iedereen heeft haast dezelfde foto'squote:Op maandag 23 augustus 2004 08:41 schreef mechatronics het volgende:
[..]
heeeeyy (vaag) jij heb bijna dezelfde fotos als ik
als ik nu die papierhandel hier eens klaar heb ga ik wat meer uploaden![]()
Mooie foto'squote:Op zaterdag 21 augustus 2004 13:35 schreef Wytze het volgende:Heb alle foto's online gezet !
http://213.10.139.108/nyc
En niet alleen in de Macquote:Op zondag 22 augustus 2004 12:49 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
hehe en stiekem amerikaanse chikies in de Mac fotograferen
veel foto's man! Goed werk ...
Ik wil terug
We hebben alle keren bij verschillende ontbijt zaakjes gegeten. Maar vond die PAX ook het beste, en die was volgends mij ook nog eens de goedkoopste ookquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:11 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Mooie foto's![]()
Ik zag dat je ook bij Pax Wholesome foods ontbeet. Dat is echt aan te raden, hele nette zaakjes, te betalen, allemaal heel vers en erg lekker. Ik heb 6x ontbeten bij de Pax bij Bryant Park. Na vier dagen zei die Mexicaan ofzo al: A number one for you amigo?![]()
Dat viel me eigenlijk wel op, veel spaanstaligen, ook op tv aantal spaanse zender en spaanse kranten zag ik ook overal.
Maargoed, ben donderdag teruggekomen (11-19 aug) en heb bijna 300 foto's, zal het is ff ordenen en kijken of het online kan.
Nope Hotel Pennsylvania op 7th Avenue 33 Strtquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:01 schreef lily het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van dit topic (en fotoos natuurlijk)....
Ik ben dol op NY. Ben er 6 keer geweest maar de laatste keer is alweer 5 jaar geleden...
wordt echt weer eens tijd....
Wytze, ik heb je fotoos vluchtig bekeken: die gang van het hotel? is dat toevallig the New Yorker?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:23 schreef Infinity123 het volgende:Ik zie net de cowboy op een van mijn foto's, ik heb hem helemaal niet zien staan, was zeker te druk met om me heen te kijken naar de billboards, haha
Hij staat linksboven de voorste taxi:
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:48 schreef Wytze het volgende:
Who the fuck is die Cowboy ?
Heb hem geen een keer gezien, en we zijn meerdere dagen op Times Square geweestquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:52 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toch staat ie er heel vaak en hij is behoorlijk beroemdquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:07 schreef Wytze het volgende:
[..]
Heb hem geen een keer gezien, en we zijn meerdere dagen op Times Square geweest
JA!! Die heb ik ook gezien, NU weet ik wie dat dus is.....Jammer dat ik geen foto ervan heb gemaaktquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:36 schreef mirelia het volgende:
[..]
Toch staat ie er heel vaak en hij is behoorlijk beroemd
Hij zat ook in New York Minute en hij heeft een eigen website http://www.nakedcowboy.com/
Btw ontbijten en eten in het Newyorker hotel is goedkoop en lekker (Tick Tock)
Vette foto's man. Wel cool, om te zien nu je weer veel andere dingen hebt gezien dan wij. Btw, zat je toevallig in het Mariott Hotel ? Zo ja vertel er eens wat meer over, hoe waren de kamers etc. En was het duur ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:38 schreef renz0r het volgende:
[..]
JA!! Die heb ik ook gezien, NU weet ik wie dat dus is.....Jammer dat ik geen foto ervan heb gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |