Girlpower (die rechterquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Kijk ons eens gezellig zijn....![]()
![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
![]()
toegevoegdquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:11 schreef CABAL het volgende:
www.superdudes.nl
Zelfde als sugababes.nl, maar IMHO misschien nog nét wat erger.
Wat zou jij doen met een miljoen?quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:17 schreef UncleSam het volgende:
ik wist niet dat je ook mannelijke BrEeZaH's had!!!
http://www.superdudes.nl/J3llahh
Dat zijn geen breezers maar BacoBoysquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:17 schreef UncleSam het volgende:
Ongelimiteerd baco's drinkenquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:43 schreef michelz het volgende:
[..]
Wat zou jij doen met een miljoen?
WHAAAAAH GEKKK WORDEN!!! SHOPPEN UITGAAN VAKAAAANZIE!!! OOOOHHH MOMMAH!!!;-)
![]()
deot t nietquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:47 schreef Aeroxie het volgende:
Deze is van een vriend van me:
www.breezer-sletje.nl
Forbiddenquote:Op zondag 1 augustus 2004 12:47 schreef Aeroxie het volgende:
Deze is van een vriend van me:
www.breezer-sletje.nl
Kut james bond kloon..quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:05 schreef Martijn_77 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Heeft zeker vaak bij een jongen gepijpt of zowquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:50 schreef DIA het volgende:
Van die ene jongen
Hobbies
:::uitgaan:::
:::msnen:::
:::hangin\'round with friends:::
:::Bellen:::
:::sexxxen::: HIV krijgen?![]()
:::Sh0ppen:::
4 of 5. maar de meeste topics hebben ze weggegooidquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:56 schreef Internationalist het volgende:
- Niet toegestaan om weer het Break Out forum gek te maken. Of andere Fora
Dat heb ik niet meegemaaktwanneer was dat/welke topic
Van wie was het profiel trouwens?quote:
Dat zijn de delen Breezersites deel 4 , breezersite's Deel 5 !!!! , breezersites deel 6 , en Breezersites deel 7 (waar is Modbo?)quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:56 schreef Internationalist het volgende:
- Niet toegestaan om weer het Break Out forum gek te maken. Of andere Fora
Dat heb ik niet meegemaaktwanneer was dat/welke topic
quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:17 schreef UncleSam het volgende:
Wat zou je doen met een miljoen?quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:21 schreef Enchanter het volgende:
http://www.superdudes.nl/Thug*Immortal
Westside, Outlaw, BadBoy Killaz!!![]()
[afbeelding] Dont mess with tha white nigga![]()
Wow die mag er zeker wezenquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:56 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
[afbeelding] deze mag der best wezen![]()
![]()
wat doet dat lelijke ding in beeld
was op de site zelf niet zo
quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:36 schreef Smoved het volgende:
[afbeelding]
Kijk mij! Ik ben zo stoer dat ik niet eens in de camera durf te kijken
East side mothafucka , im tha real white niggaquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:36 schreef Smoved het volgende:
[afbeelding]
Kijk mij! Ik ben zo stoer dat ik niet eens in de camera durf te kijken
Volgens mij ook, maar dan wel van die 13 jarige meisjes, die denken dat dat er echt stoer en cool uitziet. En die uitt posters van Tupac op hun kamer hebben en tekens met hun handen maken, (bij voorkeur op foto's)quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:39 schreef Newien het volgende:
Man man man.. that's life.. volgens mij is het percentage dames dat op zulke jongens valt overigens redelijk hoog hoor..
Ik had niks te doenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:17 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Is die van jou
ik heb gereageert op je cu2quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:21 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik had niks te doen![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:23 schreef mordradead het volgende:
[..]
ik heb gereageert op je cu2
Nog erger dan een echte brezaah,quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:32 schreef mordradead het volgende:
[afbeelding]
nog een nep breezer ook
wat doen zulke broekies bij luckyquote:
ja, die zijn echt jong...quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:18 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
wat doen zulke broekies bij lucky
is der een keer een kindermiddag geweest ofzow
ik ben daar al een aantal keer geweest en nooit zulke jonkies gezien! vooral dat "jochie" op de achtergrond ":{
misschien dat er onlangs op een vrijdag of zaterdag van 6 tot 9 kids-night was? onder het thema "Br33z4h"quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:18 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
wat doen zulke broekies bij lucky
is der een keer een kindermiddag geweest ofzow
ik ben daar al een aantal keer geweest en nooit zulke jonkies gezien! vooral dat "jochie" op de achtergrond ":{
Doen!quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:31 schreef funmaster het volgende:
Ik heb net een geweldig idee:
Laten we met z'n allen 1 Cu2 profiel maken.Doen of niet?
En dan noemen we het profiel "breezah-sucks" ofzoietsquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:33 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Doen!![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:36 schreef funmaster het volgende:
[..]
En dan noemen we het profiel "--------------------------------------A----------breezah-sucks" ofzoiets
eh...quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:54 schreef funmaster het volgende:
1 ding: wie gaat het registreren?
Jij kwam met het ideequote:Op maandag 2 augustus 2004 19:54 schreef funmaster het volgende:
1 ding: wie gaat het registreren?
het is trouwens breezah geen brezaahquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:35 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Nog erger dan een echte brezaah,
een wannabe brezaah![]()
Typoquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:43 schreef UncleSam het volgende:
[..]
het is trouwens breezah geen brezaah![]()
jah dus? Ik hou echt van haar hoorquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:58 schreef Internationalist het volgende:
Het meest romantische wat je ooit is overkomen:
t cyberhuwelijksaanzoek van michel
roflquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:09 schreef P8 het volgende:
[..]
jah dus? Ik hou echt van haar hoor
Ik citeer:quote:
daar had ik mijn profiel "ultrabreezer" voor aangemaakt, wachtwoord is faggotquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:36 schreef funmaster het volgende:
[..]
En dan noemen we het profiel "breezah-sucks" ofzoiets
Ik ken der van lycos chatquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:43 schreef DeRCT14 het volgende:
lees ff serieus de lijst van deze meid door:
http://www.cu2.nl/sista374![]()
:
quote:ik ben yvonne, een meisje van 12 en ik woon in zwolle.
ik ben gescheiden van michelz_1987, t is gewoon beter zow.
we zijn nog wel vrienden natuurlijk!!
in het echt gezien:
michelz_1987(heeft bij mij op de bank gezeten en is een super lieverd)
fototje tis net een ventquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ken der van lycos chatfoto's hebben??
Kan er zo voor zorgen
Trouwens dit staat op der lycos profiel:
[..]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:40 schreef hallo_mensen het volgende:
http://forum.breakout.nl/messages/12/50203.html?1091484231 :')
quote:in je navelpit
ik WOON in velserbroek ..... en helaas is er veel van dit soort dat zich zo gedraagt .....quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:03 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ey ik ken mensen uit velserbroek![]()
En deze week loopt een groot deel daarvan rond op onze feestweekquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:57 schreef LauriePaurie het volgende:
[..]
ik WOON in velserbroek ..... en helaas is er veel van dit soort dat zich zo gedraagt .....
a shame .....![]()
Graag,, ff lekker iemand uitlachenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik ken der van lycos chatfoto's hebben??
Kan er zo voor zorgen
jammer dat hij nog niet geactiveerd is, nu wordt hij binnen 2 weken weggekickdquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:25 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Heej welke is dat wat is haar sitequote:Op zondag 1 augustus 2004 18:56 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
[afbeelding] deze mag der best wezen![]()
![]()
wat doet dat lelijke ding in beeld
was op de site zelf niet zo
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:57 schreef Fwnk het volgende:
http://forum.breakout.nl/messages/12/50115.html?1091394298
deze, nog beter:
0h please help miej mensjus!
Ik was heel lang verliefd 0p een j0ngen en een maand geleden had hij me eindelijk uitgen0digd bij hem thuis.. v0nd ik heel leuk ensow maar t0en w0u hij persee met me naar bed, maar ik ben nu 14 en t0en ik 13 was heb ik me hierin al vergist d00r met mn vriend naar bed te gaan terwijl ik n0g maar 2 daagjes met um had.. daarna maakte ie het n0g uit 00wkV0lgens mij heeft ie me misbruikt.
Maarg0ewd.. ik ben dus met die jongen die ik leuk v0nd naar bed geweest want ik d8 dat hij de ware was 0mdat ik hem al 3 hewle maanden een fet lkkr ding v0nd, en n0rmaal ben ik al na 2 weekjus 0p iemand uitgekeken..
Maar nu k0mt het: ik ben zwangerEn ik bewn n0g maar 14 jaartjus.. dan kan ik t0g n0g geen kind 0pv0eden? Ik wil 00wk geen ab0rtus plegen want dat vind ik m00rd... jullie z0uden het t0g 00wk niet fet vinden als dat bij jullie was gedaan????????
Maar ik w0u het aan die j0ngen, de vader, vertellen maar hij belt me niet trugMn vriendin zegt dat ie al een ander heb maar dat gel00f ik nie ze is gew00n jal0ers! Hij h0udt alleen van mij dat weet ik cker 1oo%!!
Help miej plies! Wat m0et ik nu d0en?
Dat was vast iemand van FOK!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:22 schreef ChicaneBT het volgende:
Topic: Ben ik een hoer?
heej
ik heb een vriend, maar ik ga met hem en andere jongens naar bed. ik ben 13 jaar en ga met jongens van rond de 16.
---------------------------------------------
OMG.
is dit wel goed?? het is wel lkkr
ik snap ook niet wat iemands bewindsredenen kunnen zijn om zulke fotos van zichzelf te laten maken. dat iets op die fotos zet zichzelf alleen maar voor lulquote:
*Hebben allemaal wel eens sex in het kleedhokje in het zwembad gehadquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:12 schreef funmaster het volgende:
http://0---breezahsucks.cu2.nl/ is aangemaakt
Wachtwoord: voeg me ff toe op MSN/ICQ.
en al die mensen aggressief antwoorden met sukkel en ben je dom ofzo, en dan zie je in een ander topic dezelfde grote bek smekend om een antwoord in haar vraag of het normaal is om je te vingeren met een komkommerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:03 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
LOL
en dan al die reacties
[..]
hahah, gaaf man!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:21 schreef grunge-metal het volgende:
http://vandedonk.nl/proje(...)p://frontpage.fok.nl
http://vandedonk.nl/project/breezah/breezah.php?website=http://forum.fok.nl
FOK! als bReEzAh site!![]()
Ja ik kwam er aan via FOK! weblogquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:23 schreef UncleSam het volgende:
[..]
hahah, gaaf man!
deze, nog beter:
Ik was heel lang verliefd 0p een j0ngen en een maand geleden had hij me eindelijk uitgen0digd bij hem thuis.. v0nd ik heel leuk ensow maar t0en w0u hij persee met me naar bed, maar ik ben nu 14 en t0en ik 13 was heb ik me hierin al vergist d00r met mn vriend naar bed te gaan terwijl ik n0g maar 2 daagjes met um had.. daarna maakte ie het n0g uit 00wkV0lgens mij heeft ie me misbruikt.
Maarg0ewd.. ik ben dus met die jongen die ik leuk v0nd naar bed geweest want ik d8 dat hij de ware was 0mdat ik hem al 3 hewle maanden een fet lkkr ding v0nd, en n0rmaal ben ik al na 2 weekjus 0p iemand uitgekeken..
Maar nu k0mt het: ik ben zwangerEn ik bewn n0g maar 14 jaartjus.. dan kan ik t0g n0g geen kind 0pv0eden? Ik wil 00wk geen ab0rtus plegen want dat vind ik m00rd... jullie z0uden het t0g 00wk niet fet vinden als dat bij jullie was gedaan????????
Maar ik w0u het aan die j0ngen, de vader, vertellen maar hij belt me niet trugMn vriendin zegt dat ie al een ander heb maar dat gel00f ik nie ze is gew00n jal0ers! Hij h0udt alleen van mij dat weet ik cker 1oo%!!
respectquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:21 schreef grunge-metal het volgende:
http://vandedonk.nl/proje(...)p://frontpage.fok.nl
http://vandedonk.nl/project/breezah/breezah.php?website=http://forum.fok.nl
FOK! als bReEzAh site!![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:09 schreef ChicaneBT het volgende:
Wat zou je denken als je haar zag, geile............
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu wat netter.
[afbeelding]
Lekker wijffie hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:09 schreef ChicaneBT het volgende:
Wat zou je denken als je haar zag, geile............
[afbeelding]
[afbeelding]
En nu wat netter.
[afbeelding]
deze, nog beter:
Ik heb je al gevonden!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:40 schreef Gianluca het volgende:
deze was van mn excursie met mn klasgenoten ( helaas sta ik ook op de foto's)
http://www.cu2.nl/berlijn2003
lopen ze zo met de helm echt OP hun hoofd..... dat is pas voor losersquote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:03 schreef classpc het volgende:
[afbeelding]
Ik wist niet eens dat je zo op een scooter kon zitten.
[afbeelding]
Hoe kun je dat ooit lezenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:42 schreef Fwnk het volgende:
DE UITVindAh van THA tONgZOEN
dooR kaRin (JaNe)
hEB juH juH OOiT AfGevraAgd WIe tHa ZoUh HeeFT UITGEvOnden? wiE aLz EersTe heEfT onTDeKt deh HET HEerLijk Iz ALz 1 ANdah jOu met Z'n LiPpUH AANRaAKT & dAARBIJ dAN uN BEETJUH lUcHT nAAr bINNUH ZuIgt? & Wie DuR 8AH kWAM dEH het AlLEmaAL nóg LeKKerDAH worDt Alz JUH DeH Op tha MoNd VAn uN aNDAH dOeT & daAr DAN oOk juH tONG biJ GEbrUiKt? bIJ dIerUh KOMt HEt nIej VOOr, alThAnz nIet zoaLz biJ THa MenS, mAaR hoE iz HeT DaN ONtStaan? Waz HeT INstINcT oF Toch gewooN tOEVAl? waZ ah Somz OoiT un nEanDErthalaH die ZIjn vROuw hielP Bij tAnDenPoETsUH uh die DAAR BIJ GeBrEk AAn Un tANdEnBoRStEL dAN maar ZIJn ToNG VoOR GebRUiKte? iKkuH WEet heT NiEt.
breezah Fok frontpage
haha, geniaalquote:Y - Yerstokken, zijn versleten voor hun 18e door de zoveelste abortus
Die bReEzAh site misvormer is best wel goed!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:42 schreef Fwnk het volgende:
DE UITVindAh van THA tONgZOEN
dooR kaRin (JaNe)
hEB juH juH OOiT AfGevraAgd WIe tHa ZoUh HeeFT UITGEvOnden? wiE aLz EersTe heEfT onTDeKt deh HET HEerLijk Iz ALz 1 ANdah jOu met Z'n LiPpUH AANRaAKT & dAARBIJ dAN uN BEETJUH lUcHT nAAr bINNUH ZuIgt? & Wie DuR 8AH kWAM dEH het AlLEmaAL nóg LeKKerDAH worDt Alz JUH DeH Op tha MoNd VAn uN aNDAH dOeT & daAr DAN oOk juH tONG biJ GEbrUiKt? bIJ dIerUh KOMt HEt nIej VOOr, alThAnz nIet zoaLz biJ THa MenS, mAaR hoE iz HeT DaN ONtStaan? Waz HeT INstINcT oF Toch gewooN tOEVAl? waZ ah Somz OoiT un nEanDErthalaH die ZIjn vROuw hielP Bij tAnDenPoETsUH uh die DAAR BIJ GeBrEk AAn Un tANdEnBoRStEL dAN maar ZIJn ToNG VoOR GebRUiKte? iKkuH WEet heT NiEt.
breezah Fok frontpage
Kusjes aan iemand ofzo denk ik... ik zou het niet weten...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:46 schreef Afrodite het volgende:
Echt, dit is iets wat ik me serieus afvraag: waar slaat dat x0x0 ft some love op![]()
Das wel het ergste. Als ze zo dom zijn om met een loverboy om te gaan als 'ie er bij zegt wat zijn hobby is.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:42 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Ik citeer:
Ik houD vAn UitGaAn, ShoPpeN & nAtuurLijk vAn **BAS**mY lOvErb0y
Volgens mij weten ze niet echt waar ze het over hebben
Plaats eens een foto van haarquote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:06 schreef Fwnk het volgende:
neuken
vanavond ga ik ook maar eens sexxen met een breezer, kijken of het lekker is
morgen review!
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:13 schreef Fwnk het volgende:
volgens mij heb ik een slachtoffer, het heeft een vriend, maar haar sexbehoefte zal wel groter zijn...
zij - hebben jullie nog 2 pc's vrij?
ik - Ja, tuurlijk, maar we gaan wel om 20.30 sluiten
zij - Hoelang is dat nog?
ik -![]()
![]()
![]()
Dat is wel fout jaquote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:16 schreef Fwnk het volgende:
en ja, dit is echt
Veel succes dan maar!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:13 schreef Fwnk het volgende:
volgens mij heb ik een slachtoffer, het heeft een vriend, maar haar sexbehoefte zal wel groter zijn...
ik -![]()
![]()
![]()
Ik sta nog bij de wannabesquote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:21 schreef woeeiiii het volgende:
http://www.cu2.nl/0---breezahsucks
18 Vriendjes al
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:50 schreef Deviant1nl het volgende:
Ik wist wel dat Ft. staat voor featuring. Staat bij veel liedjes als je kijkt op internet enzo.
Ik dacht, ik zal dit maar niet zeggen, want dat zal het vast niet zijn![]()
Ik weet wel wat ft. betekekentquote:ik heb het uitgedokterd(gevraagd aan me zusje :x )
x0x0x = -xxx- ft. is featuring (als in muziek op tmf, Maroon 5 ft. Metallica ^^ )
en some love is, een beetje "liefde" , wat ik dan niet begrijp, maja
Altijd makkelijk he zo'n Breezah translatorquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:26 schreef Afrodite het volgende:
Ik weet wel wat ft. betekekent![]()
ik vraag me alleen af waarom ze ft gebruiken en niet gewoon + of & of "en" (3n) zoals ieder normaal mens. Het klinkt echt voor geen meter: "hugs and kisses featuring some love"
![]()
Oh oh ik heb echt overbodige info in mijn hoofd, xoxo betekent kusjes en knuffels (hoe ik dit weet..het blijft toch een groot mysterie eigenlijk)
Ben ik de enige die deze conversatie niet vatquote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:13 schreef Fwnk het volgende:
ik -![]()
![]()
![]()
jah maar me familie komt uit santpoort duz dan mag het wel .... 't palet ensow meestal ergens .....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 02:55 schreef Kapmes het volgende:
[..]
En deze week loopt een groot deel daarvan rond op onze feestweek![]()
hij werkt bij een internetcafe op vlieland voor de zomer ...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:52 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Ben ik de enige die deze conversatie niet vat
Meesterlijkquote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:21 schreef woeeiiii het volgende:
http://www.cu2.nl/0---breezahsucks
18 Vriendjes al
En het leuke is: jij kunt ook meehelpen!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 08:28 schreef FREAKY_ME het volgende:
[..]
Meesterlijk![]()
![]()
Oke!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 09:24 schreef Gianluca het volgende:
maak mij ook een vriendje funmaster!
quote:0o0-rianne-0o0
04-08-04 ► HeT GrOoTsTe ToPpUnT vAn ZiElUg HeId..................
Ik be nogsteeds een wanabee funmasterquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:06 schreef funmaster het volgende:
[..]
Oke!
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:27 schreef grunge-metal het volgende:
Een wannabe van dat CU2 profiel![]()
[q]0o0-rianne-0o0
04-08-04 ► HeT GrOoTsTe ToPpUnT vAn ZiElUg HeId..................
in de vertaling (poe hé dat was niet makkelijk): "Ik ben 15 jaar oud en heel volwassen."quote:Ik BeN 15 JaArTjUs OuWd En HeEl VoLwAssEnNeN
En wat staat daarquote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:50 schreef Fixers het volgende:
[..]
ik ken van die hoeren die echt zo typen, maar anders is er de http://www.ijsqueen.com/vertaler/quote:Op donderdag 5 augustus 2004 13:36 schreef xFriendx het volgende:
Tikken al die meiden nou met zo'n translator of gaat dat tegenwoordig automatisch? En ik had naar aanleiding van een post hier gekeken op het forum van BreakOut..... dat was even schrikken in vergelijking met FOK!
Die lui heeft mijn pipo-filter er altijd uit kunnen houden.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:18 schreef xFriendx het volgende:
Ik was wel een keer aan het chatten met een vriendin van mij, en die had het over scorro. Ik wist wel wat het betekende (op de hoogte zijn is wat anders dan het zelf gebruiken) dus ik alsnog vragen --> ehm scorro?![]()
Moest ze het gaan uitleggen, en zei ik er maar bij dat als ik dat tegen mijn leraren en medestudenten zou zeggen dat ze me vierkant uit zouden lachen.
Laatste tijd lijkt ze wat minder erg. Ze wordt vaak beschouwd als bitch, maar ach, als je haar wat beter kent is het best een lieverdje![]()
Hebben jullie trouwens ook wel eens dat er (vooral) meiden in je msnlijst steeds off- en online gaan met teksten als:
En dat noemt zich een vriendin!
Rot lekker op k*nkahbitch, blijf van me boy af!
Nog 1 x en ik sla je dood b*tch!
Dit alles dan wel in die breezahtaal. Is vaak voor mij een reden om te blokkeren en te verwijderen.
Ik heb ze wel is gehad ja en ook verwijderdquote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:18 schreef xFriendx het volgende:
Ik was wel een keer aan het chatten met een vriendin van mij, en die had het over scorro. Ik wist wel wat het betekende (op de hoogte zijn is wat anders dan het zelf gebruiken) dus ik alsnog vragen --> ehm scorro?![]()
Moest ze het gaan uitleggen, en zei ik er maar bij dat als ik dat tegen mijn leraren en medestudenten zou zeggen dat ze me vierkant uit zouden lachen.
Laatste tijd lijkt ze wat minder erg. Ze wordt vaak beschouwd als bitch, maar ach, als je haar wat beter kent is het best een lieverdje![]()
Hebben jullie trouwens ook wel eens dat er (vooral) meiden in je msnlijst steeds off- en online gaan met teksten als:
En dat noemt zich een vriendin!
Rot lekker op k*nkahbitch, blijf van me boy af!
Nog 1 x en ik sla je dood b*tch!
Dit alles dan wel in die breezahtaal. Is vaak voor mij een reden om te blokkeren en te verwijderen.
Dat kun je toch gewoon níet serieus menen, zo'n cu2 profiel? Het kán gewóon níet ja!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:05 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
ThIjS.. He3l Bjo3ti3j BoY En ISs OoK h33l li3Vv..! Xx
van http://www.cu2.nl/browse.php?id=2726678
Wat een loserquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:05 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
zij heeft mooie lippenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat kun je toch gewoon níet serieus menen, zo'n cu2 profiel? Het kán gewóon níet ja!
![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:05 schreef Enchanter het volgende:
quote:Gewicht:
VeeL Te ZwAar,,
quote:Relatie:
NeHZoU Wel Will3
quote:Tevreden met jezelf:
MwaH,, Niet Egt
quote:Ergste blooper:
Jha,, V33L!
quote:Wel is iemand willen vermoorden:
Zkr,,
quote:Welk woord of zin gebruik je vaak:
K*t
quote:Wat zou je aan jezelf willen veranderen:
VeeL
Huiliequote:Hoevaak kijk je in de spiegel:
Te VaaK :S
quote:Welke eisen stel je aan "de ware":
Moet LieV zIJn, BlOkjEs HeBbe, LaNg ZiJn, DoNkeR HaaR, BeeTj3 DoNkeRe HuiD, BlauWe OGe, En Moet MoOJ KoNtj3 heBbe En HiJ MoeT Egt VeeL Om Mii GeVe,, WaHa,, Heb Ik T VaNMiDdaG Nog HeeL laNG Met SaNn3 Over GeHat
Gelukkig heeft ze Fok nog niet ontdektquote:Voor welke forums ben je geregistreerd:
?
De foto die Enchanter poste leek ze net een boyquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:23 schreef brighton het volgende:
Gelukkig heeft ze Fok nog niet ontdekt
Dude die foto die enchanter poste dat was dr dushi!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De foto die Enchanter poste leek ze net een boy
Dat ze FOK! nog niet heeft ondenkt jammer![]()
Zou ze zien hoe wij over der denken :p
Juistemquote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:08 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Dude die foto die enchanter poste dat was dr dushi!
Lijkt het ventje van 1 meter 30 nu opeens groterquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:05 schreef Enchanter het volgende:
[afbeelding]
14quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:04 schreef blaatgast het volgende:
[afbeelding]
Geil bekkie hoor
Rechtstreeks uit: http://www.cu2.nl/o0olove-styleo0o
It's a dirty job, but someone has got to do itquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:13 schreef brighton het volgende:
[..]
14![]()
Ziet er goed uit met die bannerquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:40 schreef funmaster het volgende:
En http://www.cu2.nl/0---breezahsucks is weer geupdate
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:40 schreef funmaster het volgende:
En morgen wordt ie weer geupdatequote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:03 schreef A.J. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toppiequote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:40 schreef funmaster het volgende:
En toch reageert zequote:0--------L-Amour ◄ 04-08-04 Breezah sucks
05-08-04 ► M'n holstrontverklonteringsproces werkt nog nét zodanig dat ik dát besef.Psygisch heb ik geen drang me aangesproken te voelen![]()
Hoe moet dat dan?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:44 schreef ChicaneBT het volgende:
Hee hallo voeg mij ff toe als vriendje man
Ja dat weet ik ook niet ben nu nog een wannabequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 08:46 schreef funmaster het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan?
Je zult versteld staan als je merkt wie die 14 jarige meisjes allemaal bezeiken met hun "biatches".quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:41 schreef DIA het volgende:
eerlijk gezegd vind ik het niet echt grappig dit> http://www.cu2.nl/0---breezahsucks
laat die meisjes gewoon in hun waarde.......
Ik bedoel t is wel heel gemakkelijk om 14 jarige meisjes te bezeiken.....
Ja dat is er echt zo 1tje die liever een lul dan een boterham in d'r bek hebquote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:46 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
Is echt wel geil.
edit: 16jaar
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:40 schreef funmaster het volgende:
Tis wel zoquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:45 schreef Afrodite het volgende:
[..]
Je zult versteld staan als je merkt wie die 14 jarige meisjes allemaal bezeiken met hun "biatches".
("Lach je om ons? Kom mee naar buiten dan! Moet je vechten ofzo? Ik sla die kankersmoel uit je bek" (ja, inderdaad: smoel uit je bek..)
Zodra ze met meerdere zijn, zijn ze o zo stoer, maar zodra je er eentje apart ziet staan durven ze je niets te maken, hoewel ze met hun vrienden samen wel zeggen dat zodra ze "dat lelijke kankerhoofd" van je zien, je zullen slaan![]()
![]()
Ja en dat voor z'n klein profieletje...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:28 schreef UncleSam het volgende:
|+.. ©Copyright bij ZzzzzzzzzzzzzzzW..+|
|+.. Made by Riaad..+|
|+.. Don't ©Copy my shit..+|
|+.. Design by: Sensa-X ..+|
|+.. Menu by: Sensa-X ..+|
|+.. ©Copyright maart2004-juli2004..+|
het is toch wat zeg,
Ach er staat geen © op die fotos dus mag je ze online publiceren...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 23:41 schreef DIA het volgende:
eerlijk gezegd vind ik het niet echt grappig dit> http://www.cu2.nl/0---breezahsucks
laat die meisjes gewoon in hun waarde.......
Ik bedoel t is wel heel gemakkelijk om 14 jarige meisjes te bezeiken.....
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 17:16 schreef ChicaneBT het volgende:
[afbeelding]
http://www.sugababes.nl/lSz;Originalsz/pics
quote:stringSz Óf ÓnderbrÓekjesz?
stringSz 85%
ÓnderbrÓekjesz 3%
allebeii 4%
allebeii nii3t 7%
:')quote:ehm..gwn ff mii3h emÓtii3s die k kwijt mÓet =$
woensdag 04-08-'04 om 20:02
i may loÓk like the happiest girl alive
but inside i'm breakin dÓwn
'nd needing mÓre lÓve
timesz with him are the greatest timesz ever
i dÓn't want tÓ lÓse him
but when he talkes tÓ mii when i'm nÓt with him
it seems like there sÓmebÓdy else in his life
he saysz there's nÓt
'nd i believe him
but i'm jszt szoÓh scared 2 lÓse him =(
causz i lÓve him szoÓhmuch
Ók dat was et voOr vndaag
xXx
En vanavond komen er meer bijquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:46 schreef UncleSam het volgende:
[..]
leuke PiCcA's
Ik ken een profielensite waar je meer van dat soort dingen hebt, ook behoorlijk triest is dat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 16:09 schreef grunge-metal het volgende:
Doe hier mee aan de beste bReEzEr site award? http://www.cu2.nl/browse.php?id=2878940
[afbeelding]
pfff![]()
Ziet er leuk uit, maar hier heeft wel erg veel tijd ingezeten zeker?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:04 schreef ChicaneBT het volgende:
Er zijn grof genomen 2 types Cu2: de kapsoneshoer, en de alto.
http://www.cu2.nl/browse.php?id=2079629
Ik zou het niet weten kwam het ook maar tegenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, maar hier heeft wel erg veel tijd ingezeten zeker?
Ik vroeg me al af of je die toevallig ooit had gemaakt of juist binnen een week ofzo.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:59 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten kwam het ook maar tegen.
Vind het ook nogal veel om te lezen jaquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je die toevallig ooit had gemaakt of juist binnen een week ofzo.![]()
Het is wat mij betreft al te veel om te lezen. Maar al die reacties zijn van onschatbare waarde.
Wat een geweldig mooi site! Heb alles gelezen! Ze staan op onze cu2 als vriendjequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:04 schreef ChicaneBT het volgende:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:04 schreef ChicaneBT het volgende:
Ik heb alles gelezen ookquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:37 schreef woeeiiii het volgende:
[..]
Wat een geweldig mooi site! Heb alles gelezen! Ze staan op onze cu2 als vriendje
Kijk mij stoor zijn ik heb een echt klappertjes pistool bij de Bartsmit gehaalt!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:12 schreef michelz het volgende:
ThA G@nGsT ThUg LiVe Fo EvAh
![]()
Die -alto- proefieletjes mag ik iets meer dan die breezer dingen omdat daar gewone letters worden gebruikt maar dit vind ik wel triest:quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:04 schreef ChicaneBT het volgende:
Wil 666 reacties hebben...quote:nau nu sijn we aan eind gekome van mie prowieltje...:) hehe mag tijd worde.Ik spaar vriendjes wrom weet nie, vin grappieg. hep nu al aardig wat vriendjes =) k wil graag in un korte tijd 666 buddies!! en ich habe er al 618 Fliendjes:)hoef er nu nog maar 48 en totaal 709 en daarvan hebbe er ± 90 nog nieks agter gelatemaarja.. ik stop nu weer want ik moet gaan slape
gestolen natuurlijk anders hoort ie er niet bijquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:23 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Kijk mij stoor zijn ik heb een echt klappertjes pistool bij de Bartsmit gehaalt!!
![]()
![]()
wij verkopen geen klappertjes-pistolen meerquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:23 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Kijk mij stoor zijn ik heb een echt klappertjes pistool bij de Bartsmit gehaalt!!
![]()
![]()
Ja ach hij had hem van z'n broertje gejadquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:40 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
wij verkopen geen klappertjes-pistolen meer![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:04 schreef ChicaneBT het volgende:
Inderdaad, mijn oprechte deelneming.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:57 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Het zal je famlie zijn![]()
![]()
En dan die meid, elke avond met haar beer ''knuffelen''
Zet ook ff wat echte sletjes erop dus haal ff die lelijke erafquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:26 schreef grunge-metal het volgende:
Ik heb http://www.cu2.nl/0---breezahsucks aangepast met een deel van de OP erin![]()
En ik heb ook weer wat vriendjes gemaakt (Ik heb alle wannabees vriendjes gemaakt)![]()
En ik heb ook nog is de achtergrond kleur veranderd (anders is die zo standaard cu2)
iddquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:29 schreef pietpaaltjens het volgende:
Hahaha, geniaal topic! Wat zijn er toch een stel kansloze mensen in ons landje zeg.
Tandeborstel in de ene hand, Paspoort in de andere en zo de grens overflikkeren....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:29 schreef pietpaaltjens het volgende:
Hahaha, geniaal topic! Wat zijn er toch een stel kansloze mensen in ons landje zeg.
Dat hoeft toch ook niet per se een breezah sletje te zijn? Ziet er al wat ouder uit. En, niks mis mee iddquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:34 schreef funmaster het volgende:
Zeg nou zelf, deze is niet verkeerd toch?![]()
[afbeelding]
![]()
Kom op zeg...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:00 schreef Beach het volgende:
http://forum.breakout.nl/(...)johandebruin-private
Ik kon het niet laten, toch maar weer een profiel aangemaakt![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:34 schreef funmaster het volgende:
Zeg nou zelf, deze is niet verkeerd toch?![]()
[afbeelding]
![]()
Sorry maar het is zaterdagmiddag ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:36 schreef BadDay het volgende:
[..]
Kom op zeg...![]()
http://www.sugababes.nl/!BaBiej_DusHi!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:38 schreef Gianluca het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
van wie is de account
"ik wou het net zeggen"quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:46 schreef Gianluca het volgende:
edit
quote:Ik h3b 3 vRiEnDiNnEn eN Ik nEuK Ze 4LlEdRiE, mAaR Ik wIl nIeT DaT Ze hEt wEtEn vAn dIe aNdErE VrIeDiNnEn.
eEn vRiEnD VaN MiJ NeUkT Ze oOk eN AlS HiJ NiEt mEeR MaG NeUkEn mEt mIjN VrIeNdInNeN GaAt hIj hEt dOoRlUlL3N TeGeN Mn vRiEnDiNnEn.
hE1P!!!
He het gaat over breezersites, hniet over onvertaalbare hyroglieven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:09 schreef UncleSam het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:09 schreef UncleSam het volgende:
Linkje?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:26 schreef Skaai het volgende:
He, ik sta daar ook op. Sugababes.nl dan
profielnaam Skylar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:28 schreef grunge-metal het volgende:
[..]
Linkje?
wouw zeg. die meid is echt wel lekker (ik ben nu bloedserieus)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:55 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
OH MIJ GOD DAAR ZIT EEN CAMERA. Shit paniek wat moet ik doen. WAT MOET IK DOEN
[afbeelding]
Oja ik moet dan geil kijken hihih
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:11 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_O-_O-
En hij staat nu ook op http://www.cu2.nl/0---breezahsucksquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:36 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Het blijft moeilijk he tussen de lijntjes blijven
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:46 schreef funmaster het volgende:
[..]
En hij staat nu ook op http://www.cu2.nl/0---breezahsucks
Jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:55 schreef Kapmes het volgende:
Dat klote logo er doorheen is wel zwaar irritant zeg
Jupquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:55 schreef Kapmes het volgende:
Dat klote logo er doorheen is wel zwaar irritant zeg
quote:Op dit forum is breezer niet toegestaan.
Breezer is wanneer iemand als volgt typt:
- H4ll0 H03 G44ti3 mET J0u
- hall0 h0e gaatii met Yeh
- Hallo Hoe Gaatie Met Jou
- HaLlO hOe gAaTiE mEt JoU
Verder zijn hele posts in bold, italics of underlined ook niet toegestaan. Deze worden ook onder 'breezer' verwijderd.
Mai en Sidewinder
zwerfster haarkapselquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |