Wanneer is meneer Hoolieganzen terug van vakantie?? Anders regel ik een andere wedstrijd voor komende woensdag...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:28 schreef pekel het volgende:
Poule B kan nog spannend worden, alles wordt waarschijnlijk beslist op doelsaldo.
MadKow heeft het geluk dat ze tegen Hoolieganzen moeten..
geen slechte standquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:00 schreef REFUSED het volgende:
website is weer compleet omhoog
POULE A
[afbeelding]
[afbeelding]
ik krijg dat transparante gedoe maar voor de helft aan de praat met Photoshop. lang leve Photo Editor, maar op dit moment geen beschikking over, dus veel plezier met die lelijke witte achtergrond
die mag je zelf ook maken hoorquote:Op donderdag 5 augustus 2004 19:55 schreef R_B het volgende:
Waar blijft het nieuwe algemene topic?
Wist hij nog niet zeker. Als ze zin hadden gingen ze 3 weken.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:43 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Wanneer is meneer Hoolieganzen terug van vakantie?? Anders regel ik een andere wedstrijd voor komende woensdag...
*eens*quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:01 schreef sir_dalord het volgende:
ik wil trouwens even voorstellen dat de fok!cup voortaan alleen toegankelijk wordt voor fedleden. Dat heeft meerdere voordelen:
a: mensen zijn sneller geneigd om fokfed lid te worden
b: het is iets extra's voor de fokfed leden
c: je zal minder snel voorvallen krijgen waarbij een speler een wedstrijd niet accepteerd
elitequote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:01 schreef sir_dalord het volgende:
ik wil trouwens even voorstellen dat de fok!cup voortaan alleen toegankelijk wordt voor fedleden. Dat heeft meerdere voordelen:
a: mensen zijn sneller geneigd om fokfed lid te worden
b: het is iets extra's voor de fokfed leden
c: je zal minder snel voorvallen krijgen waarbij een speler een wedstrijd niet accepteerd
Sorry DaLord...that's gotta hurtquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:19 schreef sir_dalord het volgende:
*zucht*
lortnoc, wat doe je me aan??
3 blessures!!!
2 daarvan waren basisspelers!!!
wat doe je mee aan lortnoc
5-0 was wat overdreven volgens mij!! en sorry voor je 2 blessuresquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:04 schreef engessa het volgende:
* nicomart doet even een schaamteloze tvp.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:36 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Sorry DaLord...that's gotta hurt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |