Dat is een goede vraag die je daar stelt.quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
De vraag is steeds, is psv wel klaar voor de voorronde CL?
Maar de tegenstander is toch ook in voorbereiding, die zijn toch ook niet klaar dan
Dit is banwaardig.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:23 schreef belanov het volgende:
Flauw:
De loting voor de CL is doorgestoken kaart: Fons Spooren heeft de loting verricht, met die 'Young Boys' en 'Rode Ster'.
(misschien al eerder gepost)
leuk hoor hahaquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:23 schreef belanov het volgende:
Flauw:
De loting voor de CL is doorgestoken kaart: Fons Spooren heeft de loting verricht, met die 'Young Boys' en 'Rode Ster'.
(misschien al eerder gepost)
Done.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:30 schreef tong80 het volgende:
De Titel mag veranderd worden in PSV-Rode Ster.
Hebben met 3-0 gewonnen van Young boys.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:35 schreef tong80 het volgende:
Golfert als je Belgrado erachter zet ben je helemaal mijn man.
Crvena Zvezda oid is het toch?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:35 schreef tong80 het volgende:
Golfert als je Belgrado erachter zet ben je helemaal mijn man.
Absoluut.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:02 schreef Dylan Dog het volgende:
Het word Rode Ster en heel moeilijk:
Als mark een zeer goed seizoen draait en PSV verder komt in de CL zullen ze er niet zo heel rouwig om zijn denk ik.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:06 schreef komrad het volgende:
Dat is zeker waar, maar dat voelt PSV zich wel zwaar genaaid
Volgens mij had PSV ook zoiets van als we hem voor te weinig moeten wegdoen, laat 'm dan nog maar een seizoen blijven. Dan hebben we daar zelf nog wat aan ipv een andere clubquote:Op donderdag 5 augustus 2004 10:04 schreef PyTh het volgende:
Als Mark zelf slim is wacht hij gewoon tot het einde van het seizoen.
Dan is hij transfervrij en er zullen dan wel topclubs komen (mits hij een goed seizoen draait)aangezien hij voor niks weg kan.
Ook het lucratieve tekengeld wat hij dan op kan strijken is mooi meegenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |