tjee, wat een koplampquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:03 schreef Patrick281 het volgende:
Mmmmmmm BMW valt een beetje tegen ..alleen de koplamp is erg mooi.. pure kunst ..
[afbeelding]
Zeker in vergelijking met de eerste motor die zo'n groot ding had, de CBR1100XX.
Wat zou zo'n koplamp kosten?
Die van de Bimota was een Yamaha onderdeel die 450 euro moest kosten na mijn ultieme stoppie.
Hoe kwam ik op al die zinnetjesquote:One_Punch_Mickey - The Final Ride
het idee werd geborenquote:We kunnen wel een keer een motormeet organiseren!
Lekker sturen met een aantal fanatieke rijders?
Lijkt dat jullie iets?
Daarna werd ik wat topics genegeerd.quote:Op vrijdag 4 juli 2003 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
Tis een parodie .. dus trek het je niet aan .. is niet jouw papiertje qua uitslag toch
Je bent toch niet manisch depressief dat je niet tegen een geintje kan..
Mij ook idd.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wat mij opvalt is dat er veel motorrijdende fokkers zijn die we hier nooit zien...
nee nog steeds niet...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar OPM....... ondertussen al eens proefrit gemaakt op een Blade?
Ik heb verder liever wat ronder ..tijdlozer design .. maar misschien is het wel even wennen ..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Koplamp is idd erg mooi Pepijn
Vind je er verder echt niks aan?
Dan moeten we dat eens gaan doen..... we zoeken vanavond een oranje/zwarte Blade op bij een motorzaak, dan gaan we er heen en jij vraagt een proefritje aanquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee nog steeds niet...
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan moeten we dat eens gaan doen..... we zoeken vanavond een oranje/zwarte Blade op bij een motorzaak, dan gaan we er heen en jij vraagt een proefritje aan
Volgende week?
Ikmoet om mijn eigen post's ook wel lachen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Hahahaha pis zowat in mn broek hier
[..]
Hoe kwam ik op al die zinnetjes
quote:Op zondag 6 juli 2003 22:59 schreef Patrick 281 het volgende:
Als je net zo volhardend bent met afrijden zoals je nu je gelijk wilt halen komt het wel goed .. moet je wel eerst alle kritiek verwerken en vertalen in daden.![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn zijn quote:
[..]
Tja...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Je zat in alle topics te babbelen van: ik rij zo en zo .. en ik doe dat als dat gebeurt .. ik ben beter want ..
Toen bleek ineens dat je nog geen rb had ..![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Negeerde ik je echt Pepijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |