ik hoop echt de kuip. Goffert zou ook wel koel zijn trouwens, maar die arenaquote:Op zondag 26 december 2004 11:23 schreef calvobbes het volgende:
Lijkt me erg gaaf als dat ook echt voor U2 bestemd is
Alleen is dat het enige gerucht dat ik tegengekomen ben. De anderen geruchten over U2 concerten gaan over concerten in de Kuip in Juli, maar vooral de concerten in Amsterdam.
Ik wacht gewoon totdat ik een mailtje krijg van u2.com hoe ik met voorrang kaarten kan bestellenquote:Op woensdag 5 januari 2005 07:53 schreef Morrigun99 het volgende:
Hoe gaan jullie dat aanpakken? 's nachts voor de deur van het Postkantoor gaan liggen en hoe gaat die verkop zélf in z'n werk? En verkoopt Van Leest ook niet zulke kaarten?
Oh nee, Werchter is in juli. In juni heb ik examens. Nee, dan kan ik helemaal niet naar U2.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 12:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hip, daar wil ik heen.
-edit-. Oh, maar dan is ook Werchter. Daar wil ik ook heen.
Bronquote:U2 have postponed their much-anticipated tour behind How to Dismantle an Atomic Bomb, originally scheduled to kick off March 1st in Miami. "All of the plans are in total flux," a source close to the band told Rolling Stone, citing a family illness as the reason for the change. Tour dates were to be announced and go on sale this month, but those plans have been delayed.
The band, which is nominated for three Grammys for the single "Vertigo," still intends to play the February 13th awards ceremony in Los Angeles and to attend its induction into the Rock & Roll Hall of Fame on March 14th in New York. However, a new timeline for the tour has not been set.
According to longtime tour designer Willie Williams, the tour's stage and video screens are in the process of being built. "We are developing some new technologies to deliver visual content," he told Rolling Stone.
U2's last world tour, in support of All That You Can't Leave Behind, made them the top-grossing act of 2001.
Wie zou dan ziek zijn? Een van de bandleden niet, lijkt 't ('family illness'). Hmzquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:20 schreef Baba-O-Riley het volgende:
DE TOUR IS UITGESTELD
RollingStone.com meldt vandaag:
[..]
Bron
mja, de family illness van papa bono kon de tour ook niet stoppen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wie zou dan ziek zijn? Een van de bandleden niet, lijkt 't ('family illness'). Hmz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |