quote:Overzichtje, waarbij alleen eerste claimers of duidelijk aanwijsbaar grootste fan de speler krijgen. Spelers met een * worden door de zaakwaarnemer aantoonbaar met een ander burea gedeeld:
methodmich: Deco, Steven Pienaar, Maxwell, RYAN BABEL, Ruud Knol, Ahmed "Mido" Hossam Bosingwa, Jerko Leko en Marko Babic. Een vrij artistiek stalletje dus, met Knol als vreemde eend in de bijt, maar die staat over twee jaar in Oranje.
Doc: Steven Gerrard, Milan Baros. Beetje een rood stalletje, genaamd Doc's Ringo Starrs.
tong80: Frank de Boer, Patrick Kluivert*. Een stal met de recordinternational en recordtopscorer kent internationale allure. Aangestuurd vanuit Zaltbommel, of all places.
Tony Montana 67: Clarence Seedorf*, Mateja Kezman*, Lucas Castromán. Zeeuwse stal met warmbloedige voetballers. Ook wel jongens met blöf.
Zapper: Arnold Bruggink. Eenzaam bureau, helemaal gericht op de sympathieke dierenartsenzoon.
Da_Sandman: Zlatan Ibrahimovic, Jari Litmanen, Clarence Seedorf*. Rood-witte stal, met gewilde spelers.
Popolon: Mateja Kezman*, Arie van Lent*, *Martin Drent. Stalletje vol culthelden.
SCH: *Tieme Klompe, Said Bakkati, Antonio Correia, Jon Dahl Tomasson, Foppe de Haan, Jelle ten Rouwelaar, Bernt Haas. Een bureau waar men Fries spreekt.
Franky McG: *Thomas Buffel. Slechts één speler, die wel alle aandacht krijgt.
Dylan Dog: Wilfred Bouma, Gabriel Omar Batistuta Arvid Smit en Jefferson Farfan. Deze zaakwaarnemer vertegenwoordigt een op het oog vreemde combinatie. Nieuwe aanwinst Leontien van Nistelrooij-Slaats
Zjroentje: Arie van Lent*, Ruud van Nistelrooij*, Ryan Giggs, Jörg Stiel, Abubakari Yakubu. Ook hier zijn enkele cultvoetballers aanwezig.
mitt: Marc Overmars, John Heitinga, Nigel de Jong, Richard Witschge, Ronaldo Luiz Nazario de Lima*. Duur stalletje, maar wel om van te smullen.
Qi: Ruud van Nistelrooij*. Bureau lijkt echter opgeheven.
CAZZO: Clarence Seedorf*. Ook al een tijd niet meer rond duels gesignaleerd.
Suijk: Maarten Stekelenburg*. Is een beetje een stil bureau, gaf zelf al aan dat het promoten omhoog moet.
RedGuy: Alfred Schreuder, Dirk Kuijt* Sebastian Pardo. Een bureau voor werkers.
Golfer: Daniël de Ridder en Anthony Obodai. De sierlijkste voetballer van Nederland bij een degelijke moderator / zaakwaarnemer. Kan goed werken.
RuudGullit: Robin van Persie*, Danko Lazovic. Beetje een bureau voor zichzelf overschattende spelers.
Duiveltja: Patrick Kluivert*. Gloryhunter, pas sinds kort met een licentie.
Asspirine: Patrick Kluivert*. Buurman van Patrick in Barcelona.
Mindlight: Clarence Seedorf*, Danny Buijs. Stal met een monopoliet en een Alblasserdammer. Schrijnend contrast.
DutchGooner: Ruud van Nistelrooij*. Is inmiddels meer anti-zaakwaarnemer.
Nieuwe aankoop: Kolo Toure
Pfaf: Mario Melchiot. Heeft het alleenrecht op Mario. Wisselt wel eens CD's uit met hem.
Staanplaats: Dirk Kuijt*. Fanatiek aanhanger van Kuijt, de eigenaar van bureau "Staanplaats".
Grimm: Kevin Hofland*. Gelooft nog heilig in Kevin, maar het lijkt een sprookje van Grimm.
The_Coach: Giuseppe Signori, Thierry Henry. Beetje een succeszoekstalletje.
Keano: Kevin Hofland*, Roy Keane, Gennaro Gattuso. Stal voor de harde jongens. Spelen vaak malafide spelletjes in de onderhandelingen.
twi: Wesley Sonck, Dan Petersen, Julien Escudé, Zdenek Grygera, Maarten Stekelenburg*. Ajax-stal, maar dan wel jongens die hun draai deels nog moeten zoeken.
Jojomen4: Dirk Kuijt*, Robin van Persie*, Francisco Pavón, Raúl Bravo, Mejía, Emre Belözöglu,Guti en Joaquin. Ook zo'n warmbloedige stal. Extra aankoop: Ilary Blasi (De vriendin van Totti)
Smeich: Fernando Torres,Theo Janssen, Nicky Hofs, Francesco Lupoli, J.R. Riquelme, Pablo Aimar.
The_Hives: Clandestiene zaakwaarnemer die aast op de stal van twi.
Doekes: Paulus Roiha, Darl Douglas en Sandro Calabro. Stal kan opgedoekest worden, lijkt het.
DIGGER: Non-profit zaakwaarnemer van Andy van der Meyde, Patrick Kluivert* en Ronaldo*. Meer adviespersoon.
Stpan: Nourdin Boukhari en wat "arrogante" middenvelders, te weten Clarence Seedorf*, David Mendes da Silva, Fernando Redondo, Manuel Rui Costa, Ricky van den Bergh, Kiran Bechan, Salomon Kalou en Edgar Davids. Bureau "achter het standbeen".
ErikT: Mateja Kezman*. Is nimmer officieel door Mateja bevestigd. Er hangen opvallend veel spelersvrouwen rond deze zaakwaarnemer.
Cart_man: Chris Gyan. Fanatiekste zaakwaarnemer van Nederland?
Heerlijkheid: Anonieme stal, heeft Tim de Cler, Engelaar en Bart Goor onder contract.
Mr_Anonimous: Shinji Ono, Patrick Lodewijks, Pavel Nedved, Kaka, en Patrick Vieira. Baros wil ie, maar is van Doc. Kan met de andere 5 voor de dag komen. Nieuwe aankopen: Roberto Baggio, Reinhard Breinburg, Joep van den Ouweland en Brett Holman.
Dr.Daggla: Bureau "Souvlaki", met Nikos Machlas en alle Grieken die ooit in Nederland speelden of komen spelen.
BliksemSchigt: Steef Nieuwendaal. Relatief jong bureau dat jeugdspelers wurgcontracten aanbiedt dus.
Frenkie: Jean-Paul de Jong en Dirk Kuyt *. Bureau "Utregters zijn winnaars" is nog smal bezet. Nieuwe aanwinst: Angela Kluivert. Heeft al een lening afgesloten voor haar onderhoud.
Erasmusch: Hosam Ghaly, Pieter Collen, Ramon van Haaren. Intelligent bureau "Lof der zotheid". van Haaren getransfereerd naar Bureau Jojo voor onbekend bedrag. Nieuwe aanwinst Jozef Kiprich
Hellmondunited: Remco Evers. Deze zaakwaarnemer kijkt niet naar status.
Devano: Winston Bogarde. Bogarde ligt stevig aan de gouden ketting van Devano.
Mr_Brownstone: Leonardo van Feyenoord. Bureau "Brekebeen".
Stanley_Climbfall: Gaat Victor Sikora terug aan de top brengen, verder Jochem de Weerdt, Ugur Yildirim, Alessandro Del Piero en Resit Schuurman. Beetje een Deventer-stalletje.
2meterpeter: Jan Riezebos. Nuchter Overijssels bureau.
Djens1: Jeroen Boere Lasse Qvist en Beasley. Bureau voor spelers met een handicap.
Sloggi: Andriy Shevchenko. Kan de naam spellen, goed gekeurd dus. Nieuwe aanwinst: Sylvie Meis. (Voor het vriendenprijsje van ¤ 50)
ernie_09: Jeffrey Hoogervorst. Bureau voor te jong vertrokken jeugdspelers.
tha_dark: Wil Litmanen, helaas kent Jari hem niet. Beheert ook de zaken van: Maduro ene Mul
Kang-He: Fronio Walker, Jérôme Rothen Dennis Bergkamp en Jason Oost. Mooi stalletje.
Sersjee: Paul Bruins. Stal voor de zwoegende amateurs!
Actania: Nicolae Mitea. Stalletje voor de spelers onder de 1.50.
Sjorz: Oscar Moens. Zaakwaarnemer is regelmatig te vinden in de Baja Beachclub.
JPzegthallo: Ebi Smolarek. Bureau "spacecake". Hoopt te scoren met deze Poolse DJ / voetballer. Ook voor feestjes.
Pascalheister: Wil Kezman, die is al vergeven. Wel Mark van Bommel.
MagicFrankie: Roberto Carlos, en Freddy Adu. Een "toverbureau". De één tovert met vrije trappen, de ander is een baltovenaar volgens Nike. Nieuwe aankoop: José Antonio Reyes
VoreG: *Tom de Mul, Arjen Robben en Freddy Ljungberg.
PBateman1978: David di Tommaso, Joost Terol en Rick Kruijs
Bjoro: Patrick Zwaanswijk,Mark de Vries,Chima Onyeike,Barry v Galen en heeft Lucius opgedrongen gekregen.
Keeper: Wesley Sneijder
Steven Gerrard: Djibril Cissé hitzlsperger, Joe Cole en jermaine jenas en John Welsh
Bos81: Johann Vogel en Ibrahim Afellay
Silverado: Kim Källström en Sangoy
Pyth : Johann Vonlanthen
Pekel: Rene Wessels, * Tieme Klompe en Robert van Westerop.
JPM01: Domingus Lim Duan
Rubbereend: Barretto, Niedzielan en Ooijer.
Vaduz: Kanu, Flamini, Meerdink en Sibon.
Biertjuhhhh: Ger Senden, *Martin Drent, Massimo Maccarone
Pogue Mahone: Youssef Achami, Begenchmuhammed Kuliyev,Jocelyn Gourvennec en Elbekay Bouchiba.
TC03: * Thomas Buffel
Dark Shine : Aruna Kone, Erik Meijer, Sven Vandenbroeck en Kurt Stoops
Tukkeronline: Blaise N'Kufo, Collins John en Peter Niemeijer.
Dus hij is niet meer onder jouw beheer (Frank) Tong?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:25 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft Frank de Boer overgegeven aan één of andere louche Arabier. Kluivert echter begeleid ik nog steeds. Patrick heeft er zin in en staat te popelen om europa en vooral Engeland te laten zien wat ie allemaal kan.
Done!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:40 schreef pekel het volgende:
Rene Wessels....
Deze kerel gaat het hoog schoppen komende jaren.... Binnen 4/5 jaar zit hij bij een (sub)topclub.
Daarnaast krijgt Tieme Klompe wel weer een superseizoen, en dan natuurlijk een goede transfer naar het buitenland..
.
Tieme dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Done!
Ook gedaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:45 schreef pekel het volgende:
[..]
Tieme dan?.
M'n Drentse topspelertjes moeten wel vermeld worden natuurlijk..
Nee het was mooi geweest. Ik kan Frank niet bieden wat Aleichie Alamanijchum hem bood. We zijn als vrienden uit elkaar gegaan en ik heb een goude horloge met inscriptie van hem gakregen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus hij is niet meer onder jouw beheer (Frank) Tong?
Hoe luidt de inscriptie?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee het was mooi geweest. Ik kan Frank niet bieden wat Aleichie Alamanijchum hem bood. We zijn als vrienden uit elkaar gegaan en ik heb een goude horloge met inscriptie van hem gakregen.
We blijven elkaar zien maar aan een mooi sprookje is een eind gekomen.
Gebeurd.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:50 schreef pekel het volgende:
Ohw, ik vergeet Robert van Westerop, de beste keeper van de GGD..
.
'Voor tegen en voor spoed, ik ben er voor je als het moed.'quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoe luidt de inscriptie?
Mooie woorden. Die poetische woorden komen volgens mij van van Gaal.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Voor tegen en voor spoed, ik ben er voor je als het moed.'
Weer een schoonheidsfoutje.quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:02 schreef pekel het volgende:
Mmm...mr_anonimous, tussen Robert en Westerop moet van nog..
Bij deze, je moet wel serieus achter je speler staan, en hem door dik en dun steunenquote:Op zondag 1 augustus 2004 01:31 schreef JPM01 het volgende:
hoe werkt dit
dan heb ik lim duan van fc zwolle onder m'n hoede![]()
ik steun hem altijd..., hij heeft bij mij op school gezetenquote:Op zondag 1 augustus 2004 01:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij deze, je moet wel serieus achter je speler staan, en hem door dik en dun steunen
Ok dan is het jouw man.quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:36 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik steun hem altijd..., hij heeft bij mij op school gezetensterker nog.. in de klas
![]()
Ono gaat nergens heen tenzij ik het zeg. Maar ik heb Pardo aan je lijstje toegevoegd.quote:Op zondag 1 augustus 2004 09:02 schreef RedGuy het volgende:
Ik merk dat ik de laatste tijd de hele tijd loop te schreeuwen dat Ono best verkocht mag worden, omdat Pardo dan aan spelen toe kan komen.
Dus die mag je wel toevoegen.
Welkom bij de club.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil me ook aanmelden bij de Fok zaakwaarnemerscoöperatie.
In mijn bestand staan de volgende spelers: Kanu, Flamini (Arsenal), Meerdink en Sibon.
Ik heb ze toegevoegd Gerrard.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:34 schreef stevengerrard het volgende:
Ik neem bij mijn elftal: hitzlsperger, Joe Cole en jermaine jenas
Ok Mr. Ano bedanktquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
-edit-
Toch gedaan.
Hey Pyth, dit blijft tussen ons he![]()
Ruud ziet het ookquote:‘Het is lekker om te merken dat we voor verschillende posities goede spelers achter de hand hebben’, zei Gullit, die in de goede wedstrijd tegen Rangers met name gecharmeerd was geraakt van Smolarek, Kalou en Bosschaart.
Drent moet niet zo vaak kratten bier bij de C1000 Emmen kopen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:04 schreef popolon het volgende:
Drent als supersub in oranje
quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:04 schreef popolon het volgende:
Drent als supersub in oranje
Ik zal hem toevoegen. Maar voor Zweedse meiden zit je verkeerd bij Freddie volgens de boulevardkranten schijnt hij een type Overmars te zijn.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:52 schreef VoreG het volgende:
Voeg Ljungberg ook maar bij mijn stal. Hopen dat hij ook wat Zweedse meiden kan regelen
.
Hm das minder... maar hij kan het vast wel regelen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal hem toevoegen. Maar voor Zweedse meiden zit je verkeerd bij Freddie volgens de boulevardkranten schijnt hij een type Overmars te zijn.
Ik heb de stukken net tot mij genomen en kan niet anders dan de heer DD in het gelijk te stellenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Dylan Dog ik zal uw cassus aan raad van wijze heren voorleggen. (De raad der wijzen is: Tong, MM, voorzitter Golfer en DG) U zult spoedig hun uitspraak kunnen verwachten.
Ik zie het,bij MagicFrankie!? who the fuck is ie?quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:01 schreef Stpan het volgende:
.
En DG, Reyes is al ongebracht bij iemand.
Heej flip! Ik zit die jongen al jaren op te hemelen....(de search wil m'n pro-Bouchiba stukjes even niet vinden). Nou ja, teveel geblesseerd voor mijn stal misschien. Maar wens hem natuurlijk alle succes bij zijn zaakwaarnemer en nieuwe club, zonder de vervelende blessures van de laatste tijd.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:02 schreef PogueMahone het volgende:
En Elbekay Bouchiba wordt een sensatie. Bij mij.
De stukken gelezen hebbende, de pleidooien van de verschillende raadslieden aangehoord te hebben, luidt het oordeel van dit tribunaal dat de heer DD in het gelijk gesteld wordt en derhalve als enige en uitsluitende zaakwaarnemer voor de heer Farfáns mag optreden.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Voorzitter Golfer we wachten nog op uw bindende uitspraak.
Ik voorzag de rechtzaak met Suijk al aankomen, nu wellicht Maarten zijn tijd is gekomen. Dat had me wellicht meer gekost dan een keeper ooit zou opleveren. Ik zie dat Maarten nog geen Buffon is.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:42 schreef methodmich het volgende:
Twi, wel grootmoedig van je. Velen zouden nu willen incashen!
Dat is wel een leuk idee, PM.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:10 schreef PogueMahone het volgende:
Ga we aan het eind van het jaar ook kijken wiens pupillen het beste gedaan hebben?
En hoe wilde je dat meten? Als ik op succesvolle pupillen moet scouten ipv op spelers voor wie ik een zwak heb (al dan niet ondersteund door andere 'voetbalkenners' of gewoon de massa) dan wil ik ook graag wel Raul Bravo (heb ik niets mee, maar speelt wel bij Real) opnemen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is wel een leuk idee, PM.
Een echte held drinkt veel bier.quote:Op maandag 2 augustus 2004 02:31 schreef pekel het volgende:
[..]
Drent moet niet zo vaak kratten bier bij de C1000 Emmen kopen..
Dat doelstellingen vermelden is denk ik wel een goed idee.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:50 schreef methodmich het volgende:
Dan moet je nu je doelstelling per speler vermelden.
Bijvoorbeeld: RYAN BABEL: doorbraak in het eerste.
Enzovoort.
Mij lijkt het het eerlijkst als DG en Magic Frankie hem delen.quote:DG heeft Reyes zelf gebeld, dus die wint.
Niet in een ranglijst ofzo, maar gewoon, hoe ze het gedaan hebben, een soort evaluatie oidquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:31 schreef Stpan het volgende:
[..]
En hoe wilde je dat meten? Als ik op succesvolle pupillen moet scouten ipv op spelers voor wie ik een zwak heb (al dan niet ondersteund door andere 'voetbalkenners' of gewoon de massa) dan wil ik ook graag wel Raul Bravo (heb ik niets mee, maar speelt wel bij Real) opnemen.
Ook goed.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:38 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Niet in een ranglijst ofzo, maar gewoon, hoe ze het gedaan hebben, een soort evaluatie oid
quote:Overzichtje, waarbij alleen eerste claimers of duidelijk aanwijsbaar grootste fan de speler krijgen. Spelers met een * worden door de zaakwaarnemer aantoonbaar met een ander burea gedeeld:
methodmich: Deco, Steven Pienaar, Maxwell, RYAN BABEL, Ruud Knol, Ahmed "Mido" Hossam, Bosingwa, Jerko Leko en Marko Babic. Een vrij artistiek stalletje dus, met Knol als vreemde eend in de bijt, maar die staat over twee jaar in Oranje.
Doc: Steven Gerrard, Milan Baros. Beetje een rood stalletje, genaamd Doc's Ringo Starrs.
tong80: Frank de Boer, Patrick Kluivert*. Een stal met de recordinternational en recordtopscorer kent internationale allure. Aangestuurd vanuit Zaltbommel, of all places.
Tony Montana 67: Clarence Seedorf*, Mateja Kezman*, Lucas Castromán. Zeeuwse stal met warmbloedige voetballers. Ook wel jongens met blöf.
Zapper: Arnold Bruggink. Eenzaam bureau, helemaal gericht op de sympathieke dierenartsenzoon.
Da_Sandman: Zlatan Ibrahimovic, Jari Litmanen, Clarence Seedorf*. Rood-witte stal, met gewilde spelers.
Popolon: Mateja Kezman*, Arie van Lent*, *Martin Drent. Stalletje vol culthelden.
SCH: Tieme Klompe, Said Bakkati, Antonio Correia, Jon Dahl Tomasson, Foppe de Haan, Jelle ten Rouwelaar, Bernt Haas. Een bureau waar men Fries spreekt.
Franky McG: *Thomas Buffel. Slechts één speler, die wel alle aandacht krijgt.
Dylan Dog: Wilfred Bouma, Gabriel Omar Batistuta Arvid Smit en Jefferson Farfan. Deze zaakwaarnemer vertegenwoordigt een op het oog vreemde combinatie. Nieuwe aanwinst Leontien van Nistelrooij-Slaats
Zjroentje: Arie van Lent*, Ruud van Nistelrooij*, Ryan Giggs, Jörg Stiel, Abubakari Yakubu. Ook hier zijn enkele cultvoetballers aanwezig.
mitt: Marc Overmars, John Heitinga, Nigel de Jong, Richard Witschge, Ronaldo Luiz Nazario de Lima*. Duur stalletje, maar wel om van te smullen.
Qi: Ruud van Nistelrooij*. Bureau lijkt echter opgeheven.
CAZZO: Clarence Seedorf*. Ook al een tijd niet meer rond duels gesignaleerd.
Suijk: Maarten Stekelenburg*. Is een beetje een stil bureau, gaf zelf al aan dat het promoten omhoog moet.
RedGuy: Glenn Loovens, Dirk Kuijt* Sebastian Pardo. Een bureau voor werkers.
Contract met Schreuder opgezegd.
Golfer: Daniël de Ridder en Anthony Obodai. De sierlijkste voetballer van Nederland bij een degelijke moderator / zaakwaarnemer. Kan goed werken.
RuudGullit: Robin van Persie*, Danko Lazovic. Beetje een bureau voor zichzelf overschattende spelers.
Duiveltja: Patrick Kluivert*. Gloryhunter, pas sinds kort met een licentie.
Asspirine: Patrick Kluivert*. Buurman van Patrick in Barcelona.
Mindlight: Clarence Seedorf*, Danny Buijs. Stal met een monopoliet en een Alblasserdammer. Schrijnend contrast.
DutchGooner: Ruud van Nistelrooij*. Is inmiddels meer anti-zaakwaarnemer.
Nieuwe aankoop: Kolo Toure en Gael Clichy
Pfaf: Mario Melchiot. Heeft het alleenrecht op Mario. Wisselt wel eens CD's uit met hem.
Staanplaats: Dirk Kuijt*. Fanatiek aanhanger van Kuijt, de eigenaar van bureau "Staanplaats".
Grimm: Kevin Hofland*. Gelooft nog heilig in Kevin, maar het lijkt een sprookje van Grimm.
The_Coach: Giuseppe Signori, Thierry Henry. Beetje een succeszoekstalletje.
Keano: Kevin Hofland*, Roy Keane, Gennaro Gattuso. Stal voor de harde jongens. Spelen vaak malafide spelletjes in de onderhandelingen.
twi: Wesley Sonck, Dan Petersen, Julien Escudé, Zdenek Grygera, Lobont
Ajax-stal, maar dan wel jongens die hun draai deels nog moeten zoeken.
Jojomen4: Dirk Kuijt*, Robin van Persie*, Francisco Pavón, Raúl Bravo, Mejía, Emre Belözöglu,Guti en Joaquin. Ook zo'n warmbloedige stal. Extra aankoop: Ilary Blasi (De vriendin van Totti)
Smeich: Fernando Torres,Theo Janssen, Nicky Hofs, Francesco Lupoli, J.R. Riquelme, Pablo Aimar.
The_Hives: Clandestiene zaakwaarnemer die aast op de stal van twi.
Doekes: Paulus Roiha, Darl Douglas en Sandro Calabro. Stal kan opgedoekest worden, lijkt het.
DIGGER: Non-profit zaakwaarnemer van Andy van der Meyde, Patrick Kluivert* en Ronaldo*. Meer adviespersoon.
Stpan: Nourdin Boukhari en wat "arrogante" middenvelders, te weten Clarence Seedorf*, David Mendes da Silva, Fernando Redondo, Manuel Rui Costa, Ricky van den Bergh, Kiran Bechan, Salomon Kalou en Edgar Davids. Bureau "achter het standbeen".
ErikT: Mateja Kezman*. Is nimmer officieel door Mateja bevestigd. Er hangen opvallend veel spelersvrouwen rond deze zaakwaarnemer.
Cart_man: Chris Gyan. Fanatiekste zaakwaarnemer van Nederland?
Heerlijkheid: Anonieme stal, heeft Tim de Cler, Engelaar en Bart Goor onder contract.
Mr_Anonimous: Shinji Ono, Patrick Lodewijks, Pavel Nedved, Kaka, en Patrick Vieira. Baros wil ie, maar is van Doc. Kan met de andere 5 voor de dag komen. Nieuwe aankopen: Roberto Baggio, Reinhard Breinburg, Joep van den Ouweland en Brett Holman.
Dr.Daggla: Bureau "Souvlaki", met Nikos Machlas en alle Grieken die ooit in Nederland speelden of komen spelen.
BliksemSchigt: Steef Nieuwendaal. Relatief jong bureau dat jeugdspelers wurgcontracten aanbiedt dus.
Frenkie: Jean-Paul de Jong en Dirk Kuyt *. Bureau "Utregters zijn winnaars" is nog smal bezet. Nieuwe aanwinst: Angela Kluivert. Heeft al een lening afgesloten voor haar onderhoud.
Erasmusch: Hosam Ghaly, Pieter Collen, Ramon van Haaren. Intelligent bureau "Lof der zotheid". van Haaren getransfereerd naar Bureau Jojo voor onbekend bedrag. Nieuwe aanwinst Jozef Kiprich
Hellmondunited: Remco Evers. Deze zaakwaarnemer kijkt niet naar status.
Devano: Winston Bogarde. Bogarde ligt stevig aan de gouden ketting van Devano.
Mr_Brownstone: Leonardo van Feyenoord. Bureau "Brekebeen".
Stanley_Climbfall: Gaat Victor Sikora terug aan de top brengen, verder Jochem de Weerdt, Ugur Yildirim, Alessandro Del Piero en Resit Schuurman. Beetje een Deventer-stalletje.
2meterpeter: Jan Riezebos. Nuchter Overijssels bureau.
Djens1: Jeroen Boere Lasse Qvist, Jardel, Ortega,Valeri Bjojinov, Diego, Andres Allesandro, Portillo, Raul, Robert Pires en Beasley. Bureau voor spelers met een handicap. Contract met Broere beeindigd.
Sloggi: Andriy Shevchenko. Kan de naam spellen, goed gekeurd dus. Nieuwe aanwinst: Sylvie Meis. (Voor het vriendenprijsje van ¤ 50)
ernie_09: Jeffrey Hoogervorst. Bureau voor te jong vertrokken jeugdspelers.
tha_dark: Wil Litmanen, helaas kent Jari hem niet. Beheert ook de zaken van: Maduro en e Mul
Kang-He: Fronio Walker, Jérôme Rothen Dennis Bergkamp, Iwan Redan en Jason Oost. Mooi stalletje.
Sersjee: Paul en Rick Bruins. Stal voor de zwoegende amateurs!
Actania: Nicolae Mitea. Stalletje voor de spelers onder de 1.50.
Sjorz: Oscar Moens. Zaakwaarnemer is regelmatig te vinden in de Baja Beachclub.
JPzegthallo: Ebi Smolarek. Bureau "spacecake". Hoopt te scoren met deze Poolse DJ / voetballer. Ook voor feestjes.
Pascalheister: Wil Kezman, die is al vergeven. Wel Mark van Bommel.
MagicFrankie: Roberto Carlos, en Freddy Adu. Een "toverbureau". De één tovert met vrije trappen, de ander is een baltovenaar volgens Nike. Nieuwe aankoop: José Antonio Reyes
VoreG: *Tom de Mul, Arjen Robben en Freddy Ljungberg.
PBateman1978: David di Tommaso, Joost Terol en Rick Kruijs
Bjoro: Patrick Zwaanswijk,Mark de Vries,Chima Onyeike,Barry v Galen en heeft Lucius opgedrongen gekregen.
Keeper: Wesley Sneijder
Steven Gerrard: Djibril Cissé hitzlsperger, Joe Cole en jermaine jenas Igor biscan,Cristopher Eagles,jonathen Stead,Franco Cangele en Diego Cagna en John Welsh
Bos81: Johann Vogel, Michael Ballack, Sebastian Schweinsteiger, Alex en Ibrahim Afellay
Silverado: Kim Källström en Sangoy
Pyth : Johann Vonlanthen
Pekel: Rene Wessels, Robert van Westerop Gerben Tieltjes, Johan Wigger en Marcio Junqueira.
JPM01: Domingus Lim Duan
Rubbereend: Barretto, Niedzielan, Colin en Ooijer.
Vaduz: Kanu, Flamini, Meerdink en Sibon.
Biertjuhhhh: Ger Senden, *Martin Drent, Massimo Maccarone
Pogue Mahone: Youssef Achami, Begenchmuhammed Kuliyev,Jocelyn Gourvennec, Elbekay Bouchiba, Sebastian Deisler, David Jarolim, Lincoln, Marco Cagliuri en Sören Pirson.
TC03: * Thomas Buffel
Dark Shine : Aruna Kone, Erik Meijer, Sven Vandenbroeck en Kurt Stoops
Tukkeronline: Blaise N'Kufo, Collins John, Afonso en Peter Niemeijer
Numero Uno: Wielaert en van der Doelen.
Lionheaad: Leiwakabessy, Gentenaar, Denneboom, Schaars en Wegh
FritsvanEgters: Ügur Yildirim, Mike Zonneveld, John Arne Riise en Harry Kewell.
Kijk de lijst even na zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:34 schreef Lionheaad het volgende:
Baretto, Gentenaar, Leiwakabessy en Denneboom al bezet?
bij deze mijn welgemeende excuses. Via een louche tussenpersoon (R. Tuanacotta) werd mij verzekerd dat ik de zaken van dhr. Farfan kon behartigen. Ik beraad mij nu op verdere stappen tegen dhr. Tuanacotta. Het schijnt dat meer mensen dit doen...quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:10 schreef Dylan Dog het volgende:
RECLAMATIE
Bij deze maak ik bezwaar tegen het ongeoorloofd binnenhalen van Jefferson Farfán in de stal van PyTh en Djens1. Ook mijn client is hierover zeer verontwaardigd en heeft nadrukkelijk te kennen gegeven slechts bij de zeer gewaardeerde stal van Dylan Dog te willen horen. Ieder contact met andere zaakwaarnemers en PyTh in het bijzonder wijst hij dan ook resoluut af.
Vriendelijk verzoek aan mr_anonimus om de lijst aan te passen en Farfáns naam alleen bij zijn enige en betrokken waarnemer te plaatsen.
PyTh, ik kan je Jasar Takak aanraden! Zeer veel potentie!
En Djens1, zolang Jeffie niet gehandicapt is, blijf je van hem af.
In principe niet nee...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
Zo zo, DD. Ruud besteedt dat soort klusjes vast niet uit?
Ik zei in principe niet. Sommige dingen laat ie wel aan anderen over.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:07 schreef methodmich het volgende:
Dat dacht ik wel. Ruud is now a man united.
Je krijgt in Hools wel een passende beloning van me.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:23 schreef methodmich het volgende:
Ja, ik loop al lang mee in het vak!
Misschien aan die Magische Frank als ruil voor Reyes?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:25 schreef DutchGooner het volgende:
Ik gooi van Nistelrooij in de aanbieding,interesse?
Geen interesse in een 3e rangs Pool waar geen toekomst in zit,sorryquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:26 schreef numero_uno het volgende:
Bij NEC is er nog een 2e spits nodig naast Niedzielan, misschien dat Ruud interesse heeft in een move naar de oudste stad van Nederland'?
En wat krijg ik er bij?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien aan die Magische Frank als ruil voor Reyes?
Het paard van Sir Alexquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En wat krijg ik er bij?
Nein danke,ik moet niets van hemquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Het paard van Sir Alex
Anders eis ik Reyes gewoon voor me op,een waarnemenr die zich nooit laat zien heb je tenslotte niets aanquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Laten we kijken wat Magic Frankie in de aanbieding heeft.
Magic Frankie u wordt gesommeerd om binnen twee werkdagen aan de onderhandelingstafel te verschijnen.
Als Magic Frank niet komt opdagen zal hij idd met een heel goed excuus moeten komen. Anders zal ik Reyes aan jou over dragen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Anders eis ik Reyes gewoon voor me op,een waarnemenr die zich nooit laat zien heb je tenslotte niets aan
Als je wil dat ik bemiddel in de Robbenaffaire dan moet je het zeggen Frits.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Arjen Robben is al een aantal keren genoemd door enkele malafide zaakwaarnemers, maar hij zit uiteraard in mijn stal.
Voorts ontferm ik mij van harte over Ugur Yildirim (Heerenveen) en Mike Zonneveld (NAC), en de internationale sterren John Arne Riise en Harry Kewell.
Nee, Leontienquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:26 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan DD hem koppelen aan zijn vrouwtje in zijn stal?
Lijkt me inderdaad het makkelijkst. 4 of 5 per stal?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan er geen maximum aantal spelers per stal worden ingesteld? Het wordt zo een beetje een janboel.
goed plan inderdaad.. beetje overzicht inbrengen kan geen kwaad.. Dan ook alle dubbele namen eruit als het kan..quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan er geen maximum aantal spelers per stal worden ingesteld? Het wordt zo een beetje een janboel.
goed idee. t gaat om kwaliteit niet kwantiteit!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Vind ik ook prima. 4 of 5 spelers per persoon is meer dan voldoende.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Een maximum instellen lijkt me niet verkeerd.
De wijze man heeft gesproken...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:35 schreef methodmich het volgende:
10 man kan als maximum
Nu DG en Golfer nog.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:39 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
De wijze man heeft gesproken...
10? En dan kun jij kwaliteit bieden?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:35 schreef methodmich het volgende:
10 man kan als maximum
5 is meer dan genoegquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu DG en Golfer nog.
Ik dacht dat Tong ook tot de wijze mannen behoorde?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nu DG en Golfer nog.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tong ook tot de wijze mannen behoorde?
Ik protesteer daar niet tegen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:45 schreef methodmich het volgende:
Ik geloof dat mijn stem bindend is als initiatiefnemer van dit topic.
Ik zal een definitief lijstje maken en dan vraag ik een mod of ze hem in de OP plaatsen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:57 schreef methodmich het volgende:
Prima, is te managen.
Ruudje dient toch als onderhandelingsmateriaal?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:06 schreef DutchGooner het volgende:
Verbaasd me trouwens dat ik Ruudje nog niet kwijt ben
Was ook maar een voorbeeldje van MM.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Bouma gaat nooit weg uit de stal van DD...
Echt?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was ook maar een voorbeeldje van MM.
Volgende keer in een post alsjeblieft.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 19:20 schreef Djens2 het volgende:
In navolging van het contingent nieuwe sterren heb ik in het vliegtuig op de terugweg van Tokio ook nog 2 echte supersterren aan mijn ensemble kunnen toevoegen. Robert Pires en Raul. Doelstelling voor beiden is uiteraard het kampioenschap en de Champions League winnen.
Mr_anonimous, je hebt denk ik deze post niet gelezen, wat helemaal niet erg is.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
maar ik wil nog wel even snel Alex van PSV claimen, mocht het maximum op 4 komen te staan, doe ik Afellay van de hand.
Clichéquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:51 schreef DutchGooner het volgende:
Na vanavond Arsenal aan het werk gezien te hebben voegen we er weer een Gunner aan to;Gael Clichy
Done!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:54 schreef Kang-He het volgende:
Na een orienterend gesprek met Iwan Redan is ook hij toegevoegd aan mijn stalletje. Ik hoop hem deze week bij Willem II een contract te laten tekenen. Hij zal daar een basisplaats verkrijgen en minstens 17 doelpunten maken.
Het vertrek van Redan maakt tevens ook de weg voor mijn andere protegé Jason Oost vrij om flink te gaan scoren bij RKC.
Done.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 02:12 schreef pekel het volgende:
Gerben Tieltjes, Johan Wigger en Marcio Junqueira kunnen worden toegevoegd aan mijn stalletje..
En Tieme mag oprotte naar SCH..
Schreuder verwijderd Loovens erbij gezet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:56 schreef RedGuy het volgende:
Alfred en ik zijn uit elkaar, hij vond dat ik niet meer genoeg aandacht aan hem gaf sinds zijn vertrek naar RKC, Schreuder is toch een soort Furby he..
Daarentegen ben ik nu de nieuwe zaakwaarnemer van Loovens, die is echt goed.
Held.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 12:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Schreuder verwijderd Loovens erbij gezet.
quote:
Na langdurige en zware onderhandelingen heb ik besloten mijn stal uit te breiden met wederom een Zwitsers-Afrikaanse spits van Twente, dit op aanraden van mijn eigendom Blaise N'Kufo. Zijn naam is Guillerme Afonso en mijn doelstelling voor hem is een basisplaats in het eerste elftal na de winterstop en mocht er voor N'Kufo nog een financieel en sportief aantrekkelijke ploeg komen en hij vertrekt dan, dan zal Afonso er direct moeten staan en minimaal 10 doelpunten maken.
Deisler zit al bij Pogue Mahone.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:43 schreef zjroentje het volgende:
Na gemakkelijke onderhandelingen kan ik met trots melden dat Sebastian Deisler zich onder de gemoedelijk vleugels van CHV heeft genesteld.
Voor Duitsland's beste voetballer telt alleen de titel met Bayern dit jaar.
Done!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:31 schreef jojomen4 het volgende:
Juanito van Betis Sevilla is van mij!
Done!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had nog een plek in mn stal over, ik ben blij dat ik bekend kan maken dat Joost Terol vanaf dit moment onder mijn begeleiding zal komen.
Dat is niet mijn werk geweest maar ik zal binnenkort de lijst even na lopen en alle dubbelmanagers aan de onderhandelingstafel halen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
Hoe kan het trouwens zijn dat RVN ook geclaimd is door Qi?
Alsof Qi RVN in 1994 al kende?
Kluivert zit ook bij meerdere mensen,klopt dus niet
Niets mee te maken,ik was er bij toen hij debuteerde en ik zag toen al dat ie een grote toekomst had.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:36 schreef methodmich het volgende:
Qi was meer in het oorspronkelijke kader "spelers die je altijd met hand en tand verdedigt". Inmiddels is het ook een ontdektopic geworden, vandaar.
Over onderhandelen gesproken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is niet mijn werk geweest maar ik zal binnenkort de lijst even na lopen en alle dubbelmanagers aan de onderhandelingstafel halen.
Ja, ik wil.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je wil dat ik bemiddel in de Robbenaffaire dan moet je het zeggen Frits.
uiteraardquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wil nog een regel voorstellen eigenlijk. Iemand claimen is niet genoeg vind ik eigenlijk je moet ook geregeld je neus in dit topic laten zien als zaakwaarnemer. Ik hoop dat de Wijzen het met mij eens zijn.
Mits er iets te melden is over je 'goudmijntjes' natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Iemand claimen is niet genoeg vind ik eigenlijk je moet ook geregeld je neus in dit topic laten zien als zaakwaarnemer.
lijkt me logischquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wil nog een regel voorstellen eigenlijk. Iemand claimen is niet genoeg vind ik eigenlijk je moet ook geregeld je neus in dit topic laten zien als zaakwaarnemer. Ik hoop dat de Wijzen het met mij eens zijn.
Ik wist dat jij mij zou steunen DG.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
uiteraard
Ik wil ook niet instellen dat een dagelijks bezoek verplicht is, maar toch minstens 1x per maand moet je toch wel laten zien dat je betrokken bent en hart voor je spelers hebt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mits er iets te melden is over je 'goudmijntjes' natuurlijk.![]()
Uiteraard.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is al 2 stemmen, bij 3 is deze regel aangenomen. Dus MM of Tong we wachten op jullie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard.
Daar sluit ik me ook bij aan.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 13:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Uiteraard.
De besprekingen om het contract open te breken worden nu vast druk gepland waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 14:48 schreef Kang-He het volgende:
Bij deze wil ik graag Suijk feliciteren met Stekelenburg's overwinning..
Kijk eens op page 5 Silverado.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:23 schreef Silverado het volgende:
wrom is mn "stal" niet bijgewerkt??
als t mogelijk is welquote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Silverado ik neem aan dat Ronaldinho, Kromkamp en Mendieta bijdeze door jou geclaimd zijn?
Ik heb ze er al bij gezet op page 5 staat de nieuwe lijst. Mijn editrechten waren verlopen op die andere.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:25 schreef Silverado het volgende:
[..]
als t mogelijk is wel
Hij staat er bij Frits.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nou maar hopen dat VoreG z'n rechten verspeelt.![]()
Roy Makaay hing trouwens net aan de lijn, hij vroeg of ik z'n belangen wil behartigen.
Niet dat hij een nieuwe club zoekt, maar hij wil in reclamespotjes, net als Ruud.
En we onderzoeken of we stappen kunnen ondernemen tegen Heleen van Royen.
Kijk ook daar hebben we natuurlijk een maximum voor spelers van wereldklasse als Ronaldo ofzo kosten max. 10 biertjes terwijl een Joep van den Ouweland max. maar 2 biertjes kost.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:33 schreef PogueMahone het volgende:
door middel van bier in Hools wordt lekker makkelijk
spelersruil is wel een leuke![]()
Is een optie.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
En hele matige spelers kosten een alcoholvrij biertje?
Wat schreef ik fout dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:41 schreef methodmich het volgende:
Spelfouten in spelersnamen betekenen overigens dat het contract bij de wet ongeldig kan zijn jojomen!! Dus Raúl González Blanco is wel een vereiste dan, anders pakken handige Nol Hendriks-types hem voor nul bier bij je weg.
anders zoekt meneer Anoniem even een plaatje van een oude laars. Weet iedereen dat het goed zit...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:54 schreef RedGuy het volgende:
Meneer Anoniem, ik zou het zeer prettig vinden als je Schreuder eruit gooit en Loovens erbij, en aangezien Frenkie en Staanplaats Kuijt al delen, zou ik Gilardino er wel bij willen hebben. Voor 17 bier en een oude laars.
Claimen kost niks. Transfereren naar een ander bureau kost bier.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:54 schreef RedGuy het volgende:
Meneer Anoniem, ik zou het zeer prettig vinden als je Schreuder eruit gooit en Loovens erbij, en aangezien Frenkie en Staanplaats Kuijt al delen, zou ik Gilardino er wel bij willen hebben. Voor 17 bier en een oude laars.
Oh, laat het bier dan maar zitten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Claimen kost niks. Transfereren naar een ander bureau kost bier.
Eentje heb ik toch wel verdiend? (administratie kosten zeg maar)quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:58 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Oh, laat het bier dan maar zitten.
Sedert ruim anderhalf jaar fungeert Raúl González Blanco als uithangbord van The Sandmania Company. In goed overleg is besloten bij elke uitgaande post zijn afbeelding te plaatsen. Voorlopig is dat een contract voor onbepaalde tijd omdat beide partijen erg tevreden zijn over de samenwerking. Pas als Raúl González Blanco besluit zijn grote liefde Real C.F. de Madrid te verlaten kan er sprake zijn van opzegging van het contract met wederzijdse goedkeuring.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
We hebben dus nu 3 bureaus die een claim leggen op de heer Gonzaléz Blanco. Dat wordt dus een bemiddeling. Leg uw zaak maar uit heren.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:03 schreef methodmich het volgende:
Neem je de Kalasnikov mee, PM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |