ja goh lijkt me logisch dat mijn inkomen hoger is als 13 jaar geleden: toen was ik 9 jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
13 jaar ook.
Echt dat geouwekankerzeik van de kut Nederlanders op de prijzen, je inkomen is ook veel hoger dan 13 jaar geleden, de kosten voor het geven van een concert (energie, beveiliging) etc zijn ook enorm gestegen, wat moet U2 dan doen om dat soort raszeikers tevreden te stellen, nog immer 50 gulden vragen?
Tyf lekker op als je het te duur vind en maak plaats voor een echte fan, pisvlek
Bestaat zo'n site al over mojo?quote:Op donderdag 27 januari 2005 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Overigens is niet iedereen blij met Clear Channel, zie http://www.clearchannelsucks.org/
Mojo is een onderdeel van ClearChannel Entertainmentquote:
Is het al 10 uur dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:15 schreef LWaS het volgende:
die site is zo dood als ik weet niet wat
De kaartjes veel goedkoper?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 09:40 schreef m021 het volgende:
Hmm ik ga toch maar niet naar het concert in Brussel. Ik heb eens berekend, dat ondanks dat de kaartjes daar veel goedkoper zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |