Ja, veel verschillende rangen, soms wel 5 of 6.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Ligt helemaal aan de plaatsen.
Iemand een idee hoe 't met plaatsen in de ArenA geregeld is? Zijn daar veel verschillende plaatsen?
Ja, maar je kan dinsdag dus uitsluitend kaarten kopen voor het eerste concert of je moet gokken en dus willen wachten op een 2e of 3e concert, als die al via het web als voorrang in de verkoop gaan.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
We weten nu al dat Amsterdam 3 concerten zullen zijn. Dublin zullen er ook zeker 3 worden.
Ik zou niet weten waarom morgen alleen de eerste datum bekend gemaakt zou worden (en dus dinsdag alleen voor die eerste datum kaarten zouden worden aangeboden). De data lijken al vast te staan en zijn dus niet afhankelijk van het uitverkocht zijn van het eerste concert. Daar hoeven ze zich echt niet druk over te makenquote:Op zondag 23 januari 2005 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar je kan dinsdag dus uitsluitend kaarten kopen voor het eerste concert of je moet gokken en dus willen wachten op een 2e of 3e concert, als die al via het web als voorrang in de verkoop gaan.
Hm, toch maar ff afwachten wat ticketmaster dinsdag aangeeft danquote:Op zondag 23 januari 2005 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, veel verschillende rangen, soms wel 5 of 6.
Veld, 1e ring recht tegenover, 2e ring recht tegenover, zijkant 1e ring en zijkant 2e ring en dan soms nog aparte kaarten voor hoekvakken.
Het ligt er ook aan of het podium aan de lange zijde (zoals vorig jaar bij o.a. Phil Collins en Metallica) of aan de korte zijde (Robbie Williams) geplaatst wordt. In het laatste geval gaan er meer mensen in de Arena, maar de geluidskwaliteit is dan een stuk minder als je tegenover het podium zit.
Wat een belachelijke prijzen.quote:Na maandenlange geruchten en speculaties is eindelijk de The Vertigo/2005 wereldtournee van U2 bekend gemaakt. Op maandag 28 maart a.s. begint het spektakel in San Diego. De Europese tournee start op 10 juni in het Koning Boudewijn Stadion in Brussel. Woensdag 13 juli staat U2 op Hollandse bodem, en wel in de Amsterdam ArenA. De kaartverkoop begint zaterdag 5 februari a.s. om 10.00 uur bij de Ticketservice en de bekende voorverkoopadressen.
U2’s laatste album How To Dismantle An Atomic Bomb is wereldwijd omarmd door de U2 fans. Sinds november zijn er wereldwijd maar liefst 8,5 miljoen exemplaren van verkocht. Fans en critici zijn lovend over het elfde album van U2, dat weer een opmerkelijk goed rockalbum is en U2 terug brengt naar haar roots.
U2 was vier jaar geleden voor het laatst live in ons land te zien, tijdens drie spectaculaire concerten in het Gelredome in het kader van de Elevation Tour. U2 staat bekend om fabuleuze live shows dus de verwachtingen zijn hooggespannen, helemaal met het oog op het voortreffelijke How To Dismantle A Bomb album. U2 is vastberaden om de bezoekers van de Amsterdam ArenA een spectaculaire live show te laten zien.
U2
Woensdag 13 juli a.s.
Amsterdam ArenA - Amsterdam
Entree: 70 ¤, 69 ¤ , 65 ¤ , 57 ¤, 53 ¤ (excl. servicekosten) LET OP: per persoon maximaal 6
Aanvang: t.b.a. (zie www.mojo.nl)
Kaartverkoop start volgende week zaterdag 5 februari a.s. om 10.00 uur door Ticket Service via de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-3001250 (45 ct.p.m), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.
quote:U2 zakt op vrijdag 10 juni af naar het Brusselse Koning Boudewijnstadion. Ons land heeft de eer gastheer te zijn voor de aftrap van het Europese luik van de Vertigo//2005 Tour van Bono en de zijnen.
De ticketverkoop start komende zaterdag 29 januari om 10 uur, via het telefoonnummer en de website van Goformusic. De prijzen schommelen tussen de 48 en de 85 euro.
In de VS kunnen de U2-fans vanaf einde maart al hun lievelingsgroep gaan bewonderen. De Ierse supergroep doet er dertien steden aan. Begonnen wordt in San Diego op 28 maart, geëindigd op 26 mei in Boston. Daarna volgt de oversteek naar Europa. Tot 14 augustus zullen de rockers er 24 steden platspelen. De concerten vinden plaats in voetbalstadions.
Wat betreft België kunnen er vanaf zaterdag maximum vier tickets per persoon besteld worden. Dat is een lager aantal dan in 2001, toen U2 in het kader van de succesvolle Elevation Tour twee keer optrad in het Antwerpse Sportpaleis. Het telefoonnummer waarop Belgische U2-fans hun geluk kunnen beproeven, is 0900/26060.
Ticketservice is niet aan te raden, bij de voorverkoop van diverse concerten van 'grote' artiesten is de website daar al regelmatig op tilt geslagen.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:01 schreef err het volgende:
wat is de beste strategie? ik neem aan dat de kaarten online via ticketservice kunnen worden gekocht? Is me toen met Prince ook gelukt
Bron: u2fanclub.nlquote:Voorverkoop start zaterdag 5 februari a.s. om 10.00 uur bij de Ticketservice en de bekende voorverkoopadressen
Jawel. Ik heb wel eens meegemaakt dat er een extra concert gepland was en dat dat NIET nodig was omdat het eerste concert langzaam verkocht.quote:Op zondag 23 januari 2005 23:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik zou niet weten waarom morgen alleen de eerste datum bekend gemaakt zou worden (en dus dinsdag alleen voor die eerste datum kaarten zouden worden aangeboden). De data lijken al vast te staan en zijn dus niet afhankelijk van het uitverkocht zijn van het eerste concert.
gewoon kaarten voor het eerste concert kopen, die kan je later makkelijk ruilen tegen kaarten voor het 2de concert.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:50 schreef err het volgende:
balen, want aan de ene kant wil ik niet het risico te nemen buiten de boot te vallen en dus koop ik mijn kaartjes voor het eerste concert, terwijl ik liever op vrijdag of zaterdag wil.
Beetje naief ze weten best wel dat alle concerten in no-time uitverkocht zijn, of ze er nou 3 of 19 geven
Met een beetje mazzel zijn de kaarten voor het 1e concert al allemaal verkocht als je aan de beurt bent en is de verkoop voor het 2e of 3e concert al begonnen.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:56 schreef Dandelion het volgende:
[..]
gewoon kaarten voor het eerste concert kopen, die kan je later makkelijk ruilen tegen kaarten voor het 2de concert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |