Ik wacht gewoon totdat ik een mailtje krijg van u2.com hoe ik met voorrang kaarten kan bestellenquote:Op woensdag 5 januari 2005 07:53 schreef Morrigun99 het volgende:
Hoe gaan jullie dat aanpakken? 's nachts voor de deur van het Postkantoor gaan liggen en hoe gaat die verkop zélf in z'n werk? En verkoopt Van Leest ook niet zulke kaarten?
Oh nee, Werchter is in juli. In juni heb ik examens. Nee, dan kan ik helemaal niet naar U2.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hip, daar wil ik heen.
-edit-. Oh, maar dan is ook Werchter. Daar wil ik ook heen.
Bronquote:U2 have postponed their much-anticipated tour behind How to Dismantle an Atomic Bomb, originally scheduled to kick off March 1st in Miami. "All of the plans are in total flux," a source close to the band told Rolling Stone, citing a family illness as the reason for the change. Tour dates were to be announced and go on sale this month, but those plans have been delayed.
The band, which is nominated for three Grammys for the single "Vertigo," still intends to play the February 13th awards ceremony in Los Angeles and to attend its induction into the Rock & Roll Hall of Fame on March 14th in New York. However, a new timeline for the tour has not been set.
According to longtime tour designer Willie Williams, the tour's stage and video screens are in the process of being built. "We are developing some new technologies to deliver visual content," he told Rolling Stone.
U2's last world tour, in support of All That You Can't Leave Behind, made them the top-grossing act of 2001.
Wie zou dan ziek zijn? Een van de bandleden niet, lijkt 't ('family illness'). Hmzquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:20 schreef Baba-O-Riley het volgende:
DE TOUR IS UITGESTELD
RollingStone.com meldt vandaag:
[..]
Bron
mja, de family illness van papa bono kon de tour ook niet stoppen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wie zou dan ziek zijn? Een van de bandleden niet, lijkt 't ('family illness'). Hmz.
Vertaling voor de mensen die niet zo goed Frans kunnen:quote:Grâce à l'aide de nos contacts, nous pouvons vous annoncer que le samedi 9 juillet, U2 jouera au Stade de France.
Et, ce n'est plus une rumeur, mais une réalité, le deuxième concert français de la nouvelle tournée de U2 se fera donc le vendredi 5 août 2005, au Nikaïa à Nice.
Het lijkt me sterk dat 1 website in een paar dagen tijd alle voorverkopen voor U2 gaat doen. Dan weet je zeker dat het misgaat.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:46 schreef Aurora025 het volgende:
Ik ben nu ook U2 member, maar ik betwijfel of dat met die kaartverkoop goed zal verlopen.
quote:vrijdag, januari 21, 2005
Tickets4U rectificatie
In het artikel over illegale kaartverkoop hebben wij ongewild tickets4u in verband gebracht met de illegale kaartverkoop, Bij deze willen wij dat rectificeren dat is namelijk niet juist.
't Is nog maar afwachten of dan ook de tickets voor shows in NL in de voorverkoop gaan (niet alle shows gaan tegelijk in de voorverkoop; zie die mail van U2.com).quote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:26 schreef Dandelion het volgende:
Yes! Dinsdag begint de presale van U2.com....
voor diegenen die daar nog geen lid van zijn: je kan tot en met 24 januari nog lid worden en mee doen aan de presale!
Daar heb ik in mij enthousiasme dan overheen gelezenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is nog maar afwachten of dan ook de tickets voor shows in NL in de voorverkoop gaan (niet alle shows gaan tegelijk in de voorverkoop; zie die mail van U2.com).
Dat zou best volgende week zaterdag kunnen zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:52 schreef err het volgende:
iemand al een id wanneer de vvk begint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |