alsof die klap van een 600 meter toren geen invloed heeft op de omgevingquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:46 schreef Boomstam het volgende:
[..]
vergeet niet dat er hoop energie vrijkomt bij een val van een toren. waardoor het effect heeft gehad op de nr7
En vergeet ook niet dat je 100den soorten staal heb. met allemaal hun eigen karakterstieken. die in het wtc was dus al vrij *oud*
O, dat bedoel je. Ja, dat moet wel invloed gehad hebben. Het was trouwens 822 meter toren.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:50 schreef Boomstam het volgende:
[..]
alsof die klap van een 600 meter toren geen invloed heeft op de omgeving
Als jij dat betrouwbaar vind, ga je gang.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
de onderzoekers die 11/9 onderzocht hebben weten ongetwijfeld hoe de zaak in elkaar steekt.
ligt eraan wat je betrouwbaarder vind. spamming sites op internet met 1001 complottheorieen of mensen die letterlijk je leven in een weegschaal hebben. Die je uiteindelijk zelf met elkaar gekozen heb (mja oke in geval bush was het net iets anders)quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:53 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Als jij dat betrouwbaar vind, ga je gang.
In iedergeval betrouwbaarder dan de bosjes ondeskundigen die een ramp kunnen verklaren aan de hand van wat TV beeld. Als je echt wil weten hoe het zit moet je goed naar de schade kijken en dat geluk hebben maar een handvol onderzoekers gehad.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:53 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Als jij dat betrouwbaar vind, ga je gang.
bovendien zijn er ook duizenden ingenieurs met jaren ervaring die dit zien en kunnen inschatten, en daar hoor je niets van. als er iets aan de hands is wat vreemds hoor je altijd wel wat uit de gerommeerde wetenschappelijk hoek, in dit geval dus alleen maar van de quasi-Maarten van Rossums met zogenaamd verstand van zaken. (wel makkelijk geld verdienen trouwens, zeggen dan je je ingelezen hebt en dan in een panic-situation coins opstrijken aan omroepen die een 'deskundige' nodig hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:57 schreef Steijn het volgende:
[..]
In iedergeval betrouwbaarder dan de bosjes ondeskundigen die een ramp kunnen verklaren aan de hand van wat TV beeld. Als je echt wil weten hoe het zit moet je goed naar de schade kijken en dat geluk hebben maar een handvol onderzoekers gehad.
dit is ook al 1000x gezegt, maar sommige mensen blijven het weerspreken.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 02:40 schreef Steeven het volgende:
Ach, er was laatst een hele special op Discovery, toen hebben ze wel tig architecten en bouwdeskundigen laten praten. Feit was dat het volledig verklaarbaar is waarom de torens kaarsrecht zijn ingestort. De gebouwen waren al heel oud, dus er zat oud spul (staal en andere materialen) in. Op foto's zie je dat de anti-brandlaag gewoon van het staal afbladderde door het hele gebouw door de roest. Al ontstaat er dan zo'n fik als toen, op zwakke vloeren van lichte stalen platen, dan is het gewoon een domino-effect. Vloertje 1 begeeft het, en stort op vloertje 2, die begeeft het en stort op vloertje 3, etc. Beetje zielig om dan naar een complottheorie te grijpen, maar daar schijnt dit subforum voor bedoeld te zijn.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:35 schreef Yakult het volgende:
[..]
Is kut he, als je argumenten worden weerlegd...
Lol bewijs? Dat zijn geen bewijzen, anders had het allang in de krant gestaan. De gehele berg informatie komt over als vergezochte interessant-doenerij. En het is totaal NIET betrouwbaar als bron. Dan vind ik Discovery Channel, waar in het programma hoor-en wederhoor werd toegepast, toch ff iets logischer.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 03:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]![]()
![]()
nee , ik word er zat van om 300.000 keer met [b]bewijs[b] te komen en het afgewimpeld word met
A : het is teveel , dat ga ik niet lezen
B : het kan niet , de regering zou dat nooooiiit doen
C : jullie zijn gek
en als laatste
D : het proberen te weerleggen met argumenten die juist op de sites , juist in de films , juist de dingen die niet worden gelezen en gekeken omdat men er geindoctrineerd als men is , niet de moeite voor neemt....bewezen worden met feiten
ik blijf neit bezig met 1 persoon , die persoon gaat maar huilen of iets dergelijks .
ik ga me liever richten op groterre groepen.
mzzl.
Je hebt gelijk dat het een vaag gedoe was met die Anthrax. Maar Amerika heeft Irak expres de schuld gegeven, zo konden ze eerder bij de olie komen. Weet je nog, die Nederlander die atoomgeheimen verkocht aan Iran of Pakistan oid? Waarom zou dat daar niet kunnen gebeuren met Anthrax...Met geld is dat alles te koop.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 03:03 schreef daffyduck het volgende:
kan iemand mijn anthrax-verhaal weerleggen ??
Nu ga je echt te ver. Mijn verhaal klopt voor 100 % en dat weet ik zeker.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 03:00 schreef BaajGuardian het volgende:
nee , ik word er zat van om 300.000 keer met bewijs te komen en het afgewimpeld word met
en als laatste
D : het proberen te weerleggen met argumenten die juist op de sites , juist in de films , juist de dingen die niet worden gelezen en gekeken omdat men er geindoctrineerd als men is , niet de moeite voor neemt....bewezen worden met feiten
ik blijf neit bezig met 1 persoon , die persoon gaat maar huilen of iets dergelijks .
mzzl.
ik zou maar niet je leven daarop zweren.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 03:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nu ga je echt te ver. Mijn verhaal klopt voor 100 % en dat weet ik zeker.
Is inderdaad wat overdreven voor een topic op Fok!.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 03:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik zou maar niet je leven daarop zweren.
Inderdaad mensen die hierin geloven zijn mal in hun hoofd. Ik haal mijn overtuiging niet uit 1 boek. De theorie voelt goed aan bij mij (en ik heb wat dat betreft een heel erg goed inzicht), verder ondersteunen mijn docenten (een ingenieur (HBO) en een docotor) de theorie beschreven in dat boek, ook is nog niet een maal gebleken dat de theorie strijdig is met de werkelijkheid. Na 400 jaar Newton mogen we toch wel aannemen dat zijn theorieen juist zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 03:48 schreef BaajGuardian het volgende:
dus wij zijn mal in ons hoofd en jij haalt al je overtuiging uit één boek?
lol, dit is ook weer vermakelijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 03:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]![]()
![]()
nee , ik word er zat van om 300.000 keer met bewijs te komen en het afgewimpeld word met
en als laatste
mzzl.
Zecht Gij hiermee dat ge niet weet wat het geluid van brekend staal en beton is?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 01:16 schreef Oversight het volgende:
[..]
deze was bijna een ban waard
maar,....
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 03:04 schreef Steeven het volgende:
[..]
Lol bewijs? Dat zijn geen bewijzen, anders had het allang in de krant gestaan.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:08 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
Zecht Gij hiermee dat ge niet weet wat het geluid van brekend staal en beton is?
reken maar dat het een flinke klap geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |