Tis dat je zegt dat hij getekend is maar kan ik zo niet echt zien, is plaatje wat te klein voorquote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:32 schreef PDOA het volgende:
Reservoir Dogs.
Er is nu ook een mooie Special Edition van RD uit met een mooie getekende hoes! Effe kijken of ik een plaatje kan vinden...
http://www.sendit.com/video/item/7000000090240 <<< deze dus!
Pfff... als er 1 goeie regiseur is is hij het wel!! De soundtrack is erg belangrijk maar die films zijn super!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:24 schreef Beathoven het volgende:
Reservoir Dogs
zonder soundtrack blijft er ook maar weinig van z'n films over
Daar vote ik ook voor.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:45 schreef skippesoepie het volgende:
Die van Tito and the tarantulas....selma's dance......![]()
waarom?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:21 schreef Tallz het volgende:
[..]
Pfff... als er 1 goeie regiseur is is hij het wel!! De soundtrack is erg belangrijk maar die films zijn super!
Omdat zijn films fantastische conversaties, goede cast's , uitstekende filmtechnieken en vooral de ingewikkelde en niet-chronologische filmlijnen bevatten. Dat zijn toch wel erg belangrijke onderdelen van een film dacht ik zoquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:27 schreef Beathoven het volgende:
[..]
waarom?
Inderdaad, Jackie Brown is heel erg gericht op de jaren zeventig waar de muziek uitstekend bij aansluit. Een mooie combinatie van Blaxploitation-invloeden in de film en black soul in de soundtrackquote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:16 schreef Pistol_Pete het volgende:
Jackie Brown. De sfeer van de soundtrack komt zo enorm goed over met de film. Dat is bij de andere Tarantino OST's ook wel het geval, maar die van Jackie Brown vind ik er net iets meer uitspringen. De soundtrack van Kill Bill volume 2 vind ik trouwens bij verre het minste.
Dat ingewikkelde is maar net wat je zelf wilt geloven, het springt idd van de hak op de tak en het is interessant doenerij met andermans werk om zelf de complimenten te vangen.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:03 schreef Tallz het volgende:
[..]
Omdat zijn films fantastische conversaties, goede cast's , uitstekende filmtechnieken en vooral de ingewikkelde en niet-chronologische filmlijnen bevatten. Dat zijn toch wel erg belangrijke onderdelen van een film dacht ik zo!
Wat doet die dan in je avatar?quote:Op maandag 26 juli 2004 01:13 schreef Beathoven het volgende:
maar ik vond het echt een van de meest beroerde films die ik ooit gezien heb
editquote:Op maandag 26 juli 2004 01:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat doet die dan in je avatar?.
iddquote:Op maandag 26 juli 2004 01:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Wat doet die dan in je avatar?.
kill bill afzeiken en uma thurman in m'n avatar hebben lomp?quote:Op maandag 26 juli 2004 01:21 schreef A.J. het volgende:
[..]
idd![]()
een hele lompe actie van Beathoven![]()
Dat heb ik bij elke soundtrackquote:Op maandag 26 juli 2004 09:42 schreef Evertje het volgende:
Kill Bill, je waant je gewoon weer in de film als je de muziek hoort.
Het is toch duidelijk dat hij dat stuk manga niet zelf achter zn pc heeft zitten maken. Overigens vond ik dat ook een minder stuk van de film, maar van de hak op de tak springen heeft niks met andermans werk te maken!quote:Op maandag 26 juli 2004 01:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat ingewikkelde is maar net wat je zelf wilt geloven, het springt idd van de hak op de tak en het is interessant doenerij met andermans werk om zelf de complimenten te vangen.
Dat stuk manga in Kill Bill voegt b.v. weinig aan het verhaal toe. Het maakt het alleen nog maar leger dan het is, sorry.. maar ik vond het echt een van de meest beroerde films die ik ooit gezien heb en dan heb ik ook nog de moeite genomen om deel 2 te bekijken.
<- Alleen Uma Thurman in bruce lee outfit was dan nog wel een pluspunt
Kan ook, ik vind het wel grappig om af en toe te horen.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:05 schreef teknomist het volgende:
Als ik die dialogen wil horen gooi ik de desbetreffende dvd wel in de speler.
Wat boeit dat nouquote:Op maandag 26 juli 2004 23:09 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Kan ook, ik vind het wel grappig om af en toe te horen.
Vraag ik me toch een beetje af. Copyright-erwijs (uhu). Stel je hebt de dvd van Pulp Fiction, en je download de dialogen ervan. Zou je dan fout zitten?
Lekker! En Brothers Johnson niet te vergetenquote:Anyway, Jacky Brown voor de delfonics en bobby womack
Nancy Sinatra - Bang Bangquote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:20 schreef Jan_V het volgende:
alleen KillBill is wat minder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |