abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:22:04 #1
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20983281
De regels van het zaakwaarnemen.
-Niet zonder toestemming een speler die al in een andere stal zit claimen.
- Wil men perse een speler, laat dit weten aan zijn agent. Onderhandelen kan altijd.
-Bij een conflict zal er eerst bemiddeld worden komt men er niet uit dan komen de wijzen in actie.
- Maximaal 10 spelers per stal.
-Een gefuseerde stal mag meer spelers huisvesten
- Een fusie mag tussen maximaal 3 bureaus. (= dus 30 spelers)
- Als een nieuwe speler wordt toegevoegd en de limiet is bereikt zal een ander verkocht moeten worden in dit topic.
- Een speler die verkocht wordt staat 5 werkdagen in de etalage hier. Daarna is hij een free agent.
(Het is niet netjes om de termijn te laten verlopen en dan direct een free agent te claimen. Dit wordt niet door uw collega's op prijs gesteld.)
quote:
Overzichtje, waarbij alleen eerste claimers of duidelijk aanwijsbaar grootste fan de speler krijgen. Spelers met een * worden door de zaakwaarnemer aantoonbaar met een ander burea gedeeld:

methodmich: Deco, Steven Pienaar, Maxwell, RYAN BABEL, Ruud Knol, Ahmed "Mido" Hossam Bosingwa, Jerko Leko en Marko Babic. Een vrij artistiek stalletje dus, met Knol als vreemde eend in de bijt, maar die staat over twee jaar in Oranje.

Doc: Steven Gerrard, Milan Baros. Beetje een rood stalletje, genaamd Doc's Ringo Starrs.

tong80: Frank de Boer, Patrick Kluivert*. Een stal met de recordinternational en recordtopscorer kent internationale allure. Aangestuurd vanuit Zaltbommel, of all places.

Tony Montana 67: Clarence Seedorf*, Mateja Kezman*, Lucas Castromán. Zeeuwse stal met warmbloedige voetballers. Ook wel jongens met blöf.

Zapper: Arnold Bruggink. Eenzaam bureau, helemaal gericht op de sympathieke dierenartsenzoon.

Da_Sandman: Zlatan Ibrahimovic, Jari Litmanen, Clarence Seedorf*. Rood-witte stal, met gewilde spelers.

Popolon: Mateja Kezman*, Arie van Lent*, *Martin Drent. Stalletje vol culthelden.

SCH: *Tieme Klompe, Said Bakkati, Antonio Correia, Jon Dahl Tomasson, Foppe de Haan, Jelle ten Rouwelaar, Bernt Haas. Een bureau waar men Fries spreekt.

Franky McG: *Thomas Buffel. Slechts één speler, die wel alle aandacht krijgt.

Dylan Dog: Wilfred Bouma, Gabriel Omar Batistuta Arvid Smit en Jefferson Farfan. Deze zaakwaarnemer vertegenwoordigt een op het oog vreemde combinatie. Nieuwe aanwinst Leontien van Nistelrooij-Slaats

Zjroentje: Arie van Lent*, Ruud van Nistelrooij*, Ryan Giggs, Jörg Stiel, Abubakari Yakubu. Ook hier zijn enkele cultvoetballers aanwezig.

mitt: Marc Overmars, John Heitinga, Nigel de Jong, Richard Witschge, Ronaldo Luiz Nazario de Lima*. Duur stalletje, maar wel om van te smullen.

Qi: Ruud van Nistelrooij*. Bureau lijkt echter opgeheven.

CAZZO: Clarence Seedorf*. Ook al een tijd niet meer rond duels gesignaleerd.

Suijk: Maarten Stekelenburg*. Is een beetje een stil bureau, gaf zelf al aan dat het promoten omhoog moet.

RedGuy: Alfred Schreuder, Dirk Kuijt* Sebastian Pardo. Een bureau voor werkers.

Golfer: Daniël de Ridder en Anthony Obodai. De sierlijkste voetballer van Nederland bij een degelijke moderator / zaakwaarnemer. Kan goed werken.

RuudGullit: Robin van Persie*, Danko Lazovic. Beetje een bureau voor zichzelf overschattende spelers.

Duiveltja: Patrick Kluivert*. Gloryhunter, pas sinds kort met een licentie.

Asspirine: Patrick Kluivert*. Buurman van Patrick in Barcelona.

Mindlight: Clarence Seedorf*, Danny Buijs. Stal met een monopoliet en een Alblasserdammer. Schrijnend contrast.

DutchGooner: Ruud van Nistelrooij*. Is inmiddels meer anti-zaakwaarnemer.
Nieuwe aankoop: Kolo Toure
Pfaf: Mario Melchiot. Heeft het alleenrecht op Mario. Wisselt wel eens CD's uit met hem.

Staanplaats: Dirk Kuijt*. Fanatiek aanhanger van Kuijt, de eigenaar van bureau "Staanplaats".

Grimm: Kevin Hofland*. Gelooft nog heilig in Kevin, maar het lijkt een sprookje van Grimm.

The_Coach: Giuseppe Signori, Thierry Henry. Beetje een succeszoekstalletje.

Keano: Kevin Hofland*, Roy Keane, Gennaro Gattuso. Stal voor de harde jongens. Spelen vaak malafide spelletjes in de onderhandelingen.

twi: Wesley Sonck, Dan Petersen, Julien Escudé, Zdenek Grygera, Maarten Stekelenburg*. Ajax-stal, maar dan wel jongens die hun draai deels nog moeten zoeken.

Jojomen4: Dirk Kuijt*, Robin van Persie*, Francisco Pavón, Raúl Bravo, Mejía, Emre Belözöglu,Guti en Joaquin. Ook zo'n warmbloedige stal. Extra aankoop: Ilary Blasi (De vriendin van Totti)

Smeich: Fernando Torres,Theo Janssen, Nicky Hofs, Francesco Lupoli, J.R. Riquelme, Pablo Aimar.

The_Hives: Clandestiene zaakwaarnemer die aast op de stal van twi.

Doekes: Paulus Roiha, Darl Douglas en Sandro Calabro. Stal kan opgedoekest worden, lijkt het.

DIGGER: Non-profit zaakwaarnemer van Andy van der Meyde, Patrick Kluivert* en Ronaldo*. Meer adviespersoon.

Stpan: Nourdin Boukhari en wat "arrogante" middenvelders, te weten Clarence Seedorf*, David Mendes da Silva, Fernando Redondo, Manuel Rui Costa, Ricky van den Bergh, Kiran Bechan, Salomon Kalou en Edgar Davids. Bureau "achter het standbeen".

ErikT: Mateja Kezman*. Is nimmer officieel door Mateja bevestigd. Er hangen opvallend veel spelersvrouwen rond deze zaakwaarnemer.

Cart_man: Chris Gyan. Fanatiekste zaakwaarnemer van Nederland?

Heerlijkheid: Anonieme stal, heeft Tim de Cler, Engelaar en Bart Goor onder contract.

Mr_Anonimous: Shinji Ono, Patrick Lodewijks, Pavel Nedved, Kaka, en Patrick Vieira. Baros wil ie, maar is van Doc. Kan met de andere 5 voor de dag komen. Nieuwe aankopen: Roberto Baggio, Reinhard Breinburg, Joep van den Ouweland en Brett Holman.

Dr.Daggla: Bureau "Souvlaki", met Nikos Machlas en alle Grieken die ooit in Nederland speelden of komen spelen.

BliksemSchigt: Steef Nieuwendaal. Relatief jong bureau dat jeugdspelers wurgcontracten aanbiedt dus.

Frenkie: Jean-Paul de Jong en Dirk Kuyt *. Bureau "Utregters zijn winnaars" is nog smal bezet. Nieuwe aanwinst: Angela Kluivert. Heeft al een lening afgesloten voor haar onderhoud.

Erasmusch: Hosam Ghaly, Pieter Collen, Ramon van Haaren. Intelligent bureau "Lof der zotheid". van Haaren getransfereerd naar Bureau Jojo voor onbekend bedrag. Nieuwe aanwinst Jozef Kiprich

Hellmondunited: Remco Evers. Deze zaakwaarnemer kijkt niet naar status.

Devano: Winston Bogarde. Bogarde ligt stevig aan de gouden ketting van Devano.

Mr_Brownstone: Leonardo van Feyenoord. Bureau "Brekebeen".

Stanley_Climbfall: Gaat Victor Sikora terug aan de top brengen, verder Jochem de Weerdt, Ugur Yildirim, Alessandro Del Piero en Resit Schuurman. Beetje een Deventer-stalletje.

2meterpeter: Jan Riezebos. Nuchter Overijssels bureau.

Djens1: Jeroen Boere Lasse Qvist en Beasley. Bureau voor spelers met een handicap.

Sloggi: Andriy Shevchenko. Kan de naam spellen, goed gekeurd dus. Nieuwe aanwinst: Sylvie Meis. (Voor het vriendenprijsje van ¤ 50)

ernie_09: Jeffrey Hoogervorst. Bureau voor te jong vertrokken jeugdspelers.

tha_dark: Wil Litmanen, helaas kent Jari hem niet. Beheert ook de zaken van: Maduro en e Mul

Kang-He: Fronio Walker, Jérôme Rothen Dennis Bergkamp en Jason Oost. Mooi stalletje.

Sersjee: Paul Bruins. Stal voor de zwoegende amateurs!

Actania: Nicolae Mitea. Stalletje voor de spelers onder de 1.50.

Sjorz: Oscar Moens. Zaakwaarnemer is regelmatig te vinden in de Baja Beachclub.

JPzegthallo: Ebi Smolarek. Bureau "spacecake". Hoopt te scoren met deze Poolse DJ / voetballer. Ook voor feestjes.

Pascalheister: Wil Kezman, die is al vergeven. Wel Mark van Bommel.

MagicFrankie: Roberto Carlos, en Freddy Adu. Een "toverbureau". De één tovert met vrije trappen, de ander is een baltovenaar volgens Nike. Nieuwe aankoop: José Antonio Reyes

VoreG: *Tom de Mul, Arjen Robben en Freddy Ljungberg.

PBateman1978: David di Tommaso, Joost Terol en Rick Kruijs

Bjoro: Patrick Zwaanswijk,Mark de Vries,Chima Onyeike,Barry v Galen en heeft Lucius opgedrongen gekregen.

Keeper: Wesley Sneijder

Steven Gerrard: Djibril Cissé hitzlsperger, Joe Cole en jermaine jenas en John Welsh

Bos81: Johann Vogel en Ibrahim Afellay

Silverado: Kim Källström en Sangoy

Pyth : Johann Vonlanthen

Pekel: Rene Wessels, * Tieme Klompe en Robert van Westerop.

JPM01: Domingus Lim Duan

Rubbereend: Barretto, Niedzielan en Ooijer.

Vaduz: Kanu, Flamini, Meerdink en Sibon.

Biertjuhhhh: Ger Senden, *Martin Drent, Massimo Maccarone

Pogue Mahone: Youssef Achami, Begenchmuhammed Kuliyev,Jocelyn Gourvennec en Elbekay Bouchiba.

TC03: * Thomas Buffel

Dark Shine : Aruna Kone, Erik Meijer, Sven Vandenbroeck en Kurt Stoops

Tukkeronline: Blaise N'Kufo, Collins John en Peter Niemeijer.

[ Bericht 2% gewijzigd door golfer op 04-08-2004 18:57:07 ]
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:22:51 #2
92644 mr_anonimous
pi_20983293
-edit-

Toch gedaan.

Hey Pyth, dit blijft tussen ons he

[ Bericht 74% gewijzigd door mr_anonimous op 31-07-2004 23:34:10 ]
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  Trouwste user 2022 zaterdag 31 juli 2004 @ 23:25:45 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_20983327
Tong heeft Frank de Boer overgegeven aan één of andere louche Arabier. Kluivert echter begeleid ik nog steeds. Patrick heeft er zin in en staat te popelen om europa en vooral Engeland te laten zien wat ie allemaal kan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:36:39 #4
92644 mr_anonimous
pi_20983470
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:25 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft Frank de Boer overgegeven aan één of andere louche Arabier. Kluivert echter begeleid ik nog steeds. Patrick heeft er zin in en staat te popelen om europa en vooral Engeland te laten zien wat ie allemaal kan.

Dus hij is niet meer onder jouw beheer (Frank) Tong?
pi_20983514
Rene Wessels... .
Deze kerel gaat het hoog schoppen komende jaren... . Binnen 4/5 jaar zit hij bij een (sub)topclub.
Daarnaast krijgt Tieme Klompe wel weer een superseizoen, en dan natuurlijk een goede transfer naar het buitenland. . .
Hoi.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:44:17 #6
92644 mr_anonimous
pi_20983567
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:40 schreef pekel het volgende:
Rene Wessels... .
Deze kerel gaat het hoog schoppen komende jaren... . Binnen 4/5 jaar zit hij bij een (sub)topclub.
Daarnaast krijgt Tieme Klompe wel weer een superseizoen, en dan natuurlijk een goede transfer naar het buitenland. . .
Done!
pi_20983587
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Done!
Tieme dan? .
M'n Drentse topspelertjes moeten wel vermeld worden natuurlijk. .
Hoi.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:48:24 #8
92644 mr_anonimous
pi_20983639
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:45 schreef pekel het volgende:

[..]

Tieme dan? .
M'n Drentse topspelertjes moeten wel vermeld worden natuurlijk. .
Ook gedaan.
  Trouwste user 2022 zaterdag 31 juli 2004 @ 23:50:05 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_20983666
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Dus hij is niet meer onder jouw beheer (Frank) Tong?
Nee het was mooi geweest. Ik kan Frank niet bieden wat Aleichie Alamanijchum hem bood. We zijn als vrienden uit elkaar gegaan en ik heb een goude horloge met inscriptie van hem gakregen.

We blijven elkaar zien maar aan een mooi sprookje is een eind gekomen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20983670
Ohw, ik vergeet Robert van Westerop, de beste keeper van de GGD. .

.
Hoi.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:54:21 #11
92644 mr_anonimous
pi_20983743
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee het was mooi geweest. Ik kan Frank niet bieden wat Aleichie Alamanijchum hem bood. We zijn als vrienden uit elkaar gegaan en ik heb een goude horloge met inscriptie van hem gakregen.

We blijven elkaar zien maar aan een mooi sprookje is een eind gekomen.

Hoe luidt de inscriptie?
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:54:50 #12
92644 mr_anonimous
pi_20983750
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:50 schreef pekel het volgende:
Ohw, ik vergeet Robert van Westerop, de beste keeper van de GGD. .

.
Gebeurd.
  Trouwste user 2022 zaterdag 31 juli 2004 @ 23:57:45 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_20983797
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Hoe luidt de inscriptie?
'Voor tegen en voor spoed, ik ben er voor je als het moed.'

zaterdag 31 juli 2004 @ 23:59:20 #14
92644 mr_anonimous
pi_20983823
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

'Voor tegen en voor spoed, ik ben er voor je als het moed.'

Mooie woorden. Die poetische woorden komen volgens mij van van Gaal.
pi_20983880
Mmm...mr_anonimous, tussen Robert en Westerop moet van nog. .
Hoi.
  zondag 1 augustus 2004 @ 00:04:51 #16
92644 mr_anonimous
pi_20983923
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 00:02 schreef pekel het volgende:
Mmm...mr_anonimous, tussen Robert en Westerop moet van nog. .
Weer een schoonheidsfoutje. Inmiddels hersteld.
  zondag 1 augustus 2004 @ 01:31:55 #17
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_20985057
hoe werkt dit

dan heb ik lim duan van fc zwolle onder m'n hoede
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  Trouwste user 2022 zondag 1 augustus 2004 @ 01:34:50 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_20985081
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:31 schreef JPM01 het volgende:
hoe werkt dit

dan heb ik lim duan van fc zwolle onder m'n hoede
Bij deze, je moet wel serieus achter je speler staan, en hem door dik en dun steunen

zondag 1 augustus 2004 @ 01:36:53 #19
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_20985099
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:34 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bij deze, je moet wel serieus achter je speler staan, en hem door dik en dun steunen

ik steun hem altijd..., hij heeft bij mij op school gezeten sterker nog.. in de klas
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  Trouwste user 2022 zondag 1 augustus 2004 @ 01:44:40 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_20985154
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:36 schreef JPM01 het volgende:

[..]

ik steun hem altijd..., hij heeft bij mij op school gezeten sterker nog.. in de klas
Ok dan is het jouw man.

Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 augustus 2004 @ 02:45:06 #21
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20985546
o, ff melden:

Rubbereend: Niedzielan (die schopt er 20 in dit seizoen) en Barreto, deze NEC'ers gaan het maken!!!!!!!!!!
en slands beste verdediger Ooijer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 1 augustus 2004 @ 09:02:37 #22
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_20986548
Ik merk dat ik de laatste tijd de hele tijd loop te schreeuwen dat Ono best verkocht mag worden, omdat Pardo dan aan spelen toe kan komen.

Dus die mag je wel toevoegen.
The Most Incredible, Baby
pi_20986618
mijn stal is inmiddels ook uitgebreid: Nieuwe helden (helaas nog niet gehandicapt, maar wat niet is kan nog komen) Lasse Qvist, Jefferson Farfan en Damarcus Beasley. Deze gasten gaan het helemaal worden bij PSV.

Oh, uiteraard mag Robbie de Wit in mijn stalletje niet ontbreken. Beste linksbuiten ooit die Nederland gekend heeft.
  zondag 1 augustus 2004 @ 14:22:13 #24
92644 mr_anonimous
pi_20990243
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 09:02 schreef RedGuy het volgende:
Ik merk dat ik de laatste tijd de hele tijd loop te schreeuwen dat Ono best verkocht mag worden, omdat Pardo dan aan spelen toe kan komen.

Dus die mag je wel toevoegen.
Ono gaat nergens heen tenzij ik het zeg. Maar ik heb Pardo aan je lijstje toegevoegd.
  zondag 1 augustus 2004 @ 14:26:04 #25
92644 mr_anonimous
pi_20990318
Alles toegevoegd.
pi_20990464
Ik neem bij mijn elftal: hitzlsperger, Joe Cole en jermaine jenas
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_20990482
Ik wil me ook aanmelden bij de Fok zaakwaarnemerscoöperatie.

In mijn bestand staan de volgende spelers: Kanu, Flamini (Arsenal), Meerdink en Sibon.
That's all folks!
  zondag 1 augustus 2004 @ 14:37:35 #28
92644 mr_anonimous
pi_20990530
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil me ook aanmelden bij de Fok zaakwaarnemerscoöperatie.

In mijn bestand staan de volgende spelers: Kanu, Flamini (Arsenal), Meerdink en Sibon.
Welkom bij de club.
  zondag 1 augustus 2004 @ 14:39:17 #29
92644 mr_anonimous
pi_20990560
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 14:34 schreef stevengerrard het volgende:
Ik neem bij mijn elftal: hitzlsperger, Joe Cole en jermaine jenas
Ik heb ze toegevoegd Gerrard.
pi_20991784
Zo, goed werk anonimous. Deel 2 al weer!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20994754
wie heeft van Bommel hier in zijn pakket? Kan die persoon mij dat uitleggen waarom hij nog niet weg is?
pi_20994920
kan iedereen hier zaakwaarnemer worden?
Ger Senden, Martin Drent en Massimo Maccarone (Middlesbrough)
pi_20995123
Maximilianio Lopez graag toevoegen aan mijn stal .
  zondag 1 augustus 2004 @ 20:22:43 #34
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_20996393
De beste spits in Nederland, spelend in Eindhoven: Youssef Achami
De sensatie van de Asian Cup: Begenchmuhammed Kuliyev
En Jocelyn Gourvennec hoort er ook bij

Managementbureau Pogue is er klaar voor

Ik ben nog op zoek naar een leuke Duitser...
De Narcis van Gabon
pi_20996399
Sangoy evt toevoegen
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
  zondag 1 augustus 2004 @ 21:28:24 #36
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_20997654
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:22 schreef mr_anonimous het volgende:
-edit-

Toch gedaan.

Hey Pyth, dit blijft tussen ons he
Ok Mr. Ano bedankt
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_20997822
quote:
‘Het is lekker om te merken dat we voor verschillende posities goede spelers achter de hand hebben’, zei Gullit, die in de goede wedstrijd tegen Rangers met name gecharmeerd was geraakt van Smolarek, Kalou en Bosschaart.
Ruud ziet het ook
pi_20998094
Ik was gisteren vergeten om nog een speler op te noemen: Ik neem graag Ibrahim Afellay op in mijn stal. Kan een grote worden mijn inziens.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 1 augustus 2004 @ 22:22:41 #39
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_20998993
Buffel ik (samen met FrankMcG zie ik). Uitstekende speler die nooit zeikt maar gewoon zijn werk goed doet. Wordt naar mijn mening te vaak over het hoofd gezien.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 1 augustus 2004 @ 22:30:37 #40
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_20999200
Arouna Koné, verdient dit seizoen een transfer naar een grote buitenlandse (sub)top club!
Erik Meijer, kopt Alemannia naar de 1. Bundesliga.
Kurt Stoops, (cult) keeper van KVM.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 1 augustus 2004 @ 23:23:38 #41
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_21000599
Vreemd om te zien dat niemand onzer aller geliefde Dennis Bergkamp heeft aangetrokken. Bij deze heb ik dat dan ook maar gedaan. Dennis gaat nog één jaar schitteren op de Engelse velden.

En anders zal ik hem proberen in de winter mee te nemen naar Ajax .
  maandag 2 augustus 2004 @ 00:44:27 #42
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21002386
Het was bij mij al bekend maar na vanavond heeft ie dat weer bewezen;KOLO TOURE
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 2 augustus 2004 @ 01:04:52 #43
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21002755
Drent als supersub in oranje
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 2 augustus 2004 @ 02:13:52 #44
92644 mr_anonimous
pi_21003718
Weer volledig upgedate.
  maandag 2 augustus 2004 @ 02:14:20 #45
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21003721
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21003900
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 01:04 schreef popolon het volgende:
Drent moet niet zo vaak kratten bier bij de C1000 Emmen kopen. .
Hoi.
pi_21008773
Ben ik nog op tijd om Castelen te claimen na zijn selectie door Marco van't Schip?

en doe Jamie Smith er ook maar bij
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_21009192
en doe Jan Kromkamp er ook maar bij
pi_21009355
RECLAMATIE

Bij deze maak ik bezwaar tegen het ongeoorloofd binnenhalen van Jefferson Farfán in de stal van PyTh en Djens1. Ook mijn client is hierover zeer verontwaardigd en heeft nadrukkelijk te kennen gegeven slechts bij de zeer gewaardeerde stal van Dylan Dog te willen horen. Ieder contact met andere zaakwaarnemers en PyTh in het bijzonder wijst hij dan ook resoluut af.

Vriendelijk verzoek aan mr_anonimus om de lijst aan te passen en Farfáns naam alleen bij zijn enige en betrokken waarnemer te plaatsen.

PyTh, ik kan je Jasar Takak aanraden! Zeer veel potentie!
En Djens1, zolang Jeffie niet gehandicapt is, blijf je van hem af.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 2 augustus 2004 @ 13:36:03 #50
92644 mr_anonimous
pi_21009986
Dylan Dog ik zal uw cassus aan raad van wijze heren voorleggen. (De raad der wijzen is: Tong, MM, voorzitter Golfer en DG) U zult spoedig hun uitspraak kunnen verwachten.

[ Bericht 5% gewijzigd door mr_anonimous op 02-08-2004 13:58:47 ]
pi_21010221
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 01:04 schreef popolon het volgende:
en Ger Senden als een soort Lothar Mattheus
pi_21010336
Voeg Ljungberg ook maar bij mijn stal . Hopen dat hij ook wat Zweedse meiden kan regelen .
  maandag 2 augustus 2004 @ 13:57:06 #53
92644 mr_anonimous
pi_21010420
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 13:52 schreef VoreG het volgende:
Voeg Ljungberg ook maar bij mijn stal . Hopen dat hij ook wat Zweedse meiden kan regelen .
Ik zal hem toevoegen. Maar voor Zweedse meiden zit je verkeerd bij Freddie volgens de boulevardkranten schijnt hij een type Overmars te zijn.
pi_21012644
DD had Farfán als eerste, alleen tegen betaling kunnen anderen een deel van de rechten krijgen.

Overigens wil ik zelf Bosingwa nog wel toegevoegd zien aan mijn stal.
www.thuisuiteten.nl
pi_21012661
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 13:57 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Ik zal hem toevoegen. Maar voor Zweedse meiden zit je verkeerd bij Freddie volgens de boulevardkranten schijnt hij een type Overmars te zijn.
Hm das minder... maar hij kan het vast wel regelen.
pi_21012692
Als grote Twente-fan zou ik graag de zaakwaarnemer zijn van Blaise N'Kufo en ex-Twentespelers maar topper in spé Collins John.
  maandag 2 augustus 2004 @ 16:52:13 #57
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21013707
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 13:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Dylan Dog ik zal uw cassus aan raad van wijze heren voorleggen. (De raad der wijzen is: Tong, MM, voorzitter Golfer en DG) U zult spoedig hun uitspraak kunnen verwachten.
Ik heb de stukken net tot mij genomen en kan niet anders dan de heer DD in het gelijk te stellen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 2 augustus 2004 @ 16:59:02 #58
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21013870
Weet je wat? Voeg Jose Antonio Reyes ook maar aan mijn stal toe
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 2 augustus 2004 @ 17:01:10 #59
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_21013916
Boukhari en Rui Costa nog altijd op zoek naar een nieuwe club. Onbegrijpelijk, wie wil deze misschien ietwat gemakzuchtig ogende, maar technisch begaafde en creatieve aanvallende middenvelders nou niet hebben (ieder op z'n niveau natuurlijk).

Binnenkort hoop ik ook wat grotere namen aan mijn stal te kunnen toevoegen. Voorlopig houd ik nog een vinger in de pap bij de eerste divisie door John van Loenhout aan me te binden.

En DG, Reyes is al ongebracht bij iemand.
  maandag 2 augustus 2004 @ 17:01:25 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21013925
Ik heb na hem gisteren aan het werk gezien te hebben, de nummer 12 van Ajax, Anthony Obodai in mijn spelerspakket opgenomen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 2 augustus 2004 @ 17:02:43 #61
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21013954
En Elbekay Bouchiba wordt een sensatie. Bij mij.
De Narcis van Gabon
  maandag 2 augustus 2004 @ 17:06:04 #62
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21014012
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 17:01 schreef Stpan het volgende:
.

En DG, Reyes is al ongebracht bij iemand.
Ik zie het,bij MagicFrankie!? who the fuck is ie?

Jose heeft duidelijk te kennen gegeven aan mij dat ie graag bij iemand zit die hem regelmatig in Londen komt bezoeken.
Bij deze dus officieel weggekaapt
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 2 augustus 2004 @ 17:08:39 #63
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_21014071
Sven Vandenbroeck vertegenwoordig ik bij deze ook.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_21014073
Dan kan het dus wel.

Weet je wat, ik voeg wat Kroaten toe ook. Dus naast Bosingwa ook Jerko Leko en Marko Babic.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 2 augustus 2004 @ 17:18:25 #65
92644 mr_anonimous
pi_21014254
Voorzitter Golfer we wachten nog op uw bindende uitspraak.
  maandag 2 augustus 2004 @ 17:22:11 #66
73305 Stpan
pi_21014328
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 17:02 schreef PogueMahone het volgende:
En Elbekay Bouchiba wordt een sensatie. Bij mij.
Heej flip! Ik zit die jongen al jaren op te hemelen....(de search wil m'n pro-Bouchiba stukjes even niet vinden). Nou ja, teveel geblesseerd voor mijn stal misschien. Maar wens hem natuurlijk alle succes bij zijn zaakwaarnemer en nieuwe club, zonder de vervelende blessures van de laatste tijd.
  maandag 2 augustus 2004 @ 17:24:51 #67
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21014378
danku. Misschien is een verandering van stal wel verfrissend
De Narcis van Gabon
pi_21014411
PM laat en schept een verfrissende wind.
www.thuisuiteten.nl
pi_21014462
Graag ook Peter Niemeyer erbij
  maandag 2 augustus 2004 @ 17:28:37 #70
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21014466
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 17:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Voorzitter Golfer we wachten nog op uw bindende uitspraak.
De stukken gelezen hebbende, de pleidooien van de verschillende raadslieden aangehoord te hebben, luidt het oordeel van dit tribunaal dat de heer DD in het gelijk gesteld wordt en derhalve als enige en uitsluitende zaakwaarnemer voor de heer Farfáns mag optreden.

Een ieder die zich onrecht matig vanaf nu zaakwaarnemer van de heer Farfáns gaat noemen handelt dus in strijd met dit besluit.

De kosten van deze zitting komen ten laste van de door de heer DD gedaagde partij en kunnen in het café in natura worden verrekend.

Aldus besloten dd. 2-8-2004.
Een afschrift van deze uitspraak zal de komende dagen ter griffie van dit tribunaal ter inzage liggen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 2 augustus 2004 @ 17:34:07 #71
92644 mr_anonimous
pi_21014576
Dank je wel voorzitter Golfer.

DD je bent weer de enige zaakwaarnemer van Farfán.
  maandag 2 augustus 2004 @ 17:34:49 #72
73305 Stpan
pi_21014590
Ik wil dan ook nog even graag toevoegen Jong Ajax-speler Kiran Bechan. Aanvallende middenvelder (die heb ik namelijk nog niet.....) Ricky van den Bergh (Sparta) en Feyenoorder Salamon Kalou.
Zie ik het trouwens goed dat niemand Ailton heeft? *pik in*
  maandag 2 augustus 2004 @ 17:39:54 #73
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21014676
Ik heb zojuist het contract met Stekelenburg ontbonden. Niet omdat hij slecht is, maar omdat ik niet in hypes geloof. Ik heb 'm wel medegedeeld dat 'ie altijd terug mag keren bij me, mits hij zijn concurrenten verslaat om betere redenen dan nu het geval zal zijn. Toch een beetje pijn in mijn hart, maar ik heb vernomen dat er inmiddels een afspraak is gemaakt met Suijk om als zijn exclusieve zaakwaarnemer op te treden.

Ik kreeg na een belletje richting Anthony Obodai echter te horen dat 'ie al een uiterst bekwame zaakwaarnemer heeft gevonden. Ook wilde 'ie wel off the record kwijt dat 'ie graag nog een paar dagen langer had gewacht, maar desondanks uiterst content is met zijn huidige zaakwaarnemer.
  maandag 2 augustus 2004 @ 17:42:14 #74
92644 mr_anonimous
pi_21014723
Anonimous claimt zelf nog Reinhard Breinburg, Brett Holman en Joep van den Ouweland. Ik heb ook nog een optie op Roberto Baggio.
pi_21014724
Twi, wel grootmoedig van je. Velen zouden nu willen incashen!
www.thuisuiteten.nl
  maandag 2 augustus 2004 @ 17:45:01 #76
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21014760
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 17:42 schreef methodmich het volgende:
Twi, wel grootmoedig van je. Velen zouden nu willen incashen!
Ik voorzag de rechtzaak met Suijk al aankomen, nu wellicht Maarten zijn tijd is gekomen. Dat had me wellicht meer gekost dan een keeper ooit zou opleveren. Ik zie dat Maarten nog geen Buffon is.

Ik ben een zaakwaarnemer voor de underdog, en ben erover aan het peinzen om Bogdan Lobont in het pakket op te nemen. Ik zie dat nog niemand hem heeft, en we hebben inmiddels een voorcontract getekend, wat mij de eerste optie geeft, maar nog geenszins bindend is. Woensdag weet ik meer.
pi_21014840
* BliksemSchigt heeft Stekelenburg opgenomen in zijn stal

Maarten heeft me nog opgedragen om Twi te bedanken voor zijn steun en adviezen, dus bij deze, bedankt Twi.
  maandag 2 augustus 2004 @ 17:52:10 #78
92644 mr_anonimous
pi_21014883
-edit-

Baggio valt vanaf nu onder mijn beheer.

[ Bericht 54% gewijzigd door mr_anonimous op 02-08-2004 18:01:03 ]
  maandag 2 augustus 2004 @ 18:02:59 #79
92644 mr_anonimous
pi_21015084
Nog een vraagje: wie heeft nu recht op Reyes? DG of Magic Frankie?
  maandag 2 augustus 2004 @ 18:10:19 #80
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21015201
Ga we aan het eind van het jaar ook kijken wiens pupillen het beste gedaan hebben?
De Narcis van Gabon
  maandag 2 augustus 2004 @ 18:11:37 #81
92644 mr_anonimous
pi_21015218
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 18:10 schreef PogueMahone het volgende:
Ga we aan het eind van het jaar ook kijken wiens pupillen het beste gedaan hebben?
Dat is wel een leuk idee, PM.
  maandag 2 augustus 2004 @ 18:31:12 #82
73305 Stpan
pi_21015650
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 18:11 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Dat is wel een leuk idee, PM.
En hoe wilde je dat meten? Als ik op succesvolle pupillen moet scouten ipv op spelers voor wie ik een zwak heb (al dan niet ondersteund door andere 'voetbalkenners' of gewoon de massa) dan wil ik ook graag wel Raul Bravo (heb ik niets mee, maar speelt wel bij Real) opnemen.
pi_21015983
Dan moet je nu je doelstelling per speler vermelden.

Bijvoorbeeld: RYAN BABEL: doorbraak in het eerste.

Enzovoort.

DG heeft Reyes zelf gebeld, dus die wint.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 2 augustus 2004 @ 18:53:18 #84
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21016037
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 02:31 schreef pekel het volgende:

[..]

Drent moet niet zo vaak kratten bier bij de C1000 Emmen kopen. .
Een echte held drinkt veel bier.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21016545
Ik zou wel als het mag Koen van de Laak erbij willen hebben, wordt een sensatie, hopelijk
  maandag 2 augustus 2004 @ 19:19:10 #86
92644 mr_anonimous
pi_21016634
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 18:50 schreef methodmich het volgende:
Dan moet je nu je doelstelling per speler vermelden.

Bijvoorbeeld: RYAN BABEL: doorbraak in het eerste.

Enzovoort.
Dat doelstellingen vermelden is denk ik wel een goed idee.
quote:
DG heeft Reyes zelf gebeld, dus die wint.
Mij lijkt het het eerlijkst als DG en Magic Frankie hem delen.
  maandag 2 augustus 2004 @ 19:21:01 #87
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_21016682
van basten neemt hofland mee
  maandag 2 augustus 2004 @ 19:21:55 #88
73305 Stpan
pi_21016704
Mijn doelstellingen zijn het publiek zoveel mogelijk te laten genieten van balletjes achter het standbeen. De romantiek van het spel. Als de trainers dit niet willen begrijpen of dit ondergeschikt willen maken aan afzichtelijke resultaatvoetbal is hun probleem.
pi_21016937
Rene Wessels en Robert van Westerop zijn weer niet geselecteerd voor Oranje, m'n geduld begint op te raken.
Hoi.
  maandag 2 augustus 2004 @ 19:38:30 #90
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21017094
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 18:31 schreef Stpan het volgende:

[..]

En hoe wilde je dat meten? Als ik op succesvolle pupillen moet scouten ipv op spelers voor wie ik een zwak heb (al dan niet ondersteund door andere 'voetbalkenners' of gewoon de massa) dan wil ik ook graag wel Raul Bravo (heb ik niets mee, maar speelt wel bij Real) opnemen.
Niet in een ranglijst ofzo, maar gewoon, hoe ze het gedaan hebben, een soort evaluatie oid
De Narcis van Gabon
  maandag 2 augustus 2004 @ 19:39:58 #91
92644 mr_anonimous
pi_21017117
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 19:38 schreef PogueMahone het volgende:

[..]

Niet in een ranglijst ofzo, maar gewoon, hoe ze het gedaan hebben, een soort evaluatie oid
Ook goed.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:08:59 #92
92644 mr_anonimous
pi_21033445
Drukke tijden voor Bureau Anonimous. Eentje denkt aan stoppen als International en een andere client denkt over een rentree.
pi_21033595

De Mul gaat een basisplaats in Ajax 1
Robben gaat voor de 7 assists en 3 goals
Ljunberg gaat voor de 3 assists en 4 goals
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:25:43 #94
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_21033760
vd Doelen en Wielaert de mannen die het Nijmeegse 11tal zullen dragen en ik zal ze ten alle tijden steunen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_21033871
Wilfred Bouma: basisplaats in Oranje, 3 goals
Gabriel Omar Batistuta: een mooie ranch in Argentinië
Arvid Smit 5 wedstrijden in de basis en 1 goal
Jefferson Farfán: basisplaats, 8 goals waaronder een poeier van 25 meter.
Leontien van Nistelrooij-Slaats: een meisje, 3240 gram.

[ Bericht 11% gewijzigd door Dylan Dog op 03-08-2004 16:51:01 (belangrijke zaak toegevoegd) ]
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:33:12 #96
92644 mr_anonimous
pi_21033882
quote:
Overzichtje, waarbij alleen eerste claimers of duidelijk aanwijsbaar grootste fan de speler krijgen. Spelers met een * worden door de zaakwaarnemer aantoonbaar met een ander burea gedeeld:

methodmich: Deco, Steven Pienaar, Maxwell, RYAN BABEL, Ruud Knol, Ahmed "Mido" Hossam, Bosingwa, Jerko Leko en Marko Babic. Een vrij artistiek stalletje dus, met Knol als vreemde eend in de bijt, maar die staat over twee jaar in Oranje.

Doc: Steven Gerrard, Milan Baros. Beetje een rood stalletje, genaamd Doc's Ringo Starrs.

tong80: Frank de Boer, Patrick Kluivert*. Een stal met de recordinternational en recordtopscorer kent internationale allure. Aangestuurd vanuit Zaltbommel, of all places.

Tony Montana 67: Clarence Seedorf*, Mateja Kezman*, Lucas Castromán. Zeeuwse stal met warmbloedige voetballers. Ook wel jongens met blöf.

Zapper: Arnold Bruggink. Eenzaam bureau, helemaal gericht op de sympathieke dierenartsenzoon.

Da_Sandman: Zlatan Ibrahimovic, Jari Litmanen, Clarence Seedorf*. Rood-witte stal, met gewilde spelers.

Popolon: Mateja Kezman*, Arie van Lent*, *Martin Drent. Stalletje vol culthelden.

SCH: Tieme Klompe, Said Bakkati, Antonio Correia, Jon Dahl Tomasson, Foppe de Haan, Jelle ten Rouwelaar, Bernt Haas. Een bureau waar men Fries spreekt.

Dylan Dog: Wilfred Bouma, Gabriel Omar Batistuta Arvid Smit en Jefferson Farfan. Deze zaakwaarnemer vertegenwoordigt een op het oog vreemde combinatie. Nieuwe aanwinst Leontien van Nistelrooij-Slaats

Zjroentje: Arie van Lent*, Ruud van Nistelrooij*, Ryan Giggs, Jörg Stiel, Abubakari Yakubu. Ook hier zijn enkele cultvoetballers aanwezig.

mitt: Marc Overmars, John Heitinga, Nigel de Jong, Richard Witschge, Ronaldo Luiz Nazario de Lima*. Duur stalletje, maar wel om van te smullen.

Suijk: Maarten Stekelenburg*. Is een beetje een stil bureau, gaf zelf al aan dat het promoten omhoog moet.

RedGuy: Glenn Loovens, Dirk Kuijt* Sebastian Pardo. Een bureau voor werkers.
Contract met Schreuder opgezegd.

Golfer: Daniël de Ridder en Anthony Obodai. De sierlijkste voetballer van Nederland bij een degelijke moderator / zaakwaarnemer. Kan goed werken.

RuudGullit: Robin van Persie*, Danko Lazovic. Beetje een bureau voor zichzelf overschattende spelers.

Mindlight: Clarence Seedorf*, Danny Buijs. Stal met een monopoliet en een Alblasserdammer. Schrijnend contrast.

DutchGooner: Ruud van Nistelrooij*. Is inmiddels meer anti-zaakwaarnemer.
Nieuwe aankoop: Kolo Toure en Gael Clichy

Pfaf: Mario Melchiot. Heeft het alleenrecht op Mario. Wisselt wel eens CD's uit met hem.

Staanplaats: Dirk Kuijt*. Fanatiek aanhanger van Kuijt, de eigenaar van bureau "Staanplaats".

Grimm: Kevin Hofland*. Gelooft nog heilig in Kevin, maar het lijkt een sprookje van Grimm.

Keano: Kevin Hofland*, Roy Keane, Gennaro Gattuso. Stal voor de harde jongens. Spelen vaak malafide spelletjes in de onderhandelingen.

twi: Wesley Sonck, Dan Petersen, Julien Escudé, Zdenek Grygera, Lobont
Ajax-stal, maar dan wel jongens die hun draai deels nog moeten zoeken.

Jojomen4: Dirk Kuijt*, Robin van Persie*, Francisco Pavón, Raúl Bravo, Mejía, Emre Belözöglu,Guti en Joaquin. Ook zo'n warmbloedige stal. Extra aankoop: Ilary Blasi (De vriendin van Totti)

Smeich: Fernando Torres,Theo Janssen, Nicky Hofs, Francesco Lupoli, J.R. Riquelme, Pablo Aimar.

Doekes: Paulus Roiha, Darl Douglas en Sandro Calabro. Stal kan opgedoekest worden, lijkt het.

DIGGER: Non-profit zaakwaarnemer van Andy van der Meyde, Patrick Kluivert* en Ronaldo*. Meer adviespersoon.

Stpan: Nourdin Boukhari en wat "arrogante" middenvelders, te weten Clarence Seedorf*, David Mendes da Silva, Fernando Redondo, Manuel Rui Costa, Ricky van den Bergh, Kiran Bechan, Salomon Kalou en Edgar Davids. Bureau "achter het standbeen".

ErikT: Mateja Kezman*. Is nimmer officieel door Mateja bevestigd. Er hangen opvallend veel spelersvrouwen rond deze zaakwaarnemer.

Heerlijkheid: Anonieme stal, heeft Tim de Cler, Engelaar en Bart Goor onder contract.

Mr_Anonimous: Shinji Ono, Patrick Lodewijks, Pavel Nedved, Kaka, en Patrick Vieira. Baros wil ie, maar is van Doc. Kan met de andere 5 voor de dag komen. Nieuwe aankopen: Roberto Baggio, Reinhard Breinburg, Joep van den Ouweland en Brett Holman.

Dr.Daggla: Bureau "Souvlaki", met Nikos Machlas en alle Grieken die ooit in Nederland speelden of komen spelen.

BliksemSchigt: Steef Nieuwendaal. Relatief jong bureau dat jeugdspelers wurgcontracten aanbiedt dus.

Frenkie: Jean-Paul de Jong en Dirk Kuyt *. Bureau "Utregters zijn winnaars" is nog smal bezet. Nieuwe aanwinst: Angela Kluivert. Heeft al een lening afgesloten voor haar onderhoud.

Erasmusch: Hosam Ghaly, Pieter Collen, Ramon van Haaren. Intelligent bureau "Lof der zotheid". van Haaren getransfereerd naar Bureau Jojo voor onbekend bedrag. Nieuwe aanwinst Jozef Kiprich

Stanley_Climbfall: Gaat Victor Sikora terug aan de top brengen, verder Jochem de Weerdt, Ugur Yildirim, Alessandro Del Piero en Resit Schuurman. Beetje een Deventer-stalletje.

Djens1: Jeroen Boere Lasse Qvist, Jardel, Ortega,Valeri Bjojinov, Diego, Andres Allesandro, Portillo, Raul, Robert Pires en Beasley. Bureau voor spelers met een handicap. Contract met Broere beeindigd.

Sloggi: Andriy Shevchenko. Kan de naam spellen, goed gekeurd dus. Nieuwe aanwinst: Sylvie Meis. (Voor het vriendenprijsje van ¤ 50)

tha_dark: Wil Litmanen, helaas kent Jari hem niet. Beheert ook de zaken van: Maduro en e Mul

Kang-He: Fronio Walker, Jérôme Rothen Dennis Bergkamp, Iwan Redan en Jason Oost. Mooi stalletje.

Sersjee: Paul en Rick Bruins. Stal voor de zwoegende amateurs!

JPzegthallo: Ebi Smolarek. Bureau "spacecake". Hoopt te scoren met deze Poolse DJ / voetballer. Ook voor feestjes.

MagicFrankie: Roberto Carlos, en Freddy Adu. Een "toverbureau". De één tovert met vrije trappen, de ander is een baltovenaar volgens Nike. Nieuwe aankoop: José Antonio Reyes

Bjoro: Patrick Zwaanswijk,Mark de Vries,Chima Onyeike,Barry v Galen en heeft Lucius opgedrongen gekregen.

Steven Gerrard: Djibril Cissé hitzlsperger, Joe Cole en jermaine jenas Igor biscan,Cristopher Eagles,jonathen Stead,Franco Cangele en Diego Cagna en John Welsh

Bos81: Johann Vogel, Michael Ballack, Sebastian Schweinsteiger, Alex en Ibrahim Afellay

Silverado: Kim Källström en Sangoy

Pekel: Rene Wessels, Robert van Westerop Gerben Tieltjes, Johan Wigger en Marcio Junqueira.

Rubbereend: Barretto, Niedzielan, Colin en Ooijer.

Vaduz: Kanu, Flamini, Meerdink en Sibon.

Pogue Mahone: Youssef Achami, Begenchmuhammed Kuliyev,Jocelyn Gourvennec, Elbekay Bouchiba, Sebastian Deisler, David Jarolim, Lincoln, Marco Cagliuri en Sören Pirson.

Tukkeronline: Blaise N'Kufo, Collins John, Afonso en Peter Niemeijer

Numero Uno: Wielaert en van der Doelen.

Lionheaad: Leiwakabessy, Gentenaar, Denneboom, Schaars en Wegh

FritsvanEgters: Ügur Yildirim, Mike Zonneveld, John Arne Riise en Harry Kewell.

[ Bericht 0% gewijzigd door mr_anonimous op 05-08-2004 11:59:42 ]
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:34:50 #97
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_21033913
Baretto, Gentenaar, Leiwakabessy en Denneboom al bezet?

o,ja....Stijn Schaars van Vitesse
wordt aan gewerkt....ben net terug
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:35:54 #98
92644 mr_anonimous
pi_21033934
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:34 schreef Lionheaad het volgende:
Baretto, Gentenaar, Leiwakabessy en Denneboom al bezet?
Kijk de lijst even na zou ik zeggen.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:41:21 #99
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_21034046
Definitieve lijst:

Gentenaar, Leiwakabessy en Denneboom van NEC
Stijn Schaars van Vitesse
Eric Wegh van AGOVV
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:44:40 #100
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_21034113
het is Wielaert niet Wieleart
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:47:52 #101
92644 mr_anonimous
pi_21034170
Lijst is bijgewerkt.

Foutje verbeterd.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:48:59 #102
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21034188
Lobont en ik hebben vandaag een plezierige brunch gehad hier bij een lokale strandtent, en ik heb 'm vanaf heden onder mijn hoede. We hebben samen onze doelstellingen bepaald en gezegd dat dit per half seizoen gebeurt:

- Hij blijft zichzelf handhaven als eerste keeper.
- Hij speelt alle Champions League wedstrijden.
- Hierbij krijgt Ajax uit de poule de minste tegengoals.
- Ook in de HCE wordt Lobont de minst gepasseerde keeper.
- Wat Ajax mede het winterkampioenschap bezorgt.

Daarbij zei 'ie gekscherend als enige voorspelling over het gehele jaar, dat 'ie 1 doelpunt gaat maken voor Ajax. Ik vond hem ietwat enthousiast, maar omdat het zo'n leuke en sportieve jongen is ga ik met 'm mee in z'n vooruitzichten. In december evalueren we onze samenwerking, en besluiten we of we doorgaan, en hoe - en vooral waar - we doorgaan.

In de komende dagen heb ik een afspraak staan met al m'n clienten, voor een leuke strandbarbeque, met aanhang uiteraard.
pi_21034234
Je bent lekker bezig twi!
www.thuisuiteten.nl
pi_21034264
Kleine aanpassing in mijn laatste post gedaan...
Wat een vrouw!
spits!
pi_21034291
Zo zo, DD. Ruud besteedt dat soort klusjes vast niet uit?
www.thuisuiteten.nl
pi_21034405
ik zou graag Ariel Ortega en Mario Jardel aan mijn stal willen toevoegen. Deze helden zullen Newell's Old Boys naar grote hoogten doen stijgen dit seizoen.

Nieuwe spelers verder zijn: Javier Portillo die in Italie gaat laten zien dat Real hem heeeeeel snel moet terug halen.
Valeri Bojinov van Lecce. Deze jongen wordt echt een sensatie en verdient na dit seizoen een transfer naar een topclub in Italie.
Andres D'Allesandro gaat bij Wolfsburg dit jaar doorbreken zoals hij in Argentinie al heeft gedaan. Ook hij verdient een supertransfer en waarschijnlijk al in de winterstop.
Maar DE SUPERAANKOOP van mijn stal is Diego. De jonge voetballer van Santos die nu naar Porto is en de opvolger van Deco moet worden.

Doelstellingen van mijn spelers dit seizoen verder zijn:

Jeroen Boere: moet lekker verder gaan met het uitbaten van zijn cafe in Japan. Voetballen kan hij al een tijd niet meer door het verlies van zijn rechteroog.
Lasse Qvist: debuut in het 1e van PSV
DaMarcus Beasley: opvolger worden van Robben, dit betekent dus minstens 10 goals en 8 assists.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:03:48 #107
92644 mr_anonimous
pi_21034485
Shinji Ono: Een prijs met Feyenoord pakken.
Patrick Lodewijks: Ook een prijs met Feyenoord en een stel goede invalbeurten.
Pavel Nedved: Een prijs met Juventus
Kaka: Een prijs met Milan.
Vieira: Een prijs met Arsenal (of Real)
Baggio: Een geslaagde rentree of een mooie andere carriere opbouwen.
Breinburg: In het eerste spelen.
van den Ouweland: promoveren met Excelsior
Holman: idem.
pi_21034491
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 13:10 schreef Dylan Dog het volgende:
RECLAMATIE

Bij deze maak ik bezwaar tegen het ongeoorloofd binnenhalen van Jefferson Farfán in de stal van PyTh en Djens1. Ook mijn client is hierover zeer verontwaardigd en heeft nadrukkelijk te kennen gegeven slechts bij de zeer gewaardeerde stal van Dylan Dog te willen horen. Ieder contact met andere zaakwaarnemers en PyTh in het bijzonder wijst hij dan ook resoluut af.

Vriendelijk verzoek aan mr_anonimus om de lijst aan te passen en Farfáns naam alleen bij zijn enige en betrokken waarnemer te plaatsen.

PyTh, ik kan je Jasar Takak aanraden! Zeer veel potentie!
En Djens1, zolang Jeffie niet gehandicapt is, blijf je van hem af.
bij deze mijn welgemeende excuses. Via een louche tussenpersoon (R. Tuanacotta) werd mij verzekerd dat ik de zaken van dhr. Farfan kon behartigen. Ik beraad mij nu op verdere stappen tegen dhr. Tuanacotta. Het schijnt dat meer mensen dit doen...
pi_21034510
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:53 schreef methodmich het volgende:
Zo zo, DD. Ruud besteedt dat soort klusjes vast niet uit?
In principe niet nee...
Wat een vrouw!
spits!
pi_21034551
Dat dacht ik wel. Ruud is now a man united.
www.thuisuiteten.nl
pi_21034635
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:07 schreef methodmich het volgende:
Dat dacht ik wel. Ruud is now a man united.
Ik zei in principe niet. Sommige dingen laat ie wel aan anderen over.
Wat een vrouw!
spits!
pi_21034733
Oei, jij bent zijn "penis-double"?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:19:48 #113
92644 mr_anonimous
pi_21034823
Oh Methodmich nog bedankt voor je advies betreffende Baggio. Nog geen 12 uur later was hij hot news.
pi_21034879
Ja, ik loop al lang mee in het vak!
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:25:02 #115
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21034909
Ik gooi van Nistelrooij in de aanbieding,interesse?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:26:02 #116
92644 mr_anonimous
pi_21034937
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:23 schreef methodmich het volgende:
Ja, ik loop al lang mee in het vak!
Je krijgt in Hools wel een passende beloning van me.
pi_21034944
Misschien kan DD hem koppelen aan zijn vrouwtje in zijn stal?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:26:36 #118
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_21034947
Bij NEC is er nog een 2e spits nodig naast Niedzielan, misschien dat Ruud interesse heeft in een move naar de oudste stad van Nederland'?
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:27:06 #119
92644 mr_anonimous
pi_21034960
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:25 schreef DutchGooner het volgende:
Ik gooi van Nistelrooij in de aanbieding,interesse?
Misschien aan die Magische Frank als ruil voor Reyes?
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:27:32 #120
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21034968
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:26 schreef numero_uno het volgende:
Bij NEC is er nog een 2e spits nodig naast Niedzielan, misschien dat Ruud interesse heeft in een move naar de oudste stad van Nederland'?
Geen interesse in een 3e rangs Pool waar geen toekomst in zit,sorry
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21035038
Na een zwoele strandwandeling zijn de doelstellingen van mijn spelers ook bekend..

Rene Wessels - Een basisplek afdwingen bij Emmen, en met Emmen een nacompetitieplek afdwingen
Tieme Klompe - SCH behoudt het alleenrecht, ik blijf slechts adviseur.
Robert van Westerop - Als het winterstop is, heeft van Westerop niet meer dan 25 goals om de oren, en ook met Emmen een nacompetitieplek afdwingen.
Hoi.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:31:39 #122
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21035054
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:27 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Misschien aan die Magische Frank als ruil voor Reyes?
En wat krijg ik er bij?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21035145
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:31 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En wat krijg ik er bij?
Het paard van Sir Alex
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:36:48 #124
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21035177
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:35 schreef methodmich het volgende:

[..]

Het paard van Sir Alex
Nein danke,ik moet niets van hem
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:37:03 #125
92644 mr_anonimous
pi_21035179
Laten we kijken wat Magic Frankie in de aanbieding heeft.

Magic Frankie u wordt gesommeerd om binnen twee werkdagen aan de onderhandelingstafel te verschijnen.

[ Bericht 2% gewijzigd door mr_anonimous op 03-08-2004 17:53:44 ]
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:37:42 #126
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_21035195
rare schimmelknol
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:40:28 #127
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21035258
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Laten we kijken wat Magic Frankie in de aanbieding heeft.

Magic Frankie u wordt gesommeerd om binnen twee werkdagen aan de onderhandelingstafel te verschijnen.
Anders eis ik Reyes gewoon voor me op,een waarnemenr die zich nooit laat zien heb je tenslotte niets aan
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 17:45:16 #128
92644 mr_anonimous
pi_21035380
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:40 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Anders eis ik Reyes gewoon voor me op,een waarnemenr die zich nooit laat zien heb je tenslotte niets aan
Als Magic Frank niet komt opdagen zal hij idd met een heel goed excuus moeten komen. Anders zal ik Reyes aan jou over dragen.
pi_21035564
Precies, hij is een schimmige zaakwaarnemer en DG is gelicenseerd.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:00:58 #130
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21035691
* PogueMahone is terug van wat onderhandelingen in Duitsland

De volgende spelers hebben onderdak bij mij:
- Sebastian Deisler (het wordt zijn jaar)
- David Jarolim (gaat eindelijk doorbreken)
- Lincoln (een revelatie komend jaar)
en de talenten
- Marco Caligiuri
- Sören Pirson (als Bertje slim is geeft hij deze jongen een kans in de goal)
De Narcis van Gabon
pi_21035729
Na een gezellige brunch heb ik met mijn drie spelers (ik kijk uit naar nog enkele spelers) ook de doelstellingen geformuleerd.
Blaise N'Kufo: minimaal 18 doelpunten in de competitie
Peter Niemeyer: snel herstellen en de leider op het Twentse middenveld zijn
Collins John: een basisplaats veroveren en aan het eind van het seizoen in beeld bij Van Basten / Van 't Schip
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:06:13 #132
92644 mr_anonimous
pi_21035797
* mr_anonimous date straks wel up. Eerst eten.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:07:19 #133
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21035837
Het kan trouwens niet kloppen dat oa Kezman meerdere zaakwaarnemers heeft toch?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21035895
Ik heb net trouwens nog gebeld met Tieme, en ik heb gemeld dat ik hem schrap van de spelerslijst. Hij toont ietwat weinig motivatie. .
Hoi.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:12:26 #135
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21035948
ik neem trouwens niet meer spelers aan, ik heb m'n handen al vol aan deze spelers
De Narcis van Gabon
pi_21036105
na inspectie van de spelerslijst heb ik bemerkt dat Kuijt, Seedorf, Kluivert, van Persie en Hofland allemaal door meerdere mensen in hun bundel zijn opgenomen.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:22:01 #137
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_21036136
Wielaert heeft mij beloofd dat hij een 100% score neergaat zetten als het op de penalties aankomt en vd Doelen gaat voor de 7 assists en 1 goal
pi_21036213
Ik mag u allen mededelen dat er 2 spelers tot mijn stal mag worden gerekend:

Sebastian Schweinsteiger en Michael Ballack.

Een speler van naam en één in wording.

Voorlopig blijf ik het bij mijn 4 spelers houden. Ben maar een kleine zelfstandige zaakwaarnemer.
pi_21037854
Arjen Robben is al een aantal keren genoemd door enkele malafide zaakwaarnemers, maar hij zit uiteraard in mijn stal.

Voorts ontferm ik mij van harte over Ugur Yildirim (Heerenveen) en Mike Zonneveld (NAC), en de internationale sterren John Arne Riise en Harry Kewell.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_21042050
Voor Paul Bruins heb ik als doelstelling doorbreken in het eerste, is het niet als rechtsback, dan maar als rechtsbuiten (jongens, jongens, wat was ´ie weer bezig vandaag!)

Hedenavond gesprekken gevoerd met Paul´s broertje, Rick, deze 19-jarige aanvaller wil met genoegen mijn stal versterken. Onze doelstelling: basisplaats in het tweede en tegen het einde van het seizoen invalbeurtjes bij het eerste (weg van de geleidelijkheid )
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 augustus 2004 @ 23:52:42 #141
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21043381
k zou graag colin aan mijn stalling toevoegen, deze talentvole rechtsback verdient dit jaar dé rechtsback bij psv te worden ipv bogelund
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 4 augustus 2004 @ 00:17:03 #142
92644 mr_anonimous
pi_21043893
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 19:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Arjen Robben is al een aantal keren genoemd door enkele malafide zaakwaarnemers, maar hij zit uiteraard in mijn stal.

Voorts ontferm ik mij van harte over Ugur Yildirim (Heerenveen) en Mike Zonneveld (NAC), en de internationale sterren John Arne Riise en Harry Kewell.
Als je wil dat ik bemiddel in de Robbenaffaire dan moet je het zeggen Frits.
pi_21047388
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 17:26 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan DD hem koppelen aan zijn vrouwtje in zijn stal?
Nee, Leontien wil ook wel eens wat doen zonder Ruud.
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 08:23:21 #144
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_21047406
Gentenaar kan eind van het seizoen transfervrij vertrekken.
Hij en ik vinden het nog steeds onbegrijpelijk dat PSV hem niet heeft gehaald.
Hij is nog steeds geïnteresseerd in PSV anders wordt het Engeland of Spanje.

Stijn Schaars heeft aangegeven geen last meer te hebben van groeipijnen.
Gaat er dit seizoen weer helemaal voor met Vitesse. Waarschijnlijk over twee jaar naar topclub.
pi_21047542
Sinds Rusculleda gister is geland is hij hard bezig geweest met het zoeken naar een goede plek. Die heeft hij inmiddels bij mij gevonden en ik heb hem bij Jong Ajax kunnen onderbrengen. Mijn doelstelling is dat dit jonge talent dit seizoen nog wat invalbeurten gaat krijgen waar hij een goede indruk gaat wekken, hij kon zich hier goed invinden.

Rusculleda dus toevoegen aan mijn stal .
pi_21047638
Kan er geen maximum aantal spelers per stal worden ingesteld? Het wordt zo een beetje een janboel.
Wat een vrouw!
spits!
pi_21047688
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 09:00 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan er geen maximum aantal spelers per stal worden ingesteld? Het wordt zo een beetje een janboel.
Lijkt me inderdaad het makkelijkst. 4 of 5 per stal?
pi_21047715
quote:
goed plan inderdaad.. beetje overzicht inbrengen kan geen kwaad.. Dan ook alle dubbele namen eruit als het kan..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 augustus 2004 @ 12:15:42 #149
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_21051141
quote:
goed idee. t gaat om kwaliteit niet kwantiteit!
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:49:47 #150
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21051852
dan kan ik gaan snijden

eens even kijken... Begenchmuhammed zoekt het maar uit in Turkmenistan, Sören Pirson pik ik over een paar jaar wel op net als Caligiuri

dan moeten er nog een paar weg...
De Narcis van Gabon
pi_21052070
Een maximum instellen lijkt me niet verkeerd.
That's all folks!
pi_21053287
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Een maximum instellen lijkt me niet verkeerd.
Vind ik ook prima. 4 of 5 spelers per persoon is meer dan voldoende.

maar ik wil nog wel even snel Alex van PSV claimen, mocht het maximum op 4 komen te staan, doe ik Affelay van de hand.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:06:04 #153
92644 mr_anonimous
pi_21054091
Ik stel voor een stal van max. 10 spelers. Dat is nog overzichtelijk.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:06:47 #154
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21054109
iets minder mag van mij ook wel, 6 of 7 ofzo
De Narcis van Gabon
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:14:28 #155
92644 mr_anonimous
pi_21054248
De wijzen moeten zich maar uitlaten over de limiet.
pi_21054700
10 man kan als maximum
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:39:17 #157
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_21054794
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:35 schreef methodmich het volgende:
10 man kan als maximum
De wijze man heeft gesproken...
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:40:36 #158
92644 mr_anonimous
pi_21054840
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:39 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

De wijze man heeft gesproken...
Nu DG en Golfer nog.
pi_21054869
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:35 schreef methodmich het volgende:
10 man kan als maximum
10? En dan kun jij kwaliteit bieden?
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:43:23 #160
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21054910
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Nu DG en Golfer nog.
5 is meer dan genoeg
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21054934
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:40 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Nu DG en Golfer nog.
Ik dacht dat Tong ook tot de wijze mannen behoorde?
pi_21054950
Ik geloof dat mijn stem bindend is als initiatiefnemer van dit topic.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:45:44 #163
92644 mr_anonimous
pi_21054964
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:44 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Ik dacht dat Tong ook tot de wijze mannen behoorde?
vergat ik Tong te noemen Sorry Tong!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:46:18 #164
92644 mr_anonimous
pi_21054980
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:45 schreef methodmich het volgende:
Ik geloof dat mijn stem bindend is als initiatiefnemer van dit topic.
Ik protesteer daar niet tegen.
pi_21055037
10 lijkt me goed. Is te handhaven. Mensen die er meer willen, zullen moeten fuseren.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:52:10 #166
92644 mr_anonimous
pi_21055125
Dus dan zijn de regels:

-Niet zonder toestemming een speler die al in een andere stal zit claimen.
-Bij een conflict zal er eerst bemiddeld worden komt men er niet uit dan komen de wijzen in actie.
- Maximaal 10 spelers per stal.
-Een gefuseerde stal mag meer spelers huisvesten
- Een fusie mag tussen maximaal 3 bureaus. (= dus 30 spelers)

Akkoord MM?
pi_21055171
Na een kort gesprekje met Ebi hebben wij zijn doelstelling bepaalt: Minstens 25 wedstrijden spelen en daarin minstens 12 goals te maken.

het gerucht dat mijn kantoor met Boutahar aan het praten is, is juist. Wel kan ik medelen dat Said bij een club als NEC niet veel kans maakt om echt prijzen te pakken. Onze doelstelling wordt het verdienen van een grote transfer aan het einde van het seizoen. {meer nieuws later}
pi_21055185
Lijkt me een goede regelgeving.

Wellicht nog toevoegen dat nieuwe spelers slechts kunnen worden toegevoegd als er ruimte is of een oude speler afgestoten wordt. Die moet dan eerst aangemeld worden hier, zodat anderen hem eventueel kunnen halen.

Dus stel dat DD Bouma weg wil, dan zegt ie hier: Bouma te koop. Dan haalt iemand anders of niemand hem binnen een vastgestelde termijn binnen.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 augustus 2004 @ 16:56:16 #169
92644 mr_anonimous
pi_21055228
Goed idee. Laten we die termijn op 5 werkdagen stellen.
pi_21055245
Prima, is te managen.
www.thuisuiteten.nl
pi_21055304
Nu Vitesse een goed team aan het opbouwen is, heb ik via via gehoord dat Matthew Amoah op zoek is naar een nieuwe zaakwaarnemer, eerste gesprek is morgen al.
pi_21055320
En dan volgen hier de doelstellingen van mijn spelers:

Deco: niets meer en minder dan een titel of CL-winst met zijn nieuwe club Barcelona

Steven Pienaar: een vaste plaats op het sterk bezette Ajax-middenveld

Maxwell: prolongatie van de zege in het VI/ Telegraafklassement, een plek bij de Selecão en een transfer dankzij een sterke CL-campagne afdwingen

RYAN BABEL: topscorer worden van Jong Ajax en zeer regelmatig aan het grote werk gaan ruiken

Ruud Knol: met Vitesse terug naar de subtop, dan naar Ajax, PSV of Feyenoord en dan in Oranje

Ahmed "Mido" Hossam: een transfer naar de Premier League en dan op jacht naar de Gouden Schoen.

Bosingwa: een basisplaats bij Porto en debuteren voor de nationale ploeg

Jerko Leko: met Kiev sterk presteren in de CL en naar een grotere ploeg gaan

Marko Babic: de vaste vrije trappen nemer van Leverkusen worden en met die club lang meedoen om de titel. Contract loopt af, dus een nieuw afdwingen bij Leverkusen of een vergelijkbaar team.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 augustus 2004 @ 17:01:30 #173
92644 mr_anonimous
pi_21055325
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 16:57 schreef methodmich het volgende:
Prima, is te managen.
Ik zal een definitief lijstje maken en dan vraag ik een mod of ze hem in de OP plaatsen.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 17:02:53 #174
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21055364
En als een zaakwaarnemer,in dit geval ik,interesse heeft in een speler van iemand anders dient diegene zich binnen 3 dagen te melden

ander krijg ik Reyes natuurlijk nooit :
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21055387
Goed DG!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 4 augustus 2004 @ 17:04:46 #176
92644 mr_anonimous
pi_21055414
Magische Frankie ik roep u nogmaals op per direct aan de onderhandelingstafel te verschijnen.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 17:06:15 #177
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21055448
Verbaasd me trouwens dat ik Ruudje nog niet kwijt ben
NAAR HET ANDERE FORUM!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 17:06:44 #178
92644 mr_anonimous
pi_21055460
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 17:06 schreef DutchGooner het volgende:
Verbaasd me trouwens dat ik Ruudje nog niet kwijt ben
Ruudje dient toch als onderhandelingsmateriaal?
pi_21055589
Na langdurige en zware onderhandelingen heb ik besloten mijn stal uit te breiden met wederom een Zwitsers-Afrikaanse spits van Twente, dit op aanraden van mijn eigendom Blaise N'Kufo. Zijn naam is Guillerme Afonso en mijn doelstelling voor hem is een basisplaats in het eerste elftal na de winterstop en mocht er voor N'Kufo nog een financieel en sportief aantrekkelijke ploeg komen en hij vertrekt dan, dan zal Afonso er direct moeten staan en minimaal 10 doelpunten maken.
pi_21056815
Bouma gaat nooit weg uit de stal van DD...
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 18:05:57 #181
92644 mr_anonimous
pi_21056886
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 18:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Bouma gaat nooit weg uit de stal van DD...
Was ook maar een voorbeeldje van MM.
pi_21057372
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 18:05 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Was ook maar een voorbeeldje van MM.
Echt?
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 4 augustus 2004 @ 18:59:40 #183
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21057944
Terugvindpost
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_21058185
na een goed gesprek in het bruisende centrum van Tokio heeft Jeroen Boere besloten om de zaken voortaan door zijn huissumoworstelaar te laten behandelen. Aangezien hij al een tijd geen voetbal meer speelt en de McDonald's ook in Japan ontdekt zijn denkt Boere is deze tak van sport een grote toekomst te hebben.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 19:14:11 #185
92644 mr_anonimous
pi_21058247
Ik heb het aangepast.
pi_21058395
In navolging van het contingent nieuwe sterren heb ik in het vliegtuig op de terugweg van Tokio ook nog 2 echte supersterren aan mijn ensemble kunnen toevoegen. Robert Pires en Raul. Doelstelling voor beiden is uiteraard het kampioenschap en de Champions League winnen.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 19:25:58 #187
92644 mr_anonimous
pi_21058508
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 19:20 schreef Djens2 het volgende:
In navolging van het contingent nieuwe sterren heb ik in het vliegtuig op de terugweg van Tokio ook nog 2 echte supersterren aan mijn ensemble kunnen toevoegen. Robert Pires en Raul. Doelstelling voor beiden is uiteraard het kampioenschap en de Champions League winnen.
Volgende keer in een post alsjeblieft.
pi_21058758
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 13:56 schreef Bos81 het volgende:

[..]

maar ik wil nog wel even snel Alex van PSV claimen, mocht het maximum op 4 komen te staan, doe ik Afellay van de hand.
Mr_anonimous, je hebt denk ik deze post niet gelezen, wat helemaal niet erg is.

Dus bij deze claim ik Alex.

Ook zal ik even mijn doelstellingen formuleren:

Johann Vogel: Genoeg speeltijd krijgen om zijn basisplaats terug te krijgen of een transfer naar een buitenlandse club van het kaliber Leverkusen.

Ibrahim Afellay: Af en toe zijn opwachting maken in de hoofdmacht van PSV om zo zijn talent te ontplooien. Over verhuur naar een club als NAC mag gesproken worden.

Sebastian Schweinsteiger: Dit seizoen een van de belangrijkste spelers worden bij Bayern. Waardoor veel topclubs achter hem aangaan zitten.

Michael Ballack: Kampioen worden van Duitsland

Alex: Basisplaats bij PSV afdwingen.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 19:41:18 #189
92644 mr_anonimous
pi_21058806
Alex toegevoegd.
pi_21060219
Mijn doelstellingen:

Cisse: minimaal 30 goals in de betreffende competities bijmekaar
Hitzelsperger: een belangrijke pion worden in het spel van Aston villa om zo europees voetbal te halen
Jenas: Met Newcastle minimaal de kwartfinale halen van de europa cup
Welsh: Af en toe minuten pakken in het 1e van Liverpool om zo volgend jaar erbij te zitten
Joe cole: De minuten pakken die hem bij Chelsea krijgt om zich zo in de kijker te spelen

Daarnaast wil ik deze 5 spelers nog bij mijn stal claimen om mijn stal vol te maken:

Igor biscan: Dit seizoen een basisplaats veroveren op het middenveld naast Steven gerrard

Cristopher Eagles: de wedstrijden mee pakken bij Man u om zo door te breken, eventueel op huurbasis binnen de premier league

jonathen Stead: Dit seizoen een transfer afdwingen naar een engelse topclub

Franco Cangele en Diego Cagna: Met Boca de copa winnen en een transfer verdienen naar Real, Juventus of Ac milaan
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  woensdag 4 augustus 2004 @ 23:51:31 #191
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21064933
Na vanavond Arsenal aan het werk gezien te hebben voegen we er weer een Gunner aan to;Gael Clichy
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 00:00:22 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21065174
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 23:51 schreef DutchGooner het volgende:
Na vanavond Arsenal aan het werk gezien te hebben voegen we er weer een Gunner aan to;Gael Clichy
Cliché
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 5 augustus 2004 @ 00:03:45 #193
92644 mr_anonimous
pi_21065264
Clichy en dat lijstje van Steven Gerrard allemaal toegevoegd.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 00:54:14 #194
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_21066305
Na een orienterend gesprek met Iwan Redan is ook hij toegevoegd aan mijn stalletje. Ik hoop hem deze week bij Willem II een contract te laten tekenen. Hij zal daar een basisplaats verkrijgen en minstens 17 doelpunten maken.

Het vertrek van Redan maakt tevens ook de weg voor mijn andere protegé Jason Oost vrij om flink te gaan scoren bij RKC.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 00:56:07 #195
92644 mr_anonimous
pi_21066343
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 00:54 schreef Kang-He het volgende:
Na een orienterend gesprek met Iwan Redan is ook hij toegevoegd aan mijn stalletje. Ik hoop hem deze week bij Willem II een contract te laten tekenen. Hij zal daar een basisplaats verkrijgen en minstens 17 doelpunten maken.

Het vertrek van Redan maakt tevens ook de weg voor mijn andere protegé Jason Oost vrij om flink te gaan scoren bij RKC.
Done!
pi_21067345
Gerben Tieltjes, Johan Wigger en Marcio Junqueira kunnen worden toegevoegd aan mijn stalletje. .
En Tieme mag oprotte naar SCH. .
Hoi.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 02:18:09 #197
92644 mr_anonimous
pi_21067412
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 02:12 schreef pekel het volgende:
Gerben Tieltjes, Johan Wigger en Marcio Junqueira kunnen worden toegevoegd aan mijn stalletje. .
En Tieme mag oprotte naar SCH. .
Done.
pi_21071777
Kallstrom: proberen te schitteren bij Rennes, vervolgens een transfer afdwingen naar een Spaanse topclub.

Sangoy: een contract afdwingen bij Ajax.

Extra speler toevoegen aan mn stal:
Kromkamp: een van de sterkhouders van AZ worden, mogelijk loont er een transfer, en hopelijk een mogelijke doorbraak in Oranje.

Ronaldinho: Barca aan de landstitel helpen, en proberen de aanvoerdersband te scoren van Puyol.

Mendieta: Proberen een goed seizoen te draaien bij Middelsbrough, en hopelijk volgt een transfer naar zijn oude liefde Valencia.
pi_21071976
Joost Terol Doorbreken als 1e keeper bij FC Utrecht

David di Tommaso Leider worden van de defensie bij FC Utrecht

Ricky Kruys Speelminuten pakken als vervanger van JP de Jong
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:49:52 #200
92644 mr_anonimous
pi_21072224
Silverado ik neem aan dat Ronaldinho, Kromkamp en Mendieta bijdeze door jou geclaimd zijn?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 11:56:25 #201
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21072384
Alfred en ik zijn uit elkaar, hij vond dat ik niet meer genoeg aandacht aan hem gaf sinds zijn vertrek naar RKC, Schreuder is toch een soort Furby he..

Daarentegen ben ik nu de nieuwe zaakwaarnemer van Loovens, die is echt goed.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 12:00:41 #202
92644 mr_anonimous
pi_21072485
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:56 schreef RedGuy het volgende:
Alfred en ik zijn uit elkaar, hij vond dat ik niet meer genoeg aandacht aan hem gaf sinds zijn vertrek naar RKC, Schreuder is toch een soort Furby he..

Daarentegen ben ik nu de nieuwe zaakwaarnemer van Loovens, die is echt goed.
Schreuder verwijderd Loovens erbij gezet.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 12:01:23 #203
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21072504
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 12:00 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Schreuder verwijderd Loovens erbij gezet.
Held.
pi_21079258
Allerlei nieuwe mooie contracten. We zijn goed bezig.
www.thuisuiteten.nl
pi_21079906
Ik zou graag bij deze een stal van wereldsterren opzetten. = mn eerste spelers zijn Marco Materazzi, Fernando Couto, Sinisa Mihaljlovic, Gaetano D' agostino en Darijo Srna.

na een lang gesprek heb ik met Marco besloten dat hij zich dit seizoen allen op schwalbes gaat richten. Tien onterechte penalties voor, verspreid over de verschillende competities is het plan.

Couto gaat voor de zogenaamde Cor Lems bokaal, en probeert dit jaar 6 spitsen hun loopbaan te beeindigen.

Mihaljlovic gaat zich bezig houden met het pesten van jongere spelers en het uitschelden van scheidsrechters, hij zal hierbij geassisteerd worden door Marco.

Met Darijo hebben we een ander plan. dit seizoen gaan we ons richten op wereldwijde marketing. De eerste horde die hierbijgenomen moet worden is het weghalen van die verveldene "j" in zn naam. Hijzelf heeft daar alle vertrouwen in.

voor het voetballende aspect hebben wij Gaetano gecontracteerd. Hij lijkt meteen zijn kans te krijgennu zijn grote voorbeeld Totti een maand uit de roulatie is. Zijn doel dit seizoen? de gouden bal natuurlijk!

naam =bari.

[ Bericht 37% gewijzigd door nathaniel op 05-08-2004 16:57:05 ]
pi_21080116
Naam voor je bureau willen we wel weten dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_21080480
@ mr_anonimous: volgens mij heb je een van mijn posts ook gemist (dit kan altijd gebeuren):
quote:

Na langdurige en zware onderhandelingen heb ik besloten mijn stal uit te breiden met wederom een Zwitsers-Afrikaanse spits van Twente, dit op aanraden van mijn eigendom Blaise N'Kufo. Zijn naam is Guillerme Afonso en mijn doelstelling voor hem is een basisplaats in het eerste elftal na de winterstop en mocht er voor N'Kufo nog een financieel en sportief aantrekkelijke ploeg komen en hij vertrekt dan, dan zal Afonso er direct moeten staan en minimaal 10 doelpunten maken.
pi_21080623
Er zijn dus ook al spelregels.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21080724
Zeker, dit wordt populairder dan Sterrenbeurs!
www.thuisuiteten.nl
pi_21080730
Het voetballers belangen bureau CHV (Cult Heeft Voorrang) presenteert hier haar 'stal'.

Arie van Lent: Financieel een goede transfer voor Arie dit jaar, en de doelstelling met Eintracht is promotie naar de Bundesliga. Zo niet, dan is het natuurlijk wegwezen daar.

Ryan Giggs: Niks nieuws onder de zon voor de beste linksbuiten ter wereld. Kampioenschap, FA Cup en de CL zijn de hoofddoelen.

Jorg Stiel: Nog steeds in onderhandeling met een niet nader te noemen Engelse topclub.

Abubakhari Yakubu: Tegen mijn advies in wilde Abu graag verhuurd worden. Het werd Vitesse, waarmee gemikt wordt op een plek in de middenmoot.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21080743
Ik heb Van Nistelrooy dan maar laten vallen.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 20:01:25 #212
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_21083818
En Iwan heeft een contract getekend bij Willem II .
  donderdag 5 augustus 2004 @ 20:02:03 #213
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21083835
Cult Heeft Voorrang
De Narcis van Gabon
  donderdag 5 augustus 2004 @ 20:04:15 #214
92644 mr_anonimous
pi_21083880

methodmich: Deco, Steven Pienaar, Maxwell, RYAN BABEL, Ruud Knol, Ahmed "Mido" Hossam, Bosingwa, Jerko Leko en Marko Babic. Een vrij artistiek stalletje dus, met Knol als vreemde eend in de bijt, maar die staat over twee jaar in Oranje.

SCH: Tieme Klompe, Said Bakkati, Antonio Correia, Jon Dahl Tomasson, Foppe de Haan, Jelle ten Rouwelaar, Bernt Haas. Een bureau waar men Fries spreekt.

Zjroentje: Arie van Lent*, Ryan Giggs, Jörg Stiel, Abubakari Yakubu. Ook hier zijn enkele cultvoetballers aanwezig.

RedGuy: Glenn Loovens, Alberto Gilardino, Sebastian Pardo. Een bureau voor werkers.

DutchGooner: Bureau DGRW: Ruud van Nistelrooij*. Is inmiddels meer anti-zaakwaarnemer.
Nieuwe aankoop: Kolo Toure en Gael Clichy

twi: Wesley Sonck, Dan Petersen, Julien Escudé, Zdenek Grygera, Lobont
Ajax-stal, maar dan wel jongens die hun draai deels nog moeten zoeken.

Jojomen4: Dirk Kuijt*, Robin van Persie*, Francisco Pavón, Raúl Bravo, Mejía, Emre Belözöglu,Guti , Juanito en Joaquin. Ook zo'n warmbloedige stal. Extra aankoop: Ilary Blasi (De vriendin van Totti)

Djens1: Jeroen Boere Lasse Qvist, Jardel, Ortega,Valeri Bjojinov, Diego, Andres Allesandro, Portillo, Raul, Robert Pires en Beasley. Bureau voor spelers met een handicap. Contract met Broere beeindigd.

Kang-He: Fronio Walker, Jérôme Rothen Dennis Bergkamp, Iwan Redan en Jason Oost. Mooi stalletje.

Sersjee: Paul en Rick Bruins. Stal voor de zwoegende amateurs!

JPzegthallo: Ebi Smolarek, Boutahar en Amoah. Bureau "spacecake". Hoopt te scoren met deze Poolse DJ / voetballer. Ook voor feestjes.

Steven Gerrard: Djibril Cissé hitzlsperger, Joe Cole en jermaine jenas Igor biscan,Cristopher Eagles,jonathen Stead,Franco Cangele en Diego Cagna en John Welsh

Bos81: Johann Vogel, Michael Ballack, Sebastian Schweinsteiger, Alex en Ibrahim Afellay

Silverado: Kim Källström Ronaldinho, Kromkamp, Mendieta en Sangoy

Pekel: Rene Wessels, Robert van Westerop Gerben Tieltjes, Johan Wigger en Marcio Junqueira.

Rubbereend: Barretto, Niedzielan, Colin en Ooijer.

Vaduz: Kanu, Flamini, Meerdink, Terol en Sibon.

Pogue Mahone: Youssef Achami, Begenchmuhammed Kuliyev,Jocelyn Gourvennec, Elbekay Bouchiba, Sebastian Deisler, David Jarolim, Lincoln, Marco Cagliuri en Sören Pirson.

Tukkeronline:Bureau BVVTPV: Blaise N'Kufo, Collins John, Afonso en Peter Niemeijer

Numero Uno: Wielaert en van der Doelen.

Lionheaad: Leiwakabessy, Gentenaar, Denneboom, Schaars en Wegh

FritsvanEgters: Ügur Yildirim, Mike Zonneveld, John Arne Riise, Roy Makaay en Harry Kewell.

Nathaniel: Bureau Bari heeft Marco Materazzi, Fernando Couto, Sinisa Mihaljlovic, Gaetano D' agostino en Darijo Srna onder zijn beheer.

[ Bericht 0% gewijzigd door mr_anonimous op 06-08-2004 19:59:07 ]
  donderdag 5 augustus 2004 @ 20:05:18 #215
92644 mr_anonimous
pi_21083907
MagicFrankie Ik roep u nogmaals op aan de onderhandelingstafel te verschijnen.
pi_21083937
dank voor het bijwerken!
pi_21085979
Na gemakkelijke onderhandelingen kan ik met trots melden dat Sebastian Deisler zich onder de gemoedelijk vleugels van CHV heeft genesteld.

Voor Duitsland's beste voetballer telt alleen de titel met Bayern dit jaar.
pi_21085990
Schijt, die heeft Pogue al.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 21:44:19 #219
92644 mr_anonimous
pi_21085999
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 21:43 schreef zjroentje het volgende:
Na gemakkelijke onderhandelingen kan ik met trots melden dat Sebastian Deisler zich onder de gemoedelijk vleugels van CHV heeft genesteld.

Voor Duitsland's beste voetballer telt alleen de titel met Bayern dit jaar.
Deisler zit al bij Pogue Mahone.
pi_21086140
Ik kan natuurlijk altijd fuseren met PogueMahone.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 21:55:30 #221
92644 mr_anonimous
pi_21086238
Bureau Pogue-Zjroen?
  donderdag 5 augustus 2004 @ 22:31:58 #222
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21087196
Juanito van Betis Sevilla is van mij!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  donderdag 5 augustus 2004 @ 22:33:59 #223
92644 mr_anonimous
pi_21087258
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 22:31 schreef jojomen4 het volgende:
Juanito van Betis Sevilla is van mij!
Done!
  donderdag 5 augustus 2004 @ 23:58:55 #224
92644 mr_anonimous
pi_21089876
Patrick Lodewijks heeft Feyenoord al zijn eerste prijs bezorgd: De Kappacup.
pi_21096651
Heeft ie goed gedaan ja, die Patje.

Juanito uit de stal van Jojo kon het niet verhinderen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 13:14:03 #226
92644 mr_anonimous
pi_21096741
Dat rondje in Hools staat op de tocht. Perez doet moeilijk over een paar miljoentjes.
pi_21096947
Ik heb het gelijk al druk in het makelaarswereldje, mijn clënt Flamini heeft problemen met O. Marseille. Dus heeft de club ook grote problemen met mij. Ik zal eens kijken hoe ik dit op ga lossen.
That's all folks!
pi_21097049
Ik had nog een plek in mn stal over, ik ben blij dat ik bekend kan maken dat Joost Terol vanaf dit moment onder mijn begeleiding zal komen.
That's all folks!
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 13:31:51 #229
92644 mr_anonimous
pi_21097114
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had nog een plek in mn stal over, ik ben blij dat ik bekend kan maken dat Joost Terol vanaf dit moment onder mijn begeleiding zal komen.
Done!
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 13:33:40 #230
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21097154
Hoe kan het trouwens zijn dat RVN ook geclaimd is door Qi?

Alsof Qi RVN in 1994 al kende?

Kluivert zit ook bij meerdere mensen,klopt dus niet
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 13:35:56 #231
92644 mr_anonimous
pi_21097211
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:33 schreef DutchGooner het volgende:
Hoe kan het trouwens zijn dat RVN ook geclaimd is door Qi?

Alsof Qi RVN in 1994 al kende?

Kluivert zit ook bij meerdere mensen,klopt dus niet
Dat is niet mijn werk geweest maar ik zal binnenkort de lijst even na lopen en alle dubbelmanagers aan de onderhandelingstafel halen.
pi_21097214
Qi was meer in het oorspronkelijke kader "spelers die je altijd met hand en tand verdedigt". Inmiddels is het ook een ontdektopic geworden, vandaar.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 13:37:34 #233
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21097243
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:36 schreef methodmich het volgende:
Qi was meer in het oorspronkelijke kader "spelers die je altijd met hand en tand verdedigt". Inmiddels is het ook een ontdektopic geworden, vandaar.
Niets mee te maken,ik was er bij toen hij debuteerde en ik zag toen al dat ie een grote toekomst had.
Wat ik echter niet zag was dat ie naar zo'n godsgruwelijke teringclub zou verkassen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21097258
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:35 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Dat is niet mijn werk geweest maar ik zal binnenkort de lijst even na lopen en alle dubbelmanagers aan de onderhandelingstafel halen.
Over onderhandelen gesproken.
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Als je wil dat ik bemiddel in de Robbenaffaire dan moet je het zeggen Frits.
Ja, ik wil.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 13:41:22 #235
92644 mr_anonimous
pi_21097348
Bij deze roep ik VoreG op om aan de onderhandelingstafel te verschijnen.
pi_21097365
Mijn bureau heeft nu ook een officiële naam, te weten BVVTPV (BelangenVereniging Voor Twentse Prof Voetballers). BVVTPV is een zelfstandig bureau dat zich voornamelijk richt op spelers van Twente of met een Twents verleden. In dit kader zijn al Blaise N'Kufo (er is Franse interesse, maar meer kan ik nog niet zeggen), Collins John, Guillherme Afonso en Peter Niemeyer aan mijn bureau verbonden. Daarnaast wil ik mede-delen dat ik mijn eerste oriënterende gesprekken heb gehad met Raymond Fafiani en Ramon Zomer. Hier ben ik zeer positief over, maar er is nog niks vastgelegd. Daarnaast zou ik graag van Stanley_Climbfall willen weten of er over een "transfer" van Resit Schuurman kan worden onderhandeld?
Met vriendelijk groet!

[ Bericht 1% gewijzigd door tukkeronline op 06-08-2004 20:04:23 ]
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 13:48:13 #237
92644 mr_anonimous
pi_21097483
Ik wil nog een regel voorstellen eigenlijk. Iemand claimen is niet genoeg vind ik eigenlijk je moet ook geregeld je neus in dit topic laten zien als zaakwaarnemer. Ik hoop dat de Wijzen het met mij eens zijn.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 13:49:21 #238
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21097506
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik wil nog een regel voorstellen eigenlijk. Iemand claimen is niet genoeg vind ik eigenlijk je moet ook geregeld je neus in dit topic laten zien als zaakwaarnemer. Ik hoop dat de Wijzen het met mij eens zijn.
uiteraard
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21097539
quote:
Iemand claimen is niet genoeg vind ik eigenlijk je moet ook geregeld je neus in dit topic laten zien als zaakwaarnemer.
Mits er iets te melden is over je 'goudmijntjes' natuurlijk.
pi_21097555
quote:
lijkt me logisch
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 13:51:36 #241
92644 mr_anonimous
pi_21097563
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:49 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

uiteraard
Ik wist dat jij mij zou steunen DG.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 13:55:42 #242
92644 mr_anonimous
pi_21097651
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:50 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Mits er iets te melden is over je 'goudmijntjes' natuurlijk.
Ik wil ook niet instellen dat een dagelijks bezoek verplicht is, maar toch minstens 1x per maand moet je toch wel laten zien dat je betrokken bent en hart voor je spelers hebt.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 13:57:57 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21097705
quote:
Uiteraard.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 14:01:27 #244
92644 mr_anonimous
pi_21097803
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Uiteraard.
Dat is al 2 stemmen, bij 3 is deze regel aangenomen. Dus MM of Tong we wachten op jullie.
pi_21097961
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 13:57 schreef golfer het volgende:

[..]

Uiteraard.
Daar sluit ik me ook bij aan.
That's all folks!
pi_21098059
Melden:
Leontien heeft de komende maand extra tijd opgeëist van haar zaakwaarnemer, dit in verband met de blessure van haar echtgenoot.
Wat een vrouw!
spits!
pi_21098147
CHV is aan het proberen Heiko Herrlich te bewegen tot een terugkeer in het profvoetbal.

Meer nieuws volgt.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 14:18:59 #248
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21098219
Bij deze doop ik mijn maam van mijn bureau als DGRWA
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 14:33:07 #249
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21098465
Als officiële zaakwaarnemer van hem wil ik mijn pupil OBODAI even van harte feliciteren met zijn 22ste verjaardag.
En nou niet meteen gaan zeuren dat je een salarisschaal hoger wilt, want je valt gewoon nog onder het jeugdloon bij mij.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 14:48:22 #250
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_21098634
Bij deze wil ik graag Suijk feliciteren met Stekelenburg's overwinning. .
pi_21098759
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 14:48 schreef Kang-He het volgende:
Bij deze wil ik graag Suijk feliciteren met Stekelenburg's overwinning. .
De besprekingen om het contract open te breken worden nu vast druk gepland waarschijnlijk.
pi_21101597
Boutahar en Amoah zijn nu ook officieel vastgelegt.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 18:34:27 #253
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21103154
Flinke domper voor mijn client en zijn plannen. Deze zijn tijdelijk in de vriezer gezet, al wil 'ie zijn plek bij Ajax heroveren. Ik hou m'n oren open voor een andere club die aan de Champions League deel neemt, maar voorlopig gaan we de concurrentiestrijd met Maarten aan, Bogdan en ik.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:07:02 #254
92644 mr_anonimous
pi_21103746
Alles upgedate.

MM of Tong een van jullie moet die nieuwe regel nog goedkeuren.
pi_21103996
Uiteraard is regelmatige aanwezigheid van belang, anders verpieteren je jongens.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:22:03 #256
92644 mr_anonimous
pi_21104026
Okay dan is het dus 3 stemmen voor. Dan hebben we dus een meerderheid bereikt. Ik zal Golfer vragen hem toe te voegen.
pi_21104046
Sorry, bericht van mr_anonimous niet gezien
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:25:05 #258
92644 mr_anonimous
pi_21104088
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:23 schreef Silverado het volgende:
wrom is mn "stal" niet bijgewerkt??
Kijk eens op page 5 Silverado.
pi_21104092
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 11:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Silverado ik neem aan dat Ronaldinho, Kromkamp en Mendieta bijdeze door jou geclaimd zijn?
als t mogelijk is wel
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:27:04 #260
92644 mr_anonimous
pi_21104127
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:25 schreef Silverado het volgende:

[..]

als t mogelijk is wel
Ik heb ze er al bij gezet op page 5 staat de nieuwe lijst. Mijn editrechten waren verlopen op die andere.
pi_21104129
Nou maar hopen dat VoreG z'n rechten verspeelt.

Roy Makaay hing trouwens net aan de lijn, hij vroeg of ik z'n belangen wil behartigen.
Niet dat hij een nieuwe club zoekt, maar hij wil in reclamespotjes, net als Ruud.
En we onderzoeken of we stappen kunnen ondernemen tegen Heleen van Royen.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:28:56 #262
92644 mr_anonimous
pi_21104166
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nou maar hopen dat VoreG z'n rechten verspeelt.

Roy Makaay hing trouwens net aan de lijn, hij vroeg of ik z'n belangen wil behartigen.
Niet dat hij een nieuwe club zoekt, maar hij wil in reclamespotjes, net als Ruud.
En we onderzoeken of we stappen kunnen ondernemen tegen Heleen van Royen.
Hij staat er bij Frits.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:31:34 #263
92644 mr_anonimous
pi_21104214
Ik heb nog een voorstel:

We hebben de transfersommen nog niet besproken. Ik stel voor dat er geen bedragen over tafel vliegen. Ik vind dat het doormiddel van bier in Hools kan of doormiddel van spelersruil.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:33:02 #264
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21104232
door middel van bier in Hools wordt lekker makkelijk

spelersruil is wel een leuke
De Narcis van Gabon
pi_21104241
Spelers ruilen lijkt me leuk. Maar voorlopig loopt er nog genoeg talent vrij rond.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:34:53 #266
92644 mr_anonimous
pi_21104259
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:33 schreef PogueMahone het volgende:
door middel van bier in Hools wordt lekker makkelijk

spelersruil is wel een leuke
Kijk ook daar hebben we natuurlijk een maximum voor spelers van wereldklasse als Ronaldo ofzo kosten max. 10 biertjes terwijl een Joep van den Ouweland max. maar 2 biertjes kost.
pi_21104292
En hele matige spelers kosten een alcoholvrij biertje?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:38:24 #268
92644 mr_anonimous
pi_21104314
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:37 schreef methodmich het volgende:
En hele matige spelers kosten een alcoholvrij biertje?
Is een optie.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:38:24 #269
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21104315
ja, en lekker lauw
De Narcis van Gabon
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:40:29 #270
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21104354
Ano weet je toevallig of iemand Raúl González Blanco al heeft? Als dit niet het geval is dan is ie van mij. Ik zie nog steeds de grootste voetballer van Spanje in hem, hoewel die het het laatste jaar niet heeft laten zien Op een Spaans forum zag ik vanmiddag een Madrileen zeggen dat Morientes/Ronaldo samen in de spits moeten en dat Raúl González Blanco moet bankzitten.

Vuile honden zijn het, Raúl González Blanco komt dit jaar terug zeg ik als 1 van de uitblinkers van Real het team waarin het bijna onmogelijk is om uit te blinken!
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:41:30 #271
92644 mr_anonimous
pi_21104364
Het is maar een proefballonnetje hoor van dat bier. Als jullie het niet goed vinden doen we het niet.
pi_21104368
Spelfouten in spelersnamen betekenen overigens dat het contract bij de wet ongeldig kan zijn jojomen!! Dus Raúl González Blanco is wel een vereiste dan, anders pakken handige Nol Hendriks-types hem voor nul bier bij je weg.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:44:56 #273
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21104425
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:41 schreef methodmich het volgende:
Spelfouten in spelersnamen betekenen overigens dat het contract bij de wet ongeldig kan zijn jojomen!! Dus Raúl González Blanco is wel een vereiste dan, anders pakken handige Nol Hendriks-types hem voor nul bier bij je weg.
Wat schreef ik fout dan?

pi_21104461
Goed zo, een snelle zaakwaarnemer!
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:47:44 #275
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21104481
Heeft iemand hem dan? Ik vind dat zo'n mooie speler Altijd zoentje op z'n trouwring
pi_21104502
Nee, niemand heeft hem. Zijn waarde is 14 bier en een trouwring.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:49:07 #277
92644 mr_anonimous
pi_21104511
Die Djens heeft Raul in zijn stal.
pi_21104530
Ai. Met officiele spelling?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:50:42 #279
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21104544
Ok, ik zie dus dat ene Djens1 een "Raul" heeft. Dat zal dan wel niet Raúl González Blanco zijn

Als de 2 mannen, MM en Ano het dus goed vinden neem ik deze jongen in m'n stal op een regelementaire wijze.
pi_21104574
Ik claim bij deze Raúl González Blanco.
Voor meer informatie, zie mijn avatar.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:52:06 #281
92644 mr_anonimous
pi_21104581
Ik behoor niet tot de commissie der Wijzen.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:53:35 #282
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21104610
zo, eindelijk een rechtszaak
De Narcis van Gabon
pi_21104622
Jojomen kan een zaak beginnen met een slimme advocaat. Nicole Edelenbos ofzo.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:54:46 #284
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21104634
Meneer Anoniem, ik zou het zeer prettig vinden als je Schreuder eruit gooit en Loovens erbij, en aangezien Frenkie en Staanplaats Kuijt al delen, zou ik Gilardino er wel bij willen hebben. Voor 17 bier en een oude laars.
pi_21104643
Britta Böhler
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:55:59 #286
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21104656
Ach, de menselijke beschaving begon ook met ruilhandel...
De Narcis van Gabon
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:56:34 #287
92644 mr_anonimous
pi_21104666
We hebben dus nu 3 bureaus die een claim leggen op de heer Gonzaléz Blanco. Dat wordt dus een bemiddeling. Leg uw zaak maar uit heren.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:56:37 #288
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21104668
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:54 schreef RedGuy het volgende:
Meneer Anoniem, ik zou het zeer prettig vinden als je Schreuder eruit gooit en Loovens erbij, en aangezien Frenkie en Staanplaats Kuijt al delen, zou ik Gilardino er wel bij willen hebben. Voor 17 bier en een oude laars.
anders zoekt meneer Anoniem even een plaatje van een oude laars. Weet iedereen dat het goed zit...
De Narcis van Gabon
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:57:46 #289
92644 mr_anonimous
pi_21104692
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:54 schreef RedGuy het volgende:
Claimen kost niks. Transfereren naar een ander bureau kost bier.
pi_21104693
Tot groot genoegen mag ik overigens mededelen dat Zlatan Ibrahimovic dicht bij een contractverlenging is. De overeenkomst zal worden verlengd naar 2008, waardoor mijn cliënt zijn wens veel geld voor Ajax op te zullen leveren een stuk dichterbij ziet komen.

Rondom Jari Litmanen en Clarence Seedorf is het momenteel rustig.
In Southern Sun
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:58:48 #291
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21104711
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:57 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Claimen kost niks. Transfereren naar een ander bureau kost bier.
Oh, laat het bier dan maar zitten.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 19:59:55 #292
92644 mr_anonimous
pi_21104723
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:58 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Oh, laat het bier dan maar zitten.
Eentje heb ik toch wel verdiend? (administratie kosten zeg maar)
pi_21104734
Ik ga morgen naar Marseille om even een rondje te rijden met Ahmed in de Ferrari. Ondertussen bedenken we dan of we voor verhuur of een transfer gaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_21104742
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 19:56 schreef mr_anonimous het volgende:
We hebben dus nu 3 bureaus die een claim leggen op de heer Gonzaléz Blanco. Dat wordt dus een bemiddeling. Leg uw zaak maar uit heren.
Sedert ruim anderhalf jaar fungeert Raúl González Blanco als uithangbord van The Sandmania Company. In goed overleg is besloten bij elke uitgaande post zijn afbeelding te plaatsen. Voorlopig is dat een contract voor onbepaalde tijd omdat beide partijen erg tevreden zijn over de samenwerking. Pas als Raúl González Blanco besluit zijn grote liefde Real C.F. de Madrid te verlaten kan er sprake zijn van opzegging van het contract met wederzijdse goedkeuring.
In Southern Sun
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 20:01:49 #295
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21104753
Ja, en ik vlieg morgen naar Turkmenistan, kijken of Begenchmuhammed nog naar Europa wil komen...
De Narcis van Gabon
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 20:03:29 #296
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21104784
Jojomen4: Dirk Kuijt*, Robin van Persie*, Francisco Pavón, Raúl Bravo, Mejía, Emre Belözöglu,Guti , Juanito en Joaquin. Ook zo'n warmbloedige stal. Extra aankoop: Ilary Blasi (De vriendin van Totti)

Joaquín Sánchez Rodríguez nu bij Betis Sevilla
Dirk Kuijt bij Feyenoord
Robin van Persie doe ik weg, ik heb geen zin om te delen (en ik weet dat Kuijt ook gedeeld is maar die vind ik de moeite wel waard!)
Raúl Bravo Sanfélix gooi ik eruit door misverstand in m'n bestand gekomen.
Francisco Pavón Barahona nu Real Madrid gooi ik er ook uit! Zelfde misverstand.
José María Gutiérrez Hernández nu Real Madrid
Álvaro Mejía Pérez nu Real Madrid
Juanito a.k.a Juan Gutiérrez nu Betis Sevilla
Emre Belözöglu nu Intern Milan
Ilary Blasi (De vriendin van Totti) nu op m'n ***

M'n spelers zijn dus Sealed met m'n brandsticker!
pi_21104789
Good call PM!
pi_21104790
Neem je de Kalasnikov mee, PM?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 20:05:49 #299
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_21104820
Oki, Sandman mag hem hebbe van mij Doet wel pijn maar hijs langer op fok dan ik.. Wel met de voorwaarde dat ie hem altijd zal blijven steunen en niks negatiefs over hem zal zeggen, goed?
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 20:07:06 #300
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_21104842
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 20:03 schreef methodmich het volgende:
Neem je de Kalasnikov mee, PM?
Begnchmuhammed heeft wat veiligheidsmannetjes die me komen ophalen
De Narcis van Gabon
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 20:08:15 #301
92644 mr_anonimous
pi_21104863
Sportief van je Jojomen. Nu moeten Sandman en Djens er binnen 5 werkdagen uit komen. Dat is mijn vonnis.

tip voor Jojo claim Xabi en Morientes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')