Ja half twee is te laat voor de meeste PSV supporters.quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:22 schreef Repeat het volgende:
gewoon niemand die het leest op dit tijdstip
voorronde CL gaat dit over, mijn waarde.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:14 schreef Moody het volgende:
Wordt er nou voor elke oefenwedstrijd een topic aangemaakt?![]()
Ken je feiten.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:14 schreef Moody het volgende:
Wordt er nou voor elke oefenwedstrijd een topic aangemaakt?![]()
Dat geldt ook voor mij, Te lang geleden dat ik bij een niet HCE wedstrijd ben geweest. Dus heb ik er veel zin in.quote:Op zondag 1 augustus 2004 02:37 schreef rubbereend het volgende:
zal weer van de partij zin in t stadion, en k heb er vertrouwen in
Echt een voorkeur heb ik niet, beide teams ken ik ook niet. Maar mijn gevoel zegt dat Young Boys makkelijker zal zijn dan Rode Ster. Dus ik zie het liefste Young Boys naar Eindhoven komen. Wat niet wil zeggen dat het een makkelijke opgave zal worden, dat zeker niet.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:05 schreef Doc het volgende:
Tegen wie zien de PSVfans hier hun cluppie het liefst spelen? En waarom? Wie zijn de gevaarlijkste spelers bij deze twee clubs?
Zigic, de spits van Rode Ster, AJax volgt hem als opvolger van Zlatan.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:05 schreef Doc het volgende:
Tegen wie zien de PSVfans hier hun cluppie het liefst spelen? En waarom? Wie zijn de gevaarlijkste spelers bij deze twee clubs?
quote:Club verliest in Leipzig van Rode Ster: 1-3
In het schitterende nieuwe stadion van Leipzig, waar ook op het WK van 2006 wedstrijden zullen worden gespeeld, is Club Brugge tegen zijn eerste nederlaag van de voorbereiding aangelopen.
Zo'n 3.000 kijkers zagen Rode Ster Belgrado even voor het halfuur op voorsprong klimmen, tegen een Club Brugge dat de sporen droeg van een loodzwaar oefenkamp. Club - ditmaal met Butina, Maertens, Cornelis, Saeternes en Victor in de basis - slaagde er te weinig in de spitsen in het spel te betrekken. Het spelbeeld veranderde ook niet nadat Stoica na de rust de plaats van Ceh innam. Stoica bracht Club op assist van een bedrijvige Balaban wel opnieuw in de wedstrijd, nadat Rode Ster eerst tot 2-0 was uitgelopen. Ondanks een numerieke meerderheid tijdens de slotfase, na de uitsluiting van Jankovic bij de Serviërs, was het uiteindelijk toch Club dat nog tegen een derde tegentreffer aanliep.
Club speelde met: Butina ; Cornelis, Maertens, Clement (85' Verheyen), Gvozdenovic (90' Roelandts) ; Englebert (65' Blondel), Simons, Ceh (46' Stoica) ; Balaban, Saeternes, Victor (70' Smolders).
Doelpunten: 25' Basta (1-0), 52' Perovic (2-0), 55' Stoica (2-1), 80' Milovanovic (3-1).
bron: www.clubbrugge.be
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |