Staat ie zo goed?quote:Op zondag 1 augustus 2004 08:36 schreef minoes1967 het volgende:
Volgens mij kunnen de eerste 7 mensen van t lijstje af,dat is al geweest.
En mag mijn gynbezoek er op 1 sept.ook bij?En mijn nieuwe nod=24 aug.
Groetjes,Minoes![]()
Veel succes in ronde 8 en met de verhuizing.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:54 schreef lunastar het volgende:
dames vandaag ongesteld geworden zoals ik al dacht
weer naar ronde 8 word er echt niet blijer op. mijn NOD 2 sept.
oh ja ben hier niet zo vaak omdat ik ga verhuizen en internet word eind deze week of midden de week daarna afgesloten en weet niet wanneer er aansluiting komt in ons nieuw huisje. kom wel tot dat afgesloten word piepen.
groetjes
Ik was week 29 ongesteld. 11 juli begon het, het duurde tot 22 juli. Ik heb 7 augustus nod.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:46 schreef Xanthe het volgende:
Jammer zeg lunastar!
Slaapmeisje ik vroeg me ook net af hoe het met jou gaat , tenslotte kom je nu wel heel dicht bij je eerste IUI.
Ingrid volgens mij was je vorige week nog ongesteld toch?
Dan kun je nu nog niet zwanger zijn hoor , dus kan het ook geen kwaad.
Verder denk ik dat jou lichaam er nog niet aan toe is om al zwanger te worden , maar eerst even op orde aan het komen is.
Dus dat je wat dat betreft ook nog gerust een foto kan laten maken.
En nog geen week geleden zei je dat je nog steeds bruine afscheiding had.quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:54 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Ik was week 29 ongesteld. 11 juli begon het, het duurde tot 22 juli. Ik heb 7 augustus nod.
Verder hoop ik natuurlijk dat je ongelijk hebt. Maar ik ben bang dat je gelijk hebt wat betreft mijn lichaam.
Ik ga nu lekker van het zonnetje genieten! Prettige dag dames!
de 20e had ik lichtbruin, toen een paar dagen niks, toen de 23e en 24e lichtbruin. Maar verder niks meer. Heel apart.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:41 schreef Xanthe het volgende:
[..]
En nog geen week geleden zei je dat je nog steeds bruine afscheiding had.
Veel plezier in het zonnetje.
Je komt toch uit het noorden?quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:00 schreef Xanthe het volgende:
Hier de hele dag zon gehad vanaf vanmorgen uurtje of 7 tot vanavond uurtje half 10
Heerlijk!
Hoi Jolenequote:Op zondag 1 augustus 2004 14:31 schreef jolene het volgende:
Girl24, hoe is het vandaag met je?
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:16 schreef Ingrid19 het volgende:
[..]
Je komt toch uit het noorden?
Nou ja zeg, dat is precies wat ik ook hebquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:52 schreef Girl24 het volgende:
[..]
Het rommelt bij mij erg aan de rechterkant van mijn onderbuik. En ik heb al dagen een ongesteldheids buikpijntje dus dat maakt het wel spannend![]()
Hoi miss_sly, ik ben er maar weer mee opgehouden en gewoon verder gegaan met minder eten. Te snel afvallen is in mijn situatie zowieso niet goed omdat daarmee mijn hormonen weer uit balans gaan en ik mocht ook niet echt op dieet van de gyn. Omdat ik verder noooooooit sport heb ik besloten om het joggen maar even te laten voor wat het is en zal ik na de bevallingquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:03 schreef miss_sly het volgende:
Slaapmeisje, hoe is het eigenlijk met jou? lukt het een beetje met afvallen? je zei dat je ging hardlopen, maar is dat met dit weer niet een tikje zwaar?
in het voorjaar is dat toch ookveel fijner dan nu met dat warme weerquote:Op maandag 2 augustus 2004 11:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Hoi miss_sly, ik ben er maar weer mee opgehouden en gewoon verder gegaan met minder eten. Te snel afvallen is in mijn situatie zowieso niet goed omdat daarmee mijn hormonen weer uit balans gaan en ik mocht ook niet echt op dieet van de gyn. Omdat ik verder noooooooit sport heb ik besloten om het joggen maar even te laten voor wat het is en zal ik na de bevallingwel weer echt aan de slag gaan
Wie weet Slaapmeisje! Weet je wat we gaan gewoon voor dat 2 streepje deze keer!!! Go Girl!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, dat is precies wat ik ook heben ook aan mijn rechterkant
![]()
P.s. vandaag voor mij trouwens cyclusdag 28, mij eisprong was volgens mij 20 juli omdat ik toen weer van dat slijm had.
Ik val met je mee, dat zijn kl*te testen, die lichte streepjes geven voor jan met de korte achternaam.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:56 schreef poemojn het volgende:
Ik kom even binnenvallen.. zag net een website met goedkope zwangerschapstesten toen ik rompertjes zochtbijv 4 testen voor ¤3,99. klik. Denk dat jullie hier wel iets aan kunnen hebben.
Die Romeds zeker? Ben laatst ook op die site geweest.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:01 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik val met je mee, dat zijn kl*te testen, die lichte streepjes geven voor jan met de korte achternaam.
Ehhhmmmm, wil je ons wat vertellen ??quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:05 schreef Syrena het volgende:
Die Romeds zeker? Ben laatst ook op die site geweest.
Dus dames, koop maar gewoon de CB digitaal. Volgens mij is in dit geval echt goedkoop is duurkoop.
![]()
![]()
even wat jompelmeisjes loslaten voor de positieve flow....en dan ga ik nu weer lurken!
Nee!quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ehhhmmmm, wil je ons wat vertellen ??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |