Ik kan ook niet alleen slapen, kom je nou nog Tijn, of hoe zit dat?!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:16 schreef Tijn het volgende:
Je kan niet alleen slapen? Hoe oud ben je, vijf?
Jaja ik kom alquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik kan ook niet alleen slapen, kom je nou nog Tijn, of hoe zit dat?!
............................. of de piep kwam van t zout .......................quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:23 schreef Topicorte het volgende:
Of ze ijlt en denkt dat je haar vader bent en wel een heel spannend verhaaltje wil voorlezen, als vanouds.
Jouw feestje (vriendin)quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:25 schreef SinCerEly het volgende:
[..]
............................. of de piep kwam van t zout .......................
![]()
Hehehehequote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:26 schreef Slarioux het volgende:
Verf je groen, pak haar in haar kont en roep dan "haha geen 1 april, kikker in je bil!"
Succes verzekerd.
zulke dingen pakkn altijd goed uitquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:26 schreef Slarioux het volgende:
Verf je groen, pak haar in haar kont en roep dan "haha geen 1 april, kikker in je bil!"
Succes verzekerd.
heej kewl plan! ik ga off! mocht ik r laten vallen, dan verschijnt er zo vanzelf wel een nieuw topicquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:27 schreef Devlinsect het volgende:
Wees een vent en til haar op van de bank en breng haar in je armen naar bed![]()
Of wees een vent en ga gewoon maffen zonder te zeiken als een pussy.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:27 schreef Devlinsect het volgende:
Wees een vent en til haar op van de bank en breng haar in je armen naar bed![]()
hey, dat wilde ik gaan posten toen ik naar beneden begon te scrollen..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:27 schreef Devlinsect het volgende:
Tijn: "47713 (gemiddeld 42 per dag)"quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of wees een vent en ga gewoon maffen zonder te zeiken als een pussy.
nah geen ruzie, en de bank hebben we vaker samen op geslapen, tis een grote lounge bank .. dus met de grootte zit t wel goedquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ga er naast liggen, op dat kleine kutbankje,
lig je zo met z'n tweeen in bed.
Ja, of je hebt ruzie. Maar dat kan ik vanaf hier moeilijk inschatten.
Kijk, dat is nog eens een duurzame relatiestimulerende oplossingquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:35 schreef Devlinsect het volgende:
Pak een honkbal knuppel. Sla haar helemaal bont en blauw. Vervolgens breng je haar naar bed.![]()
En als ze wakker wordt, zeg je:"ja hey dat was ik niet hè, dat was die inbreker die je geslagen heeft".
Dan moet ie wel een zwart masker opdoen, anders weet ze nog wie het gedaan heeft... *tip naar TS*quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:35 schreef teknomist het volgende:
Lijkt wel een wiggahquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:35 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Hier zou ik ook niet bij willen liggen [afbeelding]
kzal eraan denken ... ff masker zoekenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Dan moet ie wel een zwart masker opdoen, anders weet ze nog wie het gedaan heeft... *tip naar TS*
haha zegt de volle zalen trekker??quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:37 schreef teknomist het volgende:
[..]
Lijkt wel een wiggah.
En lukt het pudding tarzanquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:34 schreef SinCerEly het volgende:
anywayz...oppakken gaat NU beginnen! alvast weltrusten iedereen!en duik ook lekker je bedje in met je vriend/vriendinnetje
was een leuke film!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:41 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
En lukt het pudding tarzan![]()
Ik ben tenminste geen wiggahquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:40 schreef SinCerEly het volgende:
[..]
haha zegt de volle zalen trekker??
[afbeelding]
![]()
Misschien als je je linkerarm in je nek legt, en je rechterwenkbrauw iets optrekt en dan een pose neemtquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben tenminste geen wiggah.
.
Daar kan je aan werken hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:42 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik ben tenminste geen wiggah.
Wiggah zijn is een keuze.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Daar kan je aan werken hoor![]()
Wat is de beste Tarantino-soundtrack?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:49 schreef PLAE@ het volgende:
Nou zet die knop dan om. Voel je zwarte hart, dat schreeuwt om erkenning.........durf jezelf eraan over te geven!
->>> UVTquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:50 schreef Devlinsect het volgende:
Volgens mij is het ook niet waar.
Een verkapt GHB drugtopic. Dat zit er achter
![]()
Dus toch een opblaaspop...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 03:06 schreef Devlinsect het volgende:
Ik denk wel dat ie nu bezig is...
![]()
Hij durft tenminste een foto te plaatsen. Dat is al meer dan jij!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:35 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Hier zou ik ook niet bij willen liggen [afbeelding]
En dat zegt iemand die zelf geen foto in het profiel heeft staan?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 03:16 schreef Blinky het volgende:
[..]
Hij durft tenminste een foto te plaatsen. Dat is al meer dan jij!
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 03:19 schreef teknomist het volgende:
Waar blijft de TS nou?
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 31 juli 2004 02:26 schreef Slarioux het volgende:
Succes verzekerd.
leedvermaakquote:Op zaterdag 31 juli 2004 08:52 schreef neusaap het volgende:
meesterlijk topic zo vroeg in de morgen
Ik lever daarom ook geen commentaar op andermans foto...!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 03:18 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die zelf geen foto in het profiel heeft staan?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |