abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:22:04 #1
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_20983281
De regels van het zaakwaarnemen.
-Niet zonder toestemming een speler die al in een andere stal zit claimen.
- Wil men perse een speler, laat dit weten aan zijn agent. Onderhandelen kan altijd.
-Bij een conflict zal er eerst bemiddeld worden komt men er niet uit dan komen de wijzen in actie.
- Maximaal 10 spelers per stal.
-Een gefuseerde stal mag meer spelers huisvesten
- Een fusie mag tussen maximaal 3 bureaus. (= dus 30 spelers)
- Als een nieuwe speler wordt toegevoegd en de limiet is bereikt zal een ander verkocht moeten worden in dit topic.
- Een speler die verkocht wordt staat 5 werkdagen in de etalage hier. Daarna is hij een free agent.
(Het is niet netjes om de termijn te laten verlopen en dan direct een free agent te claimen. Dit wordt niet door uw collega's op prijs gesteld.)
quote:
Overzichtje, waarbij alleen eerste claimers of duidelijk aanwijsbaar grootste fan de speler krijgen. Spelers met een * worden door de zaakwaarnemer aantoonbaar met een ander burea gedeeld:

methodmich: Deco, Steven Pienaar, Maxwell, RYAN BABEL, Ruud Knol, Ahmed "Mido" Hossam Bosingwa, Jerko Leko en Marko Babic. Een vrij artistiek stalletje dus, met Knol als vreemde eend in de bijt, maar die staat over twee jaar in Oranje.

Doc: Steven Gerrard, Milan Baros. Beetje een rood stalletje, genaamd Doc's Ringo Starrs.

tong80: Frank de Boer, Patrick Kluivert*. Een stal met de recordinternational en recordtopscorer kent internationale allure. Aangestuurd vanuit Zaltbommel, of all places.

Tony Montana 67: Clarence Seedorf*, Mateja Kezman*, Lucas Castromán. Zeeuwse stal met warmbloedige voetballers. Ook wel jongens met blöf.

Zapper: Arnold Bruggink. Eenzaam bureau, helemaal gericht op de sympathieke dierenartsenzoon.

Da_Sandman: Zlatan Ibrahimovic, Jari Litmanen, Clarence Seedorf*. Rood-witte stal, met gewilde spelers.

Popolon: Mateja Kezman*, Arie van Lent*, *Martin Drent. Stalletje vol culthelden.

SCH: *Tieme Klompe, Said Bakkati, Antonio Correia, Jon Dahl Tomasson, Foppe de Haan, Jelle ten Rouwelaar, Bernt Haas. Een bureau waar men Fries spreekt.

Franky McG: *Thomas Buffel. Slechts één speler, die wel alle aandacht krijgt.

Dylan Dog: Wilfred Bouma, Gabriel Omar Batistuta Arvid Smit en Jefferson Farfan. Deze zaakwaarnemer vertegenwoordigt een op het oog vreemde combinatie. Nieuwe aanwinst Leontien van Nistelrooij-Slaats

Zjroentje: Arie van Lent*, Ruud van Nistelrooij*, Ryan Giggs, Jörg Stiel, Abubakari Yakubu. Ook hier zijn enkele cultvoetballers aanwezig.

mitt: Marc Overmars, John Heitinga, Nigel de Jong, Richard Witschge, Ronaldo Luiz Nazario de Lima*. Duur stalletje, maar wel om van te smullen.

Qi: Ruud van Nistelrooij*. Bureau lijkt echter opgeheven.

CAZZO: Clarence Seedorf*. Ook al een tijd niet meer rond duels gesignaleerd.

Suijk: Maarten Stekelenburg*. Is een beetje een stil bureau, gaf zelf al aan dat het promoten omhoog moet.

RedGuy: Alfred Schreuder, Dirk Kuijt* Sebastian Pardo. Een bureau voor werkers.

Golfer: Daniël de Ridder en Anthony Obodai. De sierlijkste voetballer van Nederland bij een degelijke moderator / zaakwaarnemer. Kan goed werken.

RuudGullit: Robin van Persie*, Danko Lazovic. Beetje een bureau voor zichzelf overschattende spelers.

Duiveltja: Patrick Kluivert*. Gloryhunter, pas sinds kort met een licentie.

Asspirine: Patrick Kluivert*. Buurman van Patrick in Barcelona.

Mindlight: Clarence Seedorf*, Danny Buijs. Stal met een monopoliet en een Alblasserdammer. Schrijnend contrast.

DutchGooner: Ruud van Nistelrooij*. Is inmiddels meer anti-zaakwaarnemer.
Nieuwe aankoop: Kolo Toure
Pfaf: Mario Melchiot. Heeft het alleenrecht op Mario. Wisselt wel eens CD's uit met hem.

Staanplaats: Dirk Kuijt*. Fanatiek aanhanger van Kuijt, de eigenaar van bureau "Staanplaats".

Grimm: Kevin Hofland*. Gelooft nog heilig in Kevin, maar het lijkt een sprookje van Grimm.

The_Coach: Giuseppe Signori, Thierry Henry. Beetje een succeszoekstalletje.

Keano: Kevin Hofland*, Roy Keane, Gennaro Gattuso. Stal voor de harde jongens. Spelen vaak malafide spelletjes in de onderhandelingen.

twi: Wesley Sonck, Dan Petersen, Julien Escudé, Zdenek Grygera, Maarten Stekelenburg*. Ajax-stal, maar dan wel jongens die hun draai deels nog moeten zoeken.

Jojomen4: Dirk Kuijt*, Robin van Persie*, Francisco Pavón, Raúl Bravo, Mejía, Emre Belözöglu,Guti en Joaquin. Ook zo'n warmbloedige stal. Extra aankoop: Ilary Blasi (De vriendin van Totti)

Smeich: Fernando Torres,Theo Janssen, Nicky Hofs, Francesco Lupoli, J.R. Riquelme, Pablo Aimar.

The_Hives: Clandestiene zaakwaarnemer die aast op de stal van twi.

Doekes: Paulus Roiha, Darl Douglas en Sandro Calabro. Stal kan opgedoekest worden, lijkt het.

DIGGER: Non-profit zaakwaarnemer van Andy van der Meyde, Patrick Kluivert* en Ronaldo*. Meer adviespersoon.

Stpan: Nourdin Boukhari en wat "arrogante" middenvelders, te weten Clarence Seedorf*, David Mendes da Silva, Fernando Redondo, Manuel Rui Costa, Ricky van den Bergh, Kiran Bechan, Salomon Kalou en Edgar Davids. Bureau "achter het standbeen".

ErikT: Mateja Kezman*. Is nimmer officieel door Mateja bevestigd. Er hangen opvallend veel spelersvrouwen rond deze zaakwaarnemer.

Cart_man: Chris Gyan. Fanatiekste zaakwaarnemer van Nederland?

Heerlijkheid: Anonieme stal, heeft Tim de Cler, Engelaar en Bart Goor onder contract.

Mr_Anonimous: Shinji Ono, Patrick Lodewijks, Pavel Nedved, Kaka, en Patrick Vieira. Baros wil ie, maar is van Doc. Kan met de andere 5 voor de dag komen. Nieuwe aankopen: Roberto Baggio, Reinhard Breinburg, Joep van den Ouweland en Brett Holman.

Dr.Daggla: Bureau "Souvlaki", met Nikos Machlas en alle Grieken die ooit in Nederland speelden of komen spelen.

BliksemSchigt: Steef Nieuwendaal. Relatief jong bureau dat jeugdspelers wurgcontracten aanbiedt dus.

Frenkie: Jean-Paul de Jong en Dirk Kuyt *. Bureau "Utregters zijn winnaars" is nog smal bezet. Nieuwe aanwinst: Angela Kluivert. Heeft al een lening afgesloten voor haar onderhoud.

Erasmusch: Hosam Ghaly, Pieter Collen, Ramon van Haaren. Intelligent bureau "Lof der zotheid". van Haaren getransfereerd naar Bureau Jojo voor onbekend bedrag. Nieuwe aanwinst Jozef Kiprich

Hellmondunited: Remco Evers. Deze zaakwaarnemer kijkt niet naar status.

Devano: Winston Bogarde. Bogarde ligt stevig aan de gouden ketting van Devano.

Mr_Brownstone: Leonardo van Feyenoord. Bureau "Brekebeen".

Stanley_Climbfall: Gaat Victor Sikora terug aan de top brengen, verder Jochem de Weerdt, Ugur Yildirim, Alessandro Del Piero en Resit Schuurman. Beetje een Deventer-stalletje.

2meterpeter: Jan Riezebos. Nuchter Overijssels bureau.

Djens1: Jeroen Boere Lasse Qvist en Beasley. Bureau voor spelers met een handicap.

Sloggi: Andriy Shevchenko. Kan de naam spellen, goed gekeurd dus. Nieuwe aanwinst: Sylvie Meis. (Voor het vriendenprijsje van ¤ 50)

ernie_09: Jeffrey Hoogervorst. Bureau voor te jong vertrokken jeugdspelers.

tha_dark: Wil Litmanen, helaas kent Jari hem niet. Beheert ook de zaken van: Maduro en e Mul

Kang-He: Fronio Walker, Jérôme Rothen Dennis Bergkamp en Jason Oost. Mooi stalletje.

Sersjee: Paul Bruins. Stal voor de zwoegende amateurs!

Actania: Nicolae Mitea. Stalletje voor de spelers onder de 1.50.

Sjorz: Oscar Moens. Zaakwaarnemer is regelmatig te vinden in de Baja Beachclub.

JPzegthallo: Ebi Smolarek. Bureau "spacecake". Hoopt te scoren met deze Poolse DJ / voetballer. Ook voor feestjes.

Pascalheister: Wil Kezman, die is al vergeven. Wel Mark van Bommel.

MagicFrankie: Roberto Carlos, en Freddy Adu. Een "toverbureau". De één tovert met vrije trappen, de ander is een baltovenaar volgens Nike. Nieuwe aankoop: José Antonio Reyes

VoreG: *Tom de Mul, Arjen Robben en Freddy Ljungberg.

PBateman1978: David di Tommaso, Joost Terol en Rick Kruijs

Bjoro: Patrick Zwaanswijk,Mark de Vries,Chima Onyeike,Barry v Galen en heeft Lucius opgedrongen gekregen.

Keeper: Wesley Sneijder

Steven Gerrard: Djibril Cissé hitzlsperger, Joe Cole en jermaine jenas en John Welsh

Bos81: Johann Vogel en Ibrahim Afellay

Silverado: Kim Källström en Sangoy

Pyth : Johann Vonlanthen

Pekel: Rene Wessels, * Tieme Klompe en Robert van Westerop.

JPM01: Domingus Lim Duan

Rubbereend: Barretto, Niedzielan en Ooijer.

Vaduz: Kanu, Flamini, Meerdink en Sibon.

Biertjuhhhh: Ger Senden, *Martin Drent, Massimo Maccarone

Pogue Mahone: Youssef Achami, Begenchmuhammed Kuliyev,Jocelyn Gourvennec en Elbekay Bouchiba.

TC03: * Thomas Buffel

Dark Shine : Aruna Kone, Erik Meijer, Sven Vandenbroeck en Kurt Stoops

Tukkeronline: Blaise N'Kufo, Collins John en Peter Niemeijer.

[ Bericht 2% gewijzigd door golfer op 04-08-2004 18:57:07 ]
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:22:51 #2
92644 mr_anonimous
pi_20983293
-edit-

Toch gedaan.

Hey Pyth, dit blijft tussen ons he

[ Bericht 74% gewijzigd door mr_anonimous op 31-07-2004 23:34:10 ]
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
  Trouwste user 2022 zaterdag 31 juli 2004 @ 23:25:45 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_20983327
Tong heeft Frank de Boer overgegeven aan één of andere louche Arabier. Kluivert echter begeleid ik nog steeds. Patrick heeft er zin in en staat te popelen om europa en vooral Engeland te laten zien wat ie allemaal kan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:36:39 #4
92644 mr_anonimous
pi_20983470
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:25 schreef tong80 het volgende:
Tong heeft Frank de Boer overgegeven aan één of andere louche Arabier. Kluivert echter begeleid ik nog steeds. Patrick heeft er zin in en staat te popelen om europa en vooral Engeland te laten zien wat ie allemaal kan.

Dus hij is niet meer onder jouw beheer (Frank) Tong?
pi_20983514
Rene Wessels... .
Deze kerel gaat het hoog schoppen komende jaren... . Binnen 4/5 jaar zit hij bij een (sub)topclub.
Daarnaast krijgt Tieme Klompe wel weer een superseizoen, en dan natuurlijk een goede transfer naar het buitenland. . .
Hoi.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:44:17 #6
92644 mr_anonimous
pi_20983567
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:40 schreef pekel het volgende:
Rene Wessels... .
Deze kerel gaat het hoog schoppen komende jaren... . Binnen 4/5 jaar zit hij bij een (sub)topclub.
Daarnaast krijgt Tieme Klompe wel weer een superseizoen, en dan natuurlijk een goede transfer naar het buitenland. . .
Done!
pi_20983587
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Done!
Tieme dan? .
M'n Drentse topspelertjes moeten wel vermeld worden natuurlijk. .
Hoi.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:48:24 #8
92644 mr_anonimous
pi_20983639
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:45 schreef pekel het volgende:

[..]

Tieme dan? .
M'n Drentse topspelertjes moeten wel vermeld worden natuurlijk. .
Ook gedaan.
  Trouwste user 2022 zaterdag 31 juli 2004 @ 23:50:05 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_20983666
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:36 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Dus hij is niet meer onder jouw beheer (Frank) Tong?
Nee het was mooi geweest. Ik kan Frank niet bieden wat Aleichie Alamanijchum hem bood. We zijn als vrienden uit elkaar gegaan en ik heb een goude horloge met inscriptie van hem gakregen.

We blijven elkaar zien maar aan een mooi sprookje is een eind gekomen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_20983670
Ohw, ik vergeet Robert van Westerop, de beste keeper van de GGD. .

.
Hoi.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:54:21 #11
92644 mr_anonimous
pi_20983743
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:50 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee het was mooi geweest. Ik kan Frank niet bieden wat Aleichie Alamanijchum hem bood. We zijn als vrienden uit elkaar gegaan en ik heb een goude horloge met inscriptie van hem gakregen.

We blijven elkaar zien maar aan een mooi sprookje is een eind gekomen.

Hoe luidt de inscriptie?
  zaterdag 31 juli 2004 @ 23:54:50 #12
92644 mr_anonimous
pi_20983750
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:50 schreef pekel het volgende:
Ohw, ik vergeet Robert van Westerop, de beste keeper van de GGD. .

.
Gebeurd.
  Trouwste user 2022 zaterdag 31 juli 2004 @ 23:57:45 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_20983797
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:

[..]

Hoe luidt de inscriptie?
'Voor tegen en voor spoed, ik ben er voor je als het moed.'

zaterdag 31 juli 2004 @ 23:59:20 #14
92644 mr_anonimous
pi_20983823
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 23:57 schreef tong80 het volgende:

[..]

'Voor tegen en voor spoed, ik ben er voor je als het moed.'

Mooie woorden. Die poetische woorden komen volgens mij van van Gaal.
pi_20983880
Mmm...mr_anonimous, tussen Robert en Westerop moet van nog. .
Hoi.
  zondag 1 augustus 2004 @ 00:04:51 #16
92644 mr_anonimous
pi_20983923
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 00:02 schreef pekel het volgende:
Mmm...mr_anonimous, tussen Robert en Westerop moet van nog. .
Weer een schoonheidsfoutje. Inmiddels hersteld.
  zondag 1 augustus 2004 @ 01:31:55 #17
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_20985057
hoe werkt dit

dan heb ik lim duan van fc zwolle onder m'n hoede
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  Trouwste user 2022 zondag 1 augustus 2004 @ 01:34:50 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_20985081
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:31 schreef JPM01 het volgende:
hoe werkt dit

dan heb ik lim duan van fc zwolle onder m'n hoede
Bij deze, je moet wel serieus achter je speler staan, en hem door dik en dun steunen

zondag 1 augustus 2004 @ 01:36:53 #19
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_20985099
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:34 schreef tong80 het volgende:

[..]

Bij deze, je moet wel serieus achter je speler staan, en hem door dik en dun steunen

ik steun hem altijd..., hij heeft bij mij op school gezeten sterker nog.. in de klas
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
  Trouwste user 2022 zondag 1 augustus 2004 @ 01:44:40 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_20985154
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 01:36 schreef JPM01 het volgende:

[..]

ik steun hem altijd..., hij heeft bij mij op school gezeten sterker nog.. in de klas
Ok dan is het jouw man.

Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 1 augustus 2004 @ 02:45:06 #21
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_20985546
o, ff melden:

Rubbereend: Niedzielan (die schopt er 20 in dit seizoen) en Barreto, deze NEC'ers gaan het maken!!!!!!!!!!
en slands beste verdediger Ooijer
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 1 augustus 2004 @ 09:02:37 #22
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_20986548
Ik merk dat ik de laatste tijd de hele tijd loop te schreeuwen dat Ono best verkocht mag worden, omdat Pardo dan aan spelen toe kan komen.

Dus die mag je wel toevoegen.
The Most Incredible, Baby
pi_20986618
mijn stal is inmiddels ook uitgebreid: Nieuwe helden (helaas nog niet gehandicapt, maar wat niet is kan nog komen) Lasse Qvist, Jefferson Farfan en Damarcus Beasley. Deze gasten gaan het helemaal worden bij PSV.

Oh, uiteraard mag Robbie de Wit in mijn stalletje niet ontbreken. Beste linksbuiten ooit die Nederland gekend heeft.
  zondag 1 augustus 2004 @ 14:22:13 #24
92644 mr_anonimous
pi_20990243
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 09:02 schreef RedGuy het volgende:
Ik merk dat ik de laatste tijd de hele tijd loop te schreeuwen dat Ono best verkocht mag worden, omdat Pardo dan aan spelen toe kan komen.

Dus die mag je wel toevoegen.
Ono gaat nergens heen tenzij ik het zeg. Maar ik heb Pardo aan je lijstje toegevoegd.
  zondag 1 augustus 2004 @ 14:26:04 #25
92644 mr_anonimous
pi_20990318
Alles toegevoegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')