aantal mensen hoeven te weten.
Maar ik ben nu mijn bril kwijt![]()
Morgen maak ik wel picsquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:13 schreef febster het volgende:
[..]
Ben ik scheel, of mis ik de foto?
Aphrodite is goed, alleen jammer dat het allemaal lamme remixen zijnquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:06 schreef FlowDesign het volgende:
1. Aphrodite - Fugees - Ready Or Not (Jungle Remix) - Ready Or Not (6:13)
2. Aphrodite - Man Of Steel Track (6:35)
3. dj hype - drum and bass selection (20:55)
4. Jungle Brothers - Jungle Brother [Aphrodite Mix] (1:40)
5. Nine Inch Nails - The Perfect Drug (Aphrodite remix) (1) (6:14)
6. Paris & Sharpe - Aphrodite (main mix) (10:19)
7. Prodigy - Funky Shit (Aphrodite Remix) (4:07)
8. Various Artists - Dub Moods / Aphrodite (6:03)
9. Various Artists - Luniz - I Got Five On It (Aphr (5:01)
Hier net in Eindhoven... rommel flits *splotsh*...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:01 schreef febster het volgende:
Wat een wannabe onweer zeg![]()
Beetje gerommel en klein beetje gedrup and that's it
Moeten ze me daarvoor helemaal zo vroeg wakker maken
Je bent gewoon lompquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 03:11 schreef r8ality het volgende:
Ik wou hier echt een ontzettende afzeikpost neerzetten zoals alleen ik dat kan. Maar i'll keep the peace today en zal alleen even vermelden dat ik een veertje niet meer terug kon vinden waarmee de koeler op mijn schattige Radeon heel goed vast komt te zitten. Sorry dat ik niet perfect ben!
ik wilde ff naar het centrum vandaag..geen goed idee dusquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:46 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hier net in Eindhoven... rommel flits *splotsh*...
De tunnels beginnen weer vol te lopen.
Ik moet naar het centrum vandaagquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde ff naar het centrum vandaag..geen goed idee dus
Hier in Geldrop ook, maar is wel mooi zo'n buitje, hoef ik vnv de tuin niet te sproeien, en kan eindelijk een keer die hitte het huis uitquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:15 schreef daNpy het volgende:
't Is nu droog
zekersquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:26 schreef febster het volgende:
[..]
Hier in Geldrop ook, maar is wel mooi zo'n buitje, hoef ik vnv de tuin niet te sproeien, en kan eindelijk een keer die hitte het huis uit![]()
*Alle ramen en deuren wagenwijd openheeft staan*
Ik heb vanavond feestje in Geldropquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:26 schreef febster het volgende:
[..]
Hier in Geldrop ook, maar is wel mooi zo'n buitje, hoef ik vnv de tuin niet te sproeien, en kan eindelijk een keer die hitte het huis uit![]()
*Alle ramen en deuren wagenwijd openheeft staan*
Waar in Geldropquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:51 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb vanavond feestje in Geldrop
Akert....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:59 schreef febster het volgende:
[..]
Waar in Geldrop?
Neeuhquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Akert....
heb je daar ook feestje dan?
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:07 schreef febster het volgende:
[..]
Neeuh, niet dat ik weet tenminste
ging jij nie socializen met bieks?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:14 schreef febster het volgende:
Welke kleur?
Rood met donkerbruin...zelfde als nu, alleen dan wat feller...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:14 schreef febster het volgende:
Welke kleur?
Met witte stippen?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Rood met donkerbruin...zelfde als nu, alleen dan wat feller...
En roze weiger ik...groen, blauw, rood, paars en een regenboog heb ik allemaal al gehadMaar roze weiger ik
hmmz...lijkt me btje lastig verven...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Met witte stippen?
Ja Joost. Nobody is perfect maar het gebeurd wel altijd bij jou hè.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 03:11 schreef r8ality het volgende:
Ik wou hier echt een ontzettende afzeikpost neerzetten zoals alleen ik dat kan. Maar i'll keep the peace today en zal alleen even vermelden dat ik een veertje niet meer terug kon vinden waarmee de koeler op mijn schattige Radeon heel goed vast komt te zitten. Sorry dat ik niet perfect ben!
Daaaamn... dat is echt kut. Heel je vakantie naar de maan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:07 schreef Partygurl het volgende:
*zucht*
Feauteau!!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:21 schreef Inu het volgende:
Ik heb mooi haar
Ik heb het verder niet meer geprobeerd, wat is zocht was al binnen op DC++quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:37 schreef ArTiC het volgende:
lukt het al op irc flow?
Userfoto's topic staat iequote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:26 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Feauteau!!!
Geef dan meteen ff een linkje ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Userfoto's topic staat ie
Kun je gelijk lezen wat blieblie allemaal uitspookt als ie niet in dit topic zit
ik was mijn auto iedere week...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb net m'n auto gewassen, voor het eerst sinds ik 'm heb!
Maar hij bling blingt nu wel heel mooi
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was mijn auto iedere week...
en ik stofzuig mijn auto iedere week...
en ik poets mijn velgen iedere week...
Vandaarquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:02 schreef ArTiC het volgende:
ja...ik ben verliefd op mijn auto
de liefde van deze man gaat door de cilindersquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vandaar
ze heeft alleen nog geen rood bierquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:07 schreef Juup© het volgende:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Ik zat er niet ver naast qua kleur vind ik
* Inu huppelt vanavond waarschijnlijk rond op Stratumquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze heeft alleen nog geen rood bier
hint: irish pub..wel foto's van makenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:17 schreef Inu het volgende:
[..]
* Inu huppelt vanavond waarschijnlijk rond op Stratum
Rood biertje zoeken?
Betaal jij?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hint: irish pub..wel foto's van maken
best, maar ik heb liever gewoon Grolschquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Betaal jij?
hmmz...hoor net dat het aan het feestje ligt of we uitgaan....hopen dat het feestje saai wordt zo rond een uur of 1quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
best, maar ik heb liever gewoon Grolsch![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:28 schreef Inu het volgende:
[..]
hmmz...hoor net dat het aan het feestje ligt of we uitgaan....hopen dat het feestje saai wordt zo rond een uur of 1
wat een gek zegquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:09 schreef ArTiC het volgende:
[TK] Volkswagen Corrado 2.0 i 16V
6500 euro...
de wereld zit vol met gekken tegenwoordig
Ik rijd er gewoon in. Daar is zo'n ding voor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 19:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was mijn auto iedere week...
en ik stofzuig mijn auto iedere week...
en ik poets mijn velgen iedere week...
dit is mn zomerkleur....Photoshop maakt me een btje bleek ensow...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:09 schreef FlowDesign het volgende:
[afbeelding]
En wanneer ga je eens een beetje in de zon zitten, nerdje?
Flow (altijd positiefquote:Op zondag 8 augustus 2004 10:41 schreef Partygurl het volgende:
Flow hoezo wist jij dat dit ging gebeuren?
Je weet toch de niks van de hele situatie af
Zodat hij een kans maaktquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:39 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Flow (altijd positief) zal er wel van uitgaan dat elk stel als ze op vakantie zijn wel een flinke bitchfight krijgt ofzo...
Ik zei niet dat ik wist dat het zou gebeuren, ik zei dat het me niet zo heel erg verbaast dát het gebeurd is.quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:41 schreef Partygurl het volgende:
Flow hoezo wist jij dat dit ging gebeuren?
Je weet toch de niks van de hele situatie af
Als je nou eens niet alles klakkeloos van een ander overneemt maar gewoon had gelezen wat er in mijn reply stond hèquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:39 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Flow (altijd positief) zal er wel van uitgaan dat elk stel als ze op vakantie zijn wel een flinke bitchfight krijgt ofzo...
Dat heeft er geen zak mee te maken.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zodat hij een kans maakt
Gelijk happenquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat heeft er geen zak mee te maken.
Uiteraardquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelijk happen
Biertje?quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Uiteraardik ben net wakker en dan lees ik dit...
Nèh... gister al te veel bier gehad. Oranjeboom...quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Biertje?
Katerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nèh... gister al te veel bier gehad. Oranjeboom...
Het valt mee merk ik nu netquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Katerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ja waarom eigenlijk?quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:29 schreef Inu het volgende:
Gister was leukAlleen jammer dat ik wegmoest....
vriendj was moe...quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja waarom eigenlijk?
Wat een mietjequote:Op zondag 8 augustus 2004 13:35 schreef Inu het volgende:
[..]
vriendj was moe...En we waren met 1 auto, dusjah...
doe anders ff normaal, waar slaat dat nou weer op?quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je nou eens niet alles klakkeloos van een ander overneemt maar gewoon had gelezen wat er in mijn reply stond hè
okiedokiequote:Op zondag 8 augustus 2004 14:35 schreef Partygurl het volgende:
Hmm tsjah...ik had heus wel gedacht da ik ruzie zou krijgen met m maar niet zo`n erge dat we uit elkaar zouden gaan en terug zouden rijden naar Nederland
Maarja t zit iets anders in elkaar dan dat iedereen denkt maar dat vertel ik je (flow) nog wel.
ow sorry, my bad.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:47 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
doe anders ff normaal, waar slaat dat nou weer op?
En thuis gekomen meteen gaan slapen zeker?quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:00 schreef Inu het volgende:
[..]
wel he..
Dronken?quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:20 schreef FlowDesign het volgende:
Rustig hiero. Aquabest was weer relaxed
nee, autoquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dronken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |