ja goh lijkt me logisch dat mijn inkomen hoger is als 13 jaar geleden: toen was ik 9 jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
13 jaar ook.
Echt dat geouwekankerzeik van de kut Nederlanders op de prijzen, je inkomen is ook veel hoger dan 13 jaar geleden, de kosten voor het geven van een concert (energie, beveiliging) etc zijn ook enorm gestegen, wat moet U2 dan doen om dat soort raszeikers tevreden te stellen, nog immer 50 gulden vragen?
Tyf lekker op als je het te duur vind en maak plaats voor een echte fan, pisvlek
Bestaat zo'n site al over mojo?quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Overigens is niet iedereen blij met Clear Channel, zie http://www.clearchannelsucks.org/
Mojo is een onderdeel van ClearChannel Entertainmentquote:
Is het al 10 uur dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:15 schreef LWaS het volgende:
die site is zo dood als ik weet niet wat
De kaartjes veel goedkoper?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:40 schreef m021 het volgende:
Hmm ik ga toch maar niet naar het concert in Brussel. Ik heb eens berekend, dat ondanks dat de kaartjes daar veel goedkoper zijn
Misschien moeten ze jou maar even vragen of jij een goede verkoopsite kunt maken waar een paar 100.000 mensen tegelijk een kaartje kunnen kopenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:04 schreef DIGGER het volgende:
Hele website ligt gewoon kansloos plat.
Voorverkoop voor grote concerten Anno 2005, met een amateurisme alsof het nog voor WO 1 is
Welke kanalen zijn er dan WEL op berekend?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:10 schreef DIGGER het volgende:
Dat heeft dus alles met amateurisme te vragen, want iedereen weet dat die grote vraag komt, maar nog steeds regelen ze dan verkoop via totaal niet daarop berekende verkoopkanalen.
En dat concert is ook nog het eerste van de Europese tour. Dus zullen er ook nog mensen uit andere landen proberen een kaartje te bestellen...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:37 schreef Monsterman het volgende:
hallo mensen,
wij hebben drie concerten van de mannen en onze zuiderburen ,maar 1.
Ik ga er overigens vanuit dat dat ook écht de maximum prijs is als ik dinsdag EVENTUEEL erdoor kom bij mijn jacht op kaartjes voor de ArenA. En dus niet van die exorbitant hoge prijzen als bij Amerikaanse concerten (380 dollar voor 2 crapplaatsen).quote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
De kaartjes veel goedkoper?
In A'dam kosten de kaartjes max 70 euro. In Brussel zijn er kaartjes van 85 euro.
Jij denkt dat de kaartjes ineens duurder zijn als de verkoop startquote:Op ]zaterdag 29 januari 2005 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ga er overigens vanuit dat dat ook écht de maximum prijs is
Nou, gezien de ellende van eerder deze week, lijkt me alles mogelijkquote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Jij denkt dat de kaartjes ineens duurder zijn als de verkoop startOf waarom kom je dat hier melden?
Er komen alleen nog servicekosten bij....
Ik heb nog nooit meegemaakt dat de kaartjes ineens duurder zijn geworden....
Pfff...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, gezien de ellende van eerder deze week, lijkt me alles mogelijk.
De voorverkoop begint toch pas op 5 januari? Of ben ik gvd verkeerd geinformeerd?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:21 schreef xxgirlxx het volgende:
Ik heb eindelijk kaartjes!!!!
Kaartjes voor Belgie gingen vandaag in de verkoopquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:24 schreef Tobbes het volgende:
De voorverkoop begint toch pas op 5 januari? Of ben ik gvd verkeerd geinformeerd?![]()
Dat wordt kicke daar voor het postkantoor..Het was al een hele uitdaging om kaartje voor de sneue Marco B. te krijgen...dus dit wordt helemaal party...Is er niemand die even die u2 site kan hacken ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:32 schreef Tobbes het volgende:
[..]
ALS ik bij de gelukkigen hoor koop ik meteen 10 kaartjes en die ga ik vervolgens buiten weer verkoopen aan de niet-gelukkigen...wel voor de 3 dubbele prijs natuurlijk![]()
quote:maximaal zes kaarten per persoon per transactie.
Je mag maar zes kaartjes kopenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:32 schreef Tobbes het volgende:
ALS ik bij de gelukkigen hoor koop ik meteen 10 kaartjes
Wordt er ergens gezegd dat je maar 1 transactie mag doen?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
maximaal zes kaarten per persoon per transactie..
Postkantoor in Leidsehage (Leidschendam)...maar wie wil je daar voor meenemen dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 11:34 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je mag maar zes kaartjes kopen
En als je zo stoer bent om dan ook te vertellen bij welk postkantoor je gaat staan, dan kom ik wel even zorgen dat jij geen kaartjes gaat doorverkopen met vette winst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |