Bixister... niet ikquote:Op vrijdag 30 juli 2004 20:36 schreef lady-wrb het volgende:
dames gaan voor Daniman :p
zijn er mensen uitgesloten van deelname?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:23 schreef Jessicaa het volgende:
Welke kleuren heb ik gebruikt met het maken van de wieg voor Janneke en op welke meet zijn we daar aan begonnen en wie waren daarbij.
Zo succes
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 10:11 schreef Jessicaa het volgende:
Jij en Rewimo
Bij Jouw?
ik zit me hier al suf te piekeren wie je nog meer had, maar zelfs op galjoen was ik nog niet gekomen. Wie weet schiet het me nog te binnen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:52 schreef daniman het volgende:
hm kaptein ortega kwam wel in de introductie van elke aflevering voor... maar is geen snorkel... dus of ik hem nou goed moet rekenen...
nou ja ik vind hem wel goed eigenlijk! Je had nog professor Galjoen en die goeverneur en nog een vriendinnetje van daphne kitty en alstar... maar van die laatste twee wist ik zelf de naam ook niet meer precies. Mocht je die nog weten
Maar goed, je hebt het dus goed en mag de volgende doen!
een beetje van rewimo en een beetje van clauwheeequote:Op zondag 1 augustus 2004 18:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb dit gevonden:
September 28: Justine (1998), dochter van Summertime (papa)
December 30: Sabine (1999), dochter van Summertime (papa)
Maar aangezien ik toen nog niet Fok!te, weet ik niet wat de associaties zijn. Mogelijk iets met Sabine Konings van GTST?
Jillian, pascalle en svenquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:11 schreef clauwheee het volgende:
Pfff ik denk ik help Rewimo ff, moet ik ineens een vraag verzinnen![]()
Noem drie kids van Fok die in deze dagen van het welbekende Fok-badje kunnen genieten
Wiens trap kreeg het (net als de user zelf trouwens) zwaar te verduren tijdens de zwangerschapquote:Op zondag 1 augustus 2004 19:37 schreef clauwheee het volgende:Knor
Onderaan de trap is het inderdaad best saai soms. Wij woonden eerst ook op een bovenhuis en tijdens een kermisavond hebben we weleens een paar uurtjes onderaan de trap doorgebracht in de hoop genoeg te ontnuchteren om wel naar boven te kunnen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:33 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet altijd de trap op om in huis te komen. Anders sta ik maar in de hal... beetje saai
Hmmm, de kermis van Heemskerk zeker ??quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:42 schreef Lois het volgende:
Wij woonden eerst ook op een bovenhuis en tijdens een kermisavond hebben we weleens een paar uurtjes onderaan de trap doorgebracht in de hoop genoeg te ontnuchteren om wel naar boven te kunnen.
dit was voor we kinderen hadden uiteraard
quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hmmm, de kermis van Heemskerk zeker ??
De beruchte Feestweekquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hmmm, de kermis van Heemskerk zeker ??
Vijf dagen zuipen dus . . .quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:51 schreef Lois het volgende:
![]()
![]()
rewimoquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:37 schreef moussy het volgende:
Wie heeft er een moederfiets te koop?
het was op de radio, maar er was toen nog geen fokradio. Was een wat grotere zender met landelijk bereikquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:15 schreef Lois het volgende:
Iets op Fokradio maar wanneer weet ik niet
Zover ik begrepen heb is KINK FM een onderdeel van veronica dus dat is goed. Site van de dag was het niet, ze wilden een interview dom lullen over van alles en nog wat en dat kan Danny uitstekend (zo nu en dan)quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:21 schreef moussy het volgende:
Bij veronica, site van de dag of zo?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:06 schreef Lemijn het volgende:
30 september 2001, kink fm, programma oeverloos!
Danny op KinkFM 30-09-2001 10.00
en geen makkelijke vraagquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:21 schreef Lemijn het volgende:
Welke peuter dronk al graag koffie?
(niet makkelijk hoor, posten als lurker)
quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:28 schreef mallemeid het volgende:
koekjes?
Hee, zo makkelijk kom je er niet vanaf!quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:58 schreef mallemeid het volgende:ik weet geen vraag.....Jessie mag voor mij wel een vraag verzinnen
Die weet ik! Een boomhuis. Ik heb er vroeger ook nog mee gespeeld bij een vriendinnetje, leuk cadeau hoor!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:34 schreef Jessicaa het volgende:
Wat krijgt Janneke voor dr verjaardag van ons
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:05 schreef daniman het volgende:
8 kermit
Ja joh??quote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:26 schreef Rewimo het volgende:
Toch maar eens wat meer naar Sesamstraat kijken, beefKermit zit er echt in.
is dat zo? Voor mijn tijd dan zeker, want die ken ik helemaal niet! De enige troel die ik ken ben jijquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:47 schreef Troel het volgende:
Ik mis Troel uit het rijtjeDie zat ook in Sesamstraat. (voor inieminie)
Peer Gyntquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:55 schreef daniman het volgende:
uit welk klassiek stuk komt de naam Anitra?
Als je zeker weet dat je het goed hebt, mag je dan alvast de nieuwe vraag stellenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:25 schreef lady-wrb het volgende:
daniman! waar blijf je nou?
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:37 schreef lady-wrb het volgende:
weet jij het zeker dan?
helemaal goed! Jij magquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Peer Gynt
van Grieg trouwens(Edvard Grieg)
Anitra was de moeder... Een van de stukken was Anitra's Dance... Het toneelstuk heb ik in de eerste klas opgevoerd. Met Nederlandse teksten van de liederen ook trouwens.
de rieten die ik heb zijn andere rieten dan de rietjes die jij bedoeltquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:42 schreef lady-wrb het volgende:
doe mij maar rietjes voor in de milkshake dan.....
Deze dusquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:38 schreef Troel het volgende:
OK, wat opzoekwerk... Wie wordt er op 21 september ziek in Sesamstraat. Oja, en ik wil ook weten waarom Troel uit Sesamstraat moest.
Omdat die eerste misschien wat makkelijk is
En de andere helft van de vraagquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:47 schreef lady-wrb het volgende:
troel was niet geemancipeerd genoeg
OK, daar ben ik het mee eens. Het was inderdaad omdat Troel niet geemancipeerd genoeg was, Inieminie was haar vervangster. Sien is ziek op 21 septemberquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:24 schreef moussy het volgende:
Lady wrb kwam met het eerste antwoord, ik vul haar aan, dus mag zij wat mij betreft de nieuwe vraag stellen
Je kan op de site van sesamstraat al van te voren kijken wat er komt. Op 21 september is het de aflevering Sien is ziek (vrij vertaald).quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:04 schreef lady-wrb het volgende:
hoe weet sien nou dat ze op 21 september ziek is? (afgezien van het feit dat het waarschijnlijk in dr script staat)
Voor de ontsteking onder zijn bil. Waar je op gemept had.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:10 schreef lady-wrb het volgende:
waar heeft luca een penicillinekuur voor?
Nieuwe vraag dus:quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:13 schreef lady-wrb het volgende:
hahahahaha goh dat is snel
(maar wel goed)
Ja maar jij weet ook niet dat Teun en Toon bij August horenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 09:48 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja joh??![]()
Nu moet ik nog harder lachen
Ik dacht echt dat Kermit alleen van de muppetshow was![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja maar jij weet ook niet dat Teun en Toon bij August horen![]()
![]()
![]()
Het wordt tegenwoordig herhaald, dus dat is ook geen excuus meer beefcakequote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:09 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
Dat moet je niet zeggen![]()
Dat was voor mijn tijd, dus ik kón het ook niet weten![]()
Dat heeft ze ooit wel eens verteld.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:50 schreef daniman het volgende:
niet? verdraaid... nou dan moet ik maar wat anders verzinnen...
wie heeft wie onder het mom van foute opvoeding een keer met een schaar achterna gezeten (en dit is op fok te vinden)?
-edit- de namen van de katten zijn trouwens Cagney en Lacey
Jaaaaaa, jouw beurt!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:04 schreef lady-wrb het volgende:
netelroos, mond hand voetziekte (of zoiets) en krentenbaard
Eieren met spek (telt MSN ook, of alleen OUD?)quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:09 schreef lady-wrb het volgende:
mmmmmmh nou bedankt
wat heb ik vanmiddag voor iets culinairs gebrouwen tijdens het fokken door?
Ja, en nu deel 2 van de vraag nogquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:49 schreef lady-wrb het volgende:
nemo
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
omdat pa in zijn wangen kneep
de eerste Ballorigmeet was volgens mij in Lelystad!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:25 schreef Troel het volgende:
Zo, net wakker en dan even een vraag verzinnen.
Wie waren er bij de eerste Ballorig meet (in Almere) het eerste aanwezig?
Je hebt gelijk ja!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:35 schreef daniman het volgende:
[..]
de eerste Ballorigmeet was volgens mij in Lelystad!
helemaal goedquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:45 schreef melonovy het volgende:
Bert en Troel
ik heb jullie toen nog helemaal niet herkend toen ik binnenkwamquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:39 schreef Troel het volgende:
[..]
helemaal goed
Anders had ik het ook niet makkelijk kunnen weten als we niet eerste waren. Daniman was trouwens als tweede.
TV-kaartjequote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:26 schreef lady-wrb het volgende:
moet jij geen hockey kijken dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |