negers hebben t koud met 30 graden lijkt me, zijn anders gewendquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:30 schreef Markster het volgende:
Die hiphoppertjes/negers/marokkanen/turken etc, hebben een dikke jas/broek/muts etc op met dit weer. Ook zo dom.
ik vind t nog steeds een stel mongolen bij elkaarquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:41 schreef belsen het volgende:Ze willen waarschijnlijk iets uitdragen en hebben daar een beetje hitte voor over... Je hebt volgens mij geen gothic-groepjes, met een dresscode, waar je uitgezet kan worden. Ze zijn dan misschien qua uiterlijk geen goths meer, maar qua houding vast wel.
Beantwoord dat je vraag?
dat vind ik ookquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
ik vind t nog steeds een stel mongolen bij elkaar
so what you gonna do about itquote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
sja je kunt je er aan storen of je kunt er mee leven....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:44 schreef kikoooooo het volgende:
ROFL.....quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:50 schreef Flurry het volgende:
een gothic mag niet in de zon! dat kost je je zorgvuldig opgebouwde bleke huid
Ik ben echt heel benieuwd wat je met het antwoord zou doen...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:13 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mn vragen:
Waarom dragen die debiele gothics in godsnaam 12 lagen zwarte kleren als t 30 graden is buiten?
worden ze dan uit de groep gezet?
zijn ze dan geen gothic meer?
stom volk
wat zijn t dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:51 schreef G3rtjuh het volgende:
Het zijn geen gothics!
En dan nog, als iemand zich wil kleden naar zijn zin, dan mag ie. En tja, ze moeten toch opvallen, niet waar?
Dat gevoel is hoogst waarschijnlijk volledig wederzijds, denk ik...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:55 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik ben echt heel benieuwd wat je met het antwoord zou doen...![]()
klaagbaak is mn levenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:02 schreef FlamejoB het volgende:
*zucht* heb je geen belangrijker dingen om je mee bezig te houden?
Dacht ik al...de diepgang van je reactie zegt meer dan je in woorden ooit uit zou kunnen drukken...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
![]()
hier is aircoquote:Op zaterdag 31 juli 2004 14:15 schreef =HellFire= het volgende:
De vraag is eerder, waarom zit je hier je tijd aan te verspillen en waarom zit je zelf niet in de zon?.
Goh misschien vinden ze dat leuk.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:13 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom dragen die debiele gothics in godsnaam 12 lagen zwarte kleren als t 30 graden is buiten?
stom volk
Hoe dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
JA
volgens kikoooooooo omdat we allemaal goths zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:14 schreef SingleCoil het volgende:
laten we ons ook eens allemaal afvragen waarom we eigenlijk zo debiel zijn om op z'on post te reageren (ik ook, dus, debiel...)
Er zijn ook mensen die bijna nix aandoen en dan zichzelf verbranden en dan zeuren dat het zo zeer doet of huidkanker krijgen en dan dood gaan. Ze geven gewoon veel om hun huid!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:13 schreef kikoooooo het volgende:
stom volk
Klopt, ooit een goth met een Ibiza-kleurtje gezien?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:50 schreef Flurry het volgende:
een gothic mag niet in de zon! dat kost je je zorgvuldig opgebouwde bleke huid
Uiteraard.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:49 schreef SingleCoil het volgende:
@nozem: ramones rule !
zeg ik dat, janjoker?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:22 schreef Unstable_Element het volgende:
[..]
volgens kikoooooooo omdat we allemaal goths zijn
Indirect, jaquote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
zeg ik dat, janjoker?
Waarom vind men bier lekker?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:14 schreef Bioslock het volgende:
Vragen die met "waarom" beginnen zijn kansloos.
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
Fuck zeg, was dat ene topic niet genoeg?
ik haat mensen die denken mensen te kunnen bekritiseren aan hun muziek of kleding keuzequote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
en ik erger me aan:
hiphoppers
trancenichten
wiggers
popi-jopies
nee geef mij dan maar goths
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:38 schreef Anthraxx het volgende:
Indirect, ja
Iedereen aan de Metal!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:50 schreef Zander het volgende:
Wat zou de wereld toch een betere plaats zijn als iedereen er precies hetzelfde uitzag en precies dezelfde muziek luisterde.
Dat slaat dus echt helemaal nergens op, he? Joints worden volgens jou dus alleen maar gerookt door alto's (voor het gemak reken ik goths daar ook even onder)? En dat over coke is al helemaal bullshit. Drugs worden door mensen genomen die dat willen. Dat verspreid zich over alle culturen en subculturen, dus een subcultuur aanmerken als 'drugsverslaafden' is echt pure humbug.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:56 schreef Devlinsect het volgende:
Gothics en alto's zijn eigenlijk zwaar drugsverslaafden. Die zijn er niet bij met hun hoofd. Lekker in de zon liggen bakken op het genot van een joint en een flinke neus vol coke. Relaxed.......
Denk je dat die gasten nog tijd hebben om hun kleren uit te doen?
![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:31 schreef voh het volgende:
zwart/wit
Vind het wel lelijkquote:Op zondag 1 augustus 2004 00:55 schreef =HellFire= het volgende:
Ja, al die ketting-zooi heb ik ook nooit begrepen.Allemaal van die zwart-rode kettingen die zo uit de fabriek komen rollen en speciaal voor de doelgroep is gemaakt. En ze kopen het ook allemaal nog.
Jazeker...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:48 schreef nozem het volgende:
[..]
Klopt, ooit een goth met een Ibiza-kleurtje gezien?![]()
Dan was het geen echte.quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:31 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Jazeker...
Ik beperk mezelf nergens in, heb alleen niks met die kettingzooi. En dat terwijl ik naar de zelfde muziek luister als de kettingdragersquote:Op zondag 1 augustus 2004 01:25 schreef voh het volgende:
Sommigen vinden kettingen niet mooi, sommigen wel. Sommigen vinden zo'n achterlijke haarstijl waarbij het in het midden van je hoofd hoger staat dan de rest mooi, sommigen vinden het gewoon achterlijk. Sommigen vinden puntlaarsjes die adidas-streepjes hebben mooi, ik vind het mongolendingen.
Doch zou ik niet gauw (zonder eerst direct/indirect aangevallen te worden op mijn eigen kledingstijl) iemand af lopen kraken alleen maar omdat die persoon naar mijn mening oerlelijke kleding draagt.
edit: En heb ik me toch maar mooi uit de tent laten lokken. Oh well. Voor degenen die per se neer willen kijken op mensen omdat ze niet precies in hun gekozen hokje passen, veel plezier. Ik kan alleen maar zeggen dat je jezelf erg beperkt. Mzzl.
hap hap hapquote:Op zondag 1 augustus 2004 01:25 schreef voh het volgende:
Sommigen vinden kettingen niet mooi, sommigen wel. Sommigen vinden zo'n achterlijke haarstijl waarbij het in het midden van je hoofd hoger staat dan de rest mooi, sommigen vinden het gewoon achterlijk. Sommigen vinden puntlaarsjes die adidas-streepjes hebben mooi, ik vind het mongolendingen.
Doch zou ik niet gauw (zonder eerst direct/indirect aangevallen te worden op mijn eigen kledingstijl) iemand af lopen kraken alleen maar omdat die persoon naar mijn mening oerlelijke kleding draagt.
edit: En heb ik me toch maar mooi uit de tent laten lokken. Oh well. Voor degenen die per se neer willen kijken op mensen omdat ze niet precies in hun gekozen hokje passen, veel plezier. Ik kan alleen maar zeggen dat je jezelf erg beperkt. Mzzl.
* LoverGirl doet alsof ze met een ketting rinkelt...quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:48 schreef PvtRyan het volgende:
Waar ik wel last van heb is dat veel van die mafkezen het nodig vinden om de halve oud ijzer winkel aan hun kleding/rugtas/whatever te hangen en dat je ze dan van een kilometer afstand hoort aan komen rinkelen....
Helemaal leuk dat ze zelf niet eens doorhebben dat ze zelf net zulke grote meelopers zijn als "non-conformist" zijnde als de popi jopies en wiggers die ze verafschuwen.
Nah, goths en alto's zijn zeer vredige mensen hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:06 schreef daReaper het volgende:
omg ik zat gister in zo'n hardrock cafe
helemaal nie mijn stijl, maar een vriendin van een vriend van mij was jarig, en die vierde het nou eenmaal daar.
Aan de hoek van de bar zat een lelijk dik wijf met een verlopen gezicht, paars/roze jurk aan... En toen vertelde die vriend van mij... dat... het... een... man....... was...![]()
![]()
![]()
Ik was er nog bijna op af gelopen om te vragen:
"Ben jij nou homo, lesbisch of hetero, en als je hetero bent: val je dan op mannen of op vrouwen?"
Maar volgens mij had ik dan een best harde directe linkse mogen ontvangengothics
hij/zij zag er anders vrij agressief uitquote:Op zondag 1 augustus 2004 14:32 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nah, goths en alto's zijn zeer vredige mensen hoor.
Hij krijgt waarschijnlijk te veel aandacht van types zoals jij.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:44 schreef daReaper het volgende:
[..]
hij/zij zag er anders vrij agressief uit
jeugdtrauma's
Jij ook. Puber.quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:34 schreef RealKnuckles het volgende:
Gothics:
Krijg een leven
En waar baseer jij dat op?quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij ook. Puber.
Op het feit hoe je hier reageert.quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:49 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
En waar baseer jij dat op?
Ow omdat ik gothic niet nice vind ben ik een puberquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op het feit hoe je hier reageert.
Nee, maar wel hoe je soms reageert in dit topic.quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:51 schreef RealKnuckles het volgende:
[..]
Ow omdat ik gothic niet nice vind ben ik een puber
Niet zo serieus opvatten. Tuurlijk heeft het geen fuck mee te maken hoe je eruit ziet en wat je gebruikt. Maar het slaat nergens op dat die lui zoveel kleding dragen terwijl het warm weer is.quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:31 schreef voh het volgende:
[..]
Dat slaat dus echt helemaal nergens op, he? Joints worden volgens jou dus alleen maar gerookt door alto's (voor het gemak reken ik goths daar ook even onder)? En dat over coke is al helemaal bullshit. Drugs worden door mensen genomen die dat willen. Dat verspreid zich over alle culturen en subculturen, dus een subcultuur aanmerken als 'drugsverslaafden' is echt pure humbug.
Mensen die te kortzichtig zijn om door te hebben dat niet alles zwart/wit is en gewoon in simpele, kleine hokjes ingedeeld kan worden zijn de debielen onder ons, niet iemand die en bepaalde muziek/kledingsmaak heeft.
Paupert.
wannabee gothic hier ofzo?quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:23 schreef LoverGirl het volgende:
Hum-VeeeEigenlijk is het een soort terrorist! Hij bedreigt de way of life van de Gothics!! Van mij mag hij gemarteld worden.
Wie stemt er voor?
Ik.
quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:28 schreef teknomist het volgende:
Ik word gewoon niet vrolijk als ik zo zwartgallige goth over straat zie lopen. Ze mogen van mij preventief geruimd worden omdat ze hun zwartgalligheid en pessimistische uiterlijk een negatieve sfeer overbrengen op anderen.
Dan heb ik liever *bling-bling, die hebben qua lifestyle tenminste nog een beetje smaak.
Niet eensch. Het is helaas geen geboren afwijkingquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:36 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]Preventief ruimen is misschien overdreven. Gewoon preventief stereliseren is veel humaner.
Mogen ze wel gemarteld worden, alvorens ze ingeslapen worden?quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:37 schreef teknomist het volgende:
[..]
Niet eensch. Het is helaas geen geboren afwijking. Dat hadden de zaken een stuk makkelijk gemaakt.
quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:42 schreef Devlinsect het volgende:
Een sekte is het.![]()
Misschien krijgen we later wel 'extreem rechtse gothics'.
Op foknieuws: 'Bomaanslag Sensation White door extreem rechtse goths'
![]()
Natuurlijk, pijnloos dood gaan is enkel een zegen voor hun.quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:40 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
Mogen ze wel gemarteld worden, alvorens ze ingeslapen worden?
Werken doen ze vast welquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:31 schreef Hum-Veee het volgende:
Gothics tegen normale mensen?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga iets nuttigs doen, werken ofzo. Luie, achterlijke, lelijke, misvormde, onzekere kutpubertjes.
kthnxdie
Zet ze in een witte kamer neer, met een tuinbroek aan en een wit t-shirt.. Vastgebonden op een stoel. En enkel een tv neerzetten met alleen maar TMF. Op geluidsniveau 8.quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
Natuurlijk, pijnloos dood gaan is enkel een zegen voor hun.
Bij deze: een nachtklok wordt ingeschakeld van 23.00 uur tot 07.00 uurquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:51 schreef LoverGirl het volgende:
Als je zolang niet slaapt word je gek. Lijkt me slecht plan dus
Wat zijn jullie wreed..quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:50 schreef Devlinsect het volgende:
En enkel een tv neerzetten met alleen maar TMF. Op geluidsniveau 8.
niet alle gothics lope rond met een geschminkte muilquote:Op zondag 1 augustus 2004 17:21 schreef White_Wolf het volgende:
Goths![]()
![]()
Je moet wel heel achterlijk zijn wil je met pikzwarte kleding en een geschminckte muil willen rondlopen.
You are either with us, or you are against us.quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:02 schreef Cerbie het volgende:
Wat een niveau hier..![]()
Ik vind je volslagen gestoord. Waar past dat in in dit rijtje?quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:04 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
You are either with us, or you are against us.
Dat staat niet in het rijtje. Le-zenquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik vind je volslagen gestoord. Waar past dat in in dit rijtje?
Ik kan het er altijd zelf tussenzettenquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat staat niet in het rijtje. Le-zen.
Dat past in het 'ik-ben-links-dus-ik-doe-maar-of-ik-erbij-hoor'-rijtje.quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind je volslagen gestoord. Waar past dat in in dit rijtje?
Het was wel op een halloweenfeest, maar zo zie je ze regelmatig op die feesten.quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:29 schreef Sokkiej het volgende:
Die zien er idd overdreven en lame uit lol. Behalve op eerste pic links dies wel lekker
Sommige lope ook zo over straat, dat vind ik wel te overdrevequote:Op zondag 1 augustus 2004 18:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Het was wel op een halloweenfeest, maar zo zie je ze regelmatig op die feesten.
Ach, als het maar schokkend is toch?quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:30 schreef nozem het volgende:
[..]
Het was wel op een halloweenfeest, maar zo zie je ze regelmatig op die feesten.
Dat zonder meer. Maar wat vind jij van de dames op de foto? Toch wel stylish of niet?quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:40 schreef LoverGirl het volgende:
En toch vind ik dat iedereen aan moet trekken wattie zelf wil...
Beter dan de standaard "wannabe-gothic"quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat zonder meer. Maar wat vind jij van de dames op de foto? Toch wel stylish of niet?
Sommige wel, alhoewel het getoupeerde haar bij de dame links op de onderste foto mij toch net iets tè is. Verder wel een lief gezichtje namelijkquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:40 schreef nozem het volgende:
Dat zonder meer. Maar wat vind jij van de dames op de foto? Toch wel stylish of niet?
Als ie er een keer naartoe gaat dan zal hij haar er ook wel treffen, volgens mij is ze vaste klant op de feesten daar.quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:00 schreef LoverGirl het volgende:
Dan is het probleem met het bijbehorende meisje nog niet opgelost
Ik ben ervan overtuigd dat de TS hier geen datingtopic van wilde makenquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:54 schreef LoverGirl het volgende:
Nou, zoek de foto en de bijbehorende website, meisje zoeken...
Neen, maar het is wel leuk dat het daar op uitloopt. Overigens zal het betreffende meisje daar vast ook niet van gediend zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat de TS hier geen datingtopic van wilde maken.
Ach, da's een kwestie van inkleden. Aankomen met "hoi, iemand had jouw kop op een internetforum gepost en nu ben ik speciaal voor jou naar Nijmegen afgereisd" heeft ze ongetwijfeld al teveel gehoordquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:04 schreef nozem het volgende:
Neen, maar het is wel leuk dat het daar op uitloopt. Overigens zal het betreffende meisje daar vast ook niet van gediend zijn.
Yupquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:11 schreef LoverGirl het volgende:
Dat is een T-shirt ofzo, Litpho?
Die corsetten groeien niet op bomen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:47 schreef Djaser het volgende:
[..]
Werken doen ze vast wel
quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:03 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind de user Hum-Veee trouwens enger dan de gemiddelde goth.
Met z'n vieze gore Bush propaganda en helemaal geobsedeerd door hum-vees... Brr!quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:04 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]Dank.
Weet je het ook niet zeker?quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:11 schreef LoverGirl het volgende:
Ik help het je hopen...
Wat zijn de verschillen danquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:21 schreef nozem het volgende:
Bepaalde uitdossingen op Goffparty's zijn toch erg bijzonder
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie ik persoonlijk 100 keer liever dan de gemiddelde pauper in een trancetent.
Ga bomenknuffelen vieze (s)linkse. Met je Lenin en Mao propaganda.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:09 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Met z'n vieze gore Bush propaganda en helemaal geobsedeerd door hum-vees... Brr!.
Een Goth doet tenminste niemand kwaad.... denk ik.
jaduhhhuhhhh ik bedoelde niet de verschillen tussen de foto's maar tussen gothwijfen en pauperwijfen op een trancefeest duh dat snappie toch welquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:23 schreef LoverGirl het volgende:
Er zijn geen verschillen, het zijn gewoon twee foto's van dezelfde meiden...
quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:26 schreef LoverGirl het volgende:
slechte lemming
Ja nu welquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:27 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
jaduhhhuhhhh ik bedoelde niet de verschillen tussen de foto's maar tussen gothwijfen en pauperwijfen op een trancefeest duh dat snappie toch wel
quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:34 schreef LoverGirl het volgende:
Ben je er nu al achter?
Levensverhalen zijn niet gewenst in dit topic.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:35 schreef Lemmeb het volgende:
veel goths gebruiken ook geen deo en scheren hun oksels niet, dat gaat stinken joh
Om jou met dit soort nutteloze vragen op te schepen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:13 schreef kikoooooo het volgende:
stom volk
Nee, want je moet minstens 1 pentragram aan je nek hebben hangen, de letters 'WICCA' op je pols getattoeerd hebben, over die 13 lagen zwarte kleding een soepjurk dragen, vooral naar muziek van Within Temptation luisteren en boos worden als mensen je uitlachen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:43 schreef LoverGirl het volgende:
Oh, maar dan weer even ontopic: als je nou elf of dertien lagen zwarte kleding draagt, ben je dan wel een goede goth?
Van welke planeet kom jij dan? Lupus?????quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Within Temptation luisteren en boos worden als mensen je uitlachen.
Hehe, hap hap hapquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:25 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
Ga bomenknuffelen vieze (s)linkse. Met je Lenin en Mao propaganda.
Een Amerikaan doet tenmiste niemand kwaad... denk ik. Nou ja, geen NATO-bondgenoten in ieder geval.
Komt er 1 achterquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:48 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Van welke planeet kom jij dan? Lupus?????
Within Temptation is gay en over-rated.
Ik wist het al een tijdje maar ik wilde niet bot overkomen door je als een allochtoon af te schilderen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Komt er 1 achter
Das de grap schat...quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:58 schreef Marczilla het volgende:
generaliseren is wel heeeeeeeeeeeeel makkelijk.
Dat is dan ook een volkomen natuurlijke gedachte voor iedereen die nooit lid is geweest van Menudoquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:58 schreef Marczilla het volgende:
Omdat ik een hekel heb aan alles wat zich gedraagt als een genetisch gemanipuleerde Ricky Martin.
Ohwwwwwwwwwww ik dacht dat het serieus was.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:00 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Das de grap schat...![]()
Nee da is geloof ik een hele grote schuur waar op grote schaal pedofilie wordt beoefend.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:03 schreef LoverGirl het volgende:
Menudo? Kun je dat eten?
Niet in de zin van 'Gut.... wat een lawaai, zo kan ik niet slapen' maar wel als in 'Kijk, daar komt weer zo'n stakker voorbij geslenterd' en ja, dat vind ik irritant. Net als dat ik me erger aan wiggers en rijtjeshuis-negers die denken dat ze in de ghetto wonen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:01 schreef SingleCoil het volgende:
jezus, wat heb ik weer een last vandaag, van al die goth met die rammelende kettingen...zeikneus
Nee, ze zijn hetzelfde. Beide meelopers, beide lopen ze hun vriendjes/vriendinnetjes achterna, zij het in tegengestelde richtingen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:18 schreef LoverGirl het volgende:
Je kunt veel zeggen over Goth's en Alto's, maar ze zijn in ieder geval beter dan Br13Z4h's...
Ach, dat is een mening en daar staan andere tegenover, zoals onze geachte kroonprins zo mooi wist te verwoordenquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:17 schreef PvtRyan het volgende:
Grootste verschil is dat Breezah's er nog wél aantrekkelijk uit kúnnen zien.
Jij bent dus tegen generaliseren? Dat klinkt idd als tegendraads alto gedragquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:58 schreef Marczilla het volgende:
Aangezien het ook over debiele alto's gaat.
Ik ben een alto met kort haar..................METAL ZIT NAMELIJK NIET IN JE HAAR MAAR IN JE HART.
O ja en alle Trance homo's moeten hun bek houden. Waarom? Omdat ik ze ook niet mag. Waarom? Omdat ik een hekel heb aan alles wat zich gedraagt als een genetisch gemanipuleerde Ricky Martin.
Jamaar als hij zich nouw prettig voelt door te generaliseren?quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:29 schreef Djaser het volgende:
[..]
Jij bent dus tegen generaliseren? Dat klinkt idd als tegendraads alto gedrag
Alto's en Goth's kunnen tenminste spellenquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:17 schreef PvtRyan het volgende:
Nee, ze zijn hetzelfde. Beide meelopers, beide lopen ze hun vriendjes/vriendinnetjes achterna, zij het in tegengestelde richtingen.
Onzin, in de echte goth scene draait het juist om individualiteit en eigen stijl, een cybergoth en een neofolk liefhebber kunnen er compleet verschillend uitzien. Maar jij baseert je op de 15-jarige breezeralto die blackmetalshirts en make-up draagt en zichzelf gothic noemt.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:17 schreef PvtRyan het volgende:
Nee, ze zijn hetzelfde. Beide meelopers, beide lopen ze hun vriendjes/vriendinnetjes achterna, zij het in tegengestelde richtingen.
Van mij mogen ze zichzelf noemen zoals ze willen, ik vind het vaak clowns, maar creatief vind ik ze vaak wel.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Onzin, in de echte goth scene draait het juist om individualiteit en eigen stijl, een cybergoth en een neofolk liefhebber kunnen er compleet verschillend uitzien. Maar jij baseert je op de 15-jarige breezeralto die blackmetalshirts en make-up draagt en zichzelf gothic noemt.
Precies, maar op gothicfeesten vind je zeer weinig 'meelopers' dat wilde ik even rechtzetten. De meeste mensen hebben ook geen flauw idee wat er met gothmuziek wordt bedoeld, maar daar zijn al heel wat muziektopics hier op FOK! overgegaan, hilarisch altijd wel.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Van mij mogen ze zichzelf noemen zoals ze willen, ik vind het vaak clowns, maar creatief vind ik ze vaak wel.
Ze kunnen er ook aantrekkelijk uitzien ja, maar dat is zeldzaam.
sinds wanneer heeft metal ook maar iets met die "alto"-scene te maken?quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:58 schreef Marczilla het volgende:
Ik ben een alto met kort haar..................METAL ZIT NAMELIJK NIET IN JE HAAR MAAR IN JE HART.
Ik vind het sowieso maar een raar woord, het heeft iets met alternatief te maken, maar je wijkt niet bepaald af met een System of a Down of Radiohead t-shirt. De 'echte' alto's luisteren naar lo-fi avant-garde jazz ofzo.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft metal ook maar iets met die "alto"-scene te maken?
Nee, da's de Zorn #muzieksekte.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:06 schreef nozem het volgende:
Ik vind het sowieso maar een raar woord, het heeft iets met alternatief te maken, maar je wijkt niet bepaald af met een System of a Down of Radiohead t-shirt. De 'echte' alto's luisteren naar lo-fi avant-garde jazz ofzo.
hier ben ik het ZO ontzettend mee eensquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:58 schreef Marczilla het volgende:
Aangezien het ook over debiele alto's gaat.
O ja en alle Trance homo's moeten hun bek houden. Waarom? Omdat ik ze ook niet mag. Waarom? Omdat ik een hekel heb aan alles wat zich gedraagt als een genetisch gemanipuleerde Ricky Martin.
Wow, ik ben een echte alto. *trots*quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:06 schreef nozem het volgende:
De 'echte' alto's luisteren naar lo-fi avant-garde jazz ofzo.
Omdat ze anders indd niet meer binnen de groep horen. En sommigen serieus bang zijn bruin te worden! Ze geven zo af op "de massa" terwijl ze zichzelf druk maken of ze wel het goede kleding merk dragen. En of ze wel aan de dresscode voldoen. Ik zeg niet dat alle Gothics zo zijn maar wel diegene die ik ken. En over alto's: alto is dan wel een afkorting van het woord alternatief, maar zo alternatief als de echte alto's zijn de meesten tegenwoordig niet meer. Echte alto's lopen op geitenwollen sokken en drinken brandnetel thee! Dat zijn geen naar nu-metal miskende pubertjes zoals de alto van tegenwoordig er kennelijk uitziet. Beantwoord dat je vraag een beetje?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:13 schreef kikoooooo het volgende:
stom volk
Lang haar is zo passe.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:30 schreef Zander het volgende:
[..]
Wow, ik ben een echte alto. *trots*
Ik heb ook geen lang haar meer, trouwens.
Trance is zo dood als een steen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:43 schreef Bluurgh het volgende:
wel leuk dat al die (cyber)goths eigelijk gewoon trance luisteren, van die vrolijke bliepbliep muziek
Doe ik niet, vind het alleen wel grappig om te zien hoe mensen keihard tegen me ingaanquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:11 schreef Dr_Weird het volgende:
ps lovergirl vat dit niet te serieus op.
Als je een paar posts verder had gelezen had je gezien dat het als GARPJUH bedoelt was. M.b.t. het generaliseren. Ik wilde alleen maar even benadrukken dat iedereen zich deze uber-makkelijke kunst eigen kan maken. Maar het blijkt dat mensen ook een kunst kunnen maken van kortzichtigheid en infantiele teletubbie opmerkingen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:29 schreef Djaser het volgende:
[..]
Jij bent dus tegen generaliseren? Dat klinkt idd als tegendraads alto gedrag
Ik zie het idd als een soort uitlaatklep. Om even mijn frustraties te kunnen botvieren, op een abstracte en onpersoonlijke manier. Overigens met gebruik van meerdere korreltjes zout.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:33 schreef dunc het volgende:
[..]
Jamaar als hij zich nouw prettig voelt door te generaliseren?
En als ze niet bij elkaar zijn, wat dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:44 schreef kikoooooo het volgende:
Sinds dat ik naar Metal luister. "Ik denk dat mensen dat graag voor zichzelf uitmaken."quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:02 schreef Tokus het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft metal ook maar iets met die "alto"-scene te maken?
Ik heb er zoeen op m'n spiegel hangen (jep, die gebruik ik als een soort prikbordquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:11 schreef Steppingout het volgende:
Zeg, even aan alle mensen die dit [afbeelding] overal opspijkeren. Kunnen jullie nou niet gewoon zelf bedenken dat het nergens voor nodig is om zó te laten merken dat je in een ernstige identiteitscrisis verkeerd ?
[generalisatie-modus]quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:19 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ik heb er zoeen op m'n spiegel hangen (jep, die gebruik ik als een soort prikbord). Heb ik van ma gekregen, kvind het wel stoer staan op zich
Leg uit? Noem eens wat artiesten dan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:43 schreef Bluurgh het volgende:
wel leuk dat al die (cyber)goths eigelijk gewoon trance luisteren, van die vrolijke bliepbliep muziek
Doe is ff niet zo fuckin' opgefokt.......quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:30 schreef LoverGirl het volgende:
[doenalsofMarczillaechtzodomisalshijoverkomt-modus]
Le-zen: ik vind het wel stoer staan op zich
[/doenalsofMarczillaechtzodomisalshijoverkomt-modus]
Owh okayquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:39 schreef LoverGirl het volgende:
Eh nee... alleen een vaag ex-vriendje dat aankomt met [slijmmodus]Oh LoverGirl, ik hou nog zoveel van je, hou jij ook nog van mij?[/slijmmodus]. En dit is een perfect afreageertopic
gutte gutte gut...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:13 schreef kikoooooo het volgende:
stom volk
Kut, ik zie nu pas je geboortedatum, ik word oud..quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:43 schreef LoverGirl het volgende:
En nu heeftie me geblockt* nozem doet maar niet net alsof ze dat niet leuk vindt
![]()
Je wordt zeker oud, want volgens mij was je daar gister ook al achterquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Kut, ik zie nu pas je geboortedatum, ik word oud..![]()
Ik heb de jouwe even bekeken...quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Kut, ik zie nu pas je geboortedatum, ik word oud..![]()
De dag is nog niet om, althans niet volgens mijn definitie van tijd.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:28 schreef LoverGirl het volgende:
Ik had eigenlijk gedacht dat we vandaag al in deel drie zaten
totdat t overgenomen is door die trancefreeks en breezahbitches en al dat (iig hier wel )quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:26 schreef Ixnay het volgende:
Ik ken me trouwens herinneren dat G-Sus vroeger door skaters gedragen werd.
Een skateboarder had het namelijk als sponsor.
Ach gosh... V&A dan maar?quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:00 schreef Unstable_Element het volgende:
het zelfde geld voor longsdale... dat werdt vroeger ook altijd gedragen door punk (like me)... nu heb ik dus een hele kast met kleding waar ik niks mee kan
Geldt voor alle merken bijna.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:00 schreef Unstable_Element het volgende:
het zelfde geld voor longsdale... dat werdt vroeger ook altijd gedragen door punk (like me)... nu heb ik dus een hele kast met kleding waar ik niks mee kan
no way dat ik zo'n skinhead een beetje cheap aan zijn nazi-kleding help... dan trek ik nog liever zelf mij vel gele lonsdale polo aan (dat doe ik dan ook wel eens... moet je portiers zien die staan echt zo van uhm uhm dat merkje dat past niet bij de rest van het uiterlijk/kleding/gedrag (let wel mijn ex is een marokkaanse).quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:06 schreef LoverGirl het volgende:
[..]
Ach gosh... V&A dan maar?
Tenzij iedereen zijn eigen persoonlijke kledinglijn gaat opzettenquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:51 schreef bas-beest het volgende:
ach ja... in het kort kun je imo wel stellen dat het totaal geen ene bal uitmaakt wat voor merk/soort kleding je aantrekt, je loopt eigenlijk altijd wel ergens mee mee. Bij de ene stroming wat minder dan bij de andere, maar het blijft toch zo dat het heel moeilijk is om origineel te zijn qua kleding...
Nee, kleren naaien is te veel werk voor de meesten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:35 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Tenzij iedereen zijn eigen persoonlijke kledinglijn gaat opzetten
je vergeet wat in die opmerking...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 03:06 schreef Sessy het volgende:
[..]
Nee, kleren naaien is te veel werk voor de meesten.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:41 schreef Hum-Veee het volgende:
Lelijke kutgothics, ga normale kleren kopen.
Wel de gedachte achter zijn vlag.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:44 schreef bas-beest het volgende:
[..]spuit 11
Met dit soort opmerkingen (en ook nog wel andere) maak je je sig niet bepaald waar.
Ach, dit topic hoort eigenlijk in onzin thuis. Vandaar de aard van mijn opmerkingen.quote:Met dit soort opmerkingen (en ook nog wel andere) maak je je sig niet bepaald waar.
Ga nertsfokkerijen in de fik steken, slinkse.quote:Wel de gedachte achter zijn vlag.
Hij is vrij om te zijn zoals de regering van hem verwacht.
Skinheads droegen het altijd, en dan niet de nederlandse "nazis" maar de engelse achterstandsjeugd. En dat waren GEEN punkers...quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:00 schreef Unstable_Element het volgende:
Ga hamburgers vreten en iraki's zoeken, dikke domme yankquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:06 schreef Hum-Veee het volgende:
Ga nertsfokkerijen in de fik steken, slinkse.
Hou ik niet vanquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ga hamburgers vreten
quote:en iraki's zoeken,
Dikke? Domme? Yank?quote:dikke domme yank
Ik zal 'm helpen: Hier beginnenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:28 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ga hamburgers vreten en iraki's zoeken, dikke domme yank
Ach, je gaat er al vanuit dat ik het buitenlands beleid van de VS in Irak steun.quote:
Dat noemen ze deductie:quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:47 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
Ach, je gaat er al vanuit dat ik het buitenlands beleid van de VS in Irak steun.Groen(s)linksen...
![]()
![]()
Het is niet per sè een legervoertuig.quote:- Nick afgeleid van amerikaans legervoertuig
Dus sta ik achter hun beslissingen ten opzichte van Irak? Inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Net zoals iedere amerikaan een irakees-hatende, dikke, luie cowboy is die de hele dag in zijn enorme SUV rondrijdt.quote:- Petje met amerikaanse vlag in Avatar
- Quote in signature van amerikaanse president
Niet echt moeilijk om conclusies te trekken.
De HMVW is in eerste instantie gebouwd als legervoertuig. Pas nadat inmiddels gouverneur Arnold S. er na heel lang aandringen een mocht kopen zijn ze burgerversies gaan maken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:58 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
Het is niet per sè een legervoertuig.En als ik mezelf Renault CLio had genoemd. Wat was ik dan? Een Chiraq discipel?
[..]
Dus sta ik achter hun beslissingen ten opzichte van Irak? Inderdaad, je hebt helemaal gelijk. Net zoals iedere amerikaan een irakees-hatende, dikke, luie cowboy is die de hele dag in zijn enorme SUV rondrijdt.![]()
![]()
En het internet was in de eerste instantie een militair communicatienetwerk. Non-argument.quote:De HMVW is in eerste instantie gebouwd als legervoertuig. Pas nadat inmiddels gouverneur Arnold S. er na heel lang aandringen een mocht kopen zijn ze burgerversies gaan maken.
Omdat elke domme amerikaan of wannabe-amerikaan dat doetquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:12 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
En het internet was in de eerste instantie een militair communicatienetwerk. Non-argument.
Ga je me nog vertellen waarom ik de oorlog in Irak steun?
Nee, ik hou niet zo van small arms. I like it BIG.quote:Maar moet jij niet ergens lekker op een wapenhandel-forum zitten ofzo?
Bron? URL? Linkje?quote:Omdat elke domme amerikaan of wannabe-amerikaan dat doet
Don't need to, het is net zo waar als jouw beweringen over goths, toch?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:02 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
Bron? URL? Linkje?
quote:Don't need to, het is net zo waar als jouw beweringen over goths, toch? .
quote:Ach, dit topic hoort eigenlijk in onzin thuis. Vandaar de aard van mijn opmerkingen.
Wel buitenlander. Geen Amerikaan.quote:Volgens mij is Hum-Veee een buitenlander, hij doet zo Amerikaans aan.
Ach, homoseksualiteit als een ziekte/scheldwoord beschouwen. Je doet je sig eer aan, moslim.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:21 schreef pro_jeex het volgende:
Gothics zijn over het algemeen psychisch instabiele "fags".
Waarom zit je dan niet in operation sand-wolf ofzo, je land te verdedigen ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:57 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet zo van small arms. I like it BIG.
Maak je maar geen zorgen. Ik heb al bij de Koninklijke Landmacht gesolliciteerd. Maar wat doe jij voor je land? Steuntrekkertje.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:27 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Waarom zit je dan niet in operation sand-wolf ofzo, je land te verdedigen ?
Wat een mietje zeg, een beetje op een nederlands forum over goths gaan zitten janken terwijl ie de vrijheid van zijn land moet verdedigen en terrorisme bestrijden
Ach jullie staan op 1 lijn, je hebt meer gemeen met hem dan je denkt, zelfde bekrompen wereldvisie enzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:27 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
Ach, homoseksualiteit als een ziekte/scheldwoord beschouwen. Je doet je sig eer aan, moslim.
Er zijn ook andere dingen die je voor je land kan doen dan knokken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:29 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen. Ik heb al bij de Koninklijke Landmacht gesolliciteerd. Maar wat doe jij voor je land? Steuntrekkertje.
Wow, dat je mijn wereldvisie kunt halen uit dit topic. You must be good.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:29 schreef nozem het volgende:
[..]
Ach jullie staan op 1 lijn, je hebt meer gemeen met hem dan je denkt, zelfde bekrompen wereldvisie enzo.
Je land verdedigen is toch wel het beste wat je kunt doen. Maar de Krijgsmacht is inderdaad niet alles. Je kunt ook bij de inlichtingendiensten gaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Er zijn ook andere dingen die je voor je land kan doen dan knokken.
Hahaha!! Ik verdien meer dan jij vmbo-klantjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:29 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen. Ik heb al bij de Koninklijke Landmacht gesolliciteerd. Maar wat doe jij voor je land? Steuntrekkertje.
En weer laat je zien hoe achterlijk je wel niet moet zijn om jezelf slinkse stemmer te 'mogen' noemen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:42 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hahaha!! Ik verdien meer dan jij vmbo-klantjeKoninklijke landmacht.....
als je 't hier in Nederland zo slecht naar je zin hebt, waarom ga je dan niet emigreren naar de VS?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:48 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
En weer laat je zien hoe achterlijk je wel niet moet zijn om jezelf slinkse stemmer te 'mogen' noemen.
1. Wat doe jij/heb jij gedaan voor je land? Niks dus. Tuig.
2. Je zegt dus dat geld meer voor jou betekent dan je vaderland. De slinksen zijn dus echt zo hypocriet als de tering. Alleen maar geld, en ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
3. VMBO-klantje? Nee, helaas. Maar je laat zien dat mensen met VMBO te min voor je zijn. Wie had er ook alweer een bekrompen wereldbeeld?![]()
Ga hand-to-hand combat oefenen loser, ipv. mensen afzeiken die je niet snaptquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:48 schreef Hum-Veee het volgende:
[..]
En weer laat je zien hoe achterlijk je wel niet moet zijn om jezelf slinkse stemmer te 'mogen' noemen.
1. Wat doe jij/heb jij gedaan voor je land? Niks dus. Tuig.
2. Je zegt dus dat geld meer voor jou betekent dan je vaderland. De slinksen zijn dus echt zo hypocriet als de tering. Alleen maar geld, en ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
3. VMBO-klantje? Nee, helaas. Maar je laat zien dat mensen met VMBO te min voor je zijn. Wie had er ook alweer een bekrompen wereldbeeld?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |